Waarschijnlijk wel, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:22 schreef fratsman het volgende:
En WEER duizenden tienermeisjes op de wereld, die dit voorbeeld willen volgen.
Dat is waar. Maar nu komen er wel weer nieuwe roddels voor in de plaats.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef kwakveense het volgende:
naja, een ding is wel uit de wereld: de roddels of haar borstene cht of nep waren.
Met haar gewichtsverlies is ze ook haar borsten kwijtgeraakt. Die waren dus níet van siliconen zoals de roddelpers beweerde, siliconen blijven namelijk wél zitten als je afvalt....
Nou, wat je aan eigen borst had (en wat dus ook vet is), verdwijnt natuurlijk wel, dus per saldo zijn je borsten dan , ondanks siliconen , kleinerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef kwakveense het volgende:
naja, een ding is wel uit de wereld: de roddels of haar borstene cht of nep waren.
Met haar gewichtsverlies is ze ook haar borsten kwijtgeraakt. Die waren dus níet van siliconen zoals de roddelpers beweerde, siliconen blijven namelijk wél zitten als je afvalt....
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zonder er iets voor te doen en op 5 maaltijden per dag zag ik (bijna) er net zo uit. Ik droeg het kind van binnen en ben van mezelf erg tenger gebouwd. Ondanks dat ik keurig de "verplichte" 12 kilo was aangekomen zag je het er bijna niet aan af. Kreeg nog versiepogingen toen ik 8 mnd ver wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:05 schreef Spindizzy het volgende:
Zelfs hoogzwanger is ze griezelig dun {
[afbeelding]
Dit is Christine Taylor (actrice uit oa. Zoolander en Dodgeball. Getrouwd met Ben Stiller) en over ongeveer een maand is ze uitgerekend![]()
Ze is niet griezelig dun, ze heeft gewoon een opvallend kleine buik voor een dame die ergens in juli zal bevallenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:05 schreef Spindizzy het volgende:
Zelfs hoogzwanger is ze griezelig dun {
[afbeelding]
Dit is Christine Taylor (actrice uit oa. Zoolander en Dodgeball. Getrouwd met Ben Stiller) en over ongeveer een maand is ze uitgerekend![]()
Waar zijn dr wangen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:59 schreef rena het volgende:
http://www.imagehigh.com/(...)52005215733_ll17.jpg
Ze heeft nu toch wel een stuk kleinere borsten hoor, ik vind ze er niet echt nep uit zien.
Ook zo'n geval van zonde.quote:
Dat is een screenshot van haar toen ze krokodillentranen produceerde om ergens onder uit te komen....quote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef Juweel het volgende:
Nicole Richie ziet eruit als een vrouw van in de 40...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |