Ik mag toch hopen dat dat NIET aan jou ligt.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:28 schreef Napoleonneke het volgende:
Het zal misschien aan mij liggen, maar dat zie ik dus veeeeel liever dan dat ongezonde gratenpakhuis dat ze nu is.
Ik vind het wel vrij stevig... maar aangezien dat precies mijn smaak is vind ik het dus mooi en precies goed.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:38 schreef Spindizzy het volgende:
Dat is toch niet stevigDat is gewoon een gezonde en mooie meid. Doodzonde vind ik het
Babyvet op je 18e? Jaja..quote:Op maandag 16 mei 2005 17:44 schreef Spindizzy het volgende:
Het kind is 18 ofzo? Dat is gewoon babyvet. Op die leeftijd hoort dat er nog bij
Vind ik dan
Dan zal het wel aan mij liggenquote:
Waarschijnlijk hebben we verschillende definities van "stevig". Tatjana vind ik regelmatig ook vrij stevig. Het betekend voor mij dus heel iets anders dan dik. Maar goed, maakt ook verder niets uit. Ik vind haar perfect op die bikinifoto's... of het nou stevig of slank is.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen
Ik zie alleen een knappe, slanke dame.
Stevig ziet er wel iets anders uit, imho.
Hm, dit vind ik niet broodmager. Ik vind het wel mooi, tenger.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef _Femme_ het volgende:
Het idee van wat een normaal figuur is, is door al die magere modellen enzo helemaal verpest. Als je tegenwoordig niet zo mager bent, ben je al meteen stevig. En als je nog dikker bent dan stevig, dan ben je dik. Ik vind die Lohan hoe ze er vroeger uitzag gewoon normaal!.
Yup, dat bedoel ik dus. Net alsof maatje 32 de norm is. Terwijl in de uitverkoop, maar ook bij de Wehkamp bijv., maat 42 als eerste weg is...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef _Femme_ het volgende:
Het idee van wat een normaal figuur is, is door al die magere modellen enzo helemaal verpest. Als je tegenwoordig niet zo mager bent, ben je al meteen stevig. En als je nog dikker bent dan stevig, dan ben je dik. Ik vind die Lohan hoe ze er vroeger uitzag gewoon normaal!.
quote:![]()
Does this look like someone who needs to drop a few pounds? Didn't think so. But Lindsay Lohan believes that if she went arm to twiglike arm with some of her fellow streamlined starlets, she'd look like she was carrying extra baggage.
"... Compared to a lot of actresses my age, I'm actually overweight," the alarmingly slimmed-down teen queen tells Teen Vogue. "There are so many really, really thin girls out there."
(Perhaps one of them could give the once super-shapely beauty a mirror and a grilled cheese sandwich. Too mean? All right, moving on ...)
Lohan has dismissed eating-disorder whispers, attributing her skin-and-bones bod to a loss of "baby fat," and she tells the magazine she "feels good" about her new figure because "you can fit into more things."
When she's not explaining her disappearing curves, Lindsay is attempting to burnish her image by addressing those pesky rumors surrounding her active social life, including her much-discussed club-hopping and supposed trysts with the likes of Bruce Willis (denied by all parties and later retracted) and Christian Slater (also denied).
"I always want to be perceived as normal and wholesome, because it's relatable," the PR-savvy star tells the Los Angeles Times. "I hope people think I'm wholesome. It's hard after what you read in the magazines, that I'm dating every guy who's like my father's age. But that's not me."
Ze eet dus niet door de stress van haar aanstaande huwelijk...quote:SLIM PICKINGS
Lionel Richie has spoken out to defend his daughter Nicole, insisting she doesn't have an eating disorder. The Simple Life star has appeared on the red carpet recently showing off a new slimline figure, leading to speculation she could be anorexic, but Lionel says she's just stressed planning her wedding. "She's fine, I can vouch for that," said Lionel. "She does exactly what her father does - when the pressure's on I don't eat and Nicole Richie is just not eating." The singing legend went on to quip that he's feeling the pressure too, because he has to pay for the whole lavish affair, and because he's "also gonna sing at the wedding". (14 May, 2005, 8:30AM) SOURCE: CONTACTMUSIC.COM
Wat kijkt Nicole Richie hier vaag.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet nog steeds niet of deze niet beter in 'onflatteus' kan
[afbeelding]
Dat meisje is idd van nature tenger, ik vind dat je dat wel kan zien of iemand van nature tenger is of sterk vermagerd met dus onnatuurlijk ondergewicht.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, dit vind ik niet broodmager. Ik vind het wel mooi, tenger.
Oh, en de term 'stevig' wordt vaak gebezigd door dames die gewoon dik zijn maar dat niet zo willen noemen. Ik vind die dame over wie de discussie hierboven gaat ook stevig. Wat dus niet per definitie lelijk betekent.
Ik ben verliefd op deze meid, niet op die andere meid, ook al zijn ze hetzelfde persoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:07 schreef Spindizzy het volgende:
Het kind heeft groot gelijk... Als ik zo walgelijk dik was als zij zou ik ook mezelf uithongeren:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet nog steeds niet of deze niet beter in 'onflatteus' kan
[afbeelding]
Wat zij is kwijtgeraakt is toch echt wel wat meer dan enkel babyvet.quote:Lohan has dismissed eating-disorder whispers, attributing her skin-and-bones bod to a loss of "baby fat," and she tells the magazine she "feels good" about her new figure because "you can fit into more things."
Ehm... Anorexia is toch dat je niet eet enzo? Mmm, dat iemand met anorexia dat ontkent alla, maar dat paps dat ook doet... Wie wordt er nou in hemelsnaam zo ontzettend eng dun van niet-eten-door-de-stress? Zal toch een kilootje of 15 ofzo (geen idee, ben slecht in schatten van leeftijden en gewichten) af zijn, en met haar postuur kan dat, lijkt mij, niet meer op stress worden afgeschoven....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:12 schreef Copycat het volgende:
Lionel Ritchie verdedigt het magere lijntje van dochter Nicole:
Lionel Ritchie verdedigt het magere lijntje van dochter Nicole:
quote:"... eat and Nicole Richie is just not eating." ...
Ze eet dus niet door de stress van haar aanstaande huwelijk...
Heeft iedereen wel 's gehad, dat je niet kan eten (verliefd, liefdesverdriet, whatever) maar dit gaat ver. En al zou het echt zo zijn, dan ben je wel een lekker pa zeg, als je dan vindt dat het niet erg en volkomen normaal is (net als Lindsay Lohan blijkbaar, die het wel lekker vindt zo, zie Lindsay Lohan's overgewichtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het ook tijden gehad dat ik in stress situaties geen hap door mijn keel kon krijgen. En daardoor akelig dun werd.
Het is een verklaring, maar geen excuus en verre van gezond. Vind het ook een beetje makkelijk dat pa Richie zich er zo makkelijk vanaf maakt.
Nou, dat heb ik ook, als ik me klote voel, verdrietig vooral dus, dan eet ik ook niet, heb gewoon geen honger dan ook , maar een voorgenomen huwelijk lijkt mij, ondanks de bijkomende stress, een leuke gebeurtenis, en dan daarom niet kunnen etenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het ook tijden gehad dat ik in stress situaties geen hap door mijn keel kon krijgen. En daardoor akelig dun werd.
Het is een verklaring, maar geen excuus en verre van gezond. Vind het ook een beetje makkelijk dat pa Richie zich er zo makkelijk vanaf maakt.
Met wie vergelijkt die zich dan? Met Mary-Kate Olsen of zo? Want Hilary Duff is bijvoorbeeld ook niet zo dun. Maar goed, dat is Lindsays aardsvijand, als we de roddels moeten geloven.quote:Compared to a lot of actresses my age, I'm actually overweight
Nou, inderdaad, allemaal gestressed door het bulken van geld en de hele dag niets doen, behalve shoppenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het wel héél toevallig dat Nicole's vriendinnen ook zo dun zijn. Of stressen die gezellig net Nicole mee?
bij wijze van spreken...quote:
Volgens mij gaan je organen uitvallen als je er zo uit ziet en dan nog wat kilo's kwijtraakt.quote:
Ik ook, maar dat bedoel ik anders geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:32 schreef MissBliss het volgende:
En dat blonde haar is ook niet echt een verbetering
Ik zou haar oude figuur wel willen hebben
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat bedoel ik anders geloof ik.
Waarschijnlijk wel, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:22 schreef fratsman het volgende:
En WEER duizenden tienermeisjes op de wereld, die dit voorbeeld willen volgen.
Dat is waar. Maar nu komen er wel weer nieuwe roddels voor in de plaats.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef kwakveense het volgende:
naja, een ding is wel uit de wereld: de roddels of haar borstene cht of nep waren.
Met haar gewichtsverlies is ze ook haar borsten kwijtgeraakt. Die waren dus níet van siliconen zoals de roddelpers beweerde, siliconen blijven namelijk wél zitten als je afvalt....
Nou, wat je aan eigen borst had (en wat dus ook vet is), verdwijnt natuurlijk wel, dus per saldo zijn je borsten dan , ondanks siliconen , kleinerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef kwakveense het volgende:
naja, een ding is wel uit de wereld: de roddels of haar borstene cht of nep waren.
Met haar gewichtsverlies is ze ook haar borsten kwijtgeraakt. Die waren dus níet van siliconen zoals de roddelpers beweerde, siliconen blijven namelijk wél zitten als je afvalt....
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zonder er iets voor te doen en op 5 maaltijden per dag zag ik (bijna) er net zo uit. Ik droeg het kind van binnen en ben van mezelf erg tenger gebouwd. Ondanks dat ik keurig de "verplichte" 12 kilo was aangekomen zag je het er bijna niet aan af. Kreeg nog versiepogingen toen ik 8 mnd ver wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:05 schreef Spindizzy het volgende:
Zelfs hoogzwanger is ze griezelig dun {
[afbeelding]
Dit is Christine Taylor (actrice uit oa. Zoolander en Dodgeball. Getrouwd met Ben Stiller) en over ongeveer een maand is ze uitgerekend![]()
Ze is niet griezelig dun, ze heeft gewoon een opvallend kleine buik voor een dame die ergens in juli zal bevallenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:05 schreef Spindizzy het volgende:
Zelfs hoogzwanger is ze griezelig dun {
[afbeelding]
Dit is Christine Taylor (actrice uit oa. Zoolander en Dodgeball. Getrouwd met Ben Stiller) en over ongeveer een maand is ze uitgerekend![]()
Waar zijn dr wangen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:59 schreef rena het volgende:
http://www.imagehigh.com/(...)52005215733_ll17.jpg
Ze heeft nu toch wel een stuk kleinere borsten hoor, ik vind ze er niet echt nep uit zien.
Ook zo'n geval van zonde.quote:
Dat is een screenshot van haar toen ze krokodillentranen produceerde om ergens onder uit te komen....quote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef Juweel het volgende:
Nicole Richie ziet eruit als een vrouw van in de 40...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |