hou jij je even in jah, zoek je ruziequote:Op maandag 9 mei 2005 09:55 schreef Megter het volgende:
[..]
We zullen je missen, op een meid met jostiband bowlende techniek jagende nepstagiair
Huh, mail? ik niet snap?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
okedoei doei, ben met een half uur ook in vergadering, zal je missen
(mail hahha)
Moet ik daarvoor zoeken danquote:Op maandag 9 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hou jij je even in jah, zoek je ruzie![]()
Relluuuhhhhquote:Op maandag 9 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hou jij je even in jah, zoek je ruzie![]()
Daaromquote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we haden de topics wel lekker snel vol op mannendag
idd, was t ook ff vergetenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja idd, maandag=ijsmeisdag! was't al weer helemala vergeten![]()
Maar dan moet ijsmeis wel veelvuldig aanwezig zijn om te posten anders kan het ook geen ijsmeis dag zijnquote:
Big sister is watching usquote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef somegirl het volgende:
hey, houden jullie het wel een beetje rustig! Op een afstandje hou ik jullie nog wel in de gaten hoor!
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat is al als pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Ja, dat is wel de voorwaarde.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan moet ijsmeis wel veelvuldig aanwezig zijn om te posten anders kan het ook geen ijsmeis dat zijn![]()
hmm, wij doen toch helemaal niets verkeerdquote:
Nou jaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maarrrr dat was dan ook het enige positieve
ik ga met mijn zus 'samewonen' dus dat trouwen lijkt me overbodigquote:Op maandag 9 mei 2005 09:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ga je samenwonen ofzo? Of op jezelf?
In het eerste geval: wel eerst trouwen natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:59 schreef somegirl het volgende:
hey, houden jullie het wel een beetje rustig! Op een afstandje hou ik jullie nog wel in de gaten hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |