Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:44 schreef exec het volgende:
[..]
Zeg je dat nu niet gewoon om het goed te praten met jezelf? Of had je die ideeën van niet trouwen en geen kinderen al veeeel eerder?
Ik zou het onbewust en bewust veel leuker vinden met een partner samen te wonen.
Met vrienden is het wel leuk natuurlijk maar dan zit je daar weer aan vast zeg maar.
Ja. Of ze hebben al iets met een vriend van je. Of ze zingen net iets te hard mee met kutmuziek.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. Alle leuke mensen zijn verstopt. Of ze orbitten om mijn huisgenote. Of ze zijn Italiaans en ze verslinden alle blonde meisjes van mijn studie per dozijnen. Wat beneden mijn waardigheid is om mezelf vrijwillig aan dat legioen toe te voegen. Of ze hebben al een preutse, irritante Poolse vriendin. Of ze zijn depressief. Of ze zitten in de Jordaanse woestijn. Of ze hebben het te druk met hun werk.
Gaat lekker..
Oh, bij mij is het precies andersom. Ik zou zelf nog wel kinderen willen, als noodzakelijk kwaad, maar ik wil niet opgezadeld worden met kutkoters van anderen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.
Heb niks tegen kinderen hoor. Mijn vriendinnen mogen me altijd opzadelen met hun kinderen en ik wil best Tante Audrey worden die leuke dingen met ze doet enzo, maar ik hoef er zelf geen.
met die beste vriend samenwonen, ben je dan ook bereid om het bed met hem te delen, en de andere dingen die bij het bedgebeuren horenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.
Heb niks tegen kinderen hoor. Mijn vriendinnen mogen me altijd opzadelen met hun kinderen en ik wil best Tante Audrey worden die leuke dingen met ze doet enzo, maar ik hoef er zelf geen.
Ik ben op zich wel tevreden met mijn single situatie, maar ik zou graag mijn leven delen met een leuke, mooie vrouw. Of ben ik nu al te veeleisend?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:32 schreef exec het volgende:
Wat ik me nou afvraag, heeft iedereen eigenlijk haast om een relatie te krijgen of wacht je gewoon af?
Ikzelf heb opzich geen haast, alleen zou het wel een leuke bijkomstigheid zijn, dus hou ik me ogen wel open.
Maar niet dat ik naar elke leuke dame toe loop en een gesprek aanknoop om dan daar een date uit te slepen ofzo.
Kan je de TT even aanpassen in Searching for.. or finding itquote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef Copycat het volgende:
Wie zoekt, vindt niet...
Ja... dit is een modderige tvp.
Nee, natuurlijk niet. Ik zou samen met hem wonen als vrienden, niet als mijn Vriend.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met die beste vriend samenwonen, ben je dan ook bereid om het bed met hem te delen, en de andere dingen die bij het bedgebeuren horen![]()
Als er een leuke dame me pad kruist ga ik wel moeite doen... Ik had een tijdje terug meisje van school achter me aan, maar die was me iets te pushy want die vroeg meteen of ik verliefd op der was toen ik der voor het eerst sprak aan de telefoon.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef QyRoZ het volgende:
En nog even een quote uit het vorige topic:
[..]
Ik ben op zich wel tevreden met mijn single situatie, maar ik zou graag mijn leven delen met een leuke, mooie vrouw. Of ben ik nu al te veeleisend?Maar het is niet zo dat ik druk op 'jacht' ben en alles pak wat ik kan krijgen. Zo ben ik niet.
Oh ja, dat wel, maar dan moet ze wel behoorlijk leuk zijn en het moet gewoon meteen goed klikken, anders weet ik al hoe het af gaat lopen. Ik moet in ieder geval het gevoel hebben dat ik een behoorlijk goede kans maak. Want nog heel veel vaker vertrapt worden, dat trek ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef exec het volgende:
[..]
Als er een leuke dame me pad kruist ga ik wel moeite doen...
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef exec het volgende:
Ik had een tijdje terug meisje van school achter me aan, maar die was me iets te pushy want die vroeg meteen of ik verliefd op der was toen ik der voor het eerst sprak aan de telefoon.
Mijn reactie was meer vanquote:
En je bent een leuk meisje om te zien zie ik je fotoboek, dus daaraan kan het ook niet liggen. Dus niet zoveel klagen en denk niet teveel over de toekomst. Je bent nog jong zat, net als ik, dus ik ga écht nog niet nadenken van: "Wat als ik op mn 40e geen vriendin heb". Boeie, dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar hell, ik ben nog zo jong ! Ik vind mezelf maar fatalistisch klinken zo.
Denken aan de toekomst is okay.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Dus niet zoveel klagen en denk niet teveel over de toekomst.
Als je dat van jezelf weet, minder dat dan. Plus dat vrouwen die klagen wel grappig zijn hoor, kan je ze mee pestenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Denken aan de toekomst is okay.
En over het geklaag: Mag ik U introduceren: een van Audrey's slechtere eigenschappen: Gezeik !
is het lijstje hier al voorbij gekomen?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Denken aan de toekomst is okay.
En over het geklaag: Mag ik U introduceren: een van Audrey's slechtere eigenschappen: (over-) kritisch zijn.
Hoiquote:
Het is moeilijk om uit te leggen hoe ik in elkaar zit in een paar regels. Ik zeik in elk geval niet, in de zin van dat ik zo'n meisje ben voor wie niets goed genoeg is ofzo. Laten we het maar over iets anders hebben, ik heb weinig meug om hier uitgebreid op in te gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als je dat van jezelf weet, minder dat dan. Plus dat vrouwen die klagen wel grappig zijn hoor, kan je ze mee pesten![]()
En denken aan de toekomst is ok, maar niet telkens het woordje 'als' laten spoken in je hoofd.
Maar goed dat ik morgen een sollicitatie in Utrecht heb.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En Q.: vergeet het maar. Jij hierheen, prima. Maar no fucking way dat ik naar Enschede ga. (En-"schede".. ) Ik laat nog liever onverdoofd mijn baarmoeder verwijderen dan dat ik daarheen verhuis.
Which reminds me, die hoeren van de TPG zouden me bellen of ik het geworden was. Afgelopen vrijdag, that is.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Maar goed dat ik morgen een sollicitatie in Utrecht heb.
komt er een tweede date, en zo ja, wanneer?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
gouden tip , heb 1 leuke date en je single status verdwijnt als sneeuw voor de zon , althans op fok
ja ! en geen ideequote:Op maandag 9 mei 2005 11:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
komt er een tweede date, en zo ja, wanneer?
Jup, vrouwen vallen niet op onzekere types, heeft natuurlijk weer te maken met die primaten drang van de mens dat de man wel de vrouw moet kunnen beschermen enzo.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Zelfvertrouwen is voor een single het allerbelangrijkst.
Een relatie komt meestal niet naar je toe vliegen, maar moet je veel moeite voor doen en actie durven te nemen. Mensen die onzeker zijn, hebben minder kans op een relatie.
Hier ben ik het wel mee eens. Het ontbreekt ook aan zelfvertrouwen bij mij. Ik vind zelf dat het ook niet echt meewerkt dat ik wel dates heb gehad en dat het contact na die dates allemaal verwaterd is. Spreek ze geen van alle (vind ik nu niet meer erg, heb er weleens anders over gedacht). Verder heb ik met die gasten alleen maar eerste dates gehad, dus dat vind ik eigenlijk ook minder leuk. Het was denk ik anders geweest als ik gewoon een aantal dates gehad zou hebben met één jongen en dat je er dan naderhand achterkomt het klikt niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Een relatie komt meestal niet naar je toe vliegen, maar moet je veel moeite voor doen en actie durven te nemen. Mensen die onzeker zijn, hebben minder kans op een relatie.
Waarheid als eenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
absoluut waarquote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Hoe ver gaat men hier om er goed uit te zien voor het andere geslacht eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
absoluut waar
onzekere mensen stralen dat ook uit en we waren het er een paar topics geleden al over eens dat uitstraling erg belangrijk was
Is het morgen Utrecht sollicitatie dag ofzo? ik heb morgen ook een sollicitatie in Utrecht..quote:Maar goed dat ik morgen een sollicitatie in Utrecht heb.
Gewoon even afsluiten voor de rest van de wereld en je geheel richten op je examens.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:45 schreef MaRySe het volgende:
OMG
Ik stel me open voor 1 leuke jongen.
En opeens is iedereen weer leuk. Elke jongen.
Waarom ik. En het komt me nu helemaal niet goed uit
(Examens en zo)
Ja maar dat is ondertussen wel algemeen bekend, of niet..quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Ja.. I know.. Ik ben ze al 2 jaar aan het negeren.. En net op het moment dat het ECHT niet uitkomt.. (Had ik van te voren ook al voorspeld)quote:Op maandag 9 mei 2005 11:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gewoon even afsluiten voor de rest van de wereld en je geheel richten op je examens.
Jongens kunnen altijd nog en examens heb je niet zovaak he![]()
Nou kom na die 2 jaren moeten die paar weken toch ook nog wel lukkenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja.. I know.. Ik ben ze al 2 jaar aan het negeren.. En net op het moment dat het ECHT niet uitkomt.. (Had ik van te voren ook al voorspeld)
Toch staan op de dansvloer vaak veel jongens om het iets verlegen meisje te dansen. Ook vind ik een verlegen meisje, met wat minder zelfvertrouwen dan ik, soms wel erg interessant. Kunnen ze zich aan je optrekken als het ware, lastig uit te leggen. Toch vroeg ik me af of zelfvertrouwen zo enorm belangrijk was, of dat uiterlijk dat meer was.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja maar dat is ondertussen wel algemeen bekend, of niet..
Het komt waarschijnlijk doordat ik een beetje zenuwachtig ben voor die examen s en ik elke afleiding aanpak die ik maar tegenkom. Zelfs fok is nog nooit zo leuk geweest als nuquote:Op maandag 9 mei 2005 11:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou kom na die 2 jaren moeten die paar weken toch ook nog wel lukken![]()
Goedemorgen iedereen overgens![]()
Hééél erg herkenbaarquote:Op maandag 9 mei 2005 11:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk doordat ik een beetje zenuwachtig ben voor die examen s en ik elke afleiding aanpak die ik maar tegenkom. Zelfs fok is nog nooit zo leuk geweest als nu
Nou.. Ik denk dat sowieso 1 van de 2 zelfvertrouwen moet hebben. Anders werkt het niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toch staan op de dansvloer vaak veel jongens om het iets verlegen meisje te dansen. Ook vind ik een verlegen meisje, met wat minder zelfvertrouwen dan ik, soms wel erg interessant. Kunnen ze zich aan je optrekken als het ware, lastig uit te leggen. Toch vroeg ik me af of zelfvertrouwen zo enorm belangrijk was, of dat uiterlijk dat meer was.
Nou als ze echt overkomt dat ze te weinig zelfvertrouwen heeft dan hoeft het niet hoor..quote:Op maandag 9 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toch staan op de dansvloer vaak veel jongens om het iets verlegen meisje te dansen. Ook vind ik een verlegen meisje, met wat minder zelfvertrouwen dan ik, soms wel erg interessant. Kunnen ze zich aan je optrekken als het ware, lastig uit te leggen. Toch vroeg ik me af of zelfvertrouwen zo enorm belangrijk was, of dat uiterlijk dat meer was.
quote:
Tot nu toe is dat de grote afwezige hierquote:
Als BHFH niet meer single is , doen wij toch iets foutquote:Op maandag 9 mei 2005 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tot nu toe is dat de grote afwezige hier
sabrina, dit is echt niet kwetsend bedoeld ... maar iets aan je gewicht doen zou misschien helpenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Het ontbreekt ook aan zelfvertrouwen bij mij. Ik vind zelf dat het ook niet echt meewerkt dat ik wel dates heb gehad en dat het contact na die dates allemaal verwaterd is. Spreek ze geen van alle (vind ik nu niet meer erg, heb er weleens anders over gedacht). Verder heb ik met die gasten alleen maar eerste dates gehad, dus dat vind ik eigenlijk ook minder leuk. Het was denk ik anders geweest als ik gewoon een aantal dates gehad zou hebben met één jongen en dat je er dan naderhand achterkomt het klikt niet.
Ik ga er ook niet vanuit dat men elkaar hier wil kwetsen...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sabrina, dit is echt niet kwetsend bedoeld ... maar iets aan je gewicht doen zou misschien helpen. Je hebt best een leuk gezicht
( heb eens foto gezien bij Fok!userfoto's
, is niets mis mee
), maar een paar pondjes minder zouden je kansen aan-zien-lijk verhogen, denk ik.
(en ik weet dat het lastig is, heb ook een aanzienlijk aantal overtollige kilo's kwijtgespeeld, maar nu maatje 36, een pak gelukkiger, en toch al iets meer zelfvertrouwen ... nogmaals, ik wil echt niet kwetsen of zo, heb zelf in 't zelfde schuitje gezeten)
het was omdat het bij mij toen wel enorm gevoelig lagquote:Op maandag 9 mei 2005 12:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat men elkaar hier wil kwetsen...
dus lijkt me wel dat Sabrina het goed zal opvatten (ze is nu ff eten)...
Maar het is ook niet altijd dat size does matter maar meer hoe je je voelt met je size...
Nou.. Het is echt niet lullig bedoeld. Maar ik vind dunere mensen 9 van de 10 keer veel leuker. Jongen die ik ken woog 150 kilo. Dus ik dacht nou, heel aardig maar..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat men elkaar hier wil kwetsen...
dus lijkt me wel dat Sabrina het goed zal opvatten (ze is nu ff eten)...
Maar het is ook niet altijd dat size does matter maar meer hoe je je voelt met je size...
Ja, dat ligt het bij elke vrouw. Ook al zijn ze broodmager, ze blijven denken dat ze een te dikke kont of wat dan ook hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het was omdat het bij mij toen wel enorm gevoelig lag![]()
...
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 9 mei 2005 12:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Bij mij ligt het ook gevoelig. En ik ben niet eens dik. Jongen die ik niet eens echt kende. Prikt in m'n buik. ZO JE HEBT WEL EEN BEETJE EEN BUIKquote:Op maandag 9 mei 2005 12:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het was omdat het bij mij toen wel enorm gevoelig lag![]()
...
Ow ik wil ook geen dikke(re) vriendin in een relatie hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, dat ligt het bij elke vrouw. Ook al zijn ze broodmager, ze blijven denken dat ze een te dikke kont of wat dan ook hebben.
Overigens kan ik niet op dikke vrouwen vallen..
Ik wist dat deze reactie zou komen, heb me er ook op voorbereid, maar kwetsend is het niet. Alleen kan je er nog zoveel mee bezig zijn, er blijven jongens/mannen die denken dat je in zeer korte tijd die kiloá kwijt bent en dat is niet zo. Maar inderdaad daar wordt ik op afgerekend en die jongens/mannen hoef ik ook niet, want die zijn meestal nogal kortzichtig.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sabrina, dit is echt niet kwetsend bedoeld ... maar iets aan je gewicht doen zou misschien helpen. Je hebt best een leuk gezicht
( heb eens foto gezien bij Fok!userfoto's
, is niets mis mee
), maar een paar pondjes minder zouden je kansen aan-zien-lijk verhogen, denk ik.
(en ik weet dat het lastig is, heb ook een aanzienlijk aantal overtollige kilo's kwijtgespeeld, maar nu maatje 36, een pak gelukkiger, en toch al iets meer zelfvertrouwen ... nogmaals, ik wil echt niet kwetsen of zo, heb zelf in 't zelfde schuitje gezeten)
Daar heb je zeker gelijk in. Ben inmiddels niet meer zo zwaar als ik was, maar het onzekere heb ik nog steeds wel.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:19 schreef ontopofall het volgende:
tja en toch kan je nog zoveel afvallen, het blijft altijd knagen en dan spreek ik uit ervaring. Heel mijn jeugd was ik een dik mannetje, met als toppunt een kilo of 110. Ik weeg nu al een paar jaar rond de 80 kilo, wat normaal is voor iemand van mijn lengte, maar ik blijf heel erg onzeker. Ik denk ook niet dat het eruit gaat ofzo
Je had gewoon een opmerking over z'n eigen bierpens moeten maken.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:16 schreef MaRySe het volgende:
Jongen die ik niet eens echt kende. Prikt in m'n buik. ZO JE HEBT WEL EEN BEETJE EEN BUIK
Wie zegt dat hij die hadquote:Op maandag 9 mei 2005 12:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je had gewoon een opmerking over z'n eigen bierpens moeten maken.
Deed ik ook. Had ie ookquote:Op maandag 9 mei 2005 12:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je had gewoon een opmerking over z'n eigen bierpens moeten maken.
Wat is ihl???quote:Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Deed ik ook. Had ie ook
Maar 't voelt wel even kut want het beeld dat ik over mezelf heb wordt weer even bevestigd. Terwijl ik aan het hopen was dat het niemand opviel dat ik een beetje vadsig ben
Nou.. Ik vind jongens met een buikje meer ihl dan een meisje met een buikje. Bij meisjes hoort dat eigenlijk wel. (Behalve bij mij)
Ja maar bij vrouwen zijn opmerking over omvang altijd raak zeg maar.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Deed ik ook. Had ie ook
Maar 't voelt wel even kut want het beeld dat ik over mezelf heb wordt weer even bevestigd. Terwijl ik aan het hopen was dat het niemand opviel dat ik een beetje vadsig ben
Nou.. Ik vind jongens met een buikje meer ihl dan een meisje met een buikje. Bij meisjes hoort dat eigenlijk wel. (Behalve bij mij)
Vrouwen 'moeten' helemaal niet slank zijn. Genoeg mannen die op mollige vrouwen vallen. Mollig is echter wat anders dan dik.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wat is ihl???![]()
Daarbij moeten meiden juist slank zijn en de mannen minder hoor... dus Maryse volgens mij moet je stelling juist andersom
Mollig is bij mij ook al 'teveel' hoor..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Vrouwen 'moeten' helemaal niet slank zijn. Genoeg mannen die op mollige vrouwen vallen. Mollig is echter wat anders dan dik.
Een beetje houvast is nooit verkeerd!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Vrouwen 'moeten' helemaal niet slank zijn. Genoeg mannen die op mollige vrouwen vallen. Mollig is echter wat anders dan dik.
Ik hoop serieus dat je een geintje maakt...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mollig is bij mij ook al 'teveel' hoor..
Je moet iig geen vet kunnen zien/ vast kunnen pakken bij de heupen of buik..
En na hun 30 of zo moet dit uiteraard nog altijd niet zijn vast te pakkenen anders enkeltje sportschool
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En na hun 30 of zo moet dit uiteraard nog altijd niet zijn vast te pakkenen anders enkeltje sportschool
![]()
Och, de mensen met het grootste eisenpakket gaan er vaak vandoor met iemand die in geen enkel opzicht aan hun eisen voldoet.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je een geintje maakt...
Nop sorry, no jokes from me...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je een geintje maakt...
Kan wel zijn, maar ik vind t behoorlijk arrogant klinken.... Terwijl me er iets van bijstaat dat PieterCK ook wel eens heel onzeker deed in dit topic...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, de mensen met het grootste eisenpakket gaan er vaak vandoor met iemand die in geen enkel opzicht aan hun eisen voldoet.![]()
Wat ik wilde zeggen:quote:
Nee heb ik gedaan begin ik niet meer aan....quote:Op maandag 9 mei 2005 12:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, de mensen met het grootste eisenpakket gaan er vaak vandoor met iemand die in geen enkel opzicht aan hun eisen voldoet.![]()
Ik zou blij zijn als iemand dat tegen me zeiquote:Op maandag 9 mei 2005 12:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij mij ligt het ook gevoelig. En ik ben niet eens dik. Jongen die ik niet eens echt kende. Prikt in m'n buik. ZO JE HEBT WEL EEN BEETJE EEN BUIK
en ikHelemaal in een krassende fase gelijk.
Volgens mij ligt het bij iedereen wel gevoelig. Wil niet zeggen dat er niet over gepraat mag worden.
Je vriendin als accesoire? Statussymbool? Hoe mooier je vriendin hoe succesvoller je bent in je omgeving?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nop sorry, no jokes from me...
Vriendin heb je ook om ermee gezien te kunnen worden, op feestjes partijen en andere zaken.
Ik hou mijn gewicht e.d. ook redelijk onder bedwang (zit nu weer onder de 70 kg bij 1.80 meter) dus vind ik het niet zo gek dat ik dat van haar ook 'verwacht'
Nou niet zo zwart/wit maar je moet er wel een aantal maanden (aan jaren ben ik nog nooit toegekomen) tegen aan kijken dus wil ik wel graag naar iets leuks kijken, lijkt mij niet zo vreemd tochquote:Op maandag 9 mei 2005 12:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Je vriendin als accesoire? Statussymbool? Hoe mooier je vriendin hoe succesvoller je bent in je omgeving?
Sorry, zo zie ik het niet...
Nou ik ben zeker niet de dunste hier en zal dan ook absoluut niet aan jouw "eisen" voldoen, maar als ik me optut en mooie kleren aantrek kan ik er eleganter uitzien dan menig dun meisje... Dus ik vraag me echt af of dit wel een reel criterium isquote:Op maandag 9 mei 2005 12:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nop sorry, no jokes from me...
Vriendin heb je ook om ermee gezien te kunnen worden, op feestjes partijen en andere zaken.
Ik hou mijn gewicht e.d. ook redelijk onder bedwang (zit nu weer onder de 70 kg bij 1.80 meter) dus vind ik het niet zo gek dat ik dat van haar ook 'verwacht'
* Metro2005 mompelt iets over verlengstukquote:Op maandag 9 mei 2005 12:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Je vriendin als accesoire? Statussymbool? Hoe mooier je vriendin hoe succesvoller je bent in je omgeving?
Sorry, zo zie ik het niet...
Dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar dat is (bepaalde uitersten qua schoonheid/lelijkheid daargelaten) een subjectieve kwestie. Je deed het net een beetje voorkomen alsof elke man een superslanke vrouw wenst, doe eens wat navraag, de meeste mannen willen volgens mij wat vlees in de kuip en geen afgetrainde den. (al kunnen die ook charmant zijn.. soms)quote:Op maandag 9 mei 2005 12:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou niet zo zwart/wit maar je moet er wel een aantal maanden (aan jaren ben ik nog nooit toegekomen) tegen aan kijken dus wil ik wel graag naar iets leuks kijken, lijkt mij niet zo vreemd toch
Sommige vrouwen kunnen er best elegant uitzien met mooie kleren en veel make-up, maar het gaat er mij om dat een vrouw ook zonder make-up en kleren aantrekkelijk is.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker niet de dunste hier en zal dan ook absoluut niet aan jouw "eisen" voldoen, maar als ik me optut en mooie kleren aantrek kan ik er eleganter uitzien dan menig dun meisje... Dus ik vraag me echt af of dit wel een reel criterium is
Nou niet zozeer om mee te pimp'en, maar als je op een verjaardag bent dan heb je geen zin dat iedereen zo gek naar hem/haar zit te kijken..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef MaRySe het volgende:
Mijn mening is dat jongens gewoon een strak buikjehoren te hebben etc. En meisjes mogen best wat vrouwelijkere vormen hebben
En ja.. Als je een vriend/vriendin hebt om mee te PIMPen tjaa.. niet helemaal mijn idee van een relatie
Ehm, sorry hoor, maar het is toch jouw keuze?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef PieterCK het volgende:
Nou niet zozeer om mee te pimp'en, maar als je op een verjaardag bent dan heb je geen zin dat iedereen zo gek naar hem/haar zit te kijken..
Je wil toch wel het liefst dat ze positief over d'r praten later
Jep maar wel handig/ fijn als vrienden haar ook geheel accpeteren en andere mensen..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ehm, sorry hoor, maar het is toch jouw keuze?
Bij een erg dikke vrouw is het natuurlijk nog maar de vraag of ze haar geheel accepteren.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jep maar wel handig/ fijn als vrienden haar ook geheel accpeteren en andere mensen..
Anders wordt het zo rottig langsgaan bij vrienden e.d.
ja sorry, er zit vet rond mijn buik en heupen, anders zou je gewoon al mijn pezen en mijn spieren kunnen zien, en een gedetailleerd zicht hebben op mijn heupkammen, plus het eten letterlijk door mijn maag en darmen zien geduwd wordenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Accepteren heeft toch meer met hoe iemand doet en praat te maken dan met uiterlijk of ligt dat aan mij??? Anders heb je lekker oppervlakkige vrienden zeg...quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jep maar wel handig/ fijn als vrienden haar ook geheel accpeteren en andere mensen..
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
dus je zal ook nog wel eens voor een dikke vrouw vallenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:40 schreef nozem het volgende:
[..]
ja precies .. Hij wil zeker Paris Hilton aan de haak slaanquote:Op maandag 9 mei 2005 13:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja sorry, er zit vet rond mijn buik en heupen, anders zou je gewoon al mijn pezen en mijn spieren kunnen zien, en een gedetailleerd zicht hebben op mijn heupkammen, plus het eten letterlijk door mijn maag en darmen zien geduwd worden![]()
smakelijk
ik zou bovendien niet weten waar ik dan nog mijn kleren zou moeten kopen, moest ik al mijn vet daar kwijtgeraken dan kan ik bij de kinderkleding terecht![]()
owmygod, PieterCK zit nog in de puberale fase wat betreft liefde en relaties.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zo'n dikke vetlaag is wel lekker zacht. Hmmm, heerlijk!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus je zal ook nog wel eens voor een dikke vrouw vallen![]()
Als het echte vrienden zijn dan accepteren ze zijn keuze gewoonquote:Op maandag 9 mei 2005 13:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
owmygod, PieterCK zit nog in de puberale fase wat betreft liefde en relaties.
stel dat je vriendjes en je vriendinnetjes je lief niet mooi vinden![]()
Maar de looks is maar 1 tak waar ik op let, Opleiding, werk, carrie e.d. is uiteraard ook heel belangrijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
owmygod, PieterCK zit nog in de puberale fase wat betreft liefde en relaties.
stel dat je vriendjes en je vriendinnetjes je lief niet mooi vinden![]()
Ofwel: Je hebt een relatie met iemand waarin je je eigenlijk helemaal kunt vinden. Je vrienden/kennissen zeuren de hele tijd over haar uiterlijk. Zou jij die relatie daarvoor verbreken?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
tuurlijk, en ik wil ook op een leuk gezicht kijken, maar als IK een gezicht leuk vind, trek ik me echt niet aan wat andere vinden van zijn uiterlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 13:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar de looks is maar 1 tak waar ik op let, Opleiding, werk, carrie e.d. is uiteraard ook heel belangrijk.
Misschien deelt hij zijn vriendin wel. Dat daarom de rest haar ook leuk moet vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:08 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ofwel: Je hebt een relatie met iemand waarin je je eigenlijk helemaal kunt vinden. Je vrienden/kennissen zeuren de hele tijd over haar uiterlijk. Zou jij die relatie daarvoor verbreken?
Wat mij betreft moet de rest van de groep maar eerst eens naar zichzelf kijken en iemand in zijn/haar waarde laten. (heb ik het toch netjes uitgedrukt)
Wat een ongeloofelijk domme reactie. JIJ kiest toch voor je vriendin! Niet je omgeving hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb is zij van mij en alleen van mij (totdat het uitgaat dan mag ze doen wat ze wil)....quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Misschien deelt hij zijn vriendin wel. Dat daarom de rest haar ook leuk moet vinden
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef MaRySe het volgende:
Misschien deelt hij zijn vriendin wel. Dat daarom de rest haar ook leuk moet vinden
Bovendien hoef je haar niet mee te nemen naar je vrienden. Ik vind het wel zo'n onzin dat als je een relatie hebt je ook meteen elkaars vriendenkring moet annexeren.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat een ongeloofelijk domme reactie. JIJ kiest toch voor je vriendin! Niet je omgeving hoor.
TJeez
nou, ik heb een vriendin die en lief heeft waarbij ik werkelijk moet huiveren bij de gedachte van bij die jongen in hetzelfde bed te liggen. Ik vind hem zo lelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat een ongeloofelijk domme reactie. JIJ kiest toch voor je vriendin! Niet je omgeving hoor.
TJeez
dat is zeker waar, maar er is een groot verschil tussen overeenkomen met vrienden en willen dat je vrienden haar ook aantrekkelijk moeten vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef ontopofall het volgende:
Niet om PieterCK te verdedigen, het helpt wel als je vrienden je vriend(in) accepteren. Als je vriendin niet door dezelfde deur kan als je beste vrienden is dat gewoon vervelend, waar of niet?
Wat dan vertel ons bij....quote:
Het is vervelend, niet onoverkomelijk. Met een beetje doorvragen kom je er uiteindelijk wel achter wat de problemen zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef ontopofall het volgende:
Niet om PieterCK te verdedigen, het helpt wel als je vrienden je vriend(in) accepteren. Als je vriendin niet door dezelfde deur kan als je beste vrienden is dat gewoon vervelend, waar of niet?
Of niet doorvragen en wachten totdat een vriend alsnog met d'r vandoor gaat..quote:Op maandag 9 mei 2005 13:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het is vervelend, niet onoverkomelijk. Met een beetje doorvragen kom je er uiteindelijk wel achter wat de problemen zijn.
Da's wel een enorme naaistreek. Dat soort lui reken ik dan ook per direct niet meer tot m'n vrienden/kennissen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:22 schreef PieterCK het volgende:
Of niet doorvragen en wachten totdat een vriend alsnog met d'r vandoor gaat..
"Ze is aardiger dan ik altijd gedacht had" en ik maar niks ondernemen omdat ik er vanuit ging dat niemand d'r mocht haha
Kom ik ken hem al 23 jaar..... dus no way dat ik dat niet doe..quote:Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Da's wel een enorme naaistreek. Dat soort lui reken ik dan ook per direct niet meer tot m'n vrienden/kennissen.
omdat het moeilijk ligt ... al mijn mannelijke vrienden komen er ook voor uit dat ze geen 'dikke' willen ...quote:Op maandag 9 mei 2005 13:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die op mollige vrouwen vallen, alleen die durven het volgens mij niet echt te zeggen.
Wat een reactie van petitlapin allemaal niet teweeg brengt.
Ja ik ook, maar sommige denken dat het heel eenvoudig is en dat is niet zo. Zou jij ook wel weten.quote:
zelfde hier..quote:toen ik was afgevallen ( toch kleine 20 kilo) is de romantische interesse in mijn persoon echt wel exponentieel toegenomen...
hard maar waar ...
Ik denk dat je wel gelijk hebt met de schaamte voor vrienden.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat het moeilijk ligt ... al mijn mannelijke vrienden komen er ook voor uit dat ze geen 'dikke' willen ...( en dat ligt niet aan schaamte voor vrienden, daar ben ik wel zeker van ...)
en er zullen uiteraard mannen zijn die op een gezettere dame kunnen vallen, maar die zijn jammer genoeg in de minderheid.
toen ik was afgevallen ( toch kleine 20 kilo) is de romantische interesse in mijn persoon echt wel exponentieel toegenomen...
hard maar waar ...![]()
dat het er niets mee te maken heeft ? ( dat is wat ik zei ...)quote:Op maandag 9 mei 2005 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel gelijk hebt met de schaamte voor vrienden.
Oh verkeerd gelezen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat het er niets mee te maken heeft ? ( dat is wat ik zei ...)
Jaquote:Op maandag 9 mei 2005 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar sommige denken dat het heel eenvoudig is en dat is niet zo. Zou jij ook wel weten.
Ik vind het stiekum wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die op mollige vrouwen vallen, alleen die durven het volgens mij niet echt te zeggen.
en je zei ergens dat je dat kortzichtig vond, dat ze je afrekenen op je uiterlijk ...quote:
Ik vind dat je best wat verder kan kijken, ik ben weleens meteen op mijn uiterlijk afgewezen, dan denk ik wel wat kortzichtig, want je had je nog geen 5 zinnen met me gewisseld.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en je zei ergens dat je dat kortzichtig vond, dat ze je afrekenen op je uiterlijk ...
vind ik niet ... als die jongen je fysiek niet aantrekkelijk genoeg vindt, dan is dat gewoon zo ... heeft in mijn ogen niets met kortzichtigheid te maken. Een partner moet je toch ook fysiek/sexueel aantrekkelijk vinden.
voor een goede babbel heb ik mijn vrienden wel, dit klinkt lekker grof zo, maar het is wel zo
![]()
Hhm maar toch gek dat jij dan geen fotoalbum hebt....quote:Op maandag 9 mei 2005 13:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en je zei ergens dat je dat kortzichtig vond, dat ze je afrekenen op je uiterlijk ...
vind ik niet ... als die jongen je fysiek niet aantrekkelijk genoeg vindt, dan is dat gewoon zo ... heeft in mijn ogen niets met kortzichtigheid te maken. Een partner moet je toch ook fysiek/sexueel aantrekkelijk vinden.
voor een goede babbel heb ik mijn vrienden wel, dit klinkt lekker grof zo, maar het is wel zo
![]()
Dat is weer heel iets anders dan dat je jouw keuze laat afhangen van de mening van anderen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:40 schreef petitlapin het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm maar toch gek dat jij dan geen fotoalbum hebt....
Gezien het feit je een aantal malen, tussen de regels door, laat merken hoe knap/ aantrekkelijk etc je tegenwoordig bent.quote:
omdat ik 20 kilo afgevallen ben ????quote:Op maandag 9 mei 2005 13:45 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gezien het feit je een aantal malen, tussen de regels door, laat merken hoe knap/ aantrekkelijk etc je tegenwoordig bent.
Dat vind ik wel meevallen dat ze dat doet. Overigens vind ik niet dat mooie mensen direct een fotoboek moeten hebben, ik hield ook altijd wel van een beetje privacy, nu post ik alleen al zo lang dat iedereen me al kent.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:45 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gezien het feit je een aantal malen, tussen de regels door, laat merken hoe knap/ aantrekkelijk etc je tegenwoordig bent.
Mee eens.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb een fotoboek omdat ik het gewoon leuk vindt, wat iemand van mijn uiterlijk vindt, kan me niet schelen![]()
en ik denk ook dat ik jammer genoeg nooit aan je schoonheidsideaal zal voldoenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:45 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha hoezo jammer genoeg??quote:Op maandag 9 mei 2005 13:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en ik denk ook dat ik jammer genoeg nooit aan je schoonheidsideaal zal voldoen
ach, het was maar a way of speakingquote:
Ik weeg dan 47 yeahquote:Op maandag 9 mei 2005 14:12 schreef QyRoZ het volgende:
Als ik 20 kilo afval heb ik een negatief gewicht.
Ik ook zoiets. Gelukkig ben ik het afgelopen jaar meer dan 7 kilo aangekomen.quote:
Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben die die fucking stellingen verzint. Moet ik er nog één doen?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:14 schreef PieterCK het volgende:
Tijd voor een nieuwe stelling???
Je hebt gewoon goeie stellingen (maar dit spreekwoord ken ik niet).quote:Op maandag 9 mei 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben die die fucking stellingen verzint. Moet ik er nog één doen?
Dit is een oud spreekwoord
Vrouwen zijn touwen
Vrouwen zijn een belemmering van de ontwikkeling van de man.
dat heb ik een ex van mij nog horen zeggenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben die die fucking stellingen verzint. Moet ik er nog één doen?
Dit is een oud spreekwoord
Vrouwen zijn touwen
Vrouwen zijn een belemmering van de ontwikkeling van de man.
omdat het blijkbaar zo hier moet werkenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:23 schreef Pheno het volgende:
Waarom alles in stellingen?
Ach als je er een leuke briefje van hebt gemaakt scheelt dat ook al heel veelquote:Op maandag 9 mei 2005 14:44 schreef Thrilled het volgende:
Nou voor de mensen die nog weten wie ik ben, ik heb het briefje verstuurd samen met een bioscoop bon, hoop dat ze mn aanbod aanneemtjezus wat is dit een shit periode om in te zitten zeg...
zal ik doen, dit topic houd me een beetje van de zenuwen afquote:Op maandag 9 mei 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ach als je er een leuke briefje van hebt gemaakt scheelt dat ook al heel veel
keep us informed.
Ik ben afgewezen door de TPG. Hij was niet in de fase van zijn leven dat hij een relatie met mij zou kunnen aangaan. Hij zag me meer als een soort broer, en zag het niet echt iets worden tussen ons. En nu heeft ie doodleuk een ander !quote:Op maandag 9 mei 2005 11:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Which reminds me, die hoeren van de TPG zouden me bellen of ik het geworden was. Afgelopen vrijdag, that is..
Hhm minders audrey (2 keer minders)..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben afgewezen door de TPG. Hij was niet in de fase van zijn leven dat hij een relatie met mij zou kunnen aangaan. Hij zag me meer als een soort broer, en zag het niet echt iets worden tussen ons. En nu heeft ie doodleuk een ander !
. Had vorige week een solicitatiegesprek, maar mijn werkuren kwamen niet overeen met wat zij zochten.
Nee joh, ik maakte een grapje, alsof de TPG een date was die me afwees...quote:Op maandag 9 mei 2005 15:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm minders audrey (2 keer minders)..
maar goed live goes on
Haha heeft niks met pronken te maken..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en over dat pronken-met-je-vriendin-idee.
Daar ben ik veel te trots voor. Als een jongen van me verwacht dat ik me mooi, lieflijk en inschikkelijk opstel tegenover zijn vrienden, heeft ie aan mij een hele slechte. Ik ben gewoon mezelf, en als dat klikt met zijn vrienden is dat fijn. Maar als het niet klikt, dan zal ik ook net zo makkelijk ervoor kiezen om niet met hen om te gaan. Ik heb toch iets met die jongen, en niet met zijn vrienden, onniedan ?
Ouders van vriend zijn in dit aspect toch wat anders, maar dat heeft iedereen, die wil je gewoon niet voor hun hoofd stoten.
Ik zou ook nooit een jongen daartoe dwingen ofzo. Ik zou er dan alleen zelf voor kiezen om me niet met hun te bemoeien, als zij me niet moeten. Dat hij dan met hen uitgaat en ik niet meega, dat idee. Ik ga mezelf dan echt niet een avond lang dwingen om om te gaan met een groep mensen die mij niet moeten, en dan hen irriteren door constant de aandacht van die jongen op te eisen ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:20 schreef PieterCK het volgende:
Je laat niet zomaar je hele vrienden groep vallen omdat het niet klikt tussen hun en mijn vriendin..
dan moet ik echt teveel opgeven
Ik ben gewoon geil en iedereen mag t zien!!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb een fotoboek omdat ik het gewoon leuk vindt, wat iemand van mijn uiterlijk vindt, kan me niet schelen![]()
hhhm geen idee eigenlijk, heb al bijna 4 jaar niet meer gedate..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
Loop ik nou elke keer het gesprek te bederven met mijn statements ?.
Ik heb nog een stelling: Wat vinden jullie van het daten van iemand uit je vriendengroep danwel het daten van een "onbekende" ? Zijn er voor- danwel nadelen enz. ?
je hebt in elk geval geen gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geil en iedereen mag t zien!!
voordelen van een bekende:quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb nog een stelling: Wat vinden jullie van het daten van iemand uit je vriendengroep danwel het daten van een "onbekende" ? Zijn er voor- danwel nadelen enz. ?
heb relatie met een bekende, kende hem al jarenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
voordelen van een bekende:
- je weet of je goed met elkaar kan opschieten
nadelen:
- meestal blijf je in eenzelfde situatie zitten, misschien nu met sex erbij maar ik denk dat als je echt heel erg verliefd op elkaar was geweest dat je elkaar al veel eerder gevraagd had.
- Meestal wordt het om bovenstaande reden niks.
Dat lijkt me nou zo'n aparte gewaarwording, dat je opeens helemaal week in de knieën bent van iemand die je al jaren kent.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:53 schreef petitlapin het volgende:
zeggen dat je nooit verliefd kan worden op iemand die je goed kent is zo'n bullshit, ik kan alleen verliefd worden op iemand die ik al lang en goed ken, is altijd zo geweest.
dat gebeurd volgens mij nooit zomaar ineens, dat gaat geleidelijk aan....quote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo'n aparte gewaarwording, dat je opeens helemaal week in de knieën bent van iemand die je al jaren kent.. Die omslag bedoel ik, dat je je opeens realiseert "Hij is het !"
Als de buren daar een beetje sociaal zijn zullen ze die brief heus wel in d'r bus doen. En anders bel je de mensen die in die straat op dat huisnummer wonen (telefoonboek !) toch gewoon even op of ze zo lief willen zijn om m in haar bus te doen of vraag je de brief mag komen ophalen en doe je het zelf.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:58 schreef Thrilled het volgende:
ik voel me ze klote!!! ik ben erachter gekomen dat ik de brief naar de verkeerde straat heb gestuurd, maar via een vriendin van me heb ik wel haar msn adres gekregen en nu staat ze in mn lijst, ze nog niet online geweest maar weet helemaal niet hoe ik dit moet aan pakken nu .... any tips??
Hahaha zo scoor je pluspuntenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:58 schreef Thrilled het volgende:
ik voel me ze klote!!! ik ben erachter gekomen dat ik de brief naar de verkeerde straat heb gestuurd, maar via een vriendin van me heb ik wel haar msn adres gekregen en nu staat ze in mn lijst, ze nog niet online geweest maar weet helemaal niet hoe ik dit moet aan pakken nu .... any tips??
Ja, maar er is een moment waarop je je realiseert dat je die persoon eigenlijk wel heel leuk vindt. Dat je zo denkt "Verrek !". Dat bedoel ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:59 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat gebeurd volgens mij nooit zomaar ineens, dat gaat geleidelijk aan....
Ik denk dat er in beiden situaties wel voor- danwel nadelen zitten.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
idd, ik weet zelfs nog het moment, ik wist al lang dat hij me serieus zag zitten, maar ja ... het was zomer, en ik wou dat hij me een cd teruggaf, het lag bij hem in de cd-la. Hij bukte zich en ik keek naar zijn nek, zijn schouders, zijn handen, zijn profiel. Hij draaide zich om met mijn cd, hij keek me aan met zijn grote superdonkerbruine ogenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo'n aparte gewaarwording, dat je opeens helemaal week in de knieën bent van iemand die je al jaren kent.. Die omslag bedoel ik, dat je je opeens realiseert "Hij is het !"
het adres is eigelijk een paar wijken verderop, kleine fout in adres... ik begin nu weer wat bloed in mn handen te krijgenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als de buren daar een beetje sociaal zijn zullen ze die brief heus wel in d'r bus doen. En anders bel je de mensen die in die straat op dat huisnummer wonen (telefoonboek !) toch gewoon even op of ze zo lief willen zijn om m in haar bus te doen of vraag je de brief mag komen ophalen en doe je het zelf.
Ik ook, maar als ik zo kijk naar wat ik de laatste weken over me heen heb gekregen... Dat je toch eerst weer iets met iemand moet gaan drinken voor je uberhaupt een beetje inzicht krijgt in hoe die persoon functioneert, en dan denkt die persoon alweer "Hee, ze is een eerste date aangegaan, ze wil vast wel de moeder van mijn kinderen worden !" en dan moet je weer dat delicate schermspel aangaan waarin je die ander zo tactisch mogelijk probeert te vertellen dat je nog liever je baarmoeder eruitsnijdt met roestige scheermessen dan zijn kinderen gaat baren.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik date eigenlijk alleen maar onbekende, ik ken ze wel wat beter via mail of zo. Dat is omdat ik iemand toch iets beter moet kennen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, ik weet zelfs nog het moment, ik wist al lang dat hij me serieus zag zitten, maar ja ... het was zomer, en ik wou dat hij me een cd teruggaf, het lag bij hem in de cd-la. Hij bukte zich en ik keek naar zijn nek, zijn schouders, zijn handen, zijn profiel. Hij draaide zich om met mijn cd, hij keek me aan met zijn grote superdonkerbruine ogen
en opeens, damnik denk dat petitlapin verliefd is
, dan snel naar huis gegaan om dat even te overdenken
, want zo ben ik, ik ben nooit van de snelste geweest
ja inderdaad je moet dan wel een tweede stap zetten om wat te gaan drinken, want dan leer je pas iemand beter kennen. Alleen voordat ik die stap durf te zetten gaat er wel een tijd overheen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik zo kijk naar wat ik de laatste weken over me heen heb gekregen... Dat je toch eerst weer iets met iemand moet gaan drinken voor je uberhaupt een beetje inzicht krijgt in hoe die persoon functioneert, en dan denkt die persoon alweer "Hee, ze is een eerste date aangegaan, ze wil vast wel de moeder van mijn kinderen worden !" en dan moet je weer dat delicate schermspel aangaan waarin je die ander zo tactisch mogelijk probeert te vertellen dat je nog liever je baarmoeder eruitsnijdt met roestige scheermessen dan zijn kinderen gaat baren.. Wat ben ik toch cynisch.
.
ben je eigenlijk ooit echt al supersmoorgeilverliefd geweest, sabrina ?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
ja inderdaad je moet dan wel een tweede stap zetten om wat te gaan drinken, want dan leer je pas iemand beter kennen. Alleen voordat ik die stap durf te zetten gaat er wel een tijd overheen.
Ik waarschuwde je nog, brieven zijn altijd een slecht idee.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
het adres is eigelijk een paar wijken verderop, kleine fout in adres... ik begin nu weer wat bloed in mn handen te krijgen![]()
Brieven zijn geen slecht idee. Maar het is wel ironisch dat het bij hem dan acuut misgaat nadat jij het hem af had geraden.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik waarschuwde je nog, brieven zijn altijd een slecht idee.
Ik ben weleens verliefd geweest, meerdere keren, maar dat waren van die vluchtige verliefdheden.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ben je eigenlijk ooit echt al supersmoorgeilverliefd geweest, sabrina ?
"zoek op adres" in google invullen dan telefoon nummer achterhalen en die mensen wel bellenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:58 schreef Thrilled het volgende:
hoe weet je dat het erger kan ? als je het nog niet gevoeld hebt ? of vergelijk je dan met Romeo en Juliette-filmsquote:Op maandag 9 mei 2005 16:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ben weleens verliefd geweest, meerdere keren, maar dat waren van die vluchtige verliefdheden.
Ben ook weleens meer verliefd geweest op een jongen. Ben ook echt een tijd kapot van dat geweest, maar denk zelf dat het niet supersmoorverliefd was. Het kan veel erger.
Ik zie het niet als ironie, brieven zijn rechtstreeks afkomstig van de duivel. Als iets moét mis gaan, dan is het wel een brief sturen met liefdesintenties. We leven niet meer in de middeleeuwen namelijkquote:Op maandag 9 mei 2005 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Brieven zijn geen slecht idee. Maar het is wel ironisch dat het bij hem dan acuut misgaat nadat jij het hem af had geraden..
WM is helderziendquote:Op maandag 9 mei 2005 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Brieven zijn geen slecht idee. Maar het is wel ironisch dat het bij hem dan acuut misgaat nadat jij het hem af had geraden..
Omdat wat ik gevoeld heb voor mij niet als supersmoorverliefd was. Ik vergelijk niet met filmsquote:Op maandag 9 mei 2005 16:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe weet je dat het erger kan ? als je het nog niet gevoeld hebt ? of vergelijk je dan met Romeo en Juliette-films![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zie het niet als ironie, brieven zijn rechtstreeks afkomstig van de duivel. Als iets moét mis gaan, dan is het wel een brief sturen met liefdesintenties. We leven niet meer in de middeleeuwen namelijk
Dan heb je een grote kans dat die een jaar daarna uit de kast komtquote:Op maandag 9 mei 2005 16:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik zou maar al te soppig worden van een. lieve liefdesbrief
. van een leuke jongen.
ik ookquote:Op maandag 9 mei 2005 16:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik zou maar al te soppig worden van een. lieve liefdesbrief
. van een leuke jongen.
... of een nachtelijke serenade onder het balkon.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zie het niet als ironie, brieven zijn rechtstreeks afkomstig van de duivel. Als iets moét mis gaan, dan is het wel een brief sturen met liefdesintenties. We leven niet meer in de middeleeuwen namelijk
Ja inderdaad, dan ben je toch een wereldvreemde single als je het mij vraagt.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
... of een nachtelijke serenade onder het balkon.
heeft mijn lief ooit gedaan, wel overdag, en ik stond op het balkon van mijn kamerquote:
over wat gaat het, de vrouwen hier zullen je tips gevenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:29 schreef Thrilled het volgende:
ahhh dit is te erg, ben met r aant praten op msn en gesprekstof is matig
Vrouwen weten dat soort acties tegenwoordig gewoon niet meer te waarderenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan ben je toch een wereldvreemde single als je het mij vraagt.
vooralsnog over de ontmoeting zelf en hetgeen eromheen maar het valt nu stil...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over wat gaat het, de vrouwen hier zullen je tips geven![]()
zeg iets over je studies of zo, of dat je veel werk hebt, weet ik veel, vind iets uit, iets over je huisdieren, do I knowquote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
vooralsnog over de ontmoeting zelf en hetgeen eromheen maar het valt nu stil...
Praat over hobbies, stel open vragen (die je dus niet met ja/nee kan beantwoorden), wees jezelf, maak een luchtig grapje, wees serieus geïnteresseerd, schiet niet in de stress, etc.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hobbies ! Muziek ! Films ! Huisdieren ! Lievelingseten !quote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Bij mij werkte samen vodka drinken uit een meloen ook erg leukquote:Op maandag 9 mei 2005 16:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
... of een nachtelijke serenade onder het balkon.
Wrijf het er maar in.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij mij werkte samen vodka drinken uit een meloen ook erg leuk! (ej als ik het doe, doe ik het wel bosbeetle stijl
)
misschien omdat je nog nooit lang genoeg close met een jongen bent geweestquote:Op maandag 9 mei 2005 16:19 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Omdat wat ik gevoeld heb voor mij niet als supersmoorverliefd was. Ik vergelijk niet met films
Had Weird 'Al toch gelijk met Girls just wanna have lunchquote:Op maandag 9 mei 2005 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als je dus tegen mij begint over lekker eten, dan heb je me zo tuk in een monoloog van een uur..
Ofwel, beide smoorbezopen?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij mij werkte samen vodka drinken uit een meloen ook erg leuk! (ej als ik het doe, doe ik het wel bosbeetle stijl
)
kleren, modequote:Op maandag 9 mei 2005 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hobbies ! Muziek ! Films ! Huisdieren ! Lievelingseten !
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:38 schreef MSXUser het volgende:
Had Weird 'Al toch gelijk met Girls just wanna have lunch
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik niet echt lang close met een jongen ben geweest. die knipoogquote:Op maandag 9 mei 2005 16:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien omdat je nog nooit lang genoeg close met een jongen bent geweest, maar ja, dan zullen anderen weer zeggen dat de klik er direct moet zijn ... bij mij werkt dat zo gewoon niet, maar ja ...
gewoon meer daten, zou ik zeggen
Je bent als een broer voor haar ?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef faithlesz het volgende:
[frusto mode]
Pfff, ik heb het ff gehad..
Ontmoet ik eindelijk weer ééns een leuk meisje, waarvan ik denk 'Ja, met jou kan ik het wel',
ziet ze mij weer niet staan![]()
![]()
Ik meld me ook. Ben ik ook gek op. Alleen samen koken staat nog op mijn to-do-lijstje.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik hou gewoon van lekker eten en samen koken en dat soort dingen..
zoveel wodka past er niet in een galia meloen hoorquote:
En het dan faliekant verprutsen door te zeggen dat je housebroek zo lekker zit.quote:
die knipoog had eigenlijk niets te betekenen hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik niet echt lang close met een jongen ben geweest. die knipoog
Ja meer daten is zeker wel een optie, maar dates waaien nog steeds niet aan bij mij.
Ook via internet kan het wel moeilijk gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die knipoog had eigenlijk niets te betekenen hoor
ach, via het internet een date versieren kan toch écht niet zo moeilijk zijn. Of in real life natuurlijk, maar ja, je kan moeilijk mensen beginnen aanspreken in de bus of op de trein
![]()
hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk, maar net dat tikkeltje meer ontbreekt, zie jequote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je bent als een broer voor haar ?
Ze is niet toe aan een relatie op dit punt in haar leven ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die knipoog had eigenlijk niets te betekenen hoor
ach, via het internet een date versieren kan toch écht niet zo moeilijk zijn. Of in real life natuurlijk, maar ja, je kan moeilijk mensen beginnen aanspreken in de bus of op de trein
![]()
En af en toe eens goed uit eten is natuurlijk ook niet verkeerd.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:40 schreef AudreyHepburn het volgende:.
Ik hou gewoon van lekker eten en samen koken en dat soort dingen..
Serieus? Begin je gesprekken met zomaar mensen in de trein of de bus?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik ben het levende bewijs van het tegendeel.
Nee, gelukkig niet zulke cliché's! Ze ontwijkt gewoon vakkundig mijn versierpogingen en verkondigd even later tijdens het uitgaan weer geen leuke jongens te hebben ontmoet en dus donderdag maar weer op jacht te moeten gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je bent als een broer voor haar ?
Ze is niet toe aan een relatie op dit punt in haar leven ?
haha op dat gebied kan ik geen tips gevenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
quote:
En die zullen er wel zijn. Het was een alternatief gevalletje denk ik, die date van je?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha op dat gebied kan ik geen tips gevenik heb het voornamelijk gehad over , kanaries, soep eten en typen tegelijk en te vage muziek
maarja dat werkt natuurlijk nooit .. tenzij je een meisje wilt die op bosbeetles valt![]()
Volgens mij worden er gesprekken met haar aangegaan die ze niet zo kan waarderenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Begin je gesprekken met zomaar mensen in de trein of de bus?
Oh, jij hebt de hele episode met de treinidioot gemist ?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Begin je gesprekken met zomaar mensen in de trein of de bus?
Kap het dan af, via vriendinnen lullen is nooit goed. Ze komt later vast nog wel een keer onlinequote:Op maandag 9 mei 2005 16:50 schreef Thrilled het volgende:
ahh nu is er geen zak aan, een vriendin is bij dr op bezoek en ik praat via die vriendin met mn mogelijke date....
Je kan bijv. als je ergens bent waar er iets te doen is het daar over hebben. over de leuke muziek etc. Pff.. ik praat en ik praat meestal gewoon maar gaat toch nergens over.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha op dat gebied kan ik geen tips gevenik heb het voornamelijk gehad over , kanaries, soep eten en typen tegelijk en te vage muziek
maarja dat werkt natuurlijk nooit .. tenzij je een meisje wilt die op bosbeetles valt![]()
nu zal ik je advies maar op volgen hahaquote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kap het dan af, via vriendinnen lullen is nooit goed. Ze komt later vast nog wel een keer online
Gefeliciteerd, je bent een vrouw.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Pff.. ik praat en ik praat meestal gewoon maar gaat toch nergens over.
Niet te wanhopig en opdringerig lijkenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nu zal ik je advies maar op volgen haha
Eindelijk, beter te laat dan nooitquote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nu zal ik je advies maar op volgen haha
Inderdaad, wees zo min mogelijk jezelf, dat kan later wel.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Niet te wanhopig en opdringerig lijken
Niet te veel jezelf zijn
Bedroevend nog wel, dat is geen licht label wat je iemand opplakt die je alleen kent van de treinquote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, jij hebt de hele episode met de treinidioot gemist ?.
.
Heel korte samenvatting: Audrey staart jongen aan in trein, Audrey mailt met jongen, Audrey besluit dat hij niks voor haar is, Audrey zegt dat, jongen noemt Audrey "bedroevend".
je moet natuurlijk wel iéts doen om van je single-status af te geraken ...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ook via internet kan het wel moeilijk gaan.
gewoon zorgen dat je wat te weten komt over haar.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Inderdaad, wees zo min mogelijk jezelf, dat kan later wel.![]()
De laatste keer had ik een gesprek met een oud wijfje in de trein. Alle kinderen kwamen langs enzo. Dat weerhoudt natuurlijk wel een leuke jongen om bij mij te gaan zittenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedroevend nog wel, dat is geen licht label wat je iemand opplakt die je alleen kent van de trein
Maar toch, ik vind het eigenlijk best jammer dat zomaar uit het niks met iemand een gesprek aanknopen niet de normaalste zaak van de wereld is. Ik moet ook altijd een bepaalde drempel over om zoiets te doen, terwijl ik toch al best leuke gesprekken heb gevoerd met vreemden in de trein. Gelukkig ben ik vaak dronken, dan gaat het allemaal wat makkelijker
Wie zegt dat ik niks doe?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel iéts doen om van je single-status af te geraken ...
ik heb nog nooit zomaar 's morgens een beminde in mijn bed aangetroffen die was komen aanwaaien ...![]()
ik kaats de bal terugquote:
Iemand naar de mond praten is heel makkelijk, maar als het een slimme meid is dan doorziet ze je slappe praatjes van 100 km afstand. Nee, ik vrees dat je gewoon jezelf moet zijn, maar dan moet je natuurlijk wel een leuk iemand zijn, anders heb je gewoon pech.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je wat te weten komt over haar.
en dan over die onderwerpen beginnen dat je ze heel leuk vind
en dan denkt het meisje: een soulmate!
Dat sowiesoquote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef nozem het volgende:
[..]
ik vrees dat je gewoon jezelf moet zijn, maar dan moet je natuurlijk wel een leuk iemand zijn, anders heb je gewoon pech.![]()
Doe niet zo labiel man.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
What the fuck doen jullie, wat is dit voor kuttopic
Wat is jouw probleemquote:Op maandag 9 mei 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Alles is kutquote:Op maandag 9 mei 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
ja ik heb wel een leuke sprankelende persoonlijkheid hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Iemand naar de mond praten is heel makkelijk, maar als het een slimme meid is dan doorziet ze je slappe praatjes van 100 km afstand. Nee, ik vrees dat je gewoon jezelf moet zijn, maar dan moet je natuurlijk wel een leuk iemand zijn, anders heb je gewoon pech.![]()
doe zoals nozem, die voelt zich potverdomme okequote:
alternatief in de zin van openstaand voor een bosbeetle , zekerquote:Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef nozem het volgende:
[..]
En die zullen er wel zijn. Het was een alternatief gevalletje denk ik, die date van je?![]()
boor jezelf zo toch niet altijd de grond in man, zal echt niet aantrekkelijk werken voor die griet van jequote:Op maandag 9 mei 2005 17:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
alternatief in de zin van openstaand voor een bosbeetle , zeker
zelfs een simpel gesprek met een vrouw lukt niet, die single-mannen hier hebben echt wel wat hulp nodigquote:Op maandag 9 mei 2005 17:06 schreef Thrilled het volgende:
ze is gaan koken, volgens mij vind ze me niet interesant
nee volgens mij heeft ze hongerquote:Op maandag 9 mei 2005 17:06 schreef Thrilled het volgende:
ze is gaan koken, volgens mij vind ze me niet interesant
Bah. Ik vind dat zo beladen, die stellingen altijd. Alsof we een stel ambtenaren zijn die perse ergens over moeten vergaderen, ook als er niks te vergaderen valt.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand nog een zinnige stelling ?
Koffie?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef nozem het volgende:
"Oke, dan verklaar ik deze vergadering voor gesloten, beneden is koffie."
Het is dan ook een ijzersterke combinatiequote:
Maar als we niet over stellingen praten wordt het hier een grote teringzooi aan slowchat.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef nozem het volgende:
Bah. Ik vind dat zo beladen, die stellingen altijd. Alsof we een stel ambtenaren zijn die perse ergens over moeten vergaderen, ook als er niks te vergaderen valt.
Ja, ik vind het ook een beetje krampachtig altijd. Zeker als de gesprekken op zich al ruimte genoeg bieden voor discussie en reactie.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Bah. Ik vind dat zo beladen, die stellingen altijd. Alsof we een stel ambtenaren zijn die perse ergens over moeten vergaderen, ook als er niks te vergaderen valt.
Durf iets te zeggen, wees eens wat brutaler. Hou haar een beetje voor de gek. Maar doe niet overdreven aardig, slijm niet, etc etc. En vraag asap haar nummer, en zeg dat je haar wel even opbelt. Via msn werkt niet goed, tenminste, als je serieuze interesse hebt niet. Als je haar stem hoort, en zij de jouwe, dan wordt alles wat persoonlijker, en kun je echt veel beter inschatten hoe ze bepaalde dingen bedoeld, in welke mate ze geinteresseerd in je is, etc etc.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Metro2005 het volgende:
en ohja over msn kan je echt best goede gesprekken hebben hoor.
Wees geinteresseerd in hem/haar en vraag gewoon van alles over d'r werk, bezigheden, interesses en als je een gezamelijke interesse vindt kan je best lang daar over kletsen en er dieper op in gaan en zo kun je best interessante gesprekken opbouwen!
Geen idee, maar erg zou ik het niet vinden.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
Ja kan ook gewoon onderwerpen introduceren he
Bijvoorbeeld: hoe zien jullie de toekomst?
Denk je dat je over 10 jaar getrouwd bent, met een huis in Almere, een Volkswagen en een Labrador? Of denk je dat je over 10 jaar nog altijd vrijgezel bent?
En vind je het erg als je altijd vrijgezel zou blijven?
Over 10 jaar hoop ik vooral verder te zijn met m'n carriere en al aardig wat werk te hebben geproduceerd. Of ik dan nog vrijgezel ben, zou ik niet durven zeggen, maar als het wel zo is en m'n anderen doelen wel aan het lukken zijn, zou ik het in elk geval niet erg vinden.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
Bijvoorbeeld: hoe zien jullie de toekomst?
Denk je dat je over 10 jaar getrouwd bent, met een huis in Almere, een Volkswagen en een Labrador? Of denk je dat je over 10 jaar nog altijd vrijgezel bent?
Dat eerste zeker niet, want over tien jaar hoop ik niet meer in Nederland te wonen. Vrijgezel hoop ik evenmin te zijn, maar dat sluit ik niet uit.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
Oud worden vind ik ook niks.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
Dat eerste zeker niet, want over tien jaar hoop ik niet meer in Nederland te wonen. Vrijgezel hoop ik evenmin te zijn, maar dat sluit ik niet uit.
Altijd vrijgezel blijven lijkt me afschuwelijk en in dat geval hoop ik niet oud te worden.
Nee, maar altijd single zijn houdt in dat je ook geen kinderen krijgt etc. Oud wordend zonder kinderen en partner loop je een grote kans eenzaam te worden op oudere leeftijd. Bij oude mensen zie je immers toch vaak dat hun kinderen vrijwel het enige regelmatige contact zijn dat ze hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:25 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Oud worden vind ik ook niks.
Ik haat oud worden..
Maar dat heeft niks met single zijn te maken..
Ach, zelfs die kinderen zie je dan hooguit een keer in de week ofzo. Oud worden en eenzaam zijn gaat denk ik toch wel hand in hand.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar altijd single zijn houdt in dat je ook geen kinderen krijgt etc. Oud wordend zonder kinderen en partner loop je een grote kans eenzaam te worden op oudere leeftijd. Bij oude mensen zie je immers toch vaak dat hun kinderen vrijwel het enige regelmatige contact zijn dat ze hebben.
Ja, vaak wel, maar zonder kinderen loop je toch een grotere kans in een isolement te geraken en dat lijkt me afschuwelijk. Alle dagen zien er hetzelfde uit en er gaan dan dagen voorbij zonder dat je met iemand praat. Lijkt me vreselijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, zelfs die kinderen zie je dan hooguit een keer in de week ofzo. Oud worden en eenzaam zijn gaat denk ik toch wel hand in hand.
Nou ja, dat zien we dan later wel he, het duurt sowieso nog een jaar of 60, als het uberhaupt ooit zover komt, dus ik ga me er nu in elk geval niet druk om maken.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, vaak wel, maar zonder kinderen loop je toch een grotere kans in een isolement te geraken en dat lijkt me afschuwelijk. Alle dagen zien er hetzelfde uit en er gaan dan dagen voorbij zonder dat je met iemand praat. Lijkt me vreselijk.
Nee, ik lig er ook niet dagelijks wakker van, maar denk er wel eens over na.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat zien we dan later wel he, het duurt sowieso nog een jaar of 60, als het uberhaupt ooit zover komt, dus ik ga me er nu in elk geval niet druk om maken.
De eenzaamheid is niet hetgene waar ik bang van wordt. De lichamelijk aftakeling daarentegenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar altijd single zijn houdt in dat je ook geen kinderen krijgt etc. Oud wordend zonder kinderen en partner loop je een grote kans eenzaam te worden op oudere leeftijd. Bij oude mensen zie je immers toch vaak dat hun kinderen vrijwel het enige regelmatige contact zijn dat ze hebben.
Tja. Je kunt trouwen en kinderen krijgen. Die kinderen kunnen verhuizen naar Nieuw-Zeeland en niks meer van zich laten horen en zie daar: Je wordt alsnog eenzaam oud. Op je sterfbed krijg je nog een smsje: "Hee ouwe, succes daarboven he?"quote:Op maandag 9 mei 2005 17:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik lig er ook niet dagelijks wakker van, maar denk er wel eens over na.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |