Dan is het nu oorlog in de PBEM.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:44 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat ik trouwens maar tegen ga stemmen.
Niet het goede topic, maar de cartoons van Mike Ramirez blijven briljant:quote:Op maandag 9 mei 2005 22:40 schreef chairman.fx het volgende:
Nouja, laten we de discussie afsluiten met een passende cartoon:
[afbeelding]
Neeeh, Polen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo "into" negerinnen was?
Ik heb een ambivalente houding jegens de grondwet. Aan de ene kant vind ik het heel belangrijk dat een dergelijk document in werking treedt aan de andere kant is er een aantal punten dat mij niet aanstaat. Je zou echter ook kunnen redeneren dat in elke set wetteksten wel iets staat dat mij niet aanstaat. Ik ga iig stemmen, maar wat het gaat worden weet ik nog niet. Het floddertje dat ik in de bus kreeg stond mij niet echt aan, net als de testjes op internet.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:42 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de EU grondwet Kaalhei, ik ben benieuwd!
vóór of niet stemmen. Weet nog niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:48 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb een ambivalente houding jegens de grondwet. Aan de ene kant vind ik het heel belangrijk dat een dergelijk document in werking treedt aan de andere kant is er een aantal punten dat mij niet aanstaat. Je zou echter ook kunnen redeneren dat in elke set wetteksten wel iets staat dat mij niet aanstaat. Ik ga iig stemmen, maar wat het gaat worden weet ik nog niet. Het floddertje dat ik in de bus kreeg stond mij niet echt aan, net als de testjes op internet.
Goed dat je terug bent trouwens. Wat ga jij doen bij de stemronde?
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:46 schreef zakjapannertje het volgende:
Kofi kan tevreden zijn
quote:Vibrator 'Nachtmiss Marisa' 5000 euro waard
Wat begon als een grap is inmiddels een serieuze zaak geworden voor Nachtmiss Marisa van 3FM. De echtgenote van Giel Beelen zette op veilingsite Marktplaats.nl een vibrator te koop. Een verliefde 'fan' zag het als dé kans om iets intiems van zijn idool op de kop te tikken en bood meteen 5000 euro.
"Marktplaats had het binnnen twee uur had verwijderd, maar luisteraar Theo wilde het toch hebben", vertelde Marisa Beelen aan collega Rob Stenders. "De truckchauffeur wilde er zelfs zijn auto voor verkopen of als ik er 10.000 euro voor wou hebben een lening afsluiten." Marisa geeft toe dat het wel een beetje eng is, zo'n fan. "Hij was in de uitzending en gaf toch wel aan dat hij het moet en zal krijgen. Bovendien wil hij dat ik het niet schoonmaak, maar dat kan hij sowieso vergeten."
Of de Nachtmiss de 'weduwe troost', zoals ze het voorwerp liefkozend noemt, ook daadwerkelijk van de hand doet weet ze nog niet. Als ze het wel doet gaat het geld naar een goed doel, zo heeft ze al laten weten. Vannacht tussen vier en zes uur is ze weer met haar programma te horen en zal ze ook haar 'trouwe' fan Theo weer even spreken.
Vunzigquote:"Hij was in de uitzending en gaf toch wel aan dat hij het moet en zal krijgen. Bovendien wil hij dat ik het niet schoonmaak, maar dat kan hij sowieso vergeten."
Hoezo? Wat moet je nou met een gewassen dildo?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:11 schreef MrX1982 het volgende:
Theo is volgens mij een beetje kansloos
[..]
Vunzig
Ik vind het maar een vies ideequote:Op maandag 9 mei 2005 23:13 schreef kLowJow het volgende:
Hoezo? Wat moet je nou met een gewassen dildo?
Je wil zo'n vrouw toch tenminste kunnen ruiken en proeven... en dat voor ¤5000
Goh, wat vreemd. Je zou toch denken dat hij dergelijke statistieken netjes op zijn website zou hebben staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:16 schreef Monidique het volgende:
Ik zoek wat statistieken betreffende executies en moorden onder het regime van Saddam Hoessein, maar ik kan niet zoveel gedetailleerds vinden.
Nee, maar je zou wel verwachten dat er onderzoek naar is gedaan. Nu, dat is er ook wel gedaan, maar het is allemaal halfjes.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh, wat vreemd. Je zou toch denken dat hij dergelijke statistieken netjes op zijn website zou hebben staan.
Ik ga voor de zekerheid toch even zijn weblog checken.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar je zou wel verwachten dat er onderzoek naar is gedaan. Nu, dat is er ook wel gedaan, maar het is allemaal halfjes.
Voor slechts $14,95 kun je het zelf laten doen...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar je zou wel verwachten dat er onderzoek naar is gedaan. Nu, dat is er ook wel gedaan, maar het is allemaal halfjes.
Bijvoorbeeld:
http://news.bbc.co.uk/nol(...)raq_human_rights.pdf
Maar ik zou wel wat meer gegevens willen zien, van de laatste vijftien jaar, bijvoorbeeld.
elke maandagquote:Op maandag 9 mei 2005 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe duur is dat nou een banner op geenstijl?
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:21 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Heb je nog deze mooie tas in voorraad? En zonnebril + pet? Op OP=OP zijn?
Maandag is geen prijs Mekiquote:Op maandag 9 mei 2005 23:23 schreef Meki het volgende:
elke maandag
http://www.saddamhussein.blogspot.com/#archivesquote:Op maandag 9 mei 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ga voor de zekerheid toch even zijn weblog checken.
hihih geen eigenaarquote:Op maandag 9 mei 2005 23:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maandag is geen prijs Meki
Of ben je stiekem de eigenaar van Geenstijl?
jahquote:Op maandag 9 mei 2005 23:25 schreef chairman.fx het volgende:
Heeft geenstijl je adverteerruimte geschonken om je bedrijf te helpen?
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.saddamhussein.blogspot.com/#archives
quote:I'm not sure, but I'm guessing he was a Shiite. They're the only ones who can possibly be that stupid.
This points out yet another problem with democracy: Any brainless nitwit can get lucky and win an election.
Kind of like Bush....
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
Nog een aantal maandag sales en je kunt Geenstijl gewoon overnemen
Beter dan Fok eigenlijkquote:
Via Geenstijl zie je de banner gelijk en dat is een voordeelquote:Op maandag 9 mei 2005 23:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beter dan Fok eigenlijk
Maar je moet ook een banner krijgen op Fok ipv die stomme games.fok.nl banner
Welke uitgave?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:31 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo ook maar eens de Bijbel lezen.
Wanneer heb je voor het laatst gedronken?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:31 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo ook maar eens de Bijbel lezen.
Vorige week zondag.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gedronken?
wow dat is wel veel. Alleen zijn de biedingen nog niet echt hoog op je actiequote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Meki het volgende:
Via Geenstijl zie je de banner gelijk en dat is een voordeel![]()
60.000 zien de banner dagelijks
Meki... heb je je eigennaam al vast laten leggen als merknaam.quote:
Als ik een winkel begin ga ik dat als eerste doenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Meki... heb je je eigennaam al vast laten leggen als merknaam.
Zoiets als Pampers, Coca-Cola, Red-Band, Page...
Serieus... de naam Meki klinkt wel aardig in de mond als een produkt naam.
En op web-logs is je naam razend populair...
Ik zou daar toch serieus over nadenken... hoe dat nu precies zit met merkenrecht.
Sodeju!quote:
ik verwijder de hoge biedingenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
wow dat is wel veel. Alleen zijn de biedingen nog niet echt hoog op je actie![]()
Of belt iedereen je liever op.
In den beginne was er bier......quote:Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef MrX1982 het volgende:
Het nadeel aan de nieuwe Bijbel vertaling vind ik dat het oude Nederlands heeft plaats gemaakt voor hedendaags Nederlands
In den beginne schiep God de hemel en de aarde![]()
Of
In het begin schiep God de hemel en de aarde![]()
quote:La trappe is Nederlands enigste Trappistenbier en wordt sinds 1884 gebrouwen in de trappisten-abdij te Berkel-Enschot. De smaak is bla bla bla.....
Dat zie je wel vakerquote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef sizzler het volgende:
Sodeju!
Hoe kan zo'n lelijk mannetje met dat kleine piemeltje zo'n mooie vrouw krijgen?
Ah ok. Nooit geweten dat je dat kunt doenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
ik verwijder de hoge biedingen
Nou gewoon, je krijgt een hekel aan alles dat Marokkaans of Turks lijkt, je schrijft zoiets op, je voegt er wat confronterende details aan toe en je bent ineens van een kettingrokende vetzak veranderd in een grote aap. Zo ook Theo..quote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sodeju!
Hoe kan zo'n lelijk mannetje met dat kleine piemeltje zo'n mooie vrouw krijgen?
Hmm ik vind jouw vrije vertaling toch niet zo mooi als het orgineelquote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef Drugshond het volgende:
In den beginne was er bier......
Overigens ik ben al bezig met mijn vrije vertaling van de bijbel.
[..]
Zoiets dacht ik al maar durfde het niet te zeggenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:44 schreef Monidique het volgende:
Sidekick, die nu dus al slaapt, begrijpt wel dat ik met de Bijbel lezen, bedoel dat ik ga slapen. Eerst maar wel wat series op Net 5 kijken, hoor.
Man, alleen in hotels heb je zoiets op een nachtkastje liggen. Tussen de bedden in wel te verstaan. Hoteleigenaren hebben ook liever geen vlekjes die door de lakens trekken...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:48 schreef Monidique het volgende:
Ik heb overigens wel een Bijbel, en ik geloof zelfs dat-ie naast m'n bed ligt. Oh ja, nu herinner ik me weer dat ik de draadjes van de boxen eerst uit de doosjes moet schroeven en ze daarna in de stereo doen, wil ik vanavond nog wat radio luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |