quote:
Tot nu toe is dat de grote afwezige hierquote:
Als BHFH niet meer single is , doen wij toch iets foutquote:Op maandag 9 mei 2005 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tot nu toe is dat de grote afwezige hier
sabrina, dit is echt niet kwetsend bedoeld ... maar iets aan je gewicht doen zou misschien helpenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Het ontbreekt ook aan zelfvertrouwen bij mij. Ik vind zelf dat het ook niet echt meewerkt dat ik wel dates heb gehad en dat het contact na die dates allemaal verwaterd is. Spreek ze geen van alle (vind ik nu niet meer erg, heb er weleens anders over gedacht). Verder heb ik met die gasten alleen maar eerste dates gehad, dus dat vind ik eigenlijk ook minder leuk. Het was denk ik anders geweest als ik gewoon een aantal dates gehad zou hebben met één jongen en dat je er dan naderhand achterkomt het klikt niet.
Ik ga er ook niet vanuit dat men elkaar hier wil kwetsen...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sabrina, dit is echt niet kwetsend bedoeld ... maar iets aan je gewicht doen zou misschien helpen. Je hebt best een leuk gezicht
( heb eens foto gezien bij Fok!userfoto's
, is niets mis mee
), maar een paar pondjes minder zouden je kansen aan-zien-lijk verhogen, denk ik.
(en ik weet dat het lastig is, heb ook een aanzienlijk aantal overtollige kilo's kwijtgespeeld, maar nu maatje 36, een pak gelukkiger, en toch al iets meer zelfvertrouwen ... nogmaals, ik wil echt niet kwetsen of zo, heb zelf in 't zelfde schuitje gezeten)
het was omdat het bij mij toen wel enorm gevoelig lagquote:Op maandag 9 mei 2005 12:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat men elkaar hier wil kwetsen...
dus lijkt me wel dat Sabrina het goed zal opvatten (ze is nu ff eten)...
Maar het is ook niet altijd dat size does matter maar meer hoe je je voelt met je size...
Nou.. Het is echt niet lullig bedoeld. Maar ik vind dunere mensen 9 van de 10 keer veel leuker. Jongen die ik ken woog 150 kilo. Dus ik dacht nou, heel aardig maar..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat men elkaar hier wil kwetsen...
dus lijkt me wel dat Sabrina het goed zal opvatten (ze is nu ff eten)...
Maar het is ook niet altijd dat size does matter maar meer hoe je je voelt met je size...
Ja, dat ligt het bij elke vrouw. Ook al zijn ze broodmager, ze blijven denken dat ze een te dikke kont of wat dan ook hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het was omdat het bij mij toen wel enorm gevoelig lag![]()
...
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 9 mei 2005 12:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Bij mij ligt het ook gevoelig. En ik ben niet eens dik. Jongen die ik niet eens echt kende. Prikt in m'n buik. ZO JE HEBT WEL EEN BEETJE EEN BUIKquote:Op maandag 9 mei 2005 12:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het was omdat het bij mij toen wel enorm gevoelig lag![]()
...
Ow ik wil ook geen dikke(re) vriendin in een relatie hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, dat ligt het bij elke vrouw. Ook al zijn ze broodmager, ze blijven denken dat ze een te dikke kont of wat dan ook hebben.
Overigens kan ik niet op dikke vrouwen vallen..
Ik wist dat deze reactie zou komen, heb me er ook op voorbereid, maar kwetsend is het niet. Alleen kan je er nog zoveel mee bezig zijn, er blijven jongens/mannen die denken dat je in zeer korte tijd die kiloá kwijt bent en dat is niet zo. Maar inderdaad daar wordt ik op afgerekend en die jongens/mannen hoef ik ook niet, want die zijn meestal nogal kortzichtig.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sabrina, dit is echt niet kwetsend bedoeld ... maar iets aan je gewicht doen zou misschien helpen. Je hebt best een leuk gezicht
( heb eens foto gezien bij Fok!userfoto's
, is niets mis mee
), maar een paar pondjes minder zouden je kansen aan-zien-lijk verhogen, denk ik.
(en ik weet dat het lastig is, heb ook een aanzienlijk aantal overtollige kilo's kwijtgespeeld, maar nu maatje 36, een pak gelukkiger, en toch al iets meer zelfvertrouwen ... nogmaals, ik wil echt niet kwetsen of zo, heb zelf in 't zelfde schuitje gezeten)
Daar heb je zeker gelijk in. Ben inmiddels niet meer zo zwaar als ik was, maar het onzekere heb ik nog steeds wel.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:19 schreef ontopofall het volgende:
tja en toch kan je nog zoveel afvallen, het blijft altijd knagen en dan spreek ik uit ervaring. Heel mijn jeugd was ik een dik mannetje, met als toppunt een kilo of 110. Ik weeg nu al een paar jaar rond de 80 kilo, wat normaal is voor iemand van mijn lengte, maar ik blijf heel erg onzeker. Ik denk ook niet dat het eruit gaat ofzo
Je had gewoon een opmerking over z'n eigen bierpens moeten maken.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:16 schreef MaRySe het volgende:
Jongen die ik niet eens echt kende. Prikt in m'n buik. ZO JE HEBT WEL EEN BEETJE EEN BUIK
Wie zegt dat hij die hadquote:Op maandag 9 mei 2005 12:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je had gewoon een opmerking over z'n eigen bierpens moeten maken.
Deed ik ook. Had ie ookquote:Op maandag 9 mei 2005 12:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je had gewoon een opmerking over z'n eigen bierpens moeten maken.
Wat is ihl???quote:Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Deed ik ook. Had ie ook
Maar 't voelt wel even kut want het beeld dat ik over mezelf heb wordt weer even bevestigd. Terwijl ik aan het hopen was dat het niemand opviel dat ik een beetje vadsig ben
Nou.. Ik vind jongens met een buikje meer ihl dan een meisje met een buikje. Bij meisjes hoort dat eigenlijk wel. (Behalve bij mij)
Ja maar bij vrouwen zijn opmerking over omvang altijd raak zeg maar.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Deed ik ook. Had ie ook
Maar 't voelt wel even kut want het beeld dat ik over mezelf heb wordt weer even bevestigd. Terwijl ik aan het hopen was dat het niemand opviel dat ik een beetje vadsig ben
Nou.. Ik vind jongens met een buikje meer ihl dan een meisje met een buikje. Bij meisjes hoort dat eigenlijk wel. (Behalve bij mij)
Vrouwen 'moeten' helemaal niet slank zijn. Genoeg mannen die op mollige vrouwen vallen. Mollig is echter wat anders dan dik.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wat is ihl???![]()
Daarbij moeten meiden juist slank zijn en de mannen minder hoor... dus Maryse volgens mij moet je stelling juist andersom
Mollig is bij mij ook al 'teveel' hoor..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Vrouwen 'moeten' helemaal niet slank zijn. Genoeg mannen die op mollige vrouwen vallen. Mollig is echter wat anders dan dik.
Een beetje houvast is nooit verkeerd!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Vrouwen 'moeten' helemaal niet slank zijn. Genoeg mannen die op mollige vrouwen vallen. Mollig is echter wat anders dan dik.
Ik hoop serieus dat je een geintje maakt...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mollig is bij mij ook al 'teveel' hoor..
Je moet iig geen vet kunnen zien/ vast kunnen pakken bij de heupen of buik..
En na hun 30 of zo moet dit uiteraard nog altijd niet zijn vast te pakkenen anders enkeltje sportschool
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En na hun 30 of zo moet dit uiteraard nog altijd niet zijn vast te pakkenen anders enkeltje sportschool
![]()
Och, de mensen met het grootste eisenpakket gaan er vaak vandoor met iemand die in geen enkel opzicht aan hun eisen voldoet.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je een geintje maakt...
Nop sorry, no jokes from me...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je een geintje maakt...
Kan wel zijn, maar ik vind t behoorlijk arrogant klinken.... Terwijl me er iets van bijstaat dat PieterCK ook wel eens heel onzeker deed in dit topic...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, de mensen met het grootste eisenpakket gaan er vaak vandoor met iemand die in geen enkel opzicht aan hun eisen voldoet.![]()
Wat ik wilde zeggen:quote:
Nee heb ik gedaan begin ik niet meer aan....quote:Op maandag 9 mei 2005 12:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, de mensen met het grootste eisenpakket gaan er vaak vandoor met iemand die in geen enkel opzicht aan hun eisen voldoet.![]()
Ik zou blij zijn als iemand dat tegen me zeiquote:Op maandag 9 mei 2005 12:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij mij ligt het ook gevoelig. En ik ben niet eens dik. Jongen die ik niet eens echt kende. Prikt in m'n buik. ZO JE HEBT WEL EEN BEETJE EEN BUIK
en ikHelemaal in een krassende fase gelijk.
Volgens mij ligt het bij iedereen wel gevoelig. Wil niet zeggen dat er niet over gepraat mag worden.
Je vriendin als accesoire? Statussymbool? Hoe mooier je vriendin hoe succesvoller je bent in je omgeving?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nop sorry, no jokes from me...
Vriendin heb je ook om ermee gezien te kunnen worden, op feestjes partijen en andere zaken.
Ik hou mijn gewicht e.d. ook redelijk onder bedwang (zit nu weer onder de 70 kg bij 1.80 meter) dus vind ik het niet zo gek dat ik dat van haar ook 'verwacht'
Nou niet zo zwart/wit maar je moet er wel een aantal maanden (aan jaren ben ik nog nooit toegekomen) tegen aan kijken dus wil ik wel graag naar iets leuks kijken, lijkt mij niet zo vreemd tochquote:Op maandag 9 mei 2005 12:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Je vriendin als accesoire? Statussymbool? Hoe mooier je vriendin hoe succesvoller je bent in je omgeving?
Sorry, zo zie ik het niet...
Nou ik ben zeker niet de dunste hier en zal dan ook absoluut niet aan jouw "eisen" voldoen, maar als ik me optut en mooie kleren aantrek kan ik er eleganter uitzien dan menig dun meisje... Dus ik vraag me echt af of dit wel een reel criterium isquote:Op maandag 9 mei 2005 12:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nop sorry, no jokes from me...
Vriendin heb je ook om ermee gezien te kunnen worden, op feestjes partijen en andere zaken.
Ik hou mijn gewicht e.d. ook redelijk onder bedwang (zit nu weer onder de 70 kg bij 1.80 meter) dus vind ik het niet zo gek dat ik dat van haar ook 'verwacht'
* Metro2005 mompelt iets over verlengstukquote:Op maandag 9 mei 2005 12:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Je vriendin als accesoire? Statussymbool? Hoe mooier je vriendin hoe succesvoller je bent in je omgeving?
Sorry, zo zie ik het niet...
Dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar dat is (bepaalde uitersten qua schoonheid/lelijkheid daargelaten) een subjectieve kwestie. Je deed het net een beetje voorkomen alsof elke man een superslanke vrouw wenst, doe eens wat navraag, de meeste mannen willen volgens mij wat vlees in de kuip en geen afgetrainde den. (al kunnen die ook charmant zijn.. soms)quote:Op maandag 9 mei 2005 12:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou niet zo zwart/wit maar je moet er wel een aantal maanden (aan jaren ben ik nog nooit toegekomen) tegen aan kijken dus wil ik wel graag naar iets leuks kijken, lijkt mij niet zo vreemd toch
Sommige vrouwen kunnen er best elegant uitzien met mooie kleren en veel make-up, maar het gaat er mij om dat een vrouw ook zonder make-up en kleren aantrekkelijk is.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker niet de dunste hier en zal dan ook absoluut niet aan jouw "eisen" voldoen, maar als ik me optut en mooie kleren aantrek kan ik er eleganter uitzien dan menig dun meisje... Dus ik vraag me echt af of dit wel een reel criterium is
Nou niet zozeer om mee te pimp'en, maar als je op een verjaardag bent dan heb je geen zin dat iedereen zo gek naar hem/haar zit te kijken..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef MaRySe het volgende:
Mijn mening is dat jongens gewoon een strak buikjehoren te hebben etc. En meisjes mogen best wat vrouwelijkere vormen hebben
En ja.. Als je een vriend/vriendin hebt om mee te PIMPen tjaa.. niet helemaal mijn idee van een relatie
Ehm, sorry hoor, maar het is toch jouw keuze?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef PieterCK het volgende:
Nou niet zozeer om mee te pimp'en, maar als je op een verjaardag bent dan heb je geen zin dat iedereen zo gek naar hem/haar zit te kijken..
Je wil toch wel het liefst dat ze positief over d'r praten later
Jep maar wel handig/ fijn als vrienden haar ook geheel accpeteren en andere mensen..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ehm, sorry hoor, maar het is toch jouw keuze?
Bij een erg dikke vrouw is het natuurlijk nog maar de vraag of ze haar geheel accepteren.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jep maar wel handig/ fijn als vrienden haar ook geheel accpeteren en andere mensen..
Anders wordt het zo rottig langsgaan bij vrienden e.d.
ja sorry, er zit vet rond mijn buik en heupen, anders zou je gewoon al mijn pezen en mijn spieren kunnen zien, en een gedetailleerd zicht hebben op mijn heupkammen, plus het eten letterlijk door mijn maag en darmen zien geduwd wordenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |