hojje, veel plezierquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef tijgerwillie het volgende:
heey jongens, ik ga jullie verlaten, moet gaan vergaderen. Ben er als het goed is vanmiddag pas weersuc6 verder met fok! Doei doei -x-ies
en een broodje met kaas is dan al een 20% tosti!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik maak elke ochtend ook mijn bammetjes klaar, dan stop ik ze lekker in zo'n plastic zakje en daarna gaat dat zakje in mijn jaszak, om 12 uur is het tijd om dat zakje te pakken en mn bammetjes achter de pc op te eten
veel succes straks! tot vanmiddagquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef tijgerwillie het volgende:
heey jongens, ik ga jullie verlaten, moet gaan vergaderen. Ben er als het goed is vanmiddag pas weersuc6 verder met fok! Doei doei -x-ies
Inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef babba_ het volgende:
[..]
en een broodje met kaas is dan al een 20% tosti!![]()
Een 20% tostiquote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef babba_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef babba_ het volgende:
[..]
Ik moet zoals altijd maandag, dinsdag en woensdagquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe vaak moet jij deze week? ik ben donderdagmiddag weer vrij
vind jij die klamme kaas ook altijd zo lekker??quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:16 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ik moet zoals altijd maandag, dinsdag en woensdag
Zwetende kaasquote:Op maandag 9 mei 2005 10:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
vind jij die klamme kaas ook altijd zo lekker??![]()
Wat Goddes net al zei: nepstagiairquote:Op maandag 9 mei 2005 10:16 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ik moet zoals altijd maandag, dinsdag en woensdag
Smullen !!!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
vind jij die klamme kaas ook altijd zo lekker??![]()
Waar bewaar jij je brood dan? In je broekzak?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Smullen !!!!!![]()
Doe ook altijd een bammetje met hagelslag, dat is dan ook lekker gesmolten![]()
haha ja inderdaad, maar dat gaat bij mij altijd zo mengen met de kaas dus dat doe ik niet meer. hou niet echt van die combinatie!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Smullen !!!!!![]()
Doe ook altijd een bammetje met hagelslag, dat is dan ook lekker gesmolten![]()
zoals ik al zei: aluminiumfolie en een koelkast doen wonderenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar bewaar jij je brood dan? In je broekzak?
Bij mij is het nooit gesmolten of aan het zweten
hoevaak moet ik 't nou nog zeggen.. we hoeven niet alles te wetenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik weet precies hoe het moet.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zoals ik al zei: aluminiumfolie en een koelkast doen wonderen
heb jij altijd je koelbox mee dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |