Ah, ok...dan heb je pechquote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef knox_ het volgende:
[..]
Nope, ik zoek eigenlijk iets voor volgend jaarLet's say, volgend jaar zomer ofzo
Het is te merken dat je genoeg te doen hebt jaquote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik heb genoeg te doen
idd hebben we ze weggejaagd????quote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het lijkt wel weer mannendag hierzo joh, waar zijn alle vrouwen
Zozo, goed hoor!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarop je nare opmerkingen naar iedereen slingert
zozo, meneer heeft ook zijn mondje meegenomen vandaag, maar ik wil niet veel zeggen hoor maar ik heb toch gewonnen van JOU, ondanks mijn **technieken ahhahhaquote:Op maandag 9 mei 2005 09:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Breng 'r niet op ideeën
moet ik nog terugsturen ook...
Kan je nagaan, zelfs jij merkt hetquote:Op maandag 9 mei 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is te merken dat je genoeg te doen hebt ja
aha toch weer terugquote:Op maandag 9 mei 2005 09:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zozo, meneer heeft ook zijn mondje meegenomen vandaag, maar ik wil niet veel zeggen hoor maar ik heb toch gewonnen van JOU, ondanks mijn **technieken ahhahha
Alleen m'n vingers eigenlijk...quote:Op maandag 9 mei 2005 09:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zozo, meneer heeft ook zijn mondje meegenomen vandaag, *onzin*
daaag! veel succes vandaagquote:Op maandag 9 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
Mensen ik ga voorlopig afscheid nemen van jullie allemaal, en van Willie in het bijzonder lol
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
Mensen ik ga voorlopig afscheid nemen van jullie allemaal, en van Willie in het bijzonder lol
hahaha ook beide handjes gegeten zeker, nou ik zal je zeggen ik ben toch beter hahhahaquote:
We zullen je missen, op een meid met jostiband bowlende techniek jagende nepstagiairquote:Op maandag 9 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
Mensen ik ga voorlopig afscheid van jullie allemaal, en van Willie in het bijzonder lol
idd een concurrent minderquote:Op maandag 9 mei 2005 09:55 schreef Megter het volgende:
[..]
We zullen je missen, op een meid met jostiband bowlende techniek jagende nepstagiair
okequote:Op maandag 9 mei 2005 09:54 schreef Vigile het volgende:
Primaquote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het lijkt wel weer mannendag hierzo joh, waar zijn alle vrouwen
klinkt leukquote:Op maandag 9 mei 2005 09:52 schreef Megter het volgende:
[..]
you know, lekker bijdehand doen, mensen afkraken
Goed hé?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Zozo, goed hoor!
En dat met een banaan in je oor
Zouden we daar wel een topic voor mogen openen in Onzin ?quote:
hou jij je even in jah, zoek je ruziequote:Op maandag 9 mei 2005 09:55 schreef Megter het volgende:
[..]
We zullen je missen, op een meid met jostiband bowlende techniek jagende nepstagiair
Huh, mail? ik niet snap?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
okedoei doei, ben met een half uur ook in vergadering, zal je missen
(mail hahha)
Moet ik daarvoor zoeken danquote:Op maandag 9 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hou jij je even in jah, zoek je ruzie![]()
Relluuuhhhhquote:Op maandag 9 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hou jij je even in jah, zoek je ruzie![]()
Daaromquote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we haden de topics wel lekker snel vol op mannendag
idd, was t ook ff vergetenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja idd, maandag=ijsmeisdag! was't al weer helemala vergeten![]()
Maar dan moet ijsmeis wel veelvuldig aanwezig zijn om te posten anders kan het ook geen ijsmeis dag zijnquote:
Big sister is watching usquote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef somegirl het volgende:
hey, houden jullie het wel een beetje rustig! Op een afstandje hou ik jullie nog wel in de gaten hoor!
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat is al als pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Ja, dat is wel de voorwaarde.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan moet ijsmeis wel veelvuldig aanwezig zijn om te posten anders kan het ook geen ijsmeis dat zijn![]()
hmm, wij doen toch helemaal niets verkeerdquote:
Nou jaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maarrrr dat was dan ook het enige positieve
ik ga met mijn zus 'samewonen' dus dat trouwen lijkt me overbodigquote:Op maandag 9 mei 2005 09:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ga je samenwonen ofzo? Of op jezelf?
In het eerste geval: wel eerst trouwen natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef somegirl het volgende:
hey, houden jullie het wel een beetje rustig! Op een afstandje hou ik jullie nog wel in de gaten hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |