Which reminds me, die hoeren van de TPG zouden me bellen of ik het geworden was. Afgelopen vrijdag, that is.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Maar goed dat ik morgen een sollicitatie in Utrecht heb.
komt er een tweede date, en zo ja, wanneer?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
gouden tip , heb 1 leuke date en je single status verdwijnt als sneeuw voor de zon , althans op fok
ja ! en geen ideequote:Op maandag 9 mei 2005 11:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
komt er een tweede date, en zo ja, wanneer?
Jup, vrouwen vallen niet op onzekere types, heeft natuurlijk weer te maken met die primaten drang van de mens dat de man wel de vrouw moet kunnen beschermen enzo.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Zelfvertrouwen is voor een single het allerbelangrijkst.
Een relatie komt meestal niet naar je toe vliegen, maar moet je veel moeite voor doen en actie durven te nemen. Mensen die onzeker zijn, hebben minder kans op een relatie.
Hier ben ik het wel mee eens. Het ontbreekt ook aan zelfvertrouwen bij mij. Ik vind zelf dat het ook niet echt meewerkt dat ik wel dates heb gehad en dat het contact na die dates allemaal verwaterd is. Spreek ze geen van alle (vind ik nu niet meer erg, heb er weleens anders over gedacht). Verder heb ik met die gasten alleen maar eerste dates gehad, dus dat vind ik eigenlijk ook minder leuk. Het was denk ik anders geweest als ik gewoon een aantal dates gehad zou hebben met één jongen en dat je er dan naderhand achterkomt het klikt niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Een relatie komt meestal niet naar je toe vliegen, maar moet je veel moeite voor doen en actie durven te nemen. Mensen die onzeker zijn, hebben minder kans op een relatie.
Waarheid als eenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
absoluut waarquote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Hoe ver gaat men hier om er goed uit te zien voor het andere geslacht eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
absoluut waar
onzekere mensen stralen dat ook uit en we waren het er een paar topics geleden al over eens dat uitstraling erg belangrijk was
Is het morgen Utrecht sollicitatie dag ofzo? ik heb morgen ook een sollicitatie in Utrecht..quote:Maar goed dat ik morgen een sollicitatie in Utrecht heb.
Gewoon even afsluiten voor de rest van de wereld en je geheel richten op je examens.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:45 schreef MaRySe het volgende:
OMG
Ik stel me open voor 1 leuke jongen.
En opeens is iedereen weer leuk. Elke jongen.
Waarom ik. En het komt me nu helemaal niet goed uit
(Examens en zo)
Ja maar dat is ondertussen wel algemeen bekend, of niet..quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Ja.. I know.. Ik ben ze al 2 jaar aan het negeren.. En net op het moment dat het ECHT niet uitkomt.. (Had ik van te voren ook al voorspeld)quote:Op maandag 9 mei 2005 11:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gewoon even afsluiten voor de rest van de wereld en je geheel richten op je examens.
Jongens kunnen altijd nog en examens heb je niet zovaak he![]()
Nou kom na die 2 jaren moeten die paar weken toch ook nog wel lukkenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja.. I know.. Ik ben ze al 2 jaar aan het negeren.. En net op het moment dat het ECHT niet uitkomt.. (Had ik van te voren ook al voorspeld)
Toch staan op de dansvloer vaak veel jongens om het iets verlegen meisje te dansen. Ook vind ik een verlegen meisje, met wat minder zelfvertrouwen dan ik, soms wel erg interessant. Kunnen ze zich aan je optrekken als het ware, lastig uit te leggen. Toch vroeg ik me af of zelfvertrouwen zo enorm belangrijk was, of dat uiterlijk dat meer was.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja maar dat is ondertussen wel algemeen bekend, of niet..
Het komt waarschijnlijk doordat ik een beetje zenuwachtig ben voor die examen s en ik elke afleiding aanpak die ik maar tegenkom. Zelfs fok is nog nooit zo leuk geweest als nuquote:Op maandag 9 mei 2005 11:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou kom na die 2 jaren moeten die paar weken toch ook nog wel lukken![]()
Goedemorgen iedereen overgens![]()
Hééél erg herkenbaarquote:Op maandag 9 mei 2005 11:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk doordat ik een beetje zenuwachtig ben voor die examen s en ik elke afleiding aanpak die ik maar tegenkom. Zelfs fok is nog nooit zo leuk geweest als nu
Nou.. Ik denk dat sowieso 1 van de 2 zelfvertrouwen moet hebben. Anders werkt het niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toch staan op de dansvloer vaak veel jongens om het iets verlegen meisje te dansen. Ook vind ik een verlegen meisje, met wat minder zelfvertrouwen dan ik, soms wel erg interessant. Kunnen ze zich aan je optrekken als het ware, lastig uit te leggen. Toch vroeg ik me af of zelfvertrouwen zo enorm belangrijk was, of dat uiterlijk dat meer was.
Nou als ze echt overkomt dat ze te weinig zelfvertrouwen heeft dan hoeft het niet hoor..quote:Op maandag 9 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toch staan op de dansvloer vaak veel jongens om het iets verlegen meisje te dansen. Ook vind ik een verlegen meisje, met wat minder zelfvertrouwen dan ik, soms wel erg interessant. Kunnen ze zich aan je optrekken als het ware, lastig uit te leggen. Toch vroeg ik me af of zelfvertrouwen zo enorm belangrijk was, of dat uiterlijk dat meer was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |