Zou me niets verbazen dat L.L. inderdaad haar neus nogal eens op z'n Colombiaans poedert. Afgaande op hoe eng mager ze in korte tijd is geworden en op de reports in de gossipbladen over haar 'heavy partying ways'. Vaak als eufemisme gebruikt voor veel drank en veel drugs.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef DarkElf het volgende:
snuiven ze soms allemaal ofzo?iedereen wordt zo snel mager daar.
zo ontzettend snel wordt je niet zo mager volgens mij en die lindsay is echt heel snel mager geworden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:50 schreef postinggirl het volgende:
Ze eten niet meer. Als ze dat wel doen, krijgen ze geen film-rollen meer.
Die staat ook niet echt bekend om haar gezonde eetgewoontes.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef postinggirl het volgende:
Raar. Maar Victoria Beckham schijnt ook maar 7 kilo te zijn aangekomen toen ze zwanger was van haar eerste (kerngezonde) kind.
Aardbeiendieet toch? Ach, als je je dagen op het toilet door wilt brengen ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die staat ook niet echt bekend om haar gezonde eetgewoontes.
En het kan natuurlijk ook zijn dat de baby diep ligt, heb ik wel eens over gelezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef postinggirl het volgende:
Raar. Maar Victoria Beckham schijnt ook maar 7 kilo te zijn aangekomen toen ze zwanger was van haar eerste (kerngezonde) kind.
OMG, wat voor mini-kindje moet daar dan uitkomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:10 schreef Spindizzy het volgende:
Van de zijkant:
[afbeelding]
De rest van de serie
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef SEMTEX het volgende:
Hohan
[afbeelding]
Voor de verdwijntruc:
[afbeelding]
Ja, ok, nog niet broodmager, maar die kant gaat ze ws ook wel op..
Die onderste foto vind ik best wel bewijswaardig dat ze geen neptieten heeft. Want ze is dun, maar van haar tetjes is ook niet veel meer overgebleven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vond Nicole met wat rondingen veel mooier. Niks mis mee, gewoon een hartstikke leuke meid om te zien.
Meer Lindsay Lohan
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Juistquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:39 schreef HarigeKerel het volgende:
En het ergste is nog dat ze denken dat mannen het mooi vinden ook![]()
Mwa niks meequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:03 schreef postinggirl het volgende:
Er is ook nog zo'n mooie foto van Girls Aloud *kuch kuch*. >> Ik doel dan vooral op nummer 4 in de rij, en in iets mindere mate op nummer 2.
Ik kan me niet herinneren dat ze er altijd al zo uitzagen. Maar op een gegeven moment werden ze door hun manager op dieet gestuurd omdat ze eruit zouden zien als 'vette varkens.'
[afbeelding]
Heb je die benen van nummer 4 al bekeken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mwa niks meevooral nummer 5
Maar nummer 4 was eerst wel wat chubbier idd
Eerst had ze tenminste nog een beetje borsten, maar dat is nu ook helemaal verdwenen. Ik vind het echt niet mooi. Ze is bijna ziekelijk dunquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:26 schreef postinggirl het volgende:
...maar of ze het op eet? Ik vond op een mode-forum waar ik vaak zit nog wat plaatjes die lijken op eerder gepostte plaatjes, maar ik post ze toch maar even.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
(Goh, die heeft ook weleens frisser uit haar ogen gekeken.)
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Die lindsday.. wat een verschil zeg. Een poostje geleden was ze nog wat aan de stevige kant normaal. Die moet haast wel drugs ofzo gebruiken.
STEVIGquote:Op maandag 16 mei 2005 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Die lindsday.. wat een verschil zeg. Een poostje geleden was ze nog wat aan de stevige kant. Die moet haast wel drugs ofzo gebruiken.
ieuw, die Richie dame heeft ook zo'n vreemd groenig bruine kleurquote:
Nou ze was in elk geval niet dun. Als je haar op die foto's in bikini zag tenminste.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
STEVIG![]()
?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad. En ook hier op fok zijn zeer veel mannen die haar toen te dik vonden aangezien ze toch een beetje buikje had. Ik zou haar op die bikini foto's ook stevig noemen.... wat zeer zeker niet negatief hoeft te zijn en het ook niet is wat mij betreft.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ze was in elk geval niet dun. Als je haar op die foto's in bikini zag tenminste.
Maar ik wil zeker niet zeggen dat ze dik is! Precies goed juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |