beetje kroepoek d'r bij, beetje sla, wat rijst..quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat pekingeenden minder eten.
Ja, ik heb een nieuw onderkomen voor Sidekick.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:54 schreef sizzler het volgende:
Heb je inmiddels niet genoeg schijt verzameld om een hut van te kleien?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:14 schreef pberends het volgende:
Ze zijn alweer terug:
(foto's)
...
Nou ja, beetje dan.
Echt duiken doen eenden inderdaad maar zelden in tegenstelling tot babyeendjesquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:18 schreef Calella het volgende:
Op foto 1 zie je die 10 eenden aan de bovenkant van de foto echt kijken zo van:
"Wat the fock doen die gasten??? Duiken????? Die zijn niet goed wijs!!"
![]()
![]()
[afbeelding][/
Ach gut, komt zij weer met haar plaatjes vanuit allerlei hoeken van het internet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:09 schreef ikkemem het volgende:
Lief die eenden alleen jammer dat in het eerste deel niet een foto meer te zien is.
Jonge eentjes zijn juist zo mooi [afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:09 schreef ikkemem het volgende:
Lief die eenden alleen jammer dat in het eerste deel niet een foto meer te zien is.
Jonge eentjes zijn juist zo mooi [afbeelding]
Hee Youssef, je azijnpissersmodus staat nog aan...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:15 schreef Youssef het volgende:
Ach gut, komt zij weer met haar plaatjes vanuit allerlei hoeken van het internet.
Ik zag gister een nieuw nest van een van de dochters van de eerste eend die ik had opgevoed; allemaal gele. Maar ik sla de rest van dit jaar overquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:27 schreef Joana het volgende:
Ga je nog binnenkort een paar vangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |