Schijnt helemaal 'in' te zijn tegenwoordigquote:Op maandag 9 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben weer terug
[..]
ik ga met mijn zus 'samewonen' dus dat trouwen lijkt me overbodig
och trouwen met je zus... kan ook leuk zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben weer terug
[..]
Wat heb je gekocht ?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben weer terug
[..]
Ach, je krijgt er iig geen jostiband kids vanquote:Op maandag 9 mei 2005 10:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
och trouwen met je zus... kan ook leuk zijniig weer eens iets anders
Scherp en maandag ochtend gaat bij mij al niet helemaal samen...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze was boodschappen doen, blijf je wel scherp op deze maandagochtend?
Nee daarom, hoef je daar ookal geen rekening mee te houdenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ach, je krijgt er iig geen jostiband kids van![]()
Wat ben jij nou voor nepstagiair?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Scherp en maandag ochtend gaat bij mij al niet helemaal samen...
Scherm, maandagochtend en stage gaat dus al helemaal niet samen![]()
ja daagquote:Op maandag 9 mei 2005 10:03 schreef Vigile het volgende:
Ik ben nu écht weg! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
wc papierquote:
Waar zijn de tomaten?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wc papier
kaas
filet americain
slankie
pate
bruin brood
wit brood
en ik heb voor de eerste keer mijn eigen brood meedus ik bespaar 25 euro per maand
karnemelk
heel goedquote:Op maandag 9 mei 2005 10:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wc papier
kaas
filet americain
slankie
pate
bruin brood
wit brood
en ik heb voor de eerste keer mijn eigen brood meedus ik bespaar 25 euro per maand
karnemelk
wat is in?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schijnt helemaal 'in' te zijn tegenwoordig
tomaten en bier niet meegenomen... dat is meer iets voor na de stagequote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel goedechte stagiaires nemen hun eigen boord mee
Nepstagiair. Een echte stagiair gaat elke dag lunchen met de directiequote:Op maandag 9 mei 2005 10:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel goedechte stagiaires nemen hun eigen boord mee
ik koop altijd boord bij de supermarkt of hema tijdens m'n pauzequote:Op maandag 9 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tomaten en bier niet meegenomen... dat is meer iets voor na de stage
watvoor brood hebben jullie vandaag mee. ik zonnepitbrood met oude kaas en groene pepers![]()
tomaten voor na je stagequote:Op maandag 9 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tomaten en bier niet meegenomen... dat is meer iets voor na de stage
watvoor brood hebben jullie vandaag mee. ik zonnepitbrood met oude kaas en groene pepers![]()
Trust me, you don't wanna knowquote:Op maandag 9 mei 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tomaten voor na je stagewat doe jij met tomaten???
Allemaal dingen waar jij nog nooit van gehoord hebtquote:Op maandag 9 mei 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tomaten voor na je stagewat doe jij met tomaten???
neh, dat is de stagiair mčt amibitiequote:Op maandag 9 mei 2005 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nepstagiair. Een echte stagiair gaat elke dag lunchen met de directie
Heb jij dat dan niet?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neh, dat is de stagiair mčt amibitie
alchoholist!!quote:
ja jij! beetje afkick verschijnselen van bevrijdingsdag ofzo ??quote:
was t maar weer bevrijdingsdag....quote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja jij! beetje afkick verschijnselen van bevrijdingsdag ofzo ??![]()
owquote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij de plantsoenendienst zoeken ze altijd mensen, dat telt niet
nee hoor, heb 't gewoon koud.. daarom trillende handjesquote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja jij! beetje afkick verschijnselen van bevrijdingsdag ofzo ??![]()
*mee eensch, lekker uitslapen!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
was t maar weer bevrijdingsdag....
was het maar weer vakantie!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
was t maar weer bevrijdingsdag....
ikke donderdag hele dag vrij.. intake hbo en rijexamenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe vaak moet jij deze week? ik ben donderdagmiddag weer vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |