Hoe kom je daar toch bij? in Irak wonen maar zo'n 24.246.000 mensen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Het is punt is dat het niet veilig was. Saddam Hoessein heeft miljoenen mensen vermoordt, daarbij vallen de slachtoffers van de Irak oorlog in het niks.
Nooit gehoord van de 5e colonne (en dat noemen ze eigen volk).quote:Op maandag 9 mei 2005 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
Grapjas, we hebben geen no-go areas. En je eigen volk als vijand beschouwen, dat vind ik ziek.
Punt blijft dat ik (vanuit duizenden kilometers) liever in de jaren '90 dan in het nieuwe Irak zou willen wonen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Het is punt is dat het niet veilig was. Saddam Hoessein heeft miljoenen mensen vermoordt, daarbij vallen de slachtoffers van de Irak oorlog in het niks.
Proost, ik heb nog een blikje DAB van mijn wereldreis naar Nijmegen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga bier halen...... mijn koelkast heb ik nu al 4 keer open gedaan... en 4x zat er niks in.. En nu ben ik het zat.
Maar even serieus chairman.fx... geloof jij echt dat hij zo'n 10-20% van de bevolking heeft uitgemoord, of nog meer misschien?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij? in Irak wonen maar zo'n 24.246.000 mensen.
Ja, die vijfde colonne die met mij een potje schaak speeltquote:Op maandag 9 mei 2005 21:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de 5e colonne (en dat noemen ze eigen volk).
![]()
Dat was net iets te veel eer.....
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga bier halen...... mijn koelkast heb ik nu al 4 keer open gedaan... en 4x zat er niks in.. En nu ben ik het zat.
Wie ben jij?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, die vijfde colonne die met mij een potje schaak speelt
ik wel.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Sidekick het volgende:
RQ, jij hebt D66 gestemd, he?
Ja, zowel bij EP, als TK als gemeenteraadquote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Sidekick het volgende:
RQ, jij hebt D66 gestemd, he?
En wat is z'n nummer?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef kLowJow het volgende:
Watvoor drugs verkoopt zoalshetis eigenlijk... en wat vraagt hij ervoor?
Sidekick.. neem eens een kijkje?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef kLowJow het volgende:
Watvoor drugs verkoopt zoalshetis eigenlijk... en wat vraagt hij ervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |