Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:44 schreef exec het volgende:
[..]
Zeg je dat nu niet gewoon om het goed te praten met jezelf? Of had je die ideeën van niet trouwen en geen kinderen al veeeel eerder?
Ik zou het onbewust en bewust veel leuker vinden met een partner samen te wonen.
Met vrienden is het wel leuk natuurlijk maar dan zit je daar weer aan vast zeg maar.
Ja. Of ze hebben al iets met een vriend van je. Of ze zingen net iets te hard mee met kutmuziek.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. Alle leuke mensen zijn verstopt. Of ze orbitten om mijn huisgenote. Of ze zijn Italiaans en ze verslinden alle blonde meisjes van mijn studie per dozijnen. Wat beneden mijn waardigheid is om mezelf vrijwillig aan dat legioen toe te voegen. Of ze hebben al een preutse, irritante Poolse vriendin. Of ze zijn depressief. Of ze zitten in de Jordaanse woestijn. Of ze hebben het te druk met hun werk.
Gaat lekker..
Oh, bij mij is het precies andersom. Ik zou zelf nog wel kinderen willen, als noodzakelijk kwaad, maar ik wil niet opgezadeld worden met kutkoters van anderen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.
Heb niks tegen kinderen hoor. Mijn vriendinnen mogen me altijd opzadelen met hun kinderen en ik wil best Tante Audrey worden die leuke dingen met ze doet enzo, maar ik hoef er zelf geen.
met die beste vriend samenwonen, ben je dan ook bereid om het bed met hem te delen, en de andere dingen die bij het bedgebeuren horenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.
Heb niks tegen kinderen hoor. Mijn vriendinnen mogen me altijd opzadelen met hun kinderen en ik wil best Tante Audrey worden die leuke dingen met ze doet enzo, maar ik hoef er zelf geen.
Ik ben op zich wel tevreden met mijn single situatie, maar ik zou graag mijn leven delen met een leuke, mooie vrouw. Of ben ik nu al te veeleisend?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:32 schreef exec het volgende:
Wat ik me nou afvraag, heeft iedereen eigenlijk haast om een relatie te krijgen of wacht je gewoon af?
Ikzelf heb opzich geen haast, alleen zou het wel een leuke bijkomstigheid zijn, dus hou ik me ogen wel open.
Maar niet dat ik naar elke leuke dame toe loop en een gesprek aanknoop om dan daar een date uit te slepen ofzo.
Kan je de TT even aanpassen in Searching for.. or finding itquote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef Copycat het volgende:
Wie zoekt, vindt niet...
Ja... dit is een modderige tvp.
Nee, natuurlijk niet. Ik zou samen met hem wonen als vrienden, niet als mijn Vriend.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met die beste vriend samenwonen, ben je dan ook bereid om het bed met hem te delen, en de andere dingen die bij het bedgebeuren horen![]()
Als er een leuke dame me pad kruist ga ik wel moeite doen... Ik had een tijdje terug meisje van school achter me aan, maar die was me iets te pushy want die vroeg meteen of ik verliefd op der was toen ik der voor het eerst sprak aan de telefoon.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef QyRoZ het volgende:
En nog even een quote uit het vorige topic:
[..]
Ik ben op zich wel tevreden met mijn single situatie, maar ik zou graag mijn leven delen met een leuke, mooie vrouw. Of ben ik nu al te veeleisend?Maar het is niet zo dat ik druk op 'jacht' ben en alles pak wat ik kan krijgen. Zo ben ik niet.
Oh ja, dat wel, maar dan moet ze wel behoorlijk leuk zijn en het moet gewoon meteen goed klikken, anders weet ik al hoe het af gaat lopen. Ik moet in ieder geval het gevoel hebben dat ik een behoorlijk goede kans maak. Want nog heel veel vaker vertrapt worden, dat trek ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef exec het volgende:
[..]
Als er een leuke dame me pad kruist ga ik wel moeite doen...
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef exec het volgende:
Ik had een tijdje terug meisje van school achter me aan, maar die was me iets te pushy want die vroeg meteen of ik verliefd op der was toen ik der voor het eerst sprak aan de telefoon.
Mijn reactie was meer vanquote:
En je bent een leuk meisje om te zien zie ik je fotoboek, dus daaraan kan het ook niet liggen. Dus niet zoveel klagen en denk niet teveel over de toekomst. Je bent nog jong zat, net als ik, dus ik ga écht nog niet nadenken van: "Wat als ik op mn 40e geen vriendin heb". Boeie, dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar hell, ik ben nog zo jong ! Ik vind mezelf maar fatalistisch klinken zo.
Denken aan de toekomst is okay.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Dus niet zoveel klagen en denk niet teveel over de toekomst.
Als je dat van jezelf weet, minder dat dan. Plus dat vrouwen die klagen wel grappig zijn hoor, kan je ze mee pestenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Denken aan de toekomst is okay.
En over het geklaag: Mag ik U introduceren: een van Audrey's slechtere eigenschappen: Gezeik !
is het lijstje hier al voorbij gekomen?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Denken aan de toekomst is okay.
En over het geklaag: Mag ik U introduceren: een van Audrey's slechtere eigenschappen: (over-) kritisch zijn.
Hoiquote:
Het is moeilijk om uit te leggen hoe ik in elkaar zit in een paar regels. Ik zeik in elk geval niet, in de zin van dat ik zo'n meisje ben voor wie niets goed genoeg is ofzo. Laten we het maar over iets anders hebben, ik heb weinig meug om hier uitgebreid op in te gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als je dat van jezelf weet, minder dat dan. Plus dat vrouwen die klagen wel grappig zijn hoor, kan je ze mee pesten![]()
En denken aan de toekomst is ok, maar niet telkens het woordje 'als' laten spoken in je hoofd.
Maar goed dat ik morgen een sollicitatie in Utrecht heb.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En Q.: vergeet het maar. Jij hierheen, prima. Maar no fucking way dat ik naar Enschede ga. (En-"schede".. ) Ik laat nog liever onverdoofd mijn baarmoeder verwijderen dan dat ik daarheen verhuis.
Which reminds me, die hoeren van de TPG zouden me bellen of ik het geworden was. Afgelopen vrijdag, that is.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Maar goed dat ik morgen een sollicitatie in Utrecht heb.
komt er een tweede date, en zo ja, wanneer?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
gouden tip , heb 1 leuke date en je single status verdwijnt als sneeuw voor de zon , althans op fok
ja ! en geen ideequote:Op maandag 9 mei 2005 11:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
komt er een tweede date, en zo ja, wanneer?
Jup, vrouwen vallen niet op onzekere types, heeft natuurlijk weer te maken met die primaten drang van de mens dat de man wel de vrouw moet kunnen beschermen enzo.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Zelfvertrouwen is voor een single het allerbelangrijkst.
Een relatie komt meestal niet naar je toe vliegen, maar moet je veel moeite voor doen en actie durven te nemen. Mensen die onzeker zijn, hebben minder kans op een relatie.
Hier ben ik het wel mee eens. Het ontbreekt ook aan zelfvertrouwen bij mij. Ik vind zelf dat het ook niet echt meewerkt dat ik wel dates heb gehad en dat het contact na die dates allemaal verwaterd is. Spreek ze geen van alle (vind ik nu niet meer erg, heb er weleens anders over gedacht). Verder heb ik met die gasten alleen maar eerste dates gehad, dus dat vind ik eigenlijk ook minder leuk. Het was denk ik anders geweest als ik gewoon een aantal dates gehad zou hebben met één jongen en dat je er dan naderhand achterkomt het klikt niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Een relatie komt meestal niet naar je toe vliegen, maar moet je veel moeite voor doen en actie durven te nemen. Mensen die onzeker zijn, hebben minder kans op een relatie.
Waarheid als eenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
absoluut waarquote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Hoe ver gaat men hier om er goed uit te zien voor het andere geslacht eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
absoluut waar
onzekere mensen stralen dat ook uit en we waren het er een paar topics geleden al over eens dat uitstraling erg belangrijk was
Is het morgen Utrecht sollicitatie dag ofzo? ik heb morgen ook een sollicitatie in Utrecht..quote:Maar goed dat ik morgen een sollicitatie in Utrecht heb.
Gewoon even afsluiten voor de rest van de wereld en je geheel richten op je examens.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:45 schreef MaRySe het volgende:
OMG
Ik stel me open voor 1 leuke jongen.
En opeens is iedereen weer leuk. Elke jongen.
Waarom ik. En het komt me nu helemaal niet goed uit
(Examens en zo)
Ja maar dat is ondertussen wel algemeen bekend, of niet..quote:Op maandag 9 mei 2005 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Ja.. I know.. Ik ben ze al 2 jaar aan het negeren.. En net op het moment dat het ECHT niet uitkomt.. (Had ik van te voren ook al voorspeld)quote:Op maandag 9 mei 2005 11:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gewoon even afsluiten voor de rest van de wereld en je geheel richten op je examens.
Jongens kunnen altijd nog en examens heb je niet zovaak he![]()
Nou kom na die 2 jaren moeten die paar weken toch ook nog wel lukkenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja.. I know.. Ik ben ze al 2 jaar aan het negeren.. En net op het moment dat het ECHT niet uitkomt.. (Had ik van te voren ook al voorspeld)
Toch staan op de dansvloer vaak veel jongens om het iets verlegen meisje te dansen. Ook vind ik een verlegen meisje, met wat minder zelfvertrouwen dan ik, soms wel erg interessant. Kunnen ze zich aan je optrekken als het ware, lastig uit te leggen. Toch vroeg ik me af of zelfvertrouwen zo enorm belangrijk was, of dat uiterlijk dat meer was.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja maar dat is ondertussen wel algemeen bekend, of niet..
Het komt waarschijnlijk doordat ik een beetje zenuwachtig ben voor die examen s en ik elke afleiding aanpak die ik maar tegenkom. Zelfs fok is nog nooit zo leuk geweest als nuquote:Op maandag 9 mei 2005 11:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou kom na die 2 jaren moeten die paar weken toch ook nog wel lukken![]()
Goedemorgen iedereen overgens![]()
Hééél erg herkenbaarquote:Op maandag 9 mei 2005 11:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk doordat ik een beetje zenuwachtig ben voor die examen s en ik elke afleiding aanpak die ik maar tegenkom. Zelfs fok is nog nooit zo leuk geweest als nu
Nou.. Ik denk dat sowieso 1 van de 2 zelfvertrouwen moet hebben. Anders werkt het niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toch staan op de dansvloer vaak veel jongens om het iets verlegen meisje te dansen. Ook vind ik een verlegen meisje, met wat minder zelfvertrouwen dan ik, soms wel erg interessant. Kunnen ze zich aan je optrekken als het ware, lastig uit te leggen. Toch vroeg ik me af of zelfvertrouwen zo enorm belangrijk was, of dat uiterlijk dat meer was.
Nou als ze echt overkomt dat ze te weinig zelfvertrouwen heeft dan hoeft het niet hoor..quote:Op maandag 9 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toch staan op de dansvloer vaak veel jongens om het iets verlegen meisje te dansen. Ook vind ik een verlegen meisje, met wat minder zelfvertrouwen dan ik, soms wel erg interessant. Kunnen ze zich aan je optrekken als het ware, lastig uit te leggen. Toch vroeg ik me af of zelfvertrouwen zo enorm belangrijk was, of dat uiterlijk dat meer was.
quote:
Tot nu toe is dat de grote afwezige hierquote:
Als BHFH niet meer single is , doen wij toch iets foutquote:Op maandag 9 mei 2005 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tot nu toe is dat de grote afwezige hier
sabrina, dit is echt niet kwetsend bedoeld ... maar iets aan je gewicht doen zou misschien helpenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Het ontbreekt ook aan zelfvertrouwen bij mij. Ik vind zelf dat het ook niet echt meewerkt dat ik wel dates heb gehad en dat het contact na die dates allemaal verwaterd is. Spreek ze geen van alle (vind ik nu niet meer erg, heb er weleens anders over gedacht). Verder heb ik met die gasten alleen maar eerste dates gehad, dus dat vind ik eigenlijk ook minder leuk. Het was denk ik anders geweest als ik gewoon een aantal dates gehad zou hebben met één jongen en dat je er dan naderhand achterkomt het klikt niet.
Ik ga er ook niet vanuit dat men elkaar hier wil kwetsen...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sabrina, dit is echt niet kwetsend bedoeld ... maar iets aan je gewicht doen zou misschien helpen. Je hebt best een leuk gezicht
( heb eens foto gezien bij Fok!userfoto's
, is niets mis mee
), maar een paar pondjes minder zouden je kansen aan-zien-lijk verhogen, denk ik.
(en ik weet dat het lastig is, heb ook een aanzienlijk aantal overtollige kilo's kwijtgespeeld, maar nu maatje 36, een pak gelukkiger, en toch al iets meer zelfvertrouwen ... nogmaals, ik wil echt niet kwetsen of zo, heb zelf in 't zelfde schuitje gezeten)
het was omdat het bij mij toen wel enorm gevoelig lagquote:Op maandag 9 mei 2005 12:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat men elkaar hier wil kwetsen...
dus lijkt me wel dat Sabrina het goed zal opvatten (ze is nu ff eten)...
Maar het is ook niet altijd dat size does matter maar meer hoe je je voelt met je size...
Nou.. Het is echt niet lullig bedoeld. Maar ik vind dunere mensen 9 van de 10 keer veel leuker. Jongen die ik ken woog 150 kilo. Dus ik dacht nou, heel aardig maar..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat men elkaar hier wil kwetsen...
dus lijkt me wel dat Sabrina het goed zal opvatten (ze is nu ff eten)...
Maar het is ook niet altijd dat size does matter maar meer hoe je je voelt met je size...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |