Brrr...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:25 schreef trueblue het volgende:
Recente foto's van MK
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan een touwtje binden en je kan met haar vliegerenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:16 schreef popolon het volgende:
Zag Lohan gisteren op televisie en volgens mij is ze nog dunner dan vorige week, als ze zo doorgaat is ze binnen twee weken dood.
Die lui zijn knettergek.
Ik ren liever gillend weg als ik dat geraamte zie.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:19 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Aan een touwtje binden en je kan met haar vliegeren![]()
Tis vast de cokequote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:32 schreef apestaartje het volgende:
Het is niet alleen het lijf. Het is ook dat ongezond bleke hoofdje met die eenden-lipjes wat me doet rillen.
Ze heeft een heel ander hoofd dan 5 jaar geleden, en dat komt niet alleen doordat ze ouder geworden is.
Ik denk dat Mary Kate weer net zoveel weegt als in haar Full house tijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:17 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
nogmaals Mary Kate met d'r nieuwe vriendje. Ze lijkt hier nog kleinerEn wederom met twijfelachtige kledingkeus. En volgens mij is mijn pols breder dan haar been.... ehh.
Nou ja, hun zonnebrillen hebben iig dezelfde maat![]()
edit: misschien kan deze beter in het onflatteus topic? bedenk net dat je eigenlijk bar weinig 'broodmagere celeb' kan ziensorry.
Ik denk dat het gevoel vergelijkbaar is met wanneer je 'het' met een tienjarige doet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:34 schreef Toeps het volgende:
Dat wil je toch niet neuken, als die gozer zijnde? Straks breek je haar.
Iew! En dat hele guitige koppie is ook weg. Ze probeert het nog wel, maar dat doet haar eerder op een psycho granny lijken, dan op een guitig meiske.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef SEMTEX het volgende:
Hohan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij bijvoorbeeld keira Knightley zie je dat niet. Iedereen ziet dat zij teger gebouwd is. Maar je bent wel heel erg blind als je niet ziet dat Lindsey Lohan, Mary Kate Olsen en Nicole Richie een heel stuk zijn afgevallen en het nu van die anorexiagevallen zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef thaleia het volgende:
Jammer dat er toch nog steeds foto's van gewoon mooi slanke of gewoon toevallig tenger gebouwde vrouwen tussen de geraamtes door worden gepost, compleet met kotssmileys en lullige opmerkingen en al. Nergens voor nodig.
Maar dit zal wel aan dovemansoren gericht zijn. Wie graag overal een anorexiageval in wil zien zal daar toch niet mee ophouden.
Ik vind het hier nog wel meevallen.. Hier heeft ze tenminste nog een beetje borsten over. Maar op die andere foto's ziet ze er wel erg eng uit.quote:
Zo zou ik het niet willen noemen..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef berenboot het volgende:
Vrouwen en hun eeuwige obsessie met slank zijn. Geweldig!![]()
Het zijn er in elk geval een stuk minder dan die van jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
Hap hap hap. Het gaat hier om uitwassen, niet om de gewone slanke vrouw. Je hoeveelste reactie op dit soort topics is dit nu al?
Boohoo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Het zijn er in elk geval een stuk minder dan die van jou
Wou je zeggen dat MK Olsen er lekker uit ziet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:54 schreef thaleia het volgende:
"als je die neukt dan breekt ze doormidden"
errr.. we zijn t hopelijk erover eens dit types als MK Olsen er NIET gezond uitzien en dat ze dit hoogstwaarschijnlijk lichamelijk en wellicht ook nog geestelijk niet zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:54 schreef thaleia het volgende:
Waarschijnlijk moet er nu eerst een tijdlang gescholden worden op alles wat slank is en kan er over een paar jaar genuanceerd worden, dat iedereen die gewoon normaal gezond doet okee is, of ie nou toevallig mollig of mager is.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:22 schreef Aventura het volgende:
Het verschil is, , dat jij, Thaleia er al langere tijd (neem ik aan) van nature (neem ik aan) slank/mager bent maar de mensen over wie dit topic gaat zijn binnen kortere tijd heel erg vermagerd., en dat kan haast niet anders dan op een heel ongezonde manier gebeurd zijn.
Precies! Moet je maar naar die bikini foto's van linsday lohan kijken en dan vergelijken met hoe ze er nu uitziet. Zoveel tijd zit daar niet tussen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:22 schreef Aventura het volgende:
Het verschil is dat jij, Thaleia, al langere tijd (neem ik aan) van nature (neem ik aan) slank/mager bent maar de mensen over wie dit topic gaat zijn binnen kortere tijd heel erg vermagerd, en dat kan haast niet anders dan op een heel ongezonde manier gebeurd zijn.
Wat ik trouwens heb gehoort is dat het nu inneens schijnt dat ze dit moet doen voor een film.. Nou ik heb nog zo mijn twijfels, iemand die zo snel afvalt voor een rolletje in een film is sowieso niet gezond bezig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:40 schreef popolon het volgende:
Is geen discussie over mogelijk, de quote van Lohan van vorige week zegt eigenlijk alles:
"Compared to a lot of actresses my age, i'm actually overweight"
dies geshopt man!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
Tis niet echt een celeb, maar toch...
Turnster Svetlana Khorkina:
[afbeelding]
Ook een dekentje tegen de kouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:17 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
nogmaals Mary Kate met d'r nieuwe vriendje. Ze lijkt hier nog kleinerEn wederom met twijfelachtige kledingkeus. En volgens mij is mijn pols breder dan haar been.... ehh.
Nou ja, hun zonnebrillen hebben iig dezelfde maat![]()
edit: misschien kan deze beter in het onflatteus topic? bedenk net dat je eigenlijk bar weinig 'broodmagere celeb' kan ziensorry.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
Tis niet echt een celeb, maar toch...
Turnster Svetlana Khorkina:
[afbeelding]
Ik betwijfel het, er zijn meer van dit soort foto's van haar waarop ze niet echt fors is:quote:
Die traint zichzelf helemaal kapot man!quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:27 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, er zijn meer van dit soort foto's van haar waarop ze niet echt fors is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt 't ook goed aan haar prestaties zien. Als ze zo mager is lijkt 't nergens op, als ze gewoon slank is turnt ze de sterren van de hemelquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die traint zichzelf helemaal kapot man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |