quote:
Slimme meid.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:38 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding].
Ze's wel slim, zo vangt ze minder "regen" op.
Dat is instinctief.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Als ik ze zo zeiknat onder de douche zie, vraag ik me af, horen ze wel zo nat te worden? Ik bedoel, hebben ze wel goed geleerd hoe ze hun veren moeten invetten?
Verder zijn ze nog steeds vreselijk cute![]()
![]()
Zijn ze uren mee bezig per dag; maar ze worden nat omdat hun verenpak nog niet volgroeid is. Als dat het geval is zullen ze niet snel meer nat worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Als ik ze zo zeiknat onder de douche zie, vraag ik me af, horen ze wel zo nat te worden? Ik bedoel, hebben ze wel goed geleerd hoe ze hun veren moeten invetten?
Ah, ok. Lieve knapperdjes met hun eendeninstincten!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn ze uren mee bezig per dag; maar ze worden nat omdat hun verenpak nog niet volgroeid is. Als dat het geval is zullen ze niet snel meer nat worden.
Spannend.quote:
Hmm, ik zie alleen maar rode kruisjes...quote:
Webzilla is even down zo te zien. Eventjes wachten dus.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef pberends het volgende:
Foto's werken niet? Tis gewoon webzilla hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |