Welke reclame?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:39 schreef Vigile het volgende:
Novell.....jij wel...
Dat is toch die reclame?
ooh is dat zoquote:Op maandag 9 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
Tijgerwillie is op zoek naar dates volgens mij
of zijn de dates op zoek naar tijgerwillie
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
Moet ik daar nog antwoord opgeven of is het overduidelijk in mijn geval ?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
hehehehequote:
In jouw geval welquote:Op maandag 9 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet ik daar nog antwoord opgeven of is het overduidelijk in mijn geval ?![]()
jij hoeft helemaal niets meer te zeggen, wanhopigequote:Op maandag 9 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als het maar geen p**mel heeft bij jou toch?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
Heb ik gister gedaan! Sleutel gekregen van m´n kamer in rotterdam!
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:45 schreef Megter het volgende:
[..]
Als het maar geen p**mel heeft bij jou toch?
Helemaal niets meer ?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
jij hoeft helemaal niets meer te zeggen, wanhopige
Snel, want je techniek is te vergelijken met de muzikale talenten van de jostibandquote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef tijgerwillie het volgende:
maar eh megter, wanneer ga jij mij dan eens leren hoe ik WEL moet bowlen?? hahhah
ja dat zou zielug zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Helemaal niets meer ?![]()
Mijn topic wat doen jullie
Hahahahaha ik lees het nu pas goed, ik heb de hele tijd blowen gelezen en niet bowlenquote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef tijgerwillie het volgende:
maar eh megter, wanneer ga jij mij dan eens leren hoe ik WEL moet bowlen?? hahhah
Hey je kunt te ver gaanquote:Op maandag 9 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Snel, want je techniek is te vergelijken met de muzikale talenten van de jostiband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |