Bring back the Nuremberg Tribunal!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, zowel bij EP, als TK als gemeenteraad
Dat heeft te maken dat je niet alle maps hebt gedownload die op de server staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef Monidique het volgende:
Oh2, en MOHAA stopt soms zomaar ineens plots uit het niets vanzelf. Dus dat ga ik weer opstarten.
Eindhoven.... een aantal vage zijstraatjes van de Edisonstraat zouden wel aan die kwalificatie kunnen voldoen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:42 schreef RichardQuest het volgende:
Zijn er ook gebieden in Eindhoven die jij no-go-areas vindt, drugshond?
Hoho, Single Player! Gewoon... boem, terug in Windows.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat heeft te maken dat je niet alle maps hebt gedownload die op de server staan.
Je moet dan eerst een aantal maps downloaden.... http://www.vs-uk.net/mohaa/frameset.htmSt Renan St Lo LolV2
Heb je zo-ie-zo nodig... de rest is nice to have.
Mwa, heb ik me nooit bang gevoeld. Eerder op stratumseind om 04.00 zateradag.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eindhoven.... een aantal vage zijstraatjes van de Edisonstraat zouden wel aan die kwalificatie kunnen voldoen.
Hemelrijke (halverwege) is ook niet lekker fietsen.
En natuurlijk de passages onder het viaduct.
De rest is safe....
Zo krijgt hij natuurlijk nooit veel klanten.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dit nummer is niet in gebruik, controleer het nummer en kies opnieuw
Eén grote no-go-area?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren in Amsterdam.
Heb je wel alles gepatched ?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:03 schreef Monidique het volgende:
Hoho, Single Player! Gewoon... boem, terug in Windows.
bang?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
POL-meet?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:04 schreef RichardQuest het volgende:
Mwa, heb ik me nooit bang gevoeld. Eerder op stratumseind om 04.00 zateradag..
kampioensfeest?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
, daar kom ik nie.....
Stratumseind is altijd feest.... nix vreemd met dat breezhar kut publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |