Als je dun bent,kan je makkelijker bewegen enzowquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:47 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Je kunt 't ook goed aan haar prestaties zien. Als ze zo mager is lijkt 't nergens op, als ze gewoon slank is turnt ze de sterren van de hemel![]()
Sporters zouden beter moeten weten ...
Ja dat wel. Maar met uithongeren tast je je spiermassa aan en dat turnt toch niet zo makkelijk hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Als je dun bent,kan je makkelijker bewegen enzow![]()
Is die recent?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:07 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Mooie voor & na-foto. Zag ik ergens in een Babes & Hunks-topic staan, maar past hier beter.
Net als deze:
[afbeelding]
Zondequote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:07 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Mooie voor & na-foto. Zag ik ergens in een Babes & Hunks-topic staan, maar past hier beter.
Zo'n 'collage' kan ik zelf natuurlijk ook maken, met een andere foto die in datzelfde topic stond:
[afbeelding]
Het lijkt wel een mini-Michael Jackson.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:17 schreef Aventura het volgende:
Die lipstick ook, maakt haar alleen maar clownesker.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:07 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Zo'n 'collage' kan ik zelf natuurlijk ook maken, met een andere foto die in datzelfde topic stond:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:25 schreef DarkElf het volgende:
toch razend knap, doortennissen als je anorexia hebt
de dames die ik ken die zo weinig mogelijk aten waren juist heel energiek, een soort hyper zelfs, ze waren eng dun, maar blijkbaar niet dun genoeg om niet te kunnen functioneren, ze functioneerde qua energie vreemd genoeg juist beterquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:14 schreef DarkElf het volgende:
dat sowieso maar als ze echt een eetstoornis had dan heeft je lichaam daar genoeg van te lijden.. knap dat je dan nog gewoon tennist.
Inderdaad. Zelfs die anorectjes in een kliniek sluipen 's nachts naar buiten om rondjes te gaan rennen. Ze hebben een soort oerdrang, zo van "ik móet, ik móet!"quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
de dames die ik ken die zo weinig mogelijk aten waren juist heel energiek, een soort hyper zelfs, ze waren eng dun, maar blijkbaar niet dun genoeg om niet te kunnen functioneren, ze functioneerde qua energie vreemd genoeg juist beter
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:01 schreef Toeps het volgende:
Idd. Mensen zoeken gemiddeld pas na 7 jaar hulp. Want dan beginnen de nadelen groter te worden dan de voordelen. Want op een gegeven moment is het op hoor, al die energie. Dan kun je amper meer op je benen staan. Dat is voor de meesten de reden om eindelijk hulp te zoeken.
Welkom in de wereld die VROUW heet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:17 schreef rena het volgende:
[..]
Het is gewoon klote om zo onzeker te zijn over jezelf
Uhm... http://www.eetstoornis.be/anorexia_survival_42.htmquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:22 schreef berenboot het volgende:
[..]
Toch best wel dom, überhaupt een eetstoornis oplopen.
Maar goed, is wel meer vrouwen overkomen heb ik begrepen.
Ben ik ff blij dat ik geen labiele chick ben! Of een chick altogether.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:58 schreef berenboot het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die VROUW heet!![]()
Oh ja, komt ook zooooooo vaak voor bij jongens in vergelijking met meisjes.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:05 schreef Suko het volgende:
[..]
Uhm... http://www.eetstoornis.be/anorexia_survival_42.htm![]()
jij laat je toch echt zelf beinvloeden, hoor, als de media morgen dik als ideaalbeeld neer zet, denk je dan dat je dan opeens meer gaat etenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:17 schreef rena het volgende:
[..]
Het is gewoon klote om zo onzeker te zijn over jezelf, dat is het probleem met beroemdheden, ze willen perfect zijn voor de media en zo, maar of zo dun zijn nou ideaal is?
Ik weet niet of ik een eetziekte of iets dergelijks heb, maar ik weet wel hoe lastig het is om aan een "beeld" te voldoen voor andere mensen. Ik eet de ene periode heel erg veel en dan de andere periode (maanden) bijna niks zodat ik weer 5 of veel meer kilo afval. En de media en andere mensen werken daar wel aan mee, ik word heel erg vaak voor dikzak uitgescholden terwijl ik opzich maar 73 kilo weeg, ben wel klein (1.65) , maar ja.Ik vind mezelf opzich niet dik, maar de media maakt het zo dat je dat wel vind.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
jij laat je toch echt zelf beinvloeden, hoor, als de media morgen dik als ideaalbeeld neer zet, denk je dan dat je dan opeens meer gaat eten
de onzekerheid zit in jou, en daardoor ben je beinvloedbaar, niet andersom
Wees niet bang vriendINquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:35 schreef Suko het volgende:
[..]
1e google-hit en me is een vrouw. Wees maar blij dat het jou kennelijk niet is overkomen, lijkt mij heel erg.![]()
Mannen zijn echt niet beter hoor, die krijgen alleen andere problemen. Zoals agressie-problemen. Gokken. Drank/Drugs. En trouwens, er zijn wel veel mannen met Binge Eating.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:27 schreef berenboot het volgende:
[..]
Wees niet bang vriendIN
Komt namelijk nauwelijks voor bij mannen.
Vrouwen willen altijd behagen. Mooi gevonden worden. Desnoods tot de magerheidsdood erop volgt. Ben ik ff blij dat wij mannen gewoon lelijk mogen zijn.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:37 schreef Spunks het volgende:
Of je post gewoon even ipv al dat geblaat... bewaar het voor [R&P]![]()
Ja inderdaad. Die was echt eng. Maar daar is ook een apart topic over:quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:31 schreef mleintje271 het volgende:
er was net een meisje bij americans nex top model..die was egt niiiiii normaal mager echt eng gewoon..weet nii of iemand ut heeft gezien
jeetje egt super zonde manquote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:07 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
heey had no nii gezien..dankjequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Die was echt eng. Maar daar is ook een apart topic over:
America's next top model. Deel 2.
Bijna exact hetzelfde hier.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[quote]schreef milagro het volgende:[/b]
bovendien is er ook nog zoiets als persoonlijke voorkeur, ik vind iemand ms wat minder snel te dun als een ander dat zou vinden, omdat ik slank gewoon mooi vindt en mezelf er het lekkerst bij voel.
en dan heb je nog persoonlijk gewicht tov bouw, ik ben ook 1,65 maar als ik 75 kilo zou wegen, ben ik gewoon dik, hoor, mijn bouw is er gewoon niet naar om ruim boven de 60 te gaan wegen.
ik heb altijd 55 kilo gewogen, sinds een poos weeg ik 59 en die vier kilo is echt alleen maar vet, en ik vind het niets
maar ga er niet minder om eten, ik ben een grote eter, wel minder om snoepen, en meer bewegen, die buik mag wel wat platter dan nu
BMI van 27 is toch behoorlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:31 schreef rena het volgende:
Ik haat dat gedoe om uiterlijk, maar onbewust trek ik me er toch wel wat van aan. Ik ben niet eens zo heel veel te dik, mijn Q.I. is 27![]()
Mensen met een lompe bouw. Ik ben er ook mee gezegendquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:12 schreef Toeps het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon zo'n bouw, dat ze een BMI van 27 hebben. Vaak van die Duits uitziende meiden, ik weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven. Daar past het ook gewoon bij.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mensen met een lompe bouw. Ik ben er ook mee gezegend
Ja heu, jij hebt gelukkig iemand die om je geeft zoals je bent, niet om hoe je er uit ziet. En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan heb je nog persoonlijk gewicht tov bouw, ik ben ook 1,65 maar als ik 75 kilo zou wegen, ben ik gewoon dik, hoor, mijn bouw is er gewoon niet naar om ruim boven de 60 te gaan wegen.
ik heb altijd 55 kilo gewogen, sinds een poos weeg ik 59 en die vier kilo is echt alleen maar vet, en ik vind het niets
maar ga er niet minder om eten, ik ben een grote eter, wel minder om snoepen, en meer bewegen, die buik mag wel wat platter dan nu
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:07 schreef Moonah het volgende:
BMI van 27 is toch behoorlijk.
En dat staat los van evt invloed van de media.
Whoops, even niet geF5-ed.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:18 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben niet heel dik in ieder geval(wil wel iets afvallen, maar dat lukt momenteel niet). Zal wel aan mijn bouw liggen dan.
[afbeelding]
Ze lijken wel weer wat aangekomen![]()
zulke armpjes heb ik ookquote:Op zondag 5 juni 2005 22:24 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Wederom die armpjes, en dat middeltje.![]()
Wie zijn die meiden midden en rechts?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:24 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Wederom die armpjes, en dat middeltje.![]()
Dat zijn de tegenspeelsters van Lohan in Mean Girlsquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:32 schreef miki het volgende:
[..]
Dat zijn de tegenspeelsters van Lohan in Mean GirlsRachel McAdams en Lacey Chabert.
Oja, excuséquote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef rena het volgende:
[..]
Amanda Seyfried![]()
Niet echt bekend voor de rest, behalve uit die film.
Ja, die zag er eerst best wel goed uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef Toeps het volgende:
Is dat niet die griet van Girls Aloud?
Doet me een beetje (veel) denken aan Victoria Beckham. Die zag er eerst ook heel goed uit, in het begin van de Spice Girls.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, die zag er eerst best wel goed uit.
Eerst zeggen dat ze op dieet moeten en dan weer dat ze moeten aankomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat doen die managers toch met die meiden...
Offtopic:quote:
ik vind dit wel meevallen eigenlijkquote:
Op zich valt de foto wel mee, maar ze ís gewoon niet tenger. Tenminste, een half jaar geleden nog niet. En haar haar ziet er ook niet uit. Dat zie je ook vaak bij meiden die ineens zo afvallen, dan houden ze een bosje dood haar over. Aan de achterkant kunnen ze er nog extentions bij gooien, maar dat plukje aan de voorkant ziet er niet echt levendig uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit wel meevallen eigenlijk
niet graatmager, maar gewoon slank, tenger.
Het is dat ze een beetje een wijd shirtje aanheeft, anders blijft er echt helemaal niets meer van haar over..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit wel meevallen eigenlijk
niet graatmager, maar gewoon slank, tenger.
Jezusquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Tokay het volgende:
Voor een ander topic vond ik vanmorgen deze foto van de Amerikaanse actrice Teri Polo (uit Meet The Parents en Meet The Fockers).
Die mag ook wel een extra boterham...![]()
[afbeelding]
zo zag ze er eerst uit:
[afbeelding]
Wat een raar tussendeborsten stukquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Tokay het volgende:
Voor een ander topic vond ik vanmorgen deze foto van de Amerikaanse actrice Teri Polo (uit Meet The Parents en Meet The Fockers).
Die mag ook wel een extra boterham...![]()
[afbeelding]
zo zag ze er eerst uit:
[afbeelding]
haagse elfjequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef haagse_elfje het volgende:
omg, girl waar zijn je titties gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |