Bring back the Nuremberg Tribunal!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, zowel bij EP, als TK als gemeenteraad
Dat heeft te maken dat je niet alle maps hebt gedownload die op de server staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef Monidique het volgende:
Oh2, en MOHAA stopt soms zomaar ineens plots uit het niets vanzelf. Dus dat ga ik weer opstarten.
Eindhoven.... een aantal vage zijstraatjes van de Edisonstraat zouden wel aan die kwalificatie kunnen voldoen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:42 schreef RichardQuest het volgende:
Zijn er ook gebieden in Eindhoven die jij no-go-areas vindt, drugshond?
Hoho, Single Player! Gewoon... boem, terug in Windows.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat heeft te maken dat je niet alle maps hebt gedownload die op de server staan.
Je moet dan eerst een aantal maps downloaden.... http://www.vs-uk.net/mohaa/frameset.htmSt Renan St Lo LolV2
Heb je zo-ie-zo nodig... de rest is nice to have.
Mwa, heb ik me nooit bang gevoeld. Eerder op stratumseind om 04.00 zateradag.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eindhoven.... een aantal vage zijstraatjes van de Edisonstraat zouden wel aan die kwalificatie kunnen voldoen.
Hemelrijke (halverwege) is ook niet lekker fietsen.
En natuurlijk de passages onder het viaduct.
De rest is safe....
Zo krijgt hij natuurlijk nooit veel klanten.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dit nummer is niet in gebruik, controleer het nummer en kies opnieuw
Eén grote no-go-area?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren in Amsterdam.
Heb je wel alles gepatched ?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:03 schreef Monidique het volgende:
Hoho, Single Player! Gewoon... boem, terug in Windows.
bang?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
POL-meet?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:04 schreef RichardQuest het volgende:
Mwa, heb ik me nooit bang gevoeld. Eerder op stratumseind om 04.00 zateradag..
kampioensfeest?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
, daar kom ik nie.....
Stratumseind is altijd feest.... nix vreemd met dat breezhar kut publiek.
Strange.... ik heb zowel MOH-AA MOH-SH en MOH-BT en nergens geen last van.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Monidique het volgende:
Ja.
Ja, ach ja, het zal wel. Niet zo ontzettend erg.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Strange.... ik heb zowel MOH-AA MOH-SH en MOH-BT en nergens geen last van.
Ook de Iran oorlog. En wat gifgas erbij, enz, enz. Het dodental onder Saddam ligt volgens mij tussen honderduidenden tot één miljoen. De tienduizenden doden tijdens de Irak oorlog vallen daarbij dus in het niet. Beter vrijheid en minder doden dan nog eens honderduizenden doden naar de hand van Saddam en geen vrijheid voor de bevolking. Natuurlijk hadden de Amerikanen gewoon de staat van beleg moeten afkondigen meteen nadat ze Irak waren binnengevallen. Maar ja, onder omstandigheden kon dat niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar even serieus chairman.fx... geloof jij echt dat hij zo'n 10-20% van de bevolking heeft uitgemoord, of nog meer misschien?
Check zo dadelijk je hotmail.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef Monidique het volgende:
Ik weet het niet.
In ieder geval geen miljoenen dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef chairman.fx het volgende:
Ook de Iran oorlog. En wat gifgas erbij, enz, enz. Het dodental onder Saddam ligt volgens mij tussen honderduidenden tot één miljoen.
Ik heb 5 avatars en iedereen zit te zeiken.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef chairman.fx het volgende:
Waarom heb je Mao als avatar?
Ten gevolge van gevechtshandelingen zijn, aldus Iraq Body Count, sinds de invasie en de bezitting zo'n twintigduizend doden gevallen. Ze hebben redelijk strikte selectiecriteria, dus er zullen wel wat meer doden zijn gevallen. Dertigduizend misschien? Ten gevolge van gevechtshandelingen dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:28 schreef RichardQuest het volgende:
Ligt het dodental van de Irak-oorlog inmiddels ook al niet rond de honderdduizend? Na twee jaar...
Dit is wel beter dan die negertiet.quote:
Dit is een cijfer dat kwam uit een betrouwbaar, wetenschappelijk onderzoek, het toont alleen niet slechts doden ten gevolge van gevechtshandelingen, maar ook door honger, ziekte, etcetera. Er zijn hoogstwaarschijnlijk minstens honderdduizend mensen meer gestorven dan wanneer Amerika Irak niet de oorlog zou hebben verklaard.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:29 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, in oktober dus al : http://www.dangerouscitizen.com/Articles/1254.aspx
Eens een massamoordenaar altijd een massamoordenaar? Anders hadden zijn zonen hem wel opgevolgd en overtroffen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
In ieder geval geen miljoenen dus.
Hoe kom je er trouwens bij dat er nog eens honderduizenden doden naar de hand van Saddam zouden vallen?
Of de Amerikanen hebben hem overtroffen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Eens een massamoordenaar altijd een massamoordenaar? Anders hadden zijn zonen hem wel opgevolgd en overtroffen.
Nou ja, deze speculatie zou in ieder geval niet stroken met de afgelopen twaalf jaar na de Golfoorlog. Maar goed, alles is mogelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Eens een massamoordenaar altijd een massamoordenaar? Anders hadden zijn zonen hem wel opgevolgd en overtroffen.
Aldus Human Rights Watch.quote:Having devoted extensive time and effort to documenting his atrocities, we estimate that in the last twenty-five years of Ba`th Party rule the Iraqi government murdered or “disappeared” some quarter of a million Iraqis, if not more.
Woensel-Westquote:Op maandag 9 mei 2005 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eindhoven.... een aantal vage zijstraatjes van de Edisonstraat zouden wel aan die kwalificatie kunnen voldoen.
Hemelrijke (halverwege) is ook niet lekker fietsen.
En natuurlijk de passages onder het viaduct.
De rest is safe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |