tomaten voor na je stagequote:Op maandag 9 mei 2005 10:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tomaten en bier niet meegenomen... dat is meer iets voor na de stage
watvoor brood hebben jullie vandaag mee. ik zonnepitbrood met oude kaas en groene pepers![]()
Trust me, you don't wanna knowquote:Op maandag 9 mei 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tomaten voor na je stagewat doe jij met tomaten???
Allemaal dingen waar jij nog nooit van gehoord hebtquote:Op maandag 9 mei 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tomaten voor na je stagewat doe jij met tomaten???
neh, dat is de stagiair mèt amibitiequote:Op maandag 9 mei 2005 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nepstagiair. Een echte stagiair gaat elke dag lunchen met de directie
Heb jij dat dan niet?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neh, dat is de stagiair mèt amibitie
alchoholist!!quote:
ja jij! beetje afkick verschijnselen van bevrijdingsdag ofzo ??quote:
was t maar weer bevrijdingsdag....quote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja jij! beetje afkick verschijnselen van bevrijdingsdag ofzo ??![]()
owquote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij de plantsoenendienst zoeken ze altijd mensen, dat telt niet
nee hoor, heb 't gewoon koud.. daarom trillende handjesquote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja jij! beetje afkick verschijnselen van bevrijdingsdag ofzo ??![]()
*mee eensch, lekker uitslapen!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
was t maar weer bevrijdingsdag....
was het maar weer vakantie!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
was t maar weer bevrijdingsdag....
ikke donderdag hele dag vrij.. intake hbo en rijexamenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe vaak moet jij deze week? ik ben donderdagmiddag weer vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |