Bring back the Nuremberg Tribunal!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, zowel bij EP, als TK als gemeenteraad
Dat heeft te maken dat je niet alle maps hebt gedownload die op de server staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef Monidique het volgende:
Oh2, en MOHAA stopt soms zomaar ineens plots uit het niets vanzelf. Dus dat ga ik weer opstarten.
Eindhoven.... een aantal vage zijstraatjes van de Edisonstraat zouden wel aan die kwalificatie kunnen voldoen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:42 schreef RichardQuest het volgende:
Zijn er ook gebieden in Eindhoven die jij no-go-areas vindt, drugshond?
Hoho, Single Player! Gewoon... boem, terug in Windows.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat heeft te maken dat je niet alle maps hebt gedownload die op de server staan.
Je moet dan eerst een aantal maps downloaden.... http://www.vs-uk.net/mohaa/frameset.htmSt Renan St Lo LolV2
Heb je zo-ie-zo nodig... de rest is nice to have.
Mwa, heb ik me nooit bang gevoeld. Eerder op stratumseind om 04.00 zateradag.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eindhoven.... een aantal vage zijstraatjes van de Edisonstraat zouden wel aan die kwalificatie kunnen voldoen.
Hemelrijke (halverwege) is ook niet lekker fietsen.
En natuurlijk de passages onder het viaduct.
De rest is safe....
Zo krijgt hij natuurlijk nooit veel klanten.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dit nummer is niet in gebruik, controleer het nummer en kies opnieuw
Eén grote no-go-area?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren in Amsterdam.
Heb je wel alles gepatched ?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:03 schreef Monidique het volgende:
Hoho, Single Player! Gewoon... boem, terug in Windows.
bang?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
POL-meet?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:04 schreef RichardQuest het volgende:
Mwa, heb ik me nooit bang gevoeld. Eerder op stratumseind om 04.00 zateradag..
kampioensfeest?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
, daar kom ik nie.....
Stratumseind is altijd feest.... nix vreemd met dat breezhar kut publiek.
Strange.... ik heb zowel MOH-AA MOH-SH en MOH-BT en nergens geen last van.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Monidique het volgende:
Ja.
Ja, ach ja, het zal wel. Niet zo ontzettend erg.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Strange.... ik heb zowel MOH-AA MOH-SH en MOH-BT en nergens geen last van.
Ook de Iran oorlog. En wat gifgas erbij, enz, enz. Het dodental onder Saddam ligt volgens mij tussen honderduidenden tot één miljoen. De tienduizenden doden tijdens de Irak oorlog vallen daarbij dus in het niet. Beter vrijheid en minder doden dan nog eens honderduizenden doden naar de hand van Saddam en geen vrijheid voor de bevolking. Natuurlijk hadden de Amerikanen gewoon de staat van beleg moeten afkondigen meteen nadat ze Irak waren binnengevallen. Maar ja, onder omstandigheden kon dat niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar even serieus chairman.fx... geloof jij echt dat hij zo'n 10-20% van de bevolking heeft uitgemoord, of nog meer misschien?
Check zo dadelijk je hotmail.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef Monidique het volgende:
Ik weet het niet.
In ieder geval geen miljoenen dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef chairman.fx het volgende:
Ook de Iran oorlog. En wat gifgas erbij, enz, enz. Het dodental onder Saddam ligt volgens mij tussen honderduidenden tot één miljoen.
Ik heb 5 avatars en iedereen zit te zeiken.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef chairman.fx het volgende:
Waarom heb je Mao als avatar?
Ten gevolge van gevechtshandelingen zijn, aldus Iraq Body Count, sinds de invasie en de bezitting zo'n twintigduizend doden gevallen. Ze hebben redelijk strikte selectiecriteria, dus er zullen wel wat meer doden zijn gevallen. Dertigduizend misschien? Ten gevolge van gevechtshandelingen dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:28 schreef RichardQuest het volgende:
Ligt het dodental van de Irak-oorlog inmiddels ook al niet rond de honderdduizend? Na twee jaar...
Dit is wel beter dan die negertiet.quote:
Dit is een cijfer dat kwam uit een betrouwbaar, wetenschappelijk onderzoek, het toont alleen niet slechts doden ten gevolge van gevechtshandelingen, maar ook door honger, ziekte, etcetera. Er zijn hoogstwaarschijnlijk minstens honderdduizend mensen meer gestorven dan wanneer Amerika Irak niet de oorlog zou hebben verklaard.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:29 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, in oktober dus al : http://www.dangerouscitizen.com/Articles/1254.aspx
Eens een massamoordenaar altijd een massamoordenaar? Anders hadden zijn zonen hem wel opgevolgd en overtroffen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
In ieder geval geen miljoenen dus.
Hoe kom je er trouwens bij dat er nog eens honderduizenden doden naar de hand van Saddam zouden vallen?
Of de Amerikanen hebben hem overtroffen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Eens een massamoordenaar altijd een massamoordenaar? Anders hadden zijn zonen hem wel opgevolgd en overtroffen.
Nou ja, deze speculatie zou in ieder geval niet stroken met de afgelopen twaalf jaar na de Golfoorlog. Maar goed, alles is mogelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Eens een massamoordenaar altijd een massamoordenaar? Anders hadden zijn zonen hem wel opgevolgd en overtroffen.
Aldus Human Rights Watch.quote:Having devoted extensive time and effort to documenting his atrocities, we estimate that in the last twenty-five years of Ba`th Party rule the Iraqi government murdered or “disappeared” some quarter of a million Iraqis, if not more.
Woensel-Westquote:Op maandag 9 mei 2005 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eindhoven.... een aantal vage zijstraatjes van de Edisonstraat zouden wel aan die kwalificatie kunnen voldoen.
Hemelrijke (halverwege) is ook niet lekker fietsen.
En natuurlijk de passages onder het viaduct.
De rest is safe....
Dan is het nu oorlog in de PBEM.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:44 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat ik trouwens maar tegen ga stemmen.
Niet het goede topic, maar de cartoons van Mike Ramirez blijven briljant:quote:Op maandag 9 mei 2005 22:40 schreef chairman.fx het volgende:
Nouja, laten we de discussie afsluiten met een passende cartoon:
[afbeelding]
Neeeh, Polen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo "into" negerinnen was?
Ik heb een ambivalente houding jegens de grondwet. Aan de ene kant vind ik het heel belangrijk dat een dergelijk document in werking treedt aan de andere kant is er een aantal punten dat mij niet aanstaat. Je zou echter ook kunnen redeneren dat in elke set wetteksten wel iets staat dat mij niet aanstaat. Ik ga iig stemmen, maar wat het gaat worden weet ik nog niet. Het floddertje dat ik in de bus kreeg stond mij niet echt aan, net als de testjes op internet.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:42 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de EU grondwet Kaalhei, ik ben benieuwd!
vóór of niet stemmen. Weet nog niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:48 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb een ambivalente houding jegens de grondwet. Aan de ene kant vind ik het heel belangrijk dat een dergelijk document in werking treedt aan de andere kant is er een aantal punten dat mij niet aanstaat. Je zou echter ook kunnen redeneren dat in elke set wetteksten wel iets staat dat mij niet aanstaat. Ik ga iig stemmen, maar wat het gaat worden weet ik nog niet. Het floddertje dat ik in de bus kreeg stond mij niet echt aan, net als de testjes op internet.
Goed dat je terug bent trouwens. Wat ga jij doen bij de stemronde?
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:46 schreef zakjapannertje het volgende:
Kofi kan tevreden zijn
quote:Vibrator 'Nachtmiss Marisa' 5000 euro waard
Wat begon als een grap is inmiddels een serieuze zaak geworden voor Nachtmiss Marisa van 3FM. De echtgenote van Giel Beelen zette op veilingsite Marktplaats.nl een vibrator te koop. Een verliefde 'fan' zag het als dé kans om iets intiems van zijn idool op de kop te tikken en bood meteen 5000 euro.
"Marktplaats had het binnnen twee uur had verwijderd, maar luisteraar Theo wilde het toch hebben", vertelde Marisa Beelen aan collega Rob Stenders. "De truckchauffeur wilde er zelfs zijn auto voor verkopen of als ik er 10.000 euro voor wou hebben een lening afsluiten." Marisa geeft toe dat het wel een beetje eng is, zo'n fan. "Hij was in de uitzending en gaf toch wel aan dat hij het moet en zal krijgen. Bovendien wil hij dat ik het niet schoonmaak, maar dat kan hij sowieso vergeten."
Of de Nachtmiss de 'weduwe troost', zoals ze het voorwerp liefkozend noemt, ook daadwerkelijk van de hand doet weet ze nog niet. Als ze het wel doet gaat het geld naar een goed doel, zo heeft ze al laten weten. Vannacht tussen vier en zes uur is ze weer met haar programma te horen en zal ze ook haar 'trouwe' fan Theo weer even spreken.
Vunzigquote:"Hij was in de uitzending en gaf toch wel aan dat hij het moet en zal krijgen. Bovendien wil hij dat ik het niet schoonmaak, maar dat kan hij sowieso vergeten."
Hoezo? Wat moet je nou met een gewassen dildo?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:11 schreef MrX1982 het volgende:
Theo is volgens mij een beetje kansloos
[..]
Vunzig
Ik vind het maar een vies ideequote:Op maandag 9 mei 2005 23:13 schreef kLowJow het volgende:
Hoezo? Wat moet je nou met een gewassen dildo?
Je wil zo'n vrouw toch tenminste kunnen ruiken en proeven... en dat voor ¤5000
Goh, wat vreemd. Je zou toch denken dat hij dergelijke statistieken netjes op zijn website zou hebben staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:16 schreef Monidique het volgende:
Ik zoek wat statistieken betreffende executies en moorden onder het regime van Saddam Hoessein, maar ik kan niet zoveel gedetailleerds vinden.
Nee, maar je zou wel verwachten dat er onderzoek naar is gedaan. Nu, dat is er ook wel gedaan, maar het is allemaal halfjes.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh, wat vreemd. Je zou toch denken dat hij dergelijke statistieken netjes op zijn website zou hebben staan.
Ik ga voor de zekerheid toch even zijn weblog checken.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar je zou wel verwachten dat er onderzoek naar is gedaan. Nu, dat is er ook wel gedaan, maar het is allemaal halfjes.
Voor slechts $14,95 kun je het zelf laten doen...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar je zou wel verwachten dat er onderzoek naar is gedaan. Nu, dat is er ook wel gedaan, maar het is allemaal halfjes.
Bijvoorbeeld:
http://news.bbc.co.uk/nol(...)raq_human_rights.pdf
Maar ik zou wel wat meer gegevens willen zien, van de laatste vijftien jaar, bijvoorbeeld.
elke maandagquote:Op maandag 9 mei 2005 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe duur is dat nou een banner op geenstijl?
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:21 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Heb je nog deze mooie tas in voorraad? En zonnebril + pet? Op OP=OP zijn?
Maandag is geen prijs Mekiquote:Op maandag 9 mei 2005 23:23 schreef Meki het volgende:
elke maandag
http://www.saddamhussein.blogspot.com/#archivesquote:Op maandag 9 mei 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ga voor de zekerheid toch even zijn weblog checken.
hihih geen eigenaarquote:Op maandag 9 mei 2005 23:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maandag is geen prijs Meki
Of ben je stiekem de eigenaar van Geenstijl?
jahquote:Op maandag 9 mei 2005 23:25 schreef chairman.fx het volgende:
Heeft geenstijl je adverteerruimte geschonken om je bedrijf te helpen?
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.saddamhussein.blogspot.com/#archives
quote:I'm not sure, but I'm guessing he was a Shiite. They're the only ones who can possibly be that stupid.
This points out yet another problem with democracy: Any brainless nitwit can get lucky and win an election.
Kind of like Bush....
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
Nog een aantal maandag sales en je kunt Geenstijl gewoon overnemen
Beter dan Fok eigenlijkquote:
Via Geenstijl zie je de banner gelijk en dat is een voordeelquote:Op maandag 9 mei 2005 23:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beter dan Fok eigenlijk
Maar je moet ook een banner krijgen op Fok ipv die stomme games.fok.nl banner
Welke uitgave?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:31 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo ook maar eens de Bijbel lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |