Hij maakt toch automatisch thumbnailsquote:Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels en 117KB groot. Hier op Fok! verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dit moet.Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels en 117KB groot. Hier op Fok! verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dit moet.
Lizzy zit te waterhappen op het filmpjequote:
En ze krijgen genoeg eten hoor, ze hebben zelfs bierbuikjes.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef kv26 het volgende:
Ik vind het heel goed dat je zo zorgt voor die kleine eendjes. Maar ik las in het begin ergens dat iemand zei oh wat lief ik ga er ook een paar vangen. Sorry hoor. Zoiets mag je niet doen. Ze horen bij hun moeder. Wij wonen ook bij een sloot en ik zie hier ook veel kleine eendjes maar ik zal er nooit 1 pakken!!! Zoiets kun je niet maken. Ik heb zelf ook 2 gezorgd voor een kleintje. Maar 1 lag op zijn kop in de sloot en niemand was er bij. Die heb ik meegenomen. Maar ik dacht dat hij dood ging. Maar nee hoor. Na wat eten enzo ging het helemaal goed met hem. En 1x hadden we een kleintje bij ons in de schuur. Nergens de moeder te vinden. Overal zitten zoeken. Toen heb ik ook voor hem gezorgd. Maar ik zal zelf nooit zomaar een eendje vangen. Dat mag je niet doen!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef kv26 het volgende:
Ik vind het heel goed dat je zo zorgt voor die kleine eendjes. Maar ik las in het begin ergens dat iemand zei oh wat lief ik ga er ook een paar vangen. Sorry hoor. Zoiets mag je niet doen. Ze horen bij hun moeder. Wij wonen ook bij een sloot en ik zie hier ook veel kleine eendjes maar ik zal er nooit 1 pakken!!! Zoiets kun je niet maken. Ik heb zelf ook 2 gezorgd voor een kleintje. Maar 1 lag op zijn kop in de sloot en niemand was er bij. Die heb ik meegenomen. Maar ik dacht dat hij dood ging. Maar nee hoor. Na wat eten enzo ging het helemaal goed met hem. En 1x hadden we een kleintje bij ons in de schuur. Nergens de moeder te vinden. Overal zitten zoeken. Toen heb ik ook voor hem gezorgd. Maar ik zal zelf nooit zomaar een eendje vangen. Dat mag je niet doen!!!
Joh, meen je dat?quote:
Pberends heeft ze ook gewoon ontvoerd hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef kv26 het volgende:
Maar ik las in het begin ergens dat iemand zei oh wat lief ik ga er ook een paar vangen. Sorry hoor. Zoiets mag je niet doen. Ze horen bij hun moeder. Wij wonen ook bij een sloot en ik zie hier ook veel kleine eendjes maar ik zal er nooit 1 pakken!!! Zoiets kun je niet maken.
De schattigheid gaat er een beetje af bedoel ik.quote:
Moedereenden kunnen maar tot vier tellen. Dus als ze acht jongen hebben begint ze pas wat op te vallen als de vijfde wordt opgevreten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
Moedereenden zijn slechte moeders, geen een eendje van de stuk of 50 in deze sloot heeft het overleefd.
Ja, eenden zijn niet bepaald de slimste dierenquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Moedereenden kunnen maar tot vier tellen. Dus als ze acht jongen hebben begint ze pas wat op te vallen als de vijfde wordt opgevreten.![]()
Maar slechte moeders.. ze kunnen er weinig aan doen. Die kuikentjes worden van alle kanten belaagt, opgegeten en doodgereden. Die sloot zal ook wel vol met ratten zitten (?) En anders genoeg roofvogels en andere killers.
Gelukkig te weten ik niet de enige ben die het even niet allemaal snaptquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:31 schreef pberends het volgende:
Nieuw Rechts? Waar heb je het over man? Ik kots op Nieuw Rechts en helemaal op die Michiel Smit.
* pberends is niet links of rechts.
Nee, anders wil je er eentje mee nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ze zijn zo verdomde lief!mag ik op kraamvisite komen? hihihi
Misschien kun je wat ruilenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, anders wil je er eentje mee nemen.
Dat is die "nieuwste", dus ik denk een ander nest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
He, eentje heeft een blauwgrijze snavel ipv een gele, is dat een teken dat ie van een ander geslacht is?
Je hebt mazzel, er zwommen alleen een stel jonge zwanen, en Ma zag er iets te pissig uit om al te dichtbij te komen met het schepnet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef kv26 het volgende:
Maar ik las in het begin ergens dat iemand zei oh wat lief ik ga er ook een paar vangen. Sorry hoor. Zoiets mag je niet doen.
Mijn babyeendjes -deel 2-.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef komrad het volgende:
pberends, ik ben weer thuis dus mss wat foto's??
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een verschillen![]()
ik bedoelde nieuwe foto'squote:
Dat zijn nieuwe foto'squote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:38 schreef komrad het volgende:
[..]
ik bedoelde nieuwe foto's
Die gele is niet meer zo geel![]()
ja duhquote:
Over een week denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:42 schreef komrad het volgende:
[..]
ja duh
maar die kwamen wel na mijn vraag dus niet zo chagi ajb
trouwens, wanneer gaan ze de natuur weer in?
Komen ze al een beetje Airborn?quote:
Op het krabfilmpje kan je dat zien.quote:
Nee dus.quote:
Het lijken wel plastic eenden.quote:
Ze wel dan wel op brute wijze ontvoerd, maar ze hebben het wel duidelijk naar hun zin.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:01 schreef pberends het volgende:
Nieuwe filmpjes:
eendjes_waterhappen3.avi
eendjes_duiken3.avi
eendjes_duiken4.avi
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lizzy speelt "Wie is de penguin" onder de douchekop.
quote:
Slimme meid.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:38 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding].
Ze's wel slim, zo vangt ze minder "regen" op.
Dat is instinctief.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Als ik ze zo zeiknat onder de douche zie, vraag ik me af, horen ze wel zo nat te worden? Ik bedoel, hebben ze wel goed geleerd hoe ze hun veren moeten invetten?
Verder zijn ze nog steeds vreselijk cute![]()
![]()
Zijn ze uren mee bezig per dag; maar ze worden nat omdat hun verenpak nog niet volgroeid is. Als dat het geval is zullen ze niet snel meer nat worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Als ik ze zo zeiknat onder de douche zie, vraag ik me af, horen ze wel zo nat te worden? Ik bedoel, hebben ze wel goed geleerd hoe ze hun veren moeten invetten?
Ah, ok. Lieve knapperdjes met hun eendeninstincten!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn ze uren mee bezig per dag; maar ze worden nat omdat hun verenpak nog niet volgroeid is. Als dat het geval is zullen ze niet snel meer nat worden.
Spannend.quote:
Hmm, ik zie alleen maar rode kruisjes...quote:
Webzilla is even down zo te zien. Eventjes wachten dus.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef pberends het volgende:
Foto's werken niet? Tis gewoon webzilla hoor.
Je kan ook geen files uploaden op dit moment, dus er is gewoon een storing.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:09 schreef Natalie het volgende:
"The image http://upload.webzilla.nl(...)0f6fffca3ea3be4bf8fe cannot be displayed , because it contains errors."
En dat geeft ie dus bij alle plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |