* Metro2005 mompelt iets over verlengstukquote:Op maandag 9 mei 2005 12:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Je vriendin als accesoire? Statussymbool? Hoe mooier je vriendin hoe succesvoller je bent in je omgeving?
Sorry, zo zie ik het niet...
Dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar dat is (bepaalde uitersten qua schoonheid/lelijkheid daargelaten) een subjectieve kwestie. Je deed het net een beetje voorkomen alsof elke man een superslanke vrouw wenst, doe eens wat navraag, de meeste mannen willen volgens mij wat vlees in de kuip en geen afgetrainde den. (al kunnen die ook charmant zijn.. soms)quote:Op maandag 9 mei 2005 12:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou niet zo zwart/wit maar je moet er wel een aantal maanden (aan jaren ben ik nog nooit toegekomen) tegen aan kijken dus wil ik wel graag naar iets leuks kijken, lijkt mij niet zo vreemd toch
Sommige vrouwen kunnen er best elegant uitzien met mooie kleren en veel make-up, maar het gaat er mij om dat een vrouw ook zonder make-up en kleren aantrekkelijk is.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ik ben zeker niet de dunste hier en zal dan ook absoluut niet aan jouw "eisen" voldoen, maar als ik me optut en mooie kleren aantrek kan ik er eleganter uitzien dan menig dun meisje... Dus ik vraag me echt af of dit wel een reel criterium is
Nou niet zozeer om mee te pimp'en, maar als je op een verjaardag bent dan heb je geen zin dat iedereen zo gek naar hem/haar zit te kijken..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef MaRySe het volgende:
Mijn mening is dat jongens gewoon een strak buikjehoren te hebben etc. En meisjes mogen best wat vrouwelijkere vormen hebben
En ja.. Als je een vriend/vriendin hebt om mee te PIMPen tjaa.. niet helemaal mijn idee van een relatie
Ehm, sorry hoor, maar het is toch jouw keuze?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef PieterCK het volgende:
Nou niet zozeer om mee te pimp'en, maar als je op een verjaardag bent dan heb je geen zin dat iedereen zo gek naar hem/haar zit te kijken..
Je wil toch wel het liefst dat ze positief over d'r praten later
Jep maar wel handig/ fijn als vrienden haar ook geheel accpeteren en andere mensen..quote:Op maandag 9 mei 2005 12:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ehm, sorry hoor, maar het is toch jouw keuze?
Bij een erg dikke vrouw is het natuurlijk nog maar de vraag of ze haar geheel accepteren.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jep maar wel handig/ fijn als vrienden haar ook geheel accpeteren en andere mensen..
Anders wordt het zo rottig langsgaan bij vrienden e.d.
ja sorry, er zit vet rond mijn buik en heupen, anders zou je gewoon al mijn pezen en mijn spieren kunnen zien, en een gedetailleerd zicht hebben op mijn heupkammen, plus het eten letterlijk door mijn maag en darmen zien geduwd wordenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mollig is bij mij ook al 'teveel' hoor..
Je moet iig geen vet kunnen zien/ vast kunnen pakken bij de heupen of buik..
En na hun 30 of zo moet dit uiteraard nog altijd niet zijn vast te pakkenen anders enkeltje sportschool
![]()
Accepteren heeft toch meer met hoe iemand doet en praat te maken dan met uiterlijk of ligt dat aan mij??? Anders heb je lekker oppervlakkige vrienden zeg...quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jep maar wel handig/ fijn als vrienden haar ook geheel accpeteren en andere mensen..
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
dus je zal ook nog wel eens voor een dikke vrouw vallenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, de mensen met het grootste eisenpakket gaan er vaak vandoor met iemand die in geen enkel opzicht aan hun eisen voldoet.![]()
ja precies .. Hij wil zeker Paris Hilton aan de haak slaanquote:Op maandag 9 mei 2005 13:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja sorry, er zit vet rond mijn buik en heupen, anders zou je gewoon al mijn pezen en mijn spieren kunnen zien, en een gedetailleerd zicht hebben op mijn heupkammen, plus het eten letterlijk door mijn maag en darmen zien geduwd worden![]()
smakelijk
ik zou bovendien niet weten waar ik dan nog mijn kleren zou moeten kopen, moest ik al mijn vet daar kwijtgeraken dan kan ik bij de kinderkleding terecht![]()
owmygod, PieterCK zit nog in de puberale fase wat betreft liefde en relaties.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zo'n dikke vetlaag is wel lekker zacht. Hmmm, heerlijk!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus je zal ook nog wel eens voor een dikke vrouw vallen![]()
Als het echte vrienden zijn dan accepteren ze zijn keuze gewoonquote:Op maandag 9 mei 2005 13:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
owmygod, PieterCK zit nog in de puberale fase wat betreft liefde en relaties.
stel dat je vriendjes en je vriendinnetjes je lief niet mooi vinden![]()
Maar de looks is maar 1 tak waar ik op let, Opleiding, werk, carrie e.d. is uiteraard ook heel belangrijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
owmygod, PieterCK zit nog in de puberale fase wat betreft liefde en relaties.
stel dat je vriendjes en je vriendinnetjes je lief niet mooi vinden![]()
Ofwel: Je hebt een relatie met iemand waarin je je eigenlijk helemaal kunt vinden. Je vrienden/kennissen zeuren de hele tijd over haar uiterlijk. Zou jij die relatie daarvoor verbreken?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
tuurlijk, en ik wil ook op een leuk gezicht kijken, maar als IK een gezicht leuk vind, trek ik me echt niet aan wat andere vinden van zijn uiterlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 13:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar de looks is maar 1 tak waar ik op let, Opleiding, werk, carrie e.d. is uiteraard ook heel belangrijk.
Misschien deelt hij zijn vriendin wel. Dat daarom de rest haar ook leuk moet vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:08 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ofwel: Je hebt een relatie met iemand waarin je je eigenlijk helemaal kunt vinden. Je vrienden/kennissen zeuren de hele tijd over haar uiterlijk. Zou jij die relatie daarvoor verbreken?
Wat mij betreft moet de rest van de groep maar eerst eens naar zichzelf kijken en iemand in zijn/haar waarde laten. (heb ik het toch netjes uitgedrukt)
Wat een ongeloofelijk domme reactie. JIJ kiest toch voor je vriendin! Niet je omgeving hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb is zij van mij en alleen van mij (totdat het uitgaat dan mag ze doen wat ze wil)....quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Misschien deelt hij zijn vriendin wel. Dat daarom de rest haar ook leuk moet vinden
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef MaRySe het volgende:
Misschien deelt hij zijn vriendin wel. Dat daarom de rest haar ook leuk moet vinden
Bovendien hoef je haar niet mee te nemen naar je vrienden. Ik vind het wel zo'n onzin dat als je een relatie hebt je ook meteen elkaars vriendenkring moet annexeren.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat een ongeloofelijk domme reactie. JIJ kiest toch voor je vriendin! Niet je omgeving hoor.
TJeez
nou, ik heb een vriendin die en lief heeft waarbij ik werkelijk moet huiveren bij de gedachte van bij die jongen in hetzelfde bed te liggen. Ik vind hem zo lelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat een ongeloofelijk domme reactie. JIJ kiest toch voor je vriendin! Niet je omgeving hoor.
TJeez
dat is zeker waar, maar er is een groot verschil tussen overeenkomen met vrienden en willen dat je vrienden haar ook aantrekkelijk moeten vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef ontopofall het volgende:
Niet om PieterCK te verdedigen, het helpt wel als je vrienden je vriend(in) accepteren. Als je vriendin niet door dezelfde deur kan als je beste vrienden is dat gewoon vervelend, waar of niet?
Wat dan vertel ons bij....quote:
Het is vervelend, niet onoverkomelijk. Met een beetje doorvragen kom je er uiteindelijk wel achter wat de problemen zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef ontopofall het volgende:
Niet om PieterCK te verdedigen, het helpt wel als je vrienden je vriend(in) accepteren. Als je vriendin niet door dezelfde deur kan als je beste vrienden is dat gewoon vervelend, waar of niet?
Of niet doorvragen en wachten totdat een vriend alsnog met d'r vandoor gaat..quote:Op maandag 9 mei 2005 13:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het is vervelend, niet onoverkomelijk. Met een beetje doorvragen kom je er uiteindelijk wel achter wat de problemen zijn.
Da's wel een enorme naaistreek. Dat soort lui reken ik dan ook per direct niet meer tot m'n vrienden/kennissen.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:22 schreef PieterCK het volgende:
Of niet doorvragen en wachten totdat een vriend alsnog met d'r vandoor gaat..
"Ze is aardiger dan ik altijd gedacht had" en ik maar niks ondernemen omdat ik er vanuit ging dat niemand d'r mocht haha
Kom ik ken hem al 23 jaar..... dus no way dat ik dat niet doe..quote:Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Da's wel een enorme naaistreek. Dat soort lui reken ik dan ook per direct niet meer tot m'n vrienden/kennissen.
omdat het moeilijk ligt ... al mijn mannelijke vrienden komen er ook voor uit dat ze geen 'dikke' willen ...quote:Op maandag 9 mei 2005 13:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die op mollige vrouwen vallen, alleen die durven het volgens mij niet echt te zeggen.
Wat een reactie van petitlapin allemaal niet teweeg brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |