quote:Op maandag 6 juni 2005 12:32 schreef miki het volgende:
[..]
Dat zijn de tegenspeelsters van Lohan in Mean GirlsRachel McAdams en Lacey Chabert.
Oja, excuséquote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef rena het volgende:
[..]
Amanda Seyfried![]()
Niet echt bekend voor de rest, behalve uit die film.
Ja, die zag er eerst best wel goed uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef Toeps het volgende:
Is dat niet die griet van Girls Aloud?
Doet me een beetje (veel) denken aan Victoria Beckham. Die zag er eerst ook heel goed uit, in het begin van de Spice Girls.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, die zag er eerst best wel goed uit.
Eerst zeggen dat ze op dieet moeten en dan weer dat ze moeten aankomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat doen die managers toch met die meiden...
Offtopic:quote:
ik vind dit wel meevallen eigenlijkquote:
Op zich valt de foto wel mee, maar ze ís gewoon niet tenger. Tenminste, een half jaar geleden nog niet. En haar haar ziet er ook niet uit. Dat zie je ook vaak bij meiden die ineens zo afvallen, dan houden ze een bosje dood haar over. Aan de achterkant kunnen ze er nog extentions bij gooien, maar dat plukje aan de voorkant ziet er niet echt levendig uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit wel meevallen eigenlijk
niet graatmager, maar gewoon slank, tenger.
Het is dat ze een beetje een wijd shirtje aanheeft, anders blijft er echt helemaal niets meer van haar over..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit wel meevallen eigenlijk
niet graatmager, maar gewoon slank, tenger.
Jezusquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Tokay het volgende:
Voor een ander topic vond ik vanmorgen deze foto van de Amerikaanse actrice Teri Polo (uit Meet The Parents en Meet The Fockers).
Die mag ook wel een extra boterham...![]()
[afbeelding]
zo zag ze er eerst uit:
[afbeelding]
Wat een raar tussendeborsten stukquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Tokay het volgende:
Voor een ander topic vond ik vanmorgen deze foto van de Amerikaanse actrice Teri Polo (uit Meet The Parents en Meet The Fockers).
Die mag ook wel een extra boterham...![]()
[afbeelding]
zo zag ze er eerst uit:
[afbeelding]
haagse elfjequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef haagse_elfje het volgende:
omg, girl waar zijn je titties gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |