quote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Snel, want je techniek is te vergelijken met de muzikale talenten van de jostiband
tsssssssss we gaan tijgerwillie niet beledigen hequote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Snel, want je techniek is te vergelijken met de muzikale talenten van de jostiband
Op Fok!, waar je zelfs een filmpje van een in brand gestoken kat mag posten?quote:
Coolquote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef Vigile het volgende:
Rivierstraat, bij het park waar de Euromast in staat
:´)quote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahahahaha ik lees het nu pas goed, ik heb de hele tijd blowen gelezen en niet bowlen![]()
De jostiband is heel erg muzikaal hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Mag ik één les begrijpend lezen voor deze jongeman?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahahahaha ik lees het nu pas goed, ik heb de hele tijd blowen gelezen en niet bowlen![]()
In September gaat m´n huisgenoot eruit, en moet ik een nieuwe kiezenquote:
En ik heb het al zo drukquote:Op maandag 9 mei 2005 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik één les begrijpend lezen voor deze jongeman?
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik één les begrijpend lezen voor deze jongeman?
heb je wel weer even wat te doenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Breng 'r niet op ideeën
moet ik nog terugsturen ook...
Nope, ik zoek eigenlijk iets voor volgend jaarquote:Op maandag 9 mei 2005 09:49 schreef Vigile het volgende:
[..]
In September gaat m´n huisgenoot eruit, en moet ik een nieuwe kiezen![]()
Sta je ingeschreven bij stadswonen?
*jaloersquote:Op maandag 9 mei 2005 09:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik heb genoeg te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |