Aardig van je:quote:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
Groot genoeg, bovendien mogen ze er over een paar weken weer uit.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:13 schreef blaatgast het volgende:
das toch een veels te klein hokkie voor die beesten.
Niet omgevallen, maar morsdood. Nee, maar het is vrij standaard dat hun hoofd omvalt tijdens het slapenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik vind deze foto trouwens geweldig.Omgevallen babyeend.
[afbeelding]
quote:
*kuch*quote:
Minimaal 2 en maximaal 2 is het advies.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:56 schreef nietzman het volgende:
Ze zijn zo lieeef!!
Ik ga er ook een paar vangen.
Alle 50 adopterenquote:
Kan je trouwens goed zien dat bijna alle gelen al opgevreten zijn.quote:
Mooi.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef pberends het volgende:
Minimaal 2 en maximaal 2 is het advies.
Merendeel was ook daar ontvoerd hoorde ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan je trouwens goed zien dat bijna alle gelen al opgevreten zijn.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb nog wel ergens een schepnet.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb nog wel ergens een schepnet, ik zoek morgen wel een mooie sloot op. Zal wel even een camera meenemen, dan kan ik een zustertopic openen..
zet em nou maar gewoon terug ... de natuur doet zn werk wel, zo niet dan pech ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:13 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
nu ik die foto's hier zie ziet het dr zeker niet zo moelijk uitalleen hij is wel in zn 1tje....(of ik moet aan mn kat vragen of hij dr nog 1 haalt
)
stoer hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 03:16 schreef LaZZ het volgende:
Vroeger ging ik die beestjes altijd proberen te vangen met m'n hengel.
1tje is te weinig eigenlijk, want dan gaan ze jou zien als moeder, dat doen ze niet met z'n 2tje. Maar ik zou er liever 1 dan 4 hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:13 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
nu ik die foto's hier zie ziet het dr zeker niet zo moelijk uitalleen hij is wel in zn 1tje....(of ik moet aan mn kat vragen of hij dr nog 1 haalt
)
Zelfde codec hoorquote:
Ben ik zo beroerd danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:49 schreef thettes het volgende:
De laatste persoon op Fok! van wie ik het had verwacht.. weet je zeker dat je ze niet gaat opeten ofzo?
Maar erg leuk!
Kruik erbij, eendjesvoer kopen en terugzetten als ie groot is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:10 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
hey ik heb net een eendje gevonden, mn kat had dr vanochtend al 1 doodgemaakt, maar nu kwam hij dr met 2 aanzetten
1 daarvan was dood, die ander is onwijs gezond (alleen erg geschrokken denk ik). Ik woon hier aan het water.
Deze heb ik nu in een schoenendoos gezet, water in een bakkie dr bij.
Terugzetten heeft niet zo veel zin lijkt me er zijn hier zoveel eenden met jonge eendjes......
Ik ben de hele dag zowat thuis dus kan dr altijd voor zorgen lijkt me niet zo moeilijk, iemand tips nog????
weer?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:15 schreef pberends het volgende:
Maar 1 eentje kan ook wel leuk zijn, mits je weer moeder wil worden.
Ik snap ook niet waarom MOBO666 zich zorgen maakt over een ecologisch evenwicht dat al tientallen jaren niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:14 schreef pberends het volgende:
Terugzetten betekent in 95% van de gevallen gewoon de dood.
Je merkt vanzelf wanneer je ze buiten mag zetten door het gekwaak ipv gepiep.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:23 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
weer?nou het gaat opzich nu lekker met hem, piept veel. Hij is al wezenzwemen, lukt hem redelijk
. Hij zal denk ik een week oud zijn, over 5 weken mag ik hem dus gewoon weer buiten zetten?
Stemt vast GroenLinks.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom MOBO666 zich zorgen maakt over een ecologisch evenwicht dat al tientallen jaren niet meer bestaat.
Zelfs een Groenlinkser ziet in dat er actie nodig is om onze kostbare Hollandsche natuur voor het nageslacht te bewaren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef pberends het volgende:
Stemt vast GroenLinks.
Halsemas, de opvolger van Hamasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zelfs een Groenlinkser ziet in dat er actie nodig is om onze kostbare Hollandsche natuur voor het nageslacht te bewaren.
Pas maar op, straks slaat Femke je nog tot ridder in de orde van de Halsemas.
mwah ze worden hartstikke tam met een beetje mazzelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef NorthernStar het volgende:
Kun je die beestjes wel weer uitzetten zonder dat ze binnen twee dagen dood zijn?
Ja dat is heel schattig enzo maar een beetje vrees voor mensen lijkt me an sich een vrij gezonde eigenschap voor eenden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
mwah ze worden hartstikke tam met een beetje mazzel
maar kans is erg groot dat je ze kan uitzetten... en dat ze gewoon heel vaak komen bietsen![]()
jawel.. vandaar dat ze vaak zullen komen bietsenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat is heel schattig enzo maar een beetje vrees voor mensen lijkt me an sich een vrij gezonde eigenschap voor eenden.
Weet niet of pberends in de middle of nowhere woont?
Hoeven ze btw niks van hun moeder te leren?
Ok.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:26 schreef pberends het volgende:
Heb wel vaker een eend uitgezet, gaat allemaal prima. Woon gewoon in een woonwijk dus ze krijgen genoeg voer.
Als er standaard aardig wat overleven zou ik er geen genomen hebben. In de sloot hier zie ik geen enkel klein eendje meer van een stuk of 5 nesten. Die gele wordt denk ik een bruine.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ok.Dat je ze zo bij de moeder wegplukt vind ik ergens nog wel wat wreed, maar afgezet tegenover hoe weinig kans ze buiten hebben is het juist ook wel weer 'diervriendelijk'.
Leuke beestjes.
Die gele wordt zeker een witte eend en die anderen een wildkleur?
Uitgezet dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Iets met 'bericht vergrendelen' uitvinken als ik het goed heb.
Goed, ze eten alleen (te) veelquote:
Laat ze maar goed eten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Goed, ze eten alleen (te) veel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gele krijgt van die rooie stippen op z'n vleugeltjes.
waarom zet je ze niet op Putfile ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:28 schreef pberends het volgende:
Niet alle filmpies doen het meer zie ik, maar ik ben afhankelijk van VanGaalenUpload.
De wat?quote:
Nee, gewoon vaak verschonen en af en toe deo gebruikenquote:
Badolie is ook wel handig (ze mogen geen zeep)quote:
je bent te goed bezigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Badolie is ook wel handig (ze mogen geen zeep).
Je vergeet Kwak.quote:
De helft wel.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:28 schreef pberends het volgende:
Nee, ze gaan zeker vrijgelaten worden over een paar weken.
Hij maakt toch automatisch thumbnailsquote:Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels en 117KB groot. Hier op Fok! verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dit moet.Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels en 117KB groot. Hier op Fok! verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dit moet.
Lizzy zit te waterhappen op het filmpjequote:
En ze krijgen genoeg eten hoor, ze hebben zelfs bierbuikjes.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef kv26 het volgende:
Ik vind het heel goed dat je zo zorgt voor die kleine eendjes. Maar ik las in het begin ergens dat iemand zei oh wat lief ik ga er ook een paar vangen. Sorry hoor. Zoiets mag je niet doen. Ze horen bij hun moeder. Wij wonen ook bij een sloot en ik zie hier ook veel kleine eendjes maar ik zal er nooit 1 pakken!!! Zoiets kun je niet maken. Ik heb zelf ook 2 gezorgd voor een kleintje. Maar 1 lag op zijn kop in de sloot en niemand was er bij. Die heb ik meegenomen. Maar ik dacht dat hij dood ging. Maar nee hoor. Na wat eten enzo ging het helemaal goed met hem. En 1x hadden we een kleintje bij ons in de schuur. Nergens de moeder te vinden. Overal zitten zoeken. Toen heb ik ook voor hem gezorgd. Maar ik zal zelf nooit zomaar een eendje vangen. Dat mag je niet doen!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef kv26 het volgende:
Ik vind het heel goed dat je zo zorgt voor die kleine eendjes. Maar ik las in het begin ergens dat iemand zei oh wat lief ik ga er ook een paar vangen. Sorry hoor. Zoiets mag je niet doen. Ze horen bij hun moeder. Wij wonen ook bij een sloot en ik zie hier ook veel kleine eendjes maar ik zal er nooit 1 pakken!!! Zoiets kun je niet maken. Ik heb zelf ook 2 gezorgd voor een kleintje. Maar 1 lag op zijn kop in de sloot en niemand was er bij. Die heb ik meegenomen. Maar ik dacht dat hij dood ging. Maar nee hoor. Na wat eten enzo ging het helemaal goed met hem. En 1x hadden we een kleintje bij ons in de schuur. Nergens de moeder te vinden. Overal zitten zoeken. Toen heb ik ook voor hem gezorgd. Maar ik zal zelf nooit zomaar een eendje vangen. Dat mag je niet doen!!!
Joh, meen je dat?quote:
Pberends heeft ze ook gewoon ontvoerd hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef kv26 het volgende:
Maar ik las in het begin ergens dat iemand zei oh wat lief ik ga er ook een paar vangen. Sorry hoor. Zoiets mag je niet doen. Ze horen bij hun moeder. Wij wonen ook bij een sloot en ik zie hier ook veel kleine eendjes maar ik zal er nooit 1 pakken!!! Zoiets kun je niet maken.
De schattigheid gaat er een beetje af bedoel ik.quote:
Moedereenden kunnen maar tot vier tellen. Dus als ze acht jongen hebben begint ze pas wat op te vallen als de vijfde wordt opgevreten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
Moedereenden zijn slechte moeders, geen een eendje van de stuk of 50 in deze sloot heeft het overleefd.
Ja, eenden zijn niet bepaald de slimste dierenquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Moedereenden kunnen maar tot vier tellen. Dus als ze acht jongen hebben begint ze pas wat op te vallen als de vijfde wordt opgevreten.![]()
Maar slechte moeders.. ze kunnen er weinig aan doen. Die kuikentjes worden van alle kanten belaagt, opgegeten en doodgereden. Die sloot zal ook wel vol met ratten zitten (?) En anders genoeg roofvogels en andere killers.
Gelukkig te weten ik niet de enige ben die het even niet allemaal snaptquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:31 schreef pberends het volgende:
Nieuw Rechts? Waar heb je het over man? Ik kots op Nieuw Rechts en helemaal op die Michiel Smit.
* pberends is niet links of rechts.
Nee, anders wil je er eentje mee nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ze zijn zo verdomde lief!mag ik op kraamvisite komen? hihihi
Misschien kun je wat ruilenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, anders wil je er eentje mee nemen.
Dat is die "nieuwste", dus ik denk een ander nest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
He, eentje heeft een blauwgrijze snavel ipv een gele, is dat een teken dat ie van een ander geslacht is?
Je hebt mazzel, er zwommen alleen een stel jonge zwanen, en Ma zag er iets te pissig uit om al te dichtbij te komen met het schepnet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef kv26 het volgende:
Maar ik las in het begin ergens dat iemand zei oh wat lief ik ga er ook een paar vangen. Sorry hoor. Zoiets mag je niet doen.
Mijn babyeendjes -deel 2-.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef komrad het volgende:
pberends, ik ben weer thuis dus mss wat foto's??
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een verschillen![]()
ik bedoelde nieuwe foto'squote:
Dat zijn nieuwe foto'squote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:38 schreef komrad het volgende:
[..]
ik bedoelde nieuwe foto's
Die gele is niet meer zo geel![]()
ja duhquote:
Over een week denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:42 schreef komrad het volgende:
[..]
ja duh
maar die kwamen wel na mijn vraag dus niet zo chagi ajb
trouwens, wanneer gaan ze de natuur weer in?
Komen ze al een beetje Airborn?quote:
Op het krabfilmpje kan je dat zien.quote:
Nee dus.quote:
Het lijken wel plastic eenden.quote:
Ze wel dan wel op brute wijze ontvoerd, maar ze hebben het wel duidelijk naar hun zin.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:01 schreef pberends het volgende:
Nieuwe filmpjes:
eendjes_waterhappen3.avi
eendjes_duiken3.avi
eendjes_duiken4.avi
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lizzy speelt "Wie is de penguin" onder de douchekop.
quote:
Slimme meid.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:38 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding].
Ze's wel slim, zo vangt ze minder "regen" op.
Dat is instinctief.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Als ik ze zo zeiknat onder de douche zie, vraag ik me af, horen ze wel zo nat te worden? Ik bedoel, hebben ze wel goed geleerd hoe ze hun veren moeten invetten?
Verder zijn ze nog steeds vreselijk cute![]()
![]()
Zijn ze uren mee bezig per dag; maar ze worden nat omdat hun verenpak nog niet volgroeid is. Als dat het geval is zullen ze niet snel meer nat worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Als ik ze zo zeiknat onder de douche zie, vraag ik me af, horen ze wel zo nat te worden? Ik bedoel, hebben ze wel goed geleerd hoe ze hun veren moeten invetten?
Ah, ok. Lieve knapperdjes met hun eendeninstincten!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn ze uren mee bezig per dag; maar ze worden nat omdat hun verenpak nog niet volgroeid is. Als dat het geval is zullen ze niet snel meer nat worden.
Spannend.quote:
Hmm, ik zie alleen maar rode kruisjes...quote:
Webzilla is even down zo te zien. Eventjes wachten dus.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef pberends het volgende:
Foto's werken niet? Tis gewoon webzilla hoor.
Je kan ook geen files uploaden op dit moment, dus er is gewoon een storing.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:09 schreef Natalie het volgende:
"The image http://upload.webzilla.nl(...)0f6fffca3ea3be4bf8fe cannot be displayed , because it contains errors."
En dat geeft ie dus bij alle plaatjes.
Volgens mij niet. Ze kunnen ook bruin worden dacht ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:40 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het volledige volwassen verenkleed van Lizzy eruit komt te zien.Worden alle gele eendjes trouwens wit-met-stippen als ze volwassen zijn?
Ze zijn meer met elkaar bezig, ze houden elkaar constant in de peiling. Als er 1tje verwijderd is van de rest beginnen ze allemaal te piepen. Maar ze houden mensen ook wel in de gaten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef NorthernStar het volgende:
Hoe gedragen ze zich eigenlijk in huis? Zijn ze erg gericht op wat jij/jullie doen? Je nakijken of achternalopen oid of zijn ze meer met zichzelf bezig?
Dat klinkt bekend. Toen ik een jaar of zeven was, ging ik een keer ergens op bezoek waar ze kuikentjes hadden. Ik had er eentje in m'n zak gestopt, maar toen kwamen de andere drie piepend achter me aan rennen om hun broertje/zusje terug te eisen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze zijn meer met elkaar bezig, ze houden elkaar constant in de peiling. Als er 1tje verwijderd is van de rest beginnen ze allemaal te piepen. Maar ze houden mensen ook wel in de gaten.
Ha, je hebt er een stel waakeenden bij! Maar wel zo gezellig natuurlijk als ze af en toe nog even komen buurtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:54 schreef pberends het volgende:
Ze worden helemaal niet weggejaagd door andere eenden, zij jaagden andere eenden juist wel.
Maar als ik de volgende keer weer eendjes neem kost het waarschijnlijk maar iets van 30 euro.quote:
Dat vroeg ik me af. Wat is het verschil eigenlijk met pekingeenden?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als ik de volgende keer weer eendjes neem kost het waarschijnlijk maar iets van 30 euro.
Ik denk dat pekingeenden minder eten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af. Wat is het verschil eigenlijk met pekingeenden?
beetje kroepoek d'r bij, beetje sla, wat rijst..quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat pekingeenden minder eten.
Ja, ik heb een nieuw onderkomen voor Sidekick.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:54 schreef sizzler het volgende:
Heb je inmiddels niet genoeg schijt verzameld om een hut van te kleien?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:14 schreef pberends het volgende:
Ze zijn alweer terug:
(foto's)
...
Nou ja, beetje dan.
Echt duiken doen eenden inderdaad maar zelden in tegenstelling tot babyeendjesquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:18 schreef Calella het volgende:
Op foto 1 zie je die 10 eenden aan de bovenkant van de foto echt kijken zo van:
"Wat the fock doen die gasten??? Duiken????? Die zijn niet goed wijs!!"
![]()
![]()
[afbeelding][/
Ach gut, komt zij weer met haar plaatjes vanuit allerlei hoeken van het internet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:09 schreef ikkemem het volgende:
Lief die eenden alleen jammer dat in het eerste deel niet een foto meer te zien is.
Jonge eentjes zijn juist zo mooi [afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:09 schreef ikkemem het volgende:
Lief die eenden alleen jammer dat in het eerste deel niet een foto meer te zien is.
Jonge eentjes zijn juist zo mooi [afbeelding]
Hee Youssef, je azijnpissersmodus staat nog aan...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:15 schreef Youssef het volgende:
Ach gut, komt zij weer met haar plaatjes vanuit allerlei hoeken van het internet.
Ik zag gister een nieuw nest van een van de dochters van de eerste eend die ik had opgevoed; allemaal gele. Maar ik sla de rest van dit jaar overquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:27 schreef Joana het volgende:
Ga je nog binnenkort een paar vangen?
quote:
die zijn groot gewordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:32 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij deze zie je ook zo'n zwarte band bij de ogen zoals de drie bruine hebben. En dit is een vrouwtje.
Het zijn ook plaatjes van andere eenden of was je weer cynischquote:
dat mag je zelf bedenkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zijn ook plaatjes van andere eenden of was je weer cynisch.
Bronquote:De wilde eend: De Europese wilde eend is verreweg de bekendste en grootste grondeleend. Ze past zich gemakkelijk aan, zowel in de stad als op het platteland. De eend heeft een groengele snavel met wat oranje aan de zijkanten. In de najaarsrui ligt het verschil tussen eend en woerd alleen nog maar in de brede groene snavel van de woerd. Normaal heeft de woerd een glanzende, groene kop met een witte halsband, terwijl de borst kastanjebruin is. Daarbij horen de witte staartveren. Het bonte kleed van de woerd is overigens alleen maar te zien van oktober tot juni, want ongeveer half juni begint de rui. Als gevolg hiervan kan van juni tot eind juli niet gevlogen worden. Tot eind augustus draagt de woerd het 'eclipskleed'. het komt overeen met het kleed van het wijfje.
Wilde eenden lang niet allemaal wild
Boven op de rem omdat moeder eend heeft besloten net op dit moment met haar kroost de weg over te steken. Zonder op of om te kijken stapt ze zacht kwakend de rijbaan op. Maar liefst tien jonge eendjes, ook wel pullen genoemd, volgen haar. Sommige zijn bruin, andere bruin-geel gevlekt of helemaal geel. Als ze volwassen zijn, zullen deze eenden wit worden of veel wit hebben. Bij de zuivere wilde eend heeft alleen het mannetje een sneeuwwitte halsband onder zijn groenglanzende kop. Tamme eenden stammen allemaal af van de wilde eend. Daardoor treedt er gemakkelijk vermenging op. Het gevolg hiervan is dat er talloze kruisingen zijn die vooral in de steden en dorpen voorkomen.
Bronquote:De mannetjes eend is fraai gekleurd en heeft een krulletje in zijn staartveren. Het vrouwtje en jonge eenden zijn bruin.
Stads- en parkeenden hebben soms andere kleuren (bijv wit), maar een mannetje heeft altijd een krul in szijn staartveren.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:18 schreef pberends het volgende:
Ze brengen 95 % van de tijd op het land door; ik heb een nieuw soort eenden ontwikkeld: landeenden.
Insecten, zaad enzo, en ik voer wel is wat bij.quote:
Kwestie van verkeerd voorbeeld denk ik, pberends had wat vaker samen met z'n eendjes het bad in gemoeten. Misschien nog goed te maken dus pberends, duik die sloot inquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:27 schreef pberends het volgende:
ze hadden 2 broodjes de man op.
2 broodjes de eend dan.quote:
Ze landen ook op de gekste plaatsen, soms op de schuttingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:22 schreef rena het volgende:
EendjesIk moet altijd zo om ze lachen, zulke gekke beesten.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Webzilla is al dagen dood.
Gedeelte van foto's: Mijn babyeendjes -deel 2-.
Nee, ze zitten vaak te chillen in de zon.quote:
Ja, ik vond:quote:
Die witte heeft echt een bijzondere tekening.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:06 schreef pberends het volgende:
Nieuwe foto's (eenden zijn nu precies 6 weken oud):
[[url=http://img232.echo.cx/img232/3133/eendjesdag44zondag05juni200506.th.jpg]afbeelding][/URL]
In de buurt zijn ook gansjes, die zijn tyfusgrootquote:Op maandag 6 juni 2005 01:53 schreef Harry_Sack het volgende:
volgend jaar een zwaan he?
quote:Op maandag 6 juni 2005 01:34 schreef Calella het volgende:
<<<<<<<<<<<<<![]()
[..]
Die witte heeft echt een bijzondere tekening.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |