Moedereenden kunnen maar tot vier tellen. Dus als ze acht jongen hebben begint ze pas wat op te vallen als de vijfde wordt opgevreten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
Moedereenden zijn slechte moeders, geen een eendje van de stuk of 50 in deze sloot heeft het overleefd.
Ja, eenden zijn niet bepaald de slimste dierenquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Moedereenden kunnen maar tot vier tellen. Dus als ze acht jongen hebben begint ze pas wat op te vallen als de vijfde wordt opgevreten.![]()
Maar slechte moeders.. ze kunnen er weinig aan doen. Die kuikentjes worden van alle kanten belaagt, opgegeten en doodgereden. Die sloot zal ook wel vol met ratten zitten (?) En anders genoeg roofvogels en andere killers.
Gelukkig te weten ik niet de enige ben die het even niet allemaal snaptquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:31 schreef pberends het volgende:
Nieuw Rechts? Waar heb je het over man? Ik kots op Nieuw Rechts en helemaal op die Michiel Smit.
* pberends is niet links of rechts.
Nee, anders wil je er eentje mee nemen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ze zijn zo verdomde lief!mag ik op kraamvisite komen? hihihi
Misschien kun je wat ruilenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, anders wil je er eentje mee nemen.
Dat is die "nieuwste", dus ik denk een ander nest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
He, eentje heeft een blauwgrijze snavel ipv een gele, is dat een teken dat ie van een ander geslacht is?
Je hebt mazzel, er zwommen alleen een stel jonge zwanen, en Ma zag er iets te pissig uit om al te dichtbij te komen met het schepnet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef kv26 het volgende:
Maar ik las in het begin ergens dat iemand zei oh wat lief ik ga er ook een paar vangen. Sorry hoor. Zoiets mag je niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |