Die BH hoeft ze echt niet om te doen, daar zit toch niets meer inquote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:47 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
OMG!!!![]()
![]()
Dit kan toch niet echt zijn?
Nou, laat me dan maar te dik zijn.
Ja, en hun hoofd wordt ineens zo groot dan.......quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik snap niet dat mensen het mooi vinden als vrouwen zo dun zijn. Alle vormen die een vrouw zo mooi maakt zijn verdwenen
Ja idd ziet er erg vreemd uit. Ik kan me ook niet voorstellen dat je zoiets mooi vindtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:06 schreef Koningin het volgende:
Ja, en hun hoofd wordt ineens zo groot dan.......![]()
Ik word hier dus echt misselijk van........ Zal dit echt zijn? Dit kan toch niet joh, echt te triest voor woorden gewoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:34 schreef Koningin het volgende:
Deel 1 was vol met mijn laatste reactie.
[..]
Die BH hoeft ze echt niet om te doen, daar zit toch niets meer in
Hier is deel 1: Broodmagere Celebs
Ziet ze dan zelf niet dat dat lelijk is? Als ik zo zou zijn van nature (wat zij ongetwijfeld beweert) zou ik de huisarts vragen om weightgainers ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:38 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lara Flynn Boyle vond zichzelf nog niet slank genoeg.
..en dan zie je Kirstiequote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:28 schreef bar_rel het volgende:
Het is dat ik hier toevallig langs kom en die OP foto zie...
OMFG!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:38 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die grap is al gemaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:38 schreef mozo het volgende:
dun dunner dunst is het bij de celebs wie is de dunst
Ik snap niet dat die kan denken dat ze er nu beter uitziet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:38 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |