Zou me niets verbazen dat L.L. inderdaad haar neus nogal eens op z'n Colombiaans poedert. Afgaande op hoe eng mager ze in korte tijd is geworden en op de reports in de gossipbladen over haar 'heavy partying ways'. Vaak als eufemisme gebruikt voor veel drank en veel drugs.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef DarkElf het volgende:
snuiven ze soms allemaal ofzo?iedereen wordt zo snel mager daar.
zo ontzettend snel wordt je niet zo mager volgens mij en die lindsay is echt heel snel mager geworden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:50 schreef postinggirl het volgende:
Ze eten niet meer. Als ze dat wel doen, krijgen ze geen film-rollen meer.
Die staat ook niet echt bekend om haar gezonde eetgewoontes.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef postinggirl het volgende:
Raar. Maar Victoria Beckham schijnt ook maar 7 kilo te zijn aangekomen toen ze zwanger was van haar eerste (kerngezonde) kind.
Aardbeiendieet toch? Ach, als je je dagen op het toilet door wilt brengen ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die staat ook niet echt bekend om haar gezonde eetgewoontes.
En het kan natuurlijk ook zijn dat de baby diep ligt, heb ik wel eens over gelezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef postinggirl het volgende:
Raar. Maar Victoria Beckham schijnt ook maar 7 kilo te zijn aangekomen toen ze zwanger was van haar eerste (kerngezonde) kind.
OMG, wat voor mini-kindje moet daar dan uitkomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:10 schreef Spindizzy het volgende:
Van de zijkant:
[afbeelding]
De rest van de serie
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef SEMTEX het volgende:
Hohan
[afbeelding]
Voor de verdwijntruc:
[afbeelding]
Ja, ok, nog niet broodmager, maar die kant gaat ze ws ook wel op..
Die onderste foto vind ik best wel bewijswaardig dat ze geen neptieten heeft. Want ze is dun, maar van haar tetjes is ook niet veel meer overgebleven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vond Nicole met wat rondingen veel mooier. Niks mis mee, gewoon een hartstikke leuke meid om te zien.
Meer Lindsay Lohan
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Juistquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:39 schreef HarigeKerel het volgende:
En het ergste is nog dat ze denken dat mannen het mooi vinden ook![]()
Mwa niks meequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:03 schreef postinggirl het volgende:
Er is ook nog zo'n mooie foto van Girls Aloud *kuch kuch*. >> Ik doel dan vooral op nummer 4 in de rij, en in iets mindere mate op nummer 2.
Ik kan me niet herinneren dat ze er altijd al zo uitzagen. Maar op een gegeven moment werden ze door hun manager op dieet gestuurd omdat ze eruit zouden zien als 'vette varkens.'
[afbeelding]
Heb je die benen van nummer 4 al bekeken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mwa niks meevooral nummer 5
Maar nummer 4 was eerst wel wat chubbier idd
Eerst had ze tenminste nog een beetje borsten, maar dat is nu ook helemaal verdwenen. Ik vind het echt niet mooi. Ze is bijna ziekelijk dunquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:26 schreef postinggirl het volgende:
...maar of ze het op eet? Ik vond op een mode-forum waar ik vaak zit nog wat plaatjes die lijken op eerder gepostte plaatjes, maar ik post ze toch maar even.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
(Goh, die heeft ook weleens frisser uit haar ogen gekeken.)
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Die lindsday.. wat een verschil zeg. Een poostje geleden was ze nog wat aan de stevige kant normaal. Die moet haast wel drugs ofzo gebruiken.
STEVIGquote:Op maandag 16 mei 2005 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Die lindsday.. wat een verschil zeg. Een poostje geleden was ze nog wat aan de stevige kant. Die moet haast wel drugs ofzo gebruiken.
ieuw, die Richie dame heeft ook zo'n vreemd groenig bruine kleurquote:
Nou ze was in elk geval niet dun. Als je haar op die foto's in bikini zag tenminste.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
STEVIG![]()
?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad. En ook hier op fok zijn zeer veel mannen die haar toen te dik vonden aangezien ze toch een beetje buikje had. Ik zou haar op die bikini foto's ook stevig noemen.... wat zeer zeker niet negatief hoeft te zijn en het ook niet is wat mij betreft.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ze was in elk geval niet dun. Als je haar op die foto's in bikini zag tenminste.
Maar ik wil zeker niet zeggen dat ze dik is! Precies goed juist.
Ik mag toch hopen dat dat NIET aan jou ligt.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef Napoleonneke het volgende:
Het zal misschien aan mij liggen, maar dat zie ik dus veeeeel liever dan dat ongezonde gratenpakhuis dat ze nu is.
Ik vind het wel vrij stevig... maar aangezien dat precies mijn smaak is vind ik het dus mooi en precies goed.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:38 schreef Spindizzy het volgende:
Dat is toch niet stevigDat is gewoon een gezonde en mooie meid. Doodzonde vind ik het
Babyvet op je 18e? Jaja..quote:Op maandag 16 mei 2005 17:44 schreef Spindizzy het volgende:
Het kind is 18 ofzo? Dat is gewoon babyvet. Op die leeftijd hoort dat er nog bij
Vind ik dan
Dan zal het wel aan mij liggenquote:
Waarschijnlijk hebben we verschillende definities van "stevig". Tatjana vind ik regelmatig ook vrij stevig. Het betekend voor mij dus heel iets anders dan dik. Maar goed, maakt ook verder niets uit. Ik vind haar perfect op die bikinifoto's... of het nou stevig of slank is.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen
Ik zie alleen een knappe, slanke dame.
Stevig ziet er wel iets anders uit, imho.
Hm, dit vind ik niet broodmager. Ik vind het wel mooi, tenger.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef _Femme_ het volgende:
Het idee van wat een normaal figuur is, is door al die magere modellen enzo helemaal verpest. Als je tegenwoordig niet zo mager bent, ben je al meteen stevig. En als je nog dikker bent dan stevig, dan ben je dik. Ik vind die Lohan hoe ze er vroeger uitzag gewoon normaal!.
Yup, dat bedoel ik dus. Net alsof maatje 32 de norm is. Terwijl in de uitverkoop, maar ook bij de Wehkamp bijv., maat 42 als eerste weg is...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef _Femme_ het volgende:
Het idee van wat een normaal figuur is, is door al die magere modellen enzo helemaal verpest. Als je tegenwoordig niet zo mager bent, ben je al meteen stevig. En als je nog dikker bent dan stevig, dan ben je dik. Ik vind die Lohan hoe ze er vroeger uitzag gewoon normaal!.
quote:![]()
Does this look like someone who needs to drop a few pounds? Didn't think so. But Lindsay Lohan believes that if she went arm to twiglike arm with some of her fellow streamlined starlets, she'd look like she was carrying extra baggage.
"... Compared to a lot of actresses my age, I'm actually overweight," the alarmingly slimmed-down teen queen tells Teen Vogue. "There are so many really, really thin girls out there."
(Perhaps one of them could give the once super-shapely beauty a mirror and a grilled cheese sandwich. Too mean? All right, moving on ...)
Lohan has dismissed eating-disorder whispers, attributing her skin-and-bones bod to a loss of "baby fat," and she tells the magazine she "feels good" about her new figure because "you can fit into more things."
When she's not explaining her disappearing curves, Lindsay is attempting to burnish her image by addressing those pesky rumors surrounding her active social life, including her much-discussed club-hopping and supposed trysts with the likes of Bruce Willis (denied by all parties and later retracted) and Christian Slater (also denied).
"I always want to be perceived as normal and wholesome, because it's relatable," the PR-savvy star tells the Los Angeles Times. "I hope people think I'm wholesome. It's hard after what you read in the magazines, that I'm dating every guy who's like my father's age. But that's not me."
Ze eet dus niet door de stress van haar aanstaande huwelijk...quote:SLIM PICKINGS
Lionel Richie has spoken out to defend his daughter Nicole, insisting she doesn't have an eating disorder. The Simple Life star has appeared on the red carpet recently showing off a new slimline figure, leading to speculation she could be anorexic, but Lionel says she's just stressed planning her wedding. "She's fine, I can vouch for that," said Lionel. "She does exactly what her father does - when the pressure's on I don't eat and Nicole Richie is just not eating." The singing legend went on to quip that he's feeling the pressure too, because he has to pay for the whole lavish affair, and because he's "also gonna sing at the wedding". (14 May, 2005, 8:30AM) SOURCE: CONTACTMUSIC.COM
Wat kijkt Nicole Richie hier vaag.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet nog steeds niet of deze niet beter in 'onflatteus' kan
[afbeelding]
Dat meisje is idd van nature tenger, ik vind dat je dat wel kan zien of iemand van nature tenger is of sterk vermagerd met dus onnatuurlijk ondergewicht.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, dit vind ik niet broodmager. Ik vind het wel mooi, tenger.
Oh, en de term 'stevig' wordt vaak gebezigd door dames die gewoon dik zijn maar dat niet zo willen noemen. Ik vind die dame over wie de discussie hierboven gaat ook stevig. Wat dus niet per definitie lelijk betekent.
Ik ben verliefd op deze meid, niet op die andere meid, ook al zijn ze hetzelfde persoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:07 schreef Spindizzy het volgende:
Het kind heeft groot gelijk... Als ik zo walgelijk dik was als zij zou ik ook mezelf uithongeren:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet nog steeds niet of deze niet beter in 'onflatteus' kan
[afbeelding]
Wat zij is kwijtgeraakt is toch echt wel wat meer dan enkel babyvet.quote:Lohan has dismissed eating-disorder whispers, attributing her skin-and-bones bod to a loss of "baby fat," and she tells the magazine she "feels good" about her new figure because "you can fit into more things."
Ehm... Anorexia is toch dat je niet eet enzo? Mmm, dat iemand met anorexia dat ontkent alla, maar dat paps dat ook doet... Wie wordt er nou in hemelsnaam zo ontzettend eng dun van niet-eten-door-de-stress? Zal toch een kilootje of 15 ofzo (geen idee, ben slecht in schatten van leeftijden en gewichten) af zijn, en met haar postuur kan dat, lijkt mij, niet meer op stress worden afgeschoven....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:12 schreef Copycat het volgende:
Lionel Ritchie verdedigt het magere lijntje van dochter Nicole:
Lionel Ritchie verdedigt het magere lijntje van dochter Nicole:
quote:"... eat and Nicole Richie is just not eating." ...
Ze eet dus niet door de stress van haar aanstaande huwelijk...
Heeft iedereen wel 's gehad, dat je niet kan eten (verliefd, liefdesverdriet, whatever) maar dit gaat ver. En al zou het echt zo zijn, dan ben je wel een lekker pa zeg, als je dan vindt dat het niet erg en volkomen normaal is (net als Lindsay Lohan blijkbaar, die het wel lekker vindt zo, zie Lindsay Lohan's overgewichtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het ook tijden gehad dat ik in stress situaties geen hap door mijn keel kon krijgen. En daardoor akelig dun werd.
Het is een verklaring, maar geen excuus en verre van gezond. Vind het ook een beetje makkelijk dat pa Richie zich er zo makkelijk vanaf maakt.
Nou, dat heb ik ook, als ik me klote voel, verdrietig vooral dus, dan eet ik ook niet, heb gewoon geen honger dan ook , maar een voorgenomen huwelijk lijkt mij, ondanks de bijkomende stress, een leuke gebeurtenis, en dan daarom niet kunnen etenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het ook tijden gehad dat ik in stress situaties geen hap door mijn keel kon krijgen. En daardoor akelig dun werd.
Het is een verklaring, maar geen excuus en verre van gezond. Vind het ook een beetje makkelijk dat pa Richie zich er zo makkelijk vanaf maakt.
Met wie vergelijkt die zich dan? Met Mary-Kate Olsen of zo? Want Hilary Duff is bijvoorbeeld ook niet zo dun. Maar goed, dat is Lindsays aardsvijand, als we de roddels moeten geloven.quote:Compared to a lot of actresses my age, I'm actually overweight
Nou, inderdaad, allemaal gestressed door het bulken van geld en de hele dag niets doen, behalve shoppenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het wel héél toevallig dat Nicole's vriendinnen ook zo dun zijn. Of stressen die gezellig net Nicole mee?
bij wijze van spreken...quote:
Volgens mij gaan je organen uitvallen als je er zo uit ziet en dan nog wat kilo's kwijtraakt.quote:
Ik ook, maar dat bedoel ik anders geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:32 schreef MissBliss het volgende:
En dat blonde haar is ook niet echt een verbetering
Ik zou haar oude figuur wel willen hebben
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat bedoel ik anders geloof ik.
Waarschijnlijk wel, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:22 schreef fratsman het volgende:
En WEER duizenden tienermeisjes op de wereld, die dit voorbeeld willen volgen.
Dat is waar. Maar nu komen er wel weer nieuwe roddels voor in de plaats.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef kwakveense het volgende:
naja, een ding is wel uit de wereld: de roddels of haar borstene cht of nep waren.
Met haar gewichtsverlies is ze ook haar borsten kwijtgeraakt. Die waren dus níet van siliconen zoals de roddelpers beweerde, siliconen blijven namelijk wél zitten als je afvalt....
Nou, wat je aan eigen borst had (en wat dus ook vet is), verdwijnt natuurlijk wel, dus per saldo zijn je borsten dan , ondanks siliconen , kleinerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef kwakveense het volgende:
naja, een ding is wel uit de wereld: de roddels of haar borstene cht of nep waren.
Met haar gewichtsverlies is ze ook haar borsten kwijtgeraakt. Die waren dus níet van siliconen zoals de roddelpers beweerde, siliconen blijven namelijk wél zitten als je afvalt....
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zonder er iets voor te doen en op 5 maaltijden per dag zag ik (bijna) er net zo uit. Ik droeg het kind van binnen en ben van mezelf erg tenger gebouwd. Ondanks dat ik keurig de "verplichte" 12 kilo was aangekomen zag je het er bijna niet aan af. Kreeg nog versiepogingen toen ik 8 mnd ver wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:05 schreef Spindizzy het volgende:
Zelfs hoogzwanger is ze griezelig dun {
[afbeelding]
Dit is Christine Taylor (actrice uit oa. Zoolander en Dodgeball. Getrouwd met Ben Stiller) en over ongeveer een maand is ze uitgerekend![]()
Ze is niet griezelig dun, ze heeft gewoon een opvallend kleine buik voor een dame die ergens in juli zal bevallenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:05 schreef Spindizzy het volgende:
Zelfs hoogzwanger is ze griezelig dun {
[afbeelding]
Dit is Christine Taylor (actrice uit oa. Zoolander en Dodgeball. Getrouwd met Ben Stiller) en over ongeveer een maand is ze uitgerekend![]()
Waar zijn dr wangen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:59 schreef rena het volgende:
http://www.imagehigh.com/(...)52005215733_ll17.jpg
Ze heeft nu toch wel een stuk kleinere borsten hoor, ik vind ze er niet echt nep uit zien.
Ook zo'n geval van zonde.quote:
Dat is een screenshot van haar toen ze krokodillentranen produceerde om ergens onder uit te komen....quote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef Juweel het volgende:
Nicole Richie ziet eruit als een vrouw van in de 40...
Brrr...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:25 schreef trueblue het volgende:
Recente foto's van MK
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan een touwtje binden en je kan met haar vliegerenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:16 schreef popolon het volgende:
Zag Lohan gisteren op televisie en volgens mij is ze nog dunner dan vorige week, als ze zo doorgaat is ze binnen twee weken dood.
Die lui zijn knettergek.
Ik ren liever gillend weg als ik dat geraamte zie.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:19 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Aan een touwtje binden en je kan met haar vliegeren![]()
Tis vast de cokequote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:32 schreef apestaartje het volgende:
Het is niet alleen het lijf. Het is ook dat ongezond bleke hoofdje met die eenden-lipjes wat me doet rillen.
Ze heeft een heel ander hoofd dan 5 jaar geleden, en dat komt niet alleen doordat ze ouder geworden is.
Ik denk dat Mary Kate weer net zoveel weegt als in haar Full house tijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:17 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
nogmaals Mary Kate met d'r nieuwe vriendje. Ze lijkt hier nog kleinerEn wederom met twijfelachtige kledingkeus. En volgens mij is mijn pols breder dan haar been.... ehh.
Nou ja, hun zonnebrillen hebben iig dezelfde maat![]()
edit: misschien kan deze beter in het onflatteus topic? bedenk net dat je eigenlijk bar weinig 'broodmagere celeb' kan ziensorry.
Ik denk dat het gevoel vergelijkbaar is met wanneer je 'het' met een tienjarige doet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:34 schreef Toeps het volgende:
Dat wil je toch niet neuken, als die gozer zijnde? Straks breek je haar.
Iew! En dat hele guitige koppie is ook weg. Ze probeert het nog wel, maar dat doet haar eerder op een psycho granny lijken, dan op een guitig meiske.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef SEMTEX het volgende:
Hohan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij bijvoorbeeld keira Knightley zie je dat niet. Iedereen ziet dat zij teger gebouwd is. Maar je bent wel heel erg blind als je niet ziet dat Lindsey Lohan, Mary Kate Olsen en Nicole Richie een heel stuk zijn afgevallen en het nu van die anorexiagevallen zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef thaleia het volgende:
Jammer dat er toch nog steeds foto's van gewoon mooi slanke of gewoon toevallig tenger gebouwde vrouwen tussen de geraamtes door worden gepost, compleet met kotssmileys en lullige opmerkingen en al. Nergens voor nodig.
Maar dit zal wel aan dovemansoren gericht zijn. Wie graag overal een anorexiageval in wil zien zal daar toch niet mee ophouden.
Ik vind het hier nog wel meevallen.. Hier heeft ze tenminste nog een beetje borsten over. Maar op die andere foto's ziet ze er wel erg eng uit.quote:
Zo zou ik het niet willen noemen..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef berenboot het volgende:
Vrouwen en hun eeuwige obsessie met slank zijn. Geweldig!![]()
Het zijn er in elk geval een stuk minder dan die van jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
Hap hap hap. Het gaat hier om uitwassen, niet om de gewone slanke vrouw. Je hoeveelste reactie op dit soort topics is dit nu al?
Boohoo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Het zijn er in elk geval een stuk minder dan die van jou
Wou je zeggen dat MK Olsen er lekker uit ziet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:54 schreef thaleia het volgende:
"als je die neukt dan breekt ze doormidden"
errr.. we zijn t hopelijk erover eens dit types als MK Olsen er NIET gezond uitzien en dat ze dit hoogstwaarschijnlijk lichamelijk en wellicht ook nog geestelijk niet zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:54 schreef thaleia het volgende:
Waarschijnlijk moet er nu eerst een tijdlang gescholden worden op alles wat slank is en kan er over een paar jaar genuanceerd worden, dat iedereen die gewoon normaal gezond doet okee is, of ie nou toevallig mollig of mager is.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:22 schreef Aventura het volgende:
Het verschil is, , dat jij, Thaleia er al langere tijd (neem ik aan) van nature (neem ik aan) slank/mager bent maar de mensen over wie dit topic gaat zijn binnen kortere tijd heel erg vermagerd., en dat kan haast niet anders dan op een heel ongezonde manier gebeurd zijn.
Precies! Moet je maar naar die bikini foto's van linsday lohan kijken en dan vergelijken met hoe ze er nu uitziet. Zoveel tijd zit daar niet tussen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:22 schreef Aventura het volgende:
Het verschil is dat jij, Thaleia, al langere tijd (neem ik aan) van nature (neem ik aan) slank/mager bent maar de mensen over wie dit topic gaat zijn binnen kortere tijd heel erg vermagerd, en dat kan haast niet anders dan op een heel ongezonde manier gebeurd zijn.
Wat ik trouwens heb gehoort is dat het nu inneens schijnt dat ze dit moet doen voor een film.. Nou ik heb nog zo mijn twijfels, iemand die zo snel afvalt voor een rolletje in een film is sowieso niet gezond bezig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:40 schreef popolon het volgende:
Is geen discussie over mogelijk, de quote van Lohan van vorige week zegt eigenlijk alles:
"Compared to a lot of actresses my age, i'm actually overweight"
dies geshopt man!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
Tis niet echt een celeb, maar toch...
Turnster Svetlana Khorkina:
[afbeelding]
Ook een dekentje tegen de kouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:17 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
nogmaals Mary Kate met d'r nieuwe vriendje. Ze lijkt hier nog kleinerEn wederom met twijfelachtige kledingkeus. En volgens mij is mijn pols breder dan haar been.... ehh.
Nou ja, hun zonnebrillen hebben iig dezelfde maat![]()
edit: misschien kan deze beter in het onflatteus topic? bedenk net dat je eigenlijk bar weinig 'broodmagere celeb' kan ziensorry.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
Tis niet echt een celeb, maar toch...
Turnster Svetlana Khorkina:
[afbeelding]
Ik betwijfel het, er zijn meer van dit soort foto's van haar waarop ze niet echt fors is:quote:
Die traint zichzelf helemaal kapot man!quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:27 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, er zijn meer van dit soort foto's van haar waarop ze niet echt fors is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt 't ook goed aan haar prestaties zien. Als ze zo mager is lijkt 't nergens op, als ze gewoon slank is turnt ze de sterren van de hemelquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die traint zichzelf helemaal kapot man!
Als je dun bent,kan je makkelijker bewegen enzowquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:47 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Je kunt 't ook goed aan haar prestaties zien. Als ze zo mager is lijkt 't nergens op, als ze gewoon slank is turnt ze de sterren van de hemel![]()
Sporters zouden beter moeten weten ...
Ja dat wel. Maar met uithongeren tast je je spiermassa aan en dat turnt toch niet zo makkelijk hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Als je dun bent,kan je makkelijker bewegen enzow![]()
Is die recent?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:07 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Mooie voor & na-foto. Zag ik ergens in een Babes & Hunks-topic staan, maar past hier beter.
Net als deze:
[afbeelding]
Zondequote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:07 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Mooie voor & na-foto. Zag ik ergens in een Babes & Hunks-topic staan, maar past hier beter.
Zo'n 'collage' kan ik zelf natuurlijk ook maken, met een andere foto die in datzelfde topic stond:
[afbeelding]
Het lijkt wel een mini-Michael Jackson.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:17 schreef Aventura het volgende:
Die lipstick ook, maakt haar alleen maar clownesker.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:07 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Zo'n 'collage' kan ik zelf natuurlijk ook maken, met een andere foto die in datzelfde topic stond:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:25 schreef DarkElf het volgende:
toch razend knap, doortennissen als je anorexia hebt
de dames die ik ken die zo weinig mogelijk aten waren juist heel energiek, een soort hyper zelfs, ze waren eng dun, maar blijkbaar niet dun genoeg om niet te kunnen functioneren, ze functioneerde qua energie vreemd genoeg juist beterquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:14 schreef DarkElf het volgende:
dat sowieso maar als ze echt een eetstoornis had dan heeft je lichaam daar genoeg van te lijden.. knap dat je dan nog gewoon tennist.
Inderdaad. Zelfs die anorectjes in een kliniek sluipen 's nachts naar buiten om rondjes te gaan rennen. Ze hebben een soort oerdrang, zo van "ik móet, ik móet!"quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
de dames die ik ken die zo weinig mogelijk aten waren juist heel energiek, een soort hyper zelfs, ze waren eng dun, maar blijkbaar niet dun genoeg om niet te kunnen functioneren, ze functioneerde qua energie vreemd genoeg juist beter
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:01 schreef Toeps het volgende:
Idd. Mensen zoeken gemiddeld pas na 7 jaar hulp. Want dan beginnen de nadelen groter te worden dan de voordelen. Want op een gegeven moment is het op hoor, al die energie. Dan kun je amper meer op je benen staan. Dat is voor de meesten de reden om eindelijk hulp te zoeken.
Welkom in de wereld die VROUW heet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:17 schreef rena het volgende:
[..]
Het is gewoon klote om zo onzeker te zijn over jezelf
Uhm... http://www.eetstoornis.be/anorexia_survival_42.htmquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:22 schreef berenboot het volgende:
[..]
Toch best wel dom, überhaupt een eetstoornis oplopen.
Maar goed, is wel meer vrouwen overkomen heb ik begrepen.
Ben ik ff blij dat ik geen labiele chick ben! Of een chick altogether.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:58 schreef berenboot het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die VROUW heet!![]()
Oh ja, komt ook zooooooo vaak voor bij jongens in vergelijking met meisjes.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef Suko het volgende:
[..]
Uhm... http://www.eetstoornis.be/anorexia_survival_42.htm![]()
jij laat je toch echt zelf beinvloeden, hoor, als de media morgen dik als ideaalbeeld neer zet, denk je dan dat je dan opeens meer gaat etenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:17 schreef rena het volgende:
[..]
Het is gewoon klote om zo onzeker te zijn over jezelf, dat is het probleem met beroemdheden, ze willen perfect zijn voor de media en zo, maar of zo dun zijn nou ideaal is?
Ik weet niet of ik een eetziekte of iets dergelijks heb, maar ik weet wel hoe lastig het is om aan een "beeld" te voldoen voor andere mensen. Ik eet de ene periode heel erg veel en dan de andere periode (maanden) bijna niks zodat ik weer 5 of veel meer kilo afval. En de media en andere mensen werken daar wel aan mee, ik word heel erg vaak voor dikzak uitgescholden terwijl ik opzich maar 73 kilo weeg, ben wel klein (1.65) , maar ja.Ik vind mezelf opzich niet dik, maar de media maakt het zo dat je dat wel vind.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
jij laat je toch echt zelf beinvloeden, hoor, als de media morgen dik als ideaalbeeld neer zet, denk je dan dat je dan opeens meer gaat eten
de onzekerheid zit in jou, en daardoor ben je beinvloedbaar, niet andersom
Wees niet bang vriendINquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:35 schreef Suko het volgende:
[..]
1e google-hit en me is een vrouw. Wees maar blij dat het jou kennelijk niet is overkomen, lijkt mij heel erg.![]()
Mannen zijn echt niet beter hoor, die krijgen alleen andere problemen. Zoals agressie-problemen. Gokken. Drank/Drugs. En trouwens, er zijn wel veel mannen met Binge Eating.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:27 schreef berenboot het volgende:
[..]
Wees niet bang vriendIN
Komt namelijk nauwelijks voor bij mannen.
Vrouwen willen altijd behagen. Mooi gevonden worden. Desnoods tot de magerheidsdood erop volgt. Ben ik ff blij dat wij mannen gewoon lelijk mogen zijn.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:37 schreef Spunks het volgende:
Of je post gewoon even ipv al dat geblaat... bewaar het voor [R&P]![]()
Ja inderdaad. Die was echt eng. Maar daar is ook een apart topic over:quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:31 schreef mleintje271 het volgende:
er was net een meisje bij americans nex top model..die was egt niiiiii normaal mager echt eng gewoon..weet nii of iemand ut heeft gezien
jeetje egt super zonde manquote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:07 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
heey had no nii gezien..dankjequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Die was echt eng. Maar daar is ook een apart topic over:
America's next top model. Deel 2.
Bijna exact hetzelfde hier.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[quote]schreef milagro het volgende:[/b]
bovendien is er ook nog zoiets als persoonlijke voorkeur, ik vind iemand ms wat minder snel te dun als een ander dat zou vinden, omdat ik slank gewoon mooi vindt en mezelf er het lekkerst bij voel.
en dan heb je nog persoonlijk gewicht tov bouw, ik ben ook 1,65 maar als ik 75 kilo zou wegen, ben ik gewoon dik, hoor, mijn bouw is er gewoon niet naar om ruim boven de 60 te gaan wegen.
ik heb altijd 55 kilo gewogen, sinds een poos weeg ik 59 en die vier kilo is echt alleen maar vet, en ik vind het niets
maar ga er niet minder om eten, ik ben een grote eter, wel minder om snoepen, en meer bewegen, die buik mag wel wat platter dan nu
BMI van 27 is toch behoorlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:31 schreef rena het volgende:
Ik haat dat gedoe om uiterlijk, maar onbewust trek ik me er toch wel wat van aan. Ik ben niet eens zo heel veel te dik, mijn Q.I. is 27![]()
Mensen met een lompe bouw. Ik ben er ook mee gezegendquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:12 schreef Toeps het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon zo'n bouw, dat ze een BMI van 27 hebben. Vaak van die Duits uitziende meiden, ik weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven. Daar past het ook gewoon bij.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mensen met een lompe bouw. Ik ben er ook mee gezegend
Ja heu, jij hebt gelukkig iemand die om je geeft zoals je bent, niet om hoe je er uit ziet. En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan heb je nog persoonlijk gewicht tov bouw, ik ben ook 1,65 maar als ik 75 kilo zou wegen, ben ik gewoon dik, hoor, mijn bouw is er gewoon niet naar om ruim boven de 60 te gaan wegen.
ik heb altijd 55 kilo gewogen, sinds een poos weeg ik 59 en die vier kilo is echt alleen maar vet, en ik vind het niets
maar ga er niet minder om eten, ik ben een grote eter, wel minder om snoepen, en meer bewegen, die buik mag wel wat platter dan nu
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:07 schreef Moonah het volgende:
BMI van 27 is toch behoorlijk.
En dat staat los van evt invloed van de media.
Whoops, even niet geF5-ed.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:18 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben niet heel dik in ieder geval(wil wel iets afvallen, maar dat lukt momenteel niet). Zal wel aan mijn bouw liggen dan.
[afbeelding]
Ze lijken wel weer wat aangekomen![]()
zulke armpjes heb ik ookquote:Op zondag 5 juni 2005 22:24 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Wederom die armpjes, en dat middeltje.![]()
Wie zijn die meiden midden en rechts?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:24 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Wederom die armpjes, en dat middeltje.![]()
Dat zijn de tegenspeelsters van Lohan in Mean Girlsquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:32 schreef miki het volgende:
[..]
Dat zijn de tegenspeelsters van Lohan in Mean GirlsRachel McAdams en Lacey Chabert.
Oja, excuséquote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef rena het volgende:
[..]
Amanda Seyfried![]()
Niet echt bekend voor de rest, behalve uit die film.
Ja, die zag er eerst best wel goed uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef Toeps het volgende:
Is dat niet die griet van Girls Aloud?
Doet me een beetje (veel) denken aan Victoria Beckham. Die zag er eerst ook heel goed uit, in het begin van de Spice Girls.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, die zag er eerst best wel goed uit.
Eerst zeggen dat ze op dieet moeten en dan weer dat ze moeten aankomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat doen die managers toch met die meiden...
Offtopic:quote:
ik vind dit wel meevallen eigenlijkquote:
Op zich valt de foto wel mee, maar ze ís gewoon niet tenger. Tenminste, een half jaar geleden nog niet. En haar haar ziet er ook niet uit. Dat zie je ook vaak bij meiden die ineens zo afvallen, dan houden ze een bosje dood haar over. Aan de achterkant kunnen ze er nog extentions bij gooien, maar dat plukje aan de voorkant ziet er niet echt levendig uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit wel meevallen eigenlijk
niet graatmager, maar gewoon slank, tenger.
Het is dat ze een beetje een wijd shirtje aanheeft, anders blijft er echt helemaal niets meer van haar over..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit wel meevallen eigenlijk
niet graatmager, maar gewoon slank, tenger.
Jezusquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Tokay het volgende:
Voor een ander topic vond ik vanmorgen deze foto van de Amerikaanse actrice Teri Polo (uit Meet The Parents en Meet The Fockers).
Die mag ook wel een extra boterham...![]()
[afbeelding]
zo zag ze er eerst uit:
[afbeelding]
Wat een raar tussendeborsten stukquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Tokay het volgende:
Voor een ander topic vond ik vanmorgen deze foto van de Amerikaanse actrice Teri Polo (uit Meet The Parents en Meet The Fockers).
Die mag ook wel een extra boterham...![]()
[afbeelding]
zo zag ze er eerst uit:
[afbeelding]
haagse elfjequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef haagse_elfje het volgende:
omg, girl waar zijn je titties gebleven?
Brrr.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:34 schreef trueblue het volgende:
Lindsay's rug..
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |