hoe weet je dat het erger kan ? als je het nog niet gevoeld hebt ? of vergelijk je dan met Romeo en Juliette-filmsquote:Op maandag 9 mei 2005 16:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ben weleens verliefd geweest, meerdere keren, maar dat waren van die vluchtige verliefdheden.
Ben ook weleens meer verliefd geweest op een jongen. Ben ook echt een tijd kapot van dat geweest, maar denk zelf dat het niet supersmoorverliefd was. Het kan veel erger.
Ik zie het niet als ironie, brieven zijn rechtstreeks afkomstig van de duivel. Als iets moét mis gaan, dan is het wel een brief sturen met liefdesintenties. We leven niet meer in de middeleeuwen namelijkquote:Op maandag 9 mei 2005 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Brieven zijn geen slecht idee. Maar het is wel ironisch dat het bij hem dan acuut misgaat nadat jij het hem af had geraden..
WM is helderziendquote:Op maandag 9 mei 2005 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Brieven zijn geen slecht idee. Maar het is wel ironisch dat het bij hem dan acuut misgaat nadat jij het hem af had geraden..
Omdat wat ik gevoeld heb voor mij niet als supersmoorverliefd was. Ik vergelijk niet met filmsquote:Op maandag 9 mei 2005 16:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe weet je dat het erger kan ? als je het nog niet gevoeld hebt ? of vergelijk je dan met Romeo en Juliette-films![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zie het niet als ironie, brieven zijn rechtstreeks afkomstig van de duivel. Als iets moét mis gaan, dan is het wel een brief sturen met liefdesintenties. We leven niet meer in de middeleeuwen namelijk
Dan heb je een grote kans dat die een jaar daarna uit de kast komtquote:Op maandag 9 mei 2005 16:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik zou maar al te soppig worden van een. lieve liefdesbrief
. van een leuke jongen.
ik ookquote:Op maandag 9 mei 2005 16:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik zou maar al te soppig worden van een. lieve liefdesbrief
. van een leuke jongen.
... of een nachtelijke serenade onder het balkon.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zie het niet als ironie, brieven zijn rechtstreeks afkomstig van de duivel. Als iets moét mis gaan, dan is het wel een brief sturen met liefdesintenties. We leven niet meer in de middeleeuwen namelijk
Ja inderdaad, dan ben je toch een wereldvreemde single als je het mij vraagt.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
... of een nachtelijke serenade onder het balkon.
heeft mijn lief ooit gedaan, wel overdag, en ik stond op het balkon van mijn kamerquote:
over wat gaat het, de vrouwen hier zullen je tips gevenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:29 schreef Thrilled het volgende:
ahhh dit is te erg, ben met r aant praten op msn en gesprekstof is matig
Vrouwen weten dat soort acties tegenwoordig gewoon niet meer te waarderenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan ben je toch een wereldvreemde single als je het mij vraagt.
vooralsnog over de ontmoeting zelf en hetgeen eromheen maar het valt nu stil...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over wat gaat het, de vrouwen hier zullen je tips geven![]()
zeg iets over je studies of zo, of dat je veel werk hebt, weet ik veel, vind iets uit, iets over je huisdieren, do I knowquote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
vooralsnog over de ontmoeting zelf en hetgeen eromheen maar het valt nu stil...
Praat over hobbies, stel open vragen (die je dus niet met ja/nee kan beantwoorden), wees jezelf, maak een luchtig grapje, wees serieus geïnteresseerd, schiet niet in de stress, etc.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hobbies ! Muziek ! Films ! Huisdieren ! Lievelingseten !quote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Bij mij werkte samen vodka drinken uit een meloen ook erg leukquote:Op maandag 9 mei 2005 16:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
... of een nachtelijke serenade onder het balkon.
Wrijf het er maar in.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij mij werkte samen vodka drinken uit een meloen ook erg leuk! (ej als ik het doe, doe ik het wel bosbeetle stijl
)
misschien omdat je nog nooit lang genoeg close met een jongen bent geweestquote:Op maandag 9 mei 2005 16:19 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Omdat wat ik gevoeld heb voor mij niet als supersmoorverliefd was. Ik vergelijk niet met films
Had Weird 'Al toch gelijk met Girls just wanna have lunchquote:Op maandag 9 mei 2005 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als je dus tegen mij begint over lekker eten, dan heb je me zo tuk in een monoloog van een uur..
Ofwel, beide smoorbezopen?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij mij werkte samen vodka drinken uit een meloen ook erg leuk! (ej als ik het doe, doe ik het wel bosbeetle stijl
)
kleren, modequote:Op maandag 9 mei 2005 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hobbies ! Muziek ! Films ! Huisdieren ! Lievelingseten !
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:38 schreef MSXUser het volgende:
Had Weird 'Al toch gelijk met Girls just wanna have lunch
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik niet echt lang close met een jongen ben geweest. die knipoogquote:Op maandag 9 mei 2005 16:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien omdat je nog nooit lang genoeg close met een jongen bent geweest, maar ja, dan zullen anderen weer zeggen dat de klik er direct moet zijn ... bij mij werkt dat zo gewoon niet, maar ja ...
gewoon meer daten, zou ik zeggen
Je bent als een broer voor haar ?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef faithlesz het volgende:
[frusto mode]
Pfff, ik heb het ff gehad..
Ontmoet ik eindelijk weer ééns een leuk meisje, waarvan ik denk 'Ja, met jou kan ik het wel',
ziet ze mij weer niet staan![]()
![]()
Ik meld me ook. Ben ik ook gek op. Alleen samen koken staat nog op mijn to-do-lijstje.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik hou gewoon van lekker eten en samen koken en dat soort dingen..
zoveel wodka past er niet in een galia meloen hoorquote:
En het dan faliekant verprutsen door te zeggen dat je housebroek zo lekker zit.quote:
die knipoog had eigenlijk niets te betekenen hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik niet echt lang close met een jongen ben geweest. die knipoog
Ja meer daten is zeker wel een optie, maar dates waaien nog steeds niet aan bij mij.
Ook via internet kan het wel moeilijk gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die knipoog had eigenlijk niets te betekenen hoor
ach, via het internet een date versieren kan toch écht niet zo moeilijk zijn. Of in real life natuurlijk, maar ja, je kan moeilijk mensen beginnen aanspreken in de bus of op de trein
![]()
hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk, maar net dat tikkeltje meer ontbreekt, zie jequote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je bent als een broer voor haar ?
Ze is niet toe aan een relatie op dit punt in haar leven ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die knipoog had eigenlijk niets te betekenen hoor
ach, via het internet een date versieren kan toch écht niet zo moeilijk zijn. Of in real life natuurlijk, maar ja, je kan moeilijk mensen beginnen aanspreken in de bus of op de trein
![]()
En af en toe eens goed uit eten is natuurlijk ook niet verkeerd.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:40 schreef AudreyHepburn het volgende:.
Ik hou gewoon van lekker eten en samen koken en dat soort dingen..
Serieus? Begin je gesprekken met zomaar mensen in de trein of de bus?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik ben het levende bewijs van het tegendeel.
Nee, gelukkig niet zulke cliché's! Ze ontwijkt gewoon vakkundig mijn versierpogingen en verkondigd even later tijdens het uitgaan weer geen leuke jongens te hebben ontmoet en dus donderdag maar weer op jacht te moeten gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je bent als een broer voor haar ?
Ze is niet toe aan een relatie op dit punt in haar leven ?
haha op dat gebied kan ik geen tips gevenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
quote:
En die zullen er wel zijn. Het was een alternatief gevalletje denk ik, die date van je?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha op dat gebied kan ik geen tips gevenik heb het voornamelijk gehad over , kanaries, soep eten en typen tegelijk en te vage muziek
maarja dat werkt natuurlijk nooit .. tenzij je een meisje wilt die op bosbeetles valt![]()
Volgens mij worden er gesprekken met haar aangegaan die ze niet zo kan waarderenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Begin je gesprekken met zomaar mensen in de trein of de bus?
Oh, jij hebt de hele episode met de treinidioot gemist ?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Begin je gesprekken met zomaar mensen in de trein of de bus?
Kap het dan af, via vriendinnen lullen is nooit goed. Ze komt later vast nog wel een keer onlinequote:Op maandag 9 mei 2005 16:50 schreef Thrilled het volgende:
ahh nu is er geen zak aan, een vriendin is bij dr op bezoek en ik praat via die vriendin met mn mogelijke date....
Je kan bijv. als je ergens bent waar er iets te doen is het daar over hebben. over de leuke muziek etc. Pff.. ik praat en ik praat meestal gewoon maar gaat toch nergens over.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha op dat gebied kan ik geen tips gevenik heb het voornamelijk gehad over , kanaries, soep eten en typen tegelijk en te vage muziek
maarja dat werkt natuurlijk nooit .. tenzij je een meisje wilt die op bosbeetles valt![]()
nu zal ik je advies maar op volgen hahaquote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kap het dan af, via vriendinnen lullen is nooit goed. Ze komt later vast nog wel een keer online
Gefeliciteerd, je bent een vrouw.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Pff.. ik praat en ik praat meestal gewoon maar gaat toch nergens over.
Niet te wanhopig en opdringerig lijkenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nu zal ik je advies maar op volgen haha
Eindelijk, beter te laat dan nooitquote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nu zal ik je advies maar op volgen haha
Inderdaad, wees zo min mogelijk jezelf, dat kan later wel.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Niet te wanhopig en opdringerig lijken
Niet te veel jezelf zijn
Bedroevend nog wel, dat is geen licht label wat je iemand opplakt die je alleen kent van de treinquote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, jij hebt de hele episode met de treinidioot gemist ?.
.
Heel korte samenvatting: Audrey staart jongen aan in trein, Audrey mailt met jongen, Audrey besluit dat hij niks voor haar is, Audrey zegt dat, jongen noemt Audrey "bedroevend".
je moet natuurlijk wel iéts doen om van je single-status af te geraken ...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ook via internet kan het wel moeilijk gaan.
gewoon zorgen dat je wat te weten komt over haar.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Inderdaad, wees zo min mogelijk jezelf, dat kan later wel.![]()
De laatste keer had ik een gesprek met een oud wijfje in de trein. Alle kinderen kwamen langs enzo. Dat weerhoudt natuurlijk wel een leuke jongen om bij mij te gaan zittenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedroevend nog wel, dat is geen licht label wat je iemand opplakt die je alleen kent van de trein
Maar toch, ik vind het eigenlijk best jammer dat zomaar uit het niks met iemand een gesprek aanknopen niet de normaalste zaak van de wereld is. Ik moet ook altijd een bepaalde drempel over om zoiets te doen, terwijl ik toch al best leuke gesprekken heb gevoerd met vreemden in de trein. Gelukkig ben ik vaak dronken, dan gaat het allemaal wat makkelijker
Wie zegt dat ik niks doe?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel iéts doen om van je single-status af te geraken ...
ik heb nog nooit zomaar 's morgens een beminde in mijn bed aangetroffen die was komen aanwaaien ...![]()
ik kaats de bal terugquote:
Iemand naar de mond praten is heel makkelijk, maar als het een slimme meid is dan doorziet ze je slappe praatjes van 100 km afstand. Nee, ik vrees dat je gewoon jezelf moet zijn, maar dan moet je natuurlijk wel een leuk iemand zijn, anders heb je gewoon pech.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je wat te weten komt over haar.
en dan over die onderwerpen beginnen dat je ze heel leuk vind
en dan denkt het meisje: een soulmate!
Dat sowiesoquote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef nozem het volgende:
[..]
ik vrees dat je gewoon jezelf moet zijn, maar dan moet je natuurlijk wel een leuk iemand zijn, anders heb je gewoon pech.![]()
Doe niet zo labiel man.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
What the fuck doen jullie, wat is dit voor kuttopic
Wat is jouw probleemquote:Op maandag 9 mei 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Alles is kutquote:Op maandag 9 mei 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
ja ik heb wel een leuke sprankelende persoonlijkheid hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Iemand naar de mond praten is heel makkelijk, maar als het een slimme meid is dan doorziet ze je slappe praatjes van 100 km afstand. Nee, ik vrees dat je gewoon jezelf moet zijn, maar dan moet je natuurlijk wel een leuk iemand zijn, anders heb je gewoon pech.![]()
doe zoals nozem, die voelt zich potverdomme okequote:
alternatief in de zin van openstaand voor een bosbeetle , zekerquote:Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef nozem het volgende:
[..]
En die zullen er wel zijn. Het was een alternatief gevalletje denk ik, die date van je?![]()
boor jezelf zo toch niet altijd de grond in man, zal echt niet aantrekkelijk werken voor die griet van jequote:Op maandag 9 mei 2005 17:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
alternatief in de zin van openstaand voor een bosbeetle , zeker
zelfs een simpel gesprek met een vrouw lukt niet, die single-mannen hier hebben echt wel wat hulp nodigquote:Op maandag 9 mei 2005 17:06 schreef Thrilled het volgende:
ze is gaan koken, volgens mij vind ze me niet interesant
nee volgens mij heeft ze hongerquote:Op maandag 9 mei 2005 17:06 schreef Thrilled het volgende:
ze is gaan koken, volgens mij vind ze me niet interesant
Bah. Ik vind dat zo beladen, die stellingen altijd. Alsof we een stel ambtenaren zijn die perse ergens over moeten vergaderen, ook als er niks te vergaderen valt.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand nog een zinnige stelling ?
Koffie?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef nozem het volgende:
"Oke, dan verklaar ik deze vergadering voor gesloten, beneden is koffie."
Het is dan ook een ijzersterke combinatiequote:
Maar als we niet over stellingen praten wordt het hier een grote teringzooi aan slowchat.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef nozem het volgende:
Bah. Ik vind dat zo beladen, die stellingen altijd. Alsof we een stel ambtenaren zijn die perse ergens over moeten vergaderen, ook als er niks te vergaderen valt.
Ja, ik vind het ook een beetje krampachtig altijd. Zeker als de gesprekken op zich al ruimte genoeg bieden voor discussie en reactie.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Bah. Ik vind dat zo beladen, die stellingen altijd. Alsof we een stel ambtenaren zijn die perse ergens over moeten vergaderen, ook als er niks te vergaderen valt.
Durf iets te zeggen, wees eens wat brutaler. Hou haar een beetje voor de gek. Maar doe niet overdreven aardig, slijm niet, etc etc. En vraag asap haar nummer, en zeg dat je haar wel even opbelt. Via msn werkt niet goed, tenminste, als je serieuze interesse hebt niet. Als je haar stem hoort, en zij de jouwe, dan wordt alles wat persoonlijker, en kun je echt veel beter inschatten hoe ze bepaalde dingen bedoeld, in welke mate ze geinteresseerd in je is, etc etc.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Metro2005 het volgende:
en ohja over msn kan je echt best goede gesprekken hebben hoor.
Wees geinteresseerd in hem/haar en vraag gewoon van alles over d'r werk, bezigheden, interesses en als je een gezamelijke interesse vindt kan je best lang daar over kletsen en er dieper op in gaan en zo kun je best interessante gesprekken opbouwen!
Geen idee, maar erg zou ik het niet vinden.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
Ja kan ook gewoon onderwerpen introduceren he
Bijvoorbeeld: hoe zien jullie de toekomst?
Denk je dat je over 10 jaar getrouwd bent, met een huis in Almere, een Volkswagen en een Labrador? Of denk je dat je over 10 jaar nog altijd vrijgezel bent?
En vind je het erg als je altijd vrijgezel zou blijven?
Over 10 jaar hoop ik vooral verder te zijn met m'n carriere en al aardig wat werk te hebben geproduceerd. Of ik dan nog vrijgezel ben, zou ik niet durven zeggen, maar als het wel zo is en m'n anderen doelen wel aan het lukken zijn, zou ik het in elk geval niet erg vinden.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
Bijvoorbeeld: hoe zien jullie de toekomst?
Denk je dat je over 10 jaar getrouwd bent, met een huis in Almere, een Volkswagen en een Labrador? Of denk je dat je over 10 jaar nog altijd vrijgezel bent?
Dat eerste zeker niet, want over tien jaar hoop ik niet meer in Nederland te wonen. Vrijgezel hoop ik evenmin te zijn, maar dat sluit ik niet uit.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
Oud worden vind ik ook niks.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
Dat eerste zeker niet, want over tien jaar hoop ik niet meer in Nederland te wonen. Vrijgezel hoop ik evenmin te zijn, maar dat sluit ik niet uit.
Altijd vrijgezel blijven lijkt me afschuwelijk en in dat geval hoop ik niet oud te worden.
Nee, maar altijd single zijn houdt in dat je ook geen kinderen krijgt etc. Oud wordend zonder kinderen en partner loop je een grote kans eenzaam te worden op oudere leeftijd. Bij oude mensen zie je immers toch vaak dat hun kinderen vrijwel het enige regelmatige contact zijn dat ze hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:25 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Oud worden vind ik ook niks.
Ik haat oud worden..
Maar dat heeft niks met single zijn te maken..
Ach, zelfs die kinderen zie je dan hooguit een keer in de week ofzo. Oud worden en eenzaam zijn gaat denk ik toch wel hand in hand.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar altijd single zijn houdt in dat je ook geen kinderen krijgt etc. Oud wordend zonder kinderen en partner loop je een grote kans eenzaam te worden op oudere leeftijd. Bij oude mensen zie je immers toch vaak dat hun kinderen vrijwel het enige regelmatige contact zijn dat ze hebben.
Ja, vaak wel, maar zonder kinderen loop je toch een grotere kans in een isolement te geraken en dat lijkt me afschuwelijk. Alle dagen zien er hetzelfde uit en er gaan dan dagen voorbij zonder dat je met iemand praat. Lijkt me vreselijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, zelfs die kinderen zie je dan hooguit een keer in de week ofzo. Oud worden en eenzaam zijn gaat denk ik toch wel hand in hand.
Nou ja, dat zien we dan later wel he, het duurt sowieso nog een jaar of 60, als het uberhaupt ooit zover komt, dus ik ga me er nu in elk geval niet druk om maken.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, vaak wel, maar zonder kinderen loop je toch een grotere kans in een isolement te geraken en dat lijkt me afschuwelijk. Alle dagen zien er hetzelfde uit en er gaan dan dagen voorbij zonder dat je met iemand praat. Lijkt me vreselijk.
Nee, ik lig er ook niet dagelijks wakker van, maar denk er wel eens over na.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat zien we dan later wel he, het duurt sowieso nog een jaar of 60, als het uberhaupt ooit zover komt, dus ik ga me er nu in elk geval niet druk om maken.
De eenzaamheid is niet hetgene waar ik bang van wordt. De lichamelijk aftakeling daarentegenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar altijd single zijn houdt in dat je ook geen kinderen krijgt etc. Oud wordend zonder kinderen en partner loop je een grote kans eenzaam te worden op oudere leeftijd. Bij oude mensen zie je immers toch vaak dat hun kinderen vrijwel het enige regelmatige contact zijn dat ze hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |