abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 13:46:59 #151
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26851369
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:45 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Gezien het feit je een aantal malen, tussen de regels door, laat merken hoe knap/ aantrekkelijk etc je tegenwoordig bent.
omdat ik 20 kilo afgevallen ben ???? . Ja, toen ben ik echt een barbie geworden. Al de verhoudingen zijn nu ook perfect, ik ben een echte claudia schiffer geworden, zeker weten

(bovendien, als je al de topics zou herlezen, zou je zien dat ik allesbehalve gemakkelijk aan de man ben geraakt ....)
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26851372
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom ?
Laat lekker joh
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26851398
quote:

[..]

Gezien het feit je een aantal malen, tussen de regels door, laat merken hoe knap/ aantrekkelijk etc je tegenwoordig bent.
Dat vind ik wel meevallen dat ze dat doet. Overigens vind ik niet dat mooie mensen direct een fotoboek moeten hebben, ik hield ook altijd wel van een beetje privacy, nu post ik alleen al zo lang dat iedereen me al kent.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26851467
Ik heb een fotoboek omdat ik het gewoon leuk vindt, wat iemand van mijn uiterlijk vindt, kan me niet schelen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26851639
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb een fotoboek omdat ik het gewoon leuk vindt, wat iemand van mijn uiterlijk vindt, kan me niet schelen
Mee eens.
  maandag 9 mei 2005 @ 13:57:42 #156
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26851672
quote:

[..]

en ik denk ook dat ik jammer genoeg nooit aan je schoonheidsideaal zal voldoen
  maandag 9 mei 2005 @ 13:59:34 #157
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26851727
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en ik denk ook dat ik jammer genoeg nooit aan je schoonheidsideaal zal voldoen
haha hoezo jammer genoeg??
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  maandag 9 mei 2005 @ 14:02:40 #158
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26851818
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:59 schreef PieterCK het volgende:

[..]

haha hoezo jammer genoeg??
ach, het was maar a way of speaking

soit, ik hou hiermee op, het enige wat ik zei, is dat ik 20 kilo ben afgevallen ( en ja, daar ben ik trots op ), maar ik ben geen schoonheidskoningin, al vind ik dat ik er wel mag zijn

en nee, ik heb geen fotoboek, omdat ik dat gewoon niet wil, punt.
  maandag 9 mei 2005 @ 14:12:49 #159
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26852086
Als ik 20 kilo afval heb ik een negatief gewicht.
For great justice!
pi_26852111
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:12 schreef QyRoZ het volgende:
Als ik 20 kilo afval heb ik een negatief gewicht.
Ik weeg dan 47 yeah
  maandag 9 mei 2005 @ 14:14:55 #161
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26852126
Tijd voor een nieuwe stelling???
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  maandag 9 mei 2005 @ 14:14:59 #162
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26852130
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:14 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik weeg dan 47 yeah
Ik ook zoiets. Gelukkig ben ik het afgelopen jaar meer dan 7 kilo aangekomen.
For great justice!
pi_26852256
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:14 schreef PieterCK het volgende:
Tijd voor een nieuwe stelling???
Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben die die fucking stellingen verzint. Moet ik er nog één doen?

Dit is een oud spreekwoord

Vrouwen zijn touwen

Vrouwen zijn een belemmering van de ontwikkeling van de man.
  maandag 9 mei 2005 @ 14:22:32 #164
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26852339
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben die die fucking stellingen verzint. Moet ik er nog één doen?

Vrouwen zijn touwen

Je hebt gewoon goeie stellingen (maar dit spreekwoord ken ik niet).

Ben het overgens wel geheel met je eens
pi_26852377
Waarom alles in stellingen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 9 mei 2005 @ 14:24:05 #166
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26852396
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Vrouwen zijn touwen

dat heb ik een ex van mij nog horen zeggen

letterlijk ( was wel in andere taal) : je hebt aan het touw getrokken tot het is gebroken...

man, ik was verliefd op die jongen
  maandag 9 mei 2005 @ 14:24:46 #167
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26852419
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:23 schreef Pheno het volgende:
Waarom alles in stellingen?
omdat het blijkbaar zo hier moet werken , ik vind het ook niet zo leuk
pi_26852462
Anders is er teveel slowchat natuurlijk, continue is er slowchat, waardoor het niet toegankelijk wordt voor mensen die nog buiten deze reeks posten. Verzin zelf een beter alternatief zou ik zeggen.
pi_26853022
Nou voor de mensen die nog weten wie ik ben, ik heb het briefje verstuurd samen met een bioscoop bon, hoop dat ze mn aanbod aanneemt jezus wat is dit een shit periode om in te zitten zeg...
  maandag 9 mei 2005 @ 14:50:05 #170
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26853152
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:44 schreef Thrilled het volgende:
Nou voor de mensen die nog weten wie ik ben, ik heb het briefje verstuurd samen met een bioscoop bon, hoop dat ze mn aanbod aanneemt jezus wat is dit een shit periode om in te zitten zeg...
Ach als je er een leuke briefje van hebt gemaakt scheelt dat ook al heel veel

keep us informed.
pi_26853184
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ach als je er een leuke briefje van hebt gemaakt scheelt dat ook al heel veel

keep us informed.
zal ik doen, dit topic houd me een beetje van de zenuwen af
pi_26853663
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:26 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Which reminds me, die hoeren van de TPG zouden me bellen of ik het geworden was. Afgelopen vrijdag, that is. .
Ik ben afgewezen door de TPG. Hij was niet in de fase van zijn leven dat hij een relatie met mij zou kunnen aangaan. Hij zag me meer als een soort broer, en zag het niet echt iets worden tussen ons. En nu heeft ie doodleuk een ander !

. Had vorige week een solicitatiegesprek, maar mijn werkuren kwamen niet overeen met wat zij zochten.
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:12:43 #173
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26853776
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik ben afgewezen door de TPG. Hij was niet in de fase van zijn leven dat hij een relatie met mij zou kunnen aangaan. Hij zag me meer als een soort broer, en zag het niet echt iets worden tussen ons. En nu heeft ie doodleuk een ander !

. Had vorige week een solicitatiegesprek, maar mijn werkuren kwamen niet overeen met wat zij zochten.
Hhm minders audrey (2 keer minders)..
maar goed live goes on
pi_26853871
Oh en over dat pronken-met-je-vriendin-idee.

Daar ben ik veel te trots voor. Als een jongen van me verwacht dat ik me mooi, lieflijk en inschikkelijk opstel tegenover zijn vrienden, heeft ie aan mij een hele slechte. Ik ben gewoon mezelf, en als dat klikt met zijn vrienden is dat fijn. Maar als het niet klikt, dan zal ik ook net zo makkelijk ervoor kiezen om niet met hen om te gaan. Ik heb toch iets met die jongen, en niet met zijn vrienden, onniedan ?

Ouders van vriend zijn in dit aspect toch wat anders, maar dat heeft iedereen, die wil je gewoon niet voor hun hoofd stoten.
pi_26853931
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:12 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Hhm minders audrey (2 keer minders)..
maar goed live goes on
Nee joh, ik maakte een grapje, alsof de TPG een date was die me afwees... . Ben alleen door de TPG afgewezen, neit door een jongen.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:20:12 #176
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26853953
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en over dat pronken-met-je-vriendin-idee.

Daar ben ik veel te trots voor. Als een jongen van me verwacht dat ik me mooi, lieflijk en inschikkelijk opstel tegenover zijn vrienden, heeft ie aan mij een hele slechte. Ik ben gewoon mezelf, en als dat klikt met zijn vrienden is dat fijn. Maar als het niet klikt, dan zal ik ook net zo makkelijk ervoor kiezen om niet met hen om te gaan. Ik heb toch iets met die jongen, en niet met zijn vrienden, onniedan ?

Ouders van vriend zijn in dit aspect toch wat anders, maar dat heeft iedereen, die wil je gewoon niet voor hun hoofd stoten.
Haha heeft niks met pronken te maken..

Maar ik vind het wel fijn als het zou klikken tussen mijn vriendin en mijn vrienden maar ook met mij en haar vrienden..

Je laat niet zomaar je hele vrienden groep vallen omdat het niet klikt tussen hun en mijn vriendin..
dan moet ik echt teveel opgeven
pi_26854048
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:20 schreef PieterCK het volgende:
Je laat niet zomaar je hele vrienden groep vallen omdat het niet klikt tussen hun en mijn vriendin..
dan moet ik echt teveel opgeven
Ik zou ook nooit een jongen daartoe dwingen ofzo. Ik zou er dan alleen zelf voor kiezen om me niet met hun te bemoeien, als zij me niet moeten. Dat hij dan met hen uitgaat en ik niet meega, dat idee. Ik ga mezelf dan echt niet een avond lang dwingen om om te gaan met een groep mensen die mij niet moeten, en dan hen irriteren door constant de aandacht van die jongen op te eisen ofzo.

Niet mijn ding dat soort spanningen. Veel rustiger om me daar gewoon buiten te houden.
pi_26854558
Loop ik nou elke keer het gesprek te bederven met mijn statements ? .

Ik heb nog een stelling: Wat vinden jullie van het daten van iemand uit je vriendengroep danwel het daten van een "onbekende" ? Zijn er voor- danwel nadelen enz. ?
pi_26854627
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:50 schreef Beach het volgende:
Ik ben gewoon geil en iedereen mag t zien!!
  maandag 9 mei 2005 @ 15:45:35 #180
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26854715
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef AudreyHepburn het volgende:

Ik heb nog een stelling: Wat vinden jullie van het daten van iemand uit je vriendengroep danwel het daten van een "onbekende" ? Zijn er voor- danwel nadelen enz. ?
hhhm geen idee eigenlijk, heb al bijna 4 jaar niet meer gedate..

2 andere uit de vriendengroep die ik ken hebben het wel gedaan en nu blijkt toch dat het niet werkt...
  maandag 9 mei 2005 @ 15:46:28 #181
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26854742
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef TGT het volgende:

[..]

Ik ben gewoon geil en iedereen mag t zien!!
je hebt in elk geval geen gebrek aan zelfvertrouwen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 9 mei 2005 @ 15:49:41 #182
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26854855
quote:

voordelen van een bekende:

- je weet of je goed met elkaar kan opschieten

nadelen:

- meestal blijf je in eenzelfde situatie zitten, misschien nu met sex erbij maar ik denk dat als je echt heel erg verliefd op elkaar was geweest dat je elkaar al veel eerder gevraagd had.
- Meestal wordt het om bovenstaande reden niks.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 9 mei 2005 @ 15:53:38 #183
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26854948
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:49 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

voordelen van een bekende:

- je weet of je goed met elkaar kan opschieten

nadelen:

- meestal blijf je in eenzelfde situatie zitten, misschien nu met sex erbij maar ik denk dat als je echt heel erg verliefd op elkaar was geweest dat je elkaar al veel eerder gevraagd had.
- Meestal wordt het om bovenstaande reden niks.
heb relatie met een bekende, kende hem al jaren

de passie sloeg bij mij pas later toe , dat kan écht . Ik zie er alleen maar voordelen aan, de slaagkansen zijn volgens mij groter, je kent elkaar al goed, je weet wat je aan elkaar hebt.

zeggen dat je nooit verliefd kan worden op iemand die je goed kent is zo'n bullshit, ik kan alleen verliefd worden op iemand die ik al lang en goed ken, is altijd zo geweest.

iedereen is verschillend daarin
pi_26855050
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:53 schreef petitlapin het volgende:
zeggen dat je nooit verliefd kan worden op iemand die je goed kent is zo'n bullshit, ik kan alleen verliefd worden op iemand die ik al lang en goed ken, is altijd zo geweest.
Dat lijkt me nou zo'n aparte gewaarwording, dat je opeens helemaal week in de knieën bent van iemand die je al jaren kent. . Die omslag bedoel ik, dat je je opeens realiseert "Hij is het !"
pi_26855093
ik voel me ze klote!!! ik ben erachter gekomen dat ik de brief naar de verkeerde straat heb gestuurd , maar via een vriendin van me heb ik wel haar msn adres gekregen en nu staat ze in mn lijst, ze nog niet online geweest maar weet helemaal niet hoe ik dit moet aan pakken nu .... any tips??
pi_26855119
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou zo'n aparte gewaarwording, dat je opeens helemaal week in de knieën bent van iemand die je al jaren kent. . Die omslag bedoel ik, dat je je opeens realiseert "Hij is het !"
dat gebeurd volgens mij nooit zomaar ineens, dat gaat geleidelijk aan....
pi_26855151
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:58 schreef Thrilled het volgende:
ik voel me ze klote!!! ik ben erachter gekomen dat ik de brief naar de verkeerde straat heb gestuurd , maar via een vriendin van me heb ik wel haar msn adres gekregen en nu staat ze in mn lijst, ze nog niet online geweest maar weet helemaal niet hoe ik dit moet aan pakken nu .... any tips??
Als de buren daar een beetje sociaal zijn zullen ze die brief heus wel in d'r bus doen. En anders bel je de mensen die in die straat op dat huisnummer wonen (telefoonboek !) toch gewoon even op of ze zo lief willen zijn om m in haar bus te doen of vraag je de brief mag komen ophalen en doe je het zelf.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:01:16 #188
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26855162
quote:
Hahaha zo scoor je pluspunten

Eehm eerlijk het hele verhaal uitleggen en a.s.a.p. doorsturen naar de correcte
pi_26855174
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:59 schreef Thrilled het volgende:

[..]

dat gebeurd volgens mij nooit zomaar ineens, dat gaat geleidelijk aan....
Ja, maar er is een moment waarop je je realiseert dat je die persoon eigenlijk wel heel leuk vindt. Dat je zo denkt "Verrek !". Dat bedoel ik.
pi_26855183
quote:

Ik denk dat er in beiden situaties wel voor- danwel nadelen zitten.

Ik denk het grootste nadeel van daten met iemand uit je vriendengroep is dat als het niet werkt, de vriendschap ook voor een groot deel dan niet helemaal over is.

Ik date eigenlijk alleen maar onbekende, ik ken ze wel wat beter via mail of zo. Dat is omdat ik iemand toch iets beter moet kennen.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:03:31 #191
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26855232
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

idd, ik weet zelfs nog het moment, ik wist al lang dat hij me serieus zag zitten, maar ja ... het was zomer, en ik wou dat hij me een cd teruggaf, het lag bij hem in de cd-la. Hij bukte zich en ik keek naar zijn nek, zijn schouders, zijn handen, zijn profiel. Hij draaide zich om met mijn cd, hij keek me aan met zijn grote superdonkerbruine ogen

en opeens, damn ik denk dat petitlapin verliefd is , dan snel naar huis gegaan om dat even te overdenken , want zo ben ik, ik ben nooit van de snelste geweest
pi_26855235
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Als de buren daar een beetje sociaal zijn zullen ze die brief heus wel in d'r bus doen. En anders bel je de mensen die in die straat op dat huisnummer wonen (telefoonboek !) toch gewoon even op of ze zo lief willen zijn om m in haar bus te doen of vraag je de brief mag komen ophalen en doe je het zelf.
het adres is eigelijk een paar wijken verderop, kleine fout in adres... ik begin nu weer wat bloed in mn handen te krijgen
pi_26855289
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik date eigenlijk alleen maar onbekende, ik ken ze wel wat beter via mail of zo. Dat is omdat ik iemand toch iets beter moet kennen.
Ik ook, maar als ik zo kijk naar wat ik de laatste weken over me heen heb gekregen... Dat je toch eerst weer iets met iemand moet gaan drinken voor je uberhaupt een beetje inzicht krijgt in hoe die persoon functioneert, en dan denkt die persoon alweer "Hee, ze is een eerste date aangegaan, ze wil vast wel de moeder van mijn kinderen worden !" en dan moet je weer dat delicate schermspel aangaan waarin je die ander zo tactisch mogelijk probeert te vertellen dat je nog liever je baarmoeder eruitsnijdt met roestige scheermessen dan zijn kinderen gaat baren.

. Wat ben ik toch cynisch. .
pi_26855307
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:03 schreef petitlapin het volgende:

[..]

idd, ik weet zelfs nog het moment, ik wist al lang dat hij me serieus zag zitten, maar ja ... het was zomer, en ik wou dat hij me een cd teruggaf, het lag bij hem in de cd-la. Hij bukte zich en ik keek naar zijn nek, zijn schouders, zijn handen, zijn profiel. Hij draaide zich om met mijn cd, hij keek me aan met zijn grote superdonkerbruine ogen

en opeens, damn ik denk dat petitlapin verliefd is , dan snel naar huis gegaan om dat even te overdenken , want zo ben ik, ik ben nooit van de snelste geweest
.

Lief verhaal.
pi_26855363
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik ook, maar als ik zo kijk naar wat ik de laatste weken over me heen heb gekregen... Dat je toch eerst weer iets met iemand moet gaan drinken voor je uberhaupt een beetje inzicht krijgt in hoe die persoon functioneert, en dan denkt die persoon alweer "Hee, ze is een eerste date aangegaan, ze wil vast wel de moeder van mijn kinderen worden !" en dan moet je weer dat delicate schermspel aangaan waarin je die ander zo tactisch mogelijk probeert te vertellen dat je nog liever je baarmoeder eruitsnijdt met roestige scheermessen dan zijn kinderen gaat baren.

. Wat ben ik toch cynisch. .
ja inderdaad je moet dan wel een tweede stap zetten om wat te gaan drinken, want dan leer je pas iemand beter kennen. Alleen voordat ik die stap durf te zetten gaat er wel een tijd overheen.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:09:45 #196
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26855419
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:07 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

ja inderdaad je moet dan wel een tweede stap zetten om wat te gaan drinken, want dan leer je pas iemand beter kennen. Alleen voordat ik die stap durf te zetten gaat er wel een tijd overheen.
ben je eigenlijk ooit echt al supersmoorgeilverliefd geweest, sabrina ?
pi_26855459
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:03 schreef Thrilled het volgende:

[..]

het adres is eigelijk een paar wijken verderop, kleine fout in adres... ik begin nu weer wat bloed in mn handen te krijgen
Ik waarschuwde je nog, brieven zijn altijd een slecht idee.
pi_26855504
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:11 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik waarschuwde je nog, brieven zijn altijd een slecht idee.
Brieven zijn geen slecht idee. Maar het is wel ironisch dat het bij hem dan acuut misgaat nadat jij het hem af had geraden. .
pi_26855559
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:09 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ben je eigenlijk ooit echt al supersmoorgeilverliefd geweest, sabrina ?
Ik ben weleens verliefd geweest, meerdere keren, maar dat waren van die vluchtige verliefdheden.
Ben ook weleens meer verliefd geweest op een jongen. Ben ook echt een tijd kapot van dat geweest, maar denk zelf dat het niet supersmoorverliefd was. Het kan veel erger.
  Moderator maandag 9 mei 2005 @ 16:14:26 #200
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26855565
quote:
"zoek op adres" in google invullen dan telefoon nummer achterhalen en die mensen wel bellen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')