quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:25 schreef DarkElf het volgende:
toch razend knap, doortennissen als je anorexia hebt
de dames die ik ken die zo weinig mogelijk aten waren juist heel energiek, een soort hyper zelfs, ze waren eng dun, maar blijkbaar niet dun genoeg om niet te kunnen functioneren, ze functioneerde qua energie vreemd genoeg juist beterquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:14 schreef DarkElf het volgende:
dat sowieso maar als ze echt een eetstoornis had dan heeft je lichaam daar genoeg van te lijden.. knap dat je dan nog gewoon tennist.
Inderdaad. Zelfs die anorectjes in een kliniek sluipen 's nachts naar buiten om rondjes te gaan rennen. Ze hebben een soort oerdrang, zo van "ik móet, ik móet!"quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:38 schreef milagro het volgende:
[..]
de dames die ik ken die zo weinig mogelijk aten waren juist heel energiek, een soort hyper zelfs, ze waren eng dun, maar blijkbaar niet dun genoeg om niet te kunnen functioneren, ze functioneerde qua energie vreemd genoeg juist beter
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:01 schreef Toeps het volgende:
Idd. Mensen zoeken gemiddeld pas na 7 jaar hulp. Want dan beginnen de nadelen groter te worden dan de voordelen. Want op een gegeven moment is het op hoor, al die energie. Dan kun je amper meer op je benen staan. Dat is voor de meesten de reden om eindelijk hulp te zoeken.
Welkom in de wereld die VROUW heet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:17 schreef rena het volgende:
[..]
Het is gewoon klote om zo onzeker te zijn over jezelf
Uhm... http://www.eetstoornis.be/anorexia_survival_42.htmquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:22 schreef berenboot het volgende:
[..]
Toch best wel dom, überhaupt een eetstoornis oplopen.
Maar goed, is wel meer vrouwen overkomen heb ik begrepen.
Ben ik ff blij dat ik geen labiele chick ben! Of een chick altogether.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:58 schreef berenboot het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die VROUW heet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |