Nope en ook geen berichtje dat ik ze kon ophalen of wat dan ookquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nope en ook geen berichtje dat ik ze kon ophalen of wat dan ook![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:13 schreef Megter het volgende:
Ja tijgerwillie, toen je licht vooroverbukte. Er stond Yes op
Ik wil nu gewoon die 60 euro van ze krijgen omdat ik die kaartjes niet gekregen heb, ik had er nog wel zo'n zin in !quote:
hahaha dat meen je niet, vandaar dat jij en mister bowler met dat lampje bezig warenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:13 schreef Megter het volgende:
*jaloersquote:Op maandag 9 mei 2005 09:13 schreef Megter het volgende:
nou fantastischquote:Op maandag 9 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
Wat een heerlijke stagedag weer![]()
*blij dat de vrouwen er weer zijn
Een heerlijke stagedag; die dag moet bij mij nog komenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:15 schreef snellejelle het volgende:
Wat een heerlijke stagedag weer![]()
*blij dat de vrouwen er weer zijn
Je 'r' toets blijft hangenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:16 schreef pindos het volgende:
Goeiendag! Ik heb vandaag eigenlijk helemaal geenzin! Mn lichaam ook niet! Geen mooie vrouwen hierrrrrrrrrr
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:15 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hahaha dat meen je niet, vandaar dat jij en mister bowler met dat lampje bezig waren![]()
nee maar hier in dit forum wel hahhaaquote:Op maandag 9 mei 2005 09:16 schreef pindos het volgende:
Goeiendag! Ik heb vandaag eigenlijk helemaal geenzin! Mn lichaam ook niet! Geen mooie vrouwen hierrrrrrrrrr
Hier bij de KvK bijna helemaal geen vrouwen...laat staan mooie....maaaaar in dit topic welquote:Op maandag 9 mei 2005 09:16 schreef pindos het volgende:
Lol, dit keer ben jij me weer voorquote:Op maandag 9 mei 2005 09:19 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee maar hier in dit forum wel hahhaa![]()
Iemand toevallig PE gezienquote:Op maandag 9 mei 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel leuk dat Bubba's boer er nog tussen staat.
Hoe zou het gaan met z'n opdracht?
idd mooie vrouwen zat hier toch?!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:19 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee maar hier in dit forum wel hahhaa![]()
Met 1 puntquote:Op maandag 9 mei 2005 09:20 schreef tijgerwillie het volgende:
maar ik heb wel even mooi van jou gewonnen he met bowlen, megtertje
Vind je het raar? Hij was helemaal afgeleid van door jouw "Yes"-stringquote:Op maandag 9 mei 2005 09:20 schreef tijgerwillie het volgende:
maar ik heb wel even mooi van jou gewonnen he met bowlen, megtertje
Morguh!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:23 schreef ijsmeis het volgende:
Hellooooo *burp*.
Moest eerst even me fobo's beantwoorden.
Fobo´s ?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:23 schreef ijsmeis het volgende:
Hellooooo *burp*.
dat kan ik me wel voorstellen jah!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vind je het raar? Hij was helemaal afgeleid van door jouw "Yes"-string
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:23 schreef ijsmeis het volgende:
Hellooooo *burp*.
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen allemaallong time no see!
Goeiemorgenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vind je het raar? Hij was helemaal afgeleid van door jouw "Yes"-string
Altijd toch ?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat zijn we weer snel!
Heel goed, de gedachte is er alquote:Op maandag 9 mei 2005 09:28 schreef Vigile het volgende:
Ik DENK dat ik maar ´s iets ga doen hier....moet nog zoooooveel doen in zooooo weinig tijd aan m´n stageopdracht dat ik eigenlijk 24/7 aan het werk moet inmiddels![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:28 schreef tijgerwillie het volgende:
goedemorgen ijsmeis en goddess
Of anders maar een dagje fokken?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik ben trouwens mijn papieren en kladblok vergeten mee te nemen.
Nu kan ik ook niet aan me stageverslag werken.
Of mja, dingen uit typen kan wel.
Ik doe alsof. Zit hier met een schorre stem, keelpijn, hoofdpijn en een dichte neus achter mn computertjequote:Op maandag 9 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zijn jullie allemaal zo fris of lijkt dat maar zo?
ik heb echt geen zin, zit nog in mijn hoofd in mijn lange weekend (maar donderdagmiddag weer vrij)
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb echt geen zin, zit nog in mijn hoofd in mijn lange weekend (maar donderdagmiddag weer vrij)
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doe alsof. Zit hier met een schorre stem, keelpijn, hoofdpijn en een dichte neus achter mn computertje
Mwah. Ik heb teveel last van me rug.quote:
je stage verslag schrijven op echt papierquote:Op maandag 9 mei 2005 09:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik ben trouwens mijn papieren en kladblok vergeten mee te nemen.
Nu kan ik ook niet aan me stageverslag werken.
Of mja, dingen uit typen kan wel.
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
je stage verslag schrijven op echt papierhoe krijg je het voor elkaar....
ziek of te hard gefeest van het weekend?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doe alsof. Zit hier met een schorre stem, keelpijn, hoofdpijn en een dichte neus achter mn computertje
Lol, is dit een érg scherpe reply of ligt het aan mij?quote:
oh natuurlijk...quote:Op maandag 9 mei 2005 09:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Mijn notities staan daar in
.
En daarin maak ik dus aantekeningen en ontwerpjes.
Ziek, al sinds vorige week zaterdagquote:Op maandag 9 mei 2005 09:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ziek of te hard gefeest van het weekend?
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Heyquote:Op maandag 9 mei 2005 09:33 schreef Vigile het volgende:
[..]
Lol, is dit een érg scherpe reply of ligt het aan mij?![]()
thanksquote:Op maandag 9 mei 2005 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Donderdagmiddag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag vrij
Maar goed omdat jij het bent vind ik dat het wel mag
Eigenlijk wel, maar moet echt een boel doen in weinig tijd. En ik ben er niet zo van om bij het minste geringste thuis te blijven. Ik doe dat altijd pas als ik niet meer mn bed uit kan komen.quote:
Heb ik gister gedaan! Sleutel gekregen van m´n kamer in rotterdam!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
thanksik moet donderdag mn nieuwe huisje controleren. maten meten, afwerking bekijken etc.
Foto'squote:Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef tijgerwillie het volgende:
hahaha, zit hier netjes in pak voor de vergadering van half 11, krijg ik te horen dat ik vanmiddag op de fiets naar de poel moet om een reclame mast te bezichtigen. In de modder help hahhaha.
Hahahaquote:Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef tijgerwillie het volgende:
hahaha, zit hier netjes in pak voor de vergadering van half 11, krijg ik te horen dat ik vanmiddag op de fiets naar de poel moet om een reclame mast te bezichtigen. In de modder help hahhaha.
Die ligt er bij mij ook regelmatig uit. Kutnovellquote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik kan niet inloggen op mn schoolmail... kutzooi
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
Heb ik gister gedaan! Sleutel gekregen van m´n kamer in rotterdam!
kickequote:Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
als je me nu ziet denk je dat ik ook zo'n kakvrouw ben van de top hahahhaquote:
En weer je YES string aan ?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef tijgerwillie het volgende:
Tuuuuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar ik heb pijn aan me rug.
Komt van het komploeteren hoor
Maar dat ben je toch ook?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:39 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
als je me nu ziet denk je dat ik ook zo'n kakvrouw ben van de top hahahha![]()
Ga je samenwonen ofzo? Of op jezelf?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kickeik krijg de sleutel pas in september, of waarschijnlijk midden augustus. Allemaal nieuwbouw he
maar heb er wel zin in. ben woensdag al naar meubels wezen kijken en ik weet al hoe alles ingericht gaat worden
Welke reclame?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:39 schreef Vigile het volgende:
Novell.....jij wel...
Dat is toch die reclame?
ooh is dat zoquote:Op maandag 9 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
Tijgerwillie is op zoek naar dates volgens mij
of zijn de dates op zoek naar tijgerwillie
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
Moet ik daar nog antwoord opgeven of is het overduidelijk in mijn geval ?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
hehehehequote:
In jouw geval welquote:Op maandag 9 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet ik daar nog antwoord opgeven of is het overduidelijk in mijn geval ?![]()
jij hoeft helemaal niets meer te zeggen, wanhopigequote:Op maandag 9 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als het maar geen p**mel heeft bij jou toch?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:45 schreef Megter het volgende:
[..]
Als het maar geen p**mel heeft bij jou toch?
Helemaal niets meer ?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
jij hoeft helemaal niets meer te zeggen, wanhopige
Snel, want je techniek is te vergelijken met de muzikale talenten van de jostibandquote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef tijgerwillie het volgende:
maar eh megter, wanneer ga jij mij dan eens leren hoe ik WEL moet bowlen?? hahhah
ja dat zou zielug zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Helemaal niets meer ?![]()
Mijn topic wat doen jullie
Hahahahaha ik lees het nu pas goed, ik heb de hele tijd blowen gelezen en niet bowlenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef tijgerwillie het volgende:
maar eh megter, wanneer ga jij mij dan eens leren hoe ik WEL moet bowlen?? hahhah
Hey je kunt te ver gaanquote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Snel, want je techniek is te vergelijken met de muzikale talenten van de jostiband
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Snel, want je techniek is te vergelijken met de muzikale talenten van de jostiband
tsssssssss we gaan tijgerwillie niet beledigen hequote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Op Fok!, waar je zelfs een filmpje van een in brand gestoken kat mag posten?quote:
Coolquote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef Vigile het volgende:
Rivierstraat, bij het park waar de Euromast in staat
:´)quote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahahahaha ik lees het nu pas goed, ik heb de hele tijd blowen gelezen en niet bowlen![]()
De jostiband is heel erg muzikaal hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Mag ik één les begrijpend lezen voor deze jongeman?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahahahaha ik lees het nu pas goed, ik heb de hele tijd blowen gelezen en niet bowlen![]()
In September gaat m´n huisgenoot eruit, en moet ik een nieuwe kiezenquote:
En ik heb het al zo drukquote:Op maandag 9 mei 2005 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik één les begrijpend lezen voor deze jongeman?
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik één les begrijpend lezen voor deze jongeman?
heb je wel weer even wat te doenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Breng 'r niet op ideeën
moet ik nog terugsturen ook...
Nope, ik zoek eigenlijk iets voor volgend jaarquote:Op maandag 9 mei 2005 09:49 schreef Vigile het volgende:
[..]
In September gaat m´n huisgenoot eruit, en moet ik een nieuwe kiezen![]()
Sta je ingeschreven bij stadswonen?
*jaloersquote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik heb genoeg te doen
Ah, ok...dan heb je pechquote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef knox_ het volgende:
[..]
Nope, ik zoek eigenlijk iets voor volgend jaarLet's say, volgend jaar zomer ofzo
Het is te merken dat je genoeg te doen hebt jaquote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik heb genoeg te doen
idd hebben we ze weggejaagd????quote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het lijkt wel weer mannendag hierzo joh, waar zijn alle vrouwen
Zozo, goed hoor!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarop je nare opmerkingen naar iedereen slingert
zozo, meneer heeft ook zijn mondje meegenomen vandaag, maar ik wil niet veel zeggen hoor maar ik heb toch gewonnen van JOU, ondanks mijn **technieken ahhahhaquote:Op maandag 9 mei 2005 09:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Breng 'r niet op ideeën
moet ik nog terugsturen ook...
Kan je nagaan, zelfs jij merkt hetquote:Op maandag 9 mei 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is te merken dat je genoeg te doen hebt ja
aha toch weer terugquote:Op maandag 9 mei 2005 09:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zozo, meneer heeft ook zijn mondje meegenomen vandaag, maar ik wil niet veel zeggen hoor maar ik heb toch gewonnen van JOU, ondanks mijn **technieken ahhahha
Alleen m'n vingers eigenlijk...quote:Op maandag 9 mei 2005 09:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zozo, meneer heeft ook zijn mondje meegenomen vandaag, *onzin*
daaag! veel succes vandaagquote:Op maandag 9 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
Mensen ik ga voorlopig afscheid nemen van jullie allemaal, en van Willie in het bijzonder lol
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
Mensen ik ga voorlopig afscheid nemen van jullie allemaal, en van Willie in het bijzonder lol
hahaha ook beide handjes gegeten zeker, nou ik zal je zeggen ik ben toch beter hahhahaquote:
We zullen je missen, op een meid met jostiband bowlende techniek jagende nepstagiairquote:Op maandag 9 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
Mensen ik ga voorlopig afscheid van jullie allemaal, en van Willie in het bijzonder lol
idd een concurrent minderquote:Op maandag 9 mei 2005 09:55 schreef Megter het volgende:
[..]
We zullen je missen, op een meid met jostiband bowlende techniek jagende nepstagiair
okequote:Op maandag 9 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
Primaquote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het lijkt wel weer mannendag hierzo joh, waar zijn alle vrouwen
klinkt leukquote:Op maandag 9 mei 2005 09:52 schreef Megter het volgende:
[..]
you know, lekker bijdehand doen, mensen afkraken
Goed hé?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Zozo, goed hoor!
En dat met een banaan in je oor
Zouden we daar wel een topic voor mogen openen in Onzin ?quote:
hou jij je even in jah, zoek je ruziequote:Op maandag 9 mei 2005 09:55 schreef Megter het volgende:
[..]
We zullen je missen, op een meid met jostiband bowlende techniek jagende nepstagiair
Huh, mail? ik niet snap?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
okedoei doei, ben met een half uur ook in vergadering, zal je missen
(mail hahha)
Moet ik daarvoor zoeken danquote:Op maandag 9 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hou jij je even in jah, zoek je ruzie![]()
Relluuuhhhhquote:Op maandag 9 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hou jij je even in jah, zoek je ruzie![]()
Daaromquote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we haden de topics wel lekker snel vol op mannendag
idd, was t ook ff vergetenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja idd, maandag=ijsmeisdag! was't al weer helemala vergeten![]()
Maar dan moet ijsmeis wel veelvuldig aanwezig zijn om te posten anders kan het ook geen ijsmeis dag zijnquote:
Big sister is watching usquote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef somegirl het volgende:
hey, houden jullie het wel een beetje rustig! Op een afstandje hou ik jullie nog wel in de gaten hoor!
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat is al als pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Ja, dat is wel de voorwaarde.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan moet ijsmeis wel veelvuldig aanwezig zijn om te posten anders kan het ook geen ijsmeis dat zijn![]()
hmm, wij doen toch helemaal niets verkeerdquote:
Nou jaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maarrrr dat was dan ook het enige positieve
ik ga met mijn zus 'samewonen' dus dat trouwen lijkt me overbodigquote:Op maandag 9 mei 2005 09:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ga je samenwonen ofzo? Of op jezelf?
In het eerste geval: wel eerst trouwen natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef somegirl het volgende:
hey, houden jullie het wel een beetje rustig! Op een afstandje hou ik jullie nog wel in de gaten hoor!
Schijnt helemaal 'in' te zijn tegenwoordigquote:Op maandag 9 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben weer terug
[..]
ik ga met mijn zus 'samewonen' dus dat trouwen lijkt me overbodig
och trouwen met je zus... kan ook leuk zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben weer terug
[..]
Wat heb je gekocht ?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben weer terug
[..]
Ach, je krijgt er iig geen jostiband kids vanquote:Op maandag 9 mei 2005 10:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
och trouwen met je zus... kan ook leuk zijniig weer eens iets anders
Scherp en maandag ochtend gaat bij mij al niet helemaal samen...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze was boodschappen doen, blijf je wel scherp op deze maandagochtend?
Nee daarom, hoef je daar ookal geen rekening mee te houdenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ach, je krijgt er iig geen jostiband kids van![]()
Wat ben jij nou voor nepstagiair?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Scherp en maandag ochtend gaat bij mij al niet helemaal samen...
Scherm, maandagochtend en stage gaat dus al helemaal niet samen![]()
ja daagquote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef Vigile het volgende:
Ik ben nu écht weg! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
wc papierquote:
Waar zijn de tomaten?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wc papier
kaas
filet americain
slankie
pate
bruin brood
wit brood
en ik heb voor de eerste keer mijn eigen brood meedus ik bespaar 25 euro per maand
karnemelk
heel goedquote:Op maandag 9 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wc papier
kaas
filet americain
slankie
pate
bruin brood
wit brood
en ik heb voor de eerste keer mijn eigen brood meedus ik bespaar 25 euro per maand
karnemelk
wat is in?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schijnt helemaal 'in' te zijn tegenwoordig
tomaten en bier niet meegenomen... dat is meer iets voor na de stagequote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel goedechte stagiaires nemen hun eigen boord mee
Nepstagiair. Een echte stagiair gaat elke dag lunchen met de directiequote:Op maandag 9 mei 2005 10:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel goedechte stagiaires nemen hun eigen boord mee
ik koop altijd boord bij de supermarkt of hema tijdens m'n pauzequote:Op maandag 9 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tomaten en bier niet meegenomen... dat is meer iets voor na de stage
watvoor brood hebben jullie vandaag mee. ik zonnepitbrood met oude kaas en groene pepers![]()
tomaten voor na je stagequote:Op maandag 9 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tomaten en bier niet meegenomen... dat is meer iets voor na de stage
watvoor brood hebben jullie vandaag mee. ik zonnepitbrood met oude kaas en groene pepers![]()
Trust me, you don't wanna knowquote:Op maandag 9 mei 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tomaten voor na je stagewat doe jij met tomaten???
Allemaal dingen waar jij nog nooit van gehoord hebtquote:Op maandag 9 mei 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tomaten voor na je stagewat doe jij met tomaten???
neh, dat is de stagiair mèt amibitiequote:Op maandag 9 mei 2005 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nepstagiair. Een echte stagiair gaat elke dag lunchen met de directie
Heb jij dat dan niet?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neh, dat is de stagiair mèt amibitie
alchoholist!!quote:
ja jij! beetje afkick verschijnselen van bevrijdingsdag ofzo ??quote:
was t maar weer bevrijdingsdag....quote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja jij! beetje afkick verschijnselen van bevrijdingsdag ofzo ??![]()
owquote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij de plantsoenendienst zoeken ze altijd mensen, dat telt niet
nee hoor, heb 't gewoon koud.. daarom trillende handjesquote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja jij! beetje afkick verschijnselen van bevrijdingsdag ofzo ??![]()
*mee eensch, lekker uitslapen!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
was t maar weer bevrijdingsdag....
was het maar weer vakantie!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
was t maar weer bevrijdingsdag....
ikke donderdag hele dag vrij.. intake hbo en rijexamenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe vaak moet jij deze week? ik ben donderdagmiddag weer vrij
hojje, veel plezierquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef tijgerwillie het volgende:
heey jongens, ik ga jullie verlaten, moet gaan vergaderen. Ben er als het goed is vanmiddag pas weersuc6 verder met fok! Doei doei -x-ies
en een broodje met kaas is dan al een 20% tosti!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik maak elke ochtend ook mijn bammetjes klaar, dan stop ik ze lekker in zo'n plastic zakje en daarna gaat dat zakje in mijn jaszak, om 12 uur is het tijd om dat zakje te pakken en mn bammetjes achter de pc op te eten
veel succes straks! tot vanmiddagquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef tijgerwillie het volgende:
heey jongens, ik ga jullie verlaten, moet gaan vergaderen. Ben er als het goed is vanmiddag pas weersuc6 verder met fok! Doei doei -x-ies
Inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef babba_ het volgende:
[..]
en een broodje met kaas is dan al een 20% tosti!![]()
Een 20% tostiquote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef babba_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef babba_ het volgende:
[..]
Ik moet zoals altijd maandag, dinsdag en woensdagquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe vaak moet jij deze week? ik ben donderdagmiddag weer vrij
vind jij die klamme kaas ook altijd zo lekker??quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:16 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ik moet zoals altijd maandag, dinsdag en woensdag
Zwetende kaasquote:Op maandag 9 mei 2005 10:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
vind jij die klamme kaas ook altijd zo lekker??![]()
Wat Goddes net al zei: nepstagiairquote:Op maandag 9 mei 2005 10:16 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ik moet zoals altijd maandag, dinsdag en woensdag
Smullen !!!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
vind jij die klamme kaas ook altijd zo lekker??![]()
Waar bewaar jij je brood dan? In je broekzak?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Smullen !!!!!![]()
Doe ook altijd een bammetje met hagelslag, dat is dan ook lekker gesmolten![]()
haha ja inderdaad, maar dat gaat bij mij altijd zo mengen met de kaas dus dat doe ik niet meer. hou niet echt van die combinatie!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Smullen !!!!!![]()
Doe ook altijd een bammetje met hagelslag, dat is dan ook lekker gesmolten![]()
zoals ik al zei: aluminiumfolie en een koelkast doen wonderenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar bewaar jij je brood dan? In je broekzak?
Bij mij is het nooit gesmolten of aan het zweten
hoevaak moet ik 't nou nog zeggen.. we hoeven niet alles te wetenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik weet precies hoe het moet.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zoals ik al zei: aluminiumfolie en een koelkast doen wonderen
heb jij altijd je koelbox mee dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net, in een plastic zakje die vervolgens in mijn jaszak gaat en er pas weer uitkomt als het lunchtijd isquote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
* koffie en boterham met ontbijtspekquote:Op maandag 9 mei 2005 10:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat eten jullie nu/ ik een appel. gezond he!
Is het goed als ik over 10 minuutjes even langskom ?quote:
Zo kortquote:Op maandag 9 mei 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is het goed als ik over 10 minuutjes even langskom ?![]()
![]()
als jij de rose meebrengtquote:Op maandag 9 mei 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is het goed als ik over 10 minuutjes even langskom ?![]()
![]()
ik ook nog 9 weken... heb er al 17 gehadquote:Op maandag 9 mei 2005 10:22 schreef tha_dus het volgende:
ik drink een smoothie! en eets 2 boterhammen..boeiend!!:), en moet nu een flyer gaan opstellen. jeujj.. nog 9weken....zucht
hey stage/kamer genoot!! hahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:22 schreef Burn het volgende:
Ubersaaie stage hiero..zit lekker aan de boterham..te chatten..forummen..en ze hebben zo`n goed systeem hiero..da ik me spullen allemaal kwijt ben..lang leve de stage?!
17 al??????? KOLERE...zolang?? wat voor opl doe je dan??quote:Op maandag 9 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ook nog 9 weken... heb er al 17 gehad
Er staat OVER 10 minuutjes, dat geeft dus niet de duur aan hoelang ik daar benquote:
ik heb geen medelijdenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:21 schreef devv05 het volgende:
Ik meld me ook maar weer na een weekje Egypte
kom maar door!!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:24 schreef Burn het volgende:
Haha..kamergenootjeee...lekker druk hier he..anders draai je je ff om..paas ik je ff biertje
ik studeer voor clownquote:Op maandag 9 mei 2005 10:24 schreef tha_dus het volgende:
[..]
17 al??????? KOLERE...zolang?? wat voor opl doe je dan??
Ik begin vandaag ook met mijn 16e week stagequote:Op maandag 9 mei 2005 10:24 schreef tha_dus het volgende:
[..]
17 al??????? KOLERE...zolang?? wat voor opl doe je dan??
Al dat zand komt op plaatsen waar wij dat niet gewend zijn, en we dus moeilijk ziek worden.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb geen medelijden
trouwens, egypte... toevallig ziek? iedereen die daar is geweest (die ik ken) zijn daarna allemaal ruim 3 weken ziek geweest....
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik studeer voor clownnee, doe entertainment management.
Haha..jij en niet bier drinken..da gaat foutquote:Op maandag 9 mei 2005 10:25 schreef tha_dus het volgende:
doe maar niet ook..heb afgesproken om 10dagen geen bier te drinken na dit 3daages elke avond dronken weekend
haha grapjas... zozo klink wel boeiend....is dat het ook??quote:Op maandag 9 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik studeer voor clownnee, doe entertainment management.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |