Je kan ook geen files uploaden op dit moment, dus er is gewoon een storing.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:09 schreef Natalie het volgende:
"The image http://upload.webzilla.nl(...)0f6fffca3ea3be4bf8fe cannot be displayed , because it contains errors."
En dat geeft ie dus bij alle plaatjes.
Volgens mij niet. Ze kunnen ook bruin worden dacht ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:40 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het volledige volwassen verenkleed van Lizzy eruit komt te zien.Worden alle gele eendjes trouwens wit-met-stippen als ze volwassen zijn?
Ze zijn meer met elkaar bezig, ze houden elkaar constant in de peiling. Als er 1tje verwijderd is van de rest beginnen ze allemaal te piepen. Maar ze houden mensen ook wel in de gaten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef NorthernStar het volgende:
Hoe gedragen ze zich eigenlijk in huis? Zijn ze erg gericht op wat jij/jullie doen? Je nakijken of achternalopen oid of zijn ze meer met zichzelf bezig?
Dat klinkt bekend. Toen ik een jaar of zeven was, ging ik een keer ergens op bezoek waar ze kuikentjes hadden. Ik had er eentje in m'n zak gestopt, maar toen kwamen de andere drie piepend achter me aan rennen om hun broertje/zusje terug te eisen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze zijn meer met elkaar bezig, ze houden elkaar constant in de peiling. Als er 1tje verwijderd is van de rest beginnen ze allemaal te piepen. Maar ze houden mensen ook wel in de gaten.
Ha, je hebt er een stel waakeenden bij! Maar wel zo gezellig natuurlijk als ze af en toe nog even komen buurtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:54 schreef pberends het volgende:
Ze worden helemaal niet weggejaagd door andere eenden, zij jaagden andere eenden juist wel.
Maar als ik de volgende keer weer eendjes neem kost het waarschijnlijk maar iets van 30 euro.quote:
Dat vroeg ik me af. Wat is het verschil eigenlijk met pekingeenden?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als ik de volgende keer weer eendjes neem kost het waarschijnlijk maar iets van 30 euro.
Ik denk dat pekingeenden minder eten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af. Wat is het verschil eigenlijk met pekingeenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |