Dat zeg ik toch net, in een plastic zakje die vervolgens in mijn jaszak gaat en er pas weer uitkomt als het lunchtijd isquote:Op maandag 9 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar bewaar jij je brood dan? In je broekzak?
Bij mij is het nooit gesmolten of aan het zweten
* koffie en boterham met ontbijtspekquote:Op maandag 9 mei 2005 10:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat eten jullie nu/ ik een appel. gezond he!
Is het goed als ik over 10 minuutjes even langskom ?quote:
Zo kortquote:Op maandag 9 mei 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is het goed als ik over 10 minuutjes even langskom ?![]()
![]()
als jij de rose meebrengtquote:Op maandag 9 mei 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is het goed als ik over 10 minuutjes even langskom ?![]()
![]()
ik ook nog 9 weken... heb er al 17 gehadquote:Op maandag 9 mei 2005 10:22 schreef tha_dus het volgende:
ik drink een smoothie! en eets 2 boterhammen..boeiend!!:), en moet nu een flyer gaan opstellen. jeujj.. nog 9weken....zucht
hey stage/kamer genoot!! hahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2005 10:22 schreef Burn het volgende:
Ubersaaie stage hiero..zit lekker aan de boterham..te chatten..forummen..en ze hebben zo`n goed systeem hiero..da ik me spullen allemaal kwijt ben..lang leve de stage?!
17 al??????? KOLERE...zolang?? wat voor opl doe je dan??quote:Op maandag 9 mei 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ook nog 9 weken... heb er al 17 gehad
Er staat OVER 10 minuutjes, dat geeft dus niet de duur aan hoelang ik daar benquote:
ik heb geen medelijdenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:21 schreef devv05 het volgende:
Ik meld me ook maar weer na een weekje Egypte
kom maar door!!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 10:24 schreef Burn het volgende:
Haha..kamergenootjeee...lekker druk hier he..anders draai je je ff om..paas ik je ff biertje
ik studeer voor clownquote:Op maandag 9 mei 2005 10:24 schreef tha_dus het volgende:
[..]
17 al??????? KOLERE...zolang?? wat voor opl doe je dan??
Ik begin vandaag ook met mijn 16e week stagequote:Op maandag 9 mei 2005 10:24 schreef tha_dus het volgende:
[..]
17 al??????? KOLERE...zolang?? wat voor opl doe je dan??
Al dat zand komt op plaatsen waar wij dat niet gewend zijn, en we dus moeilijk ziek worden.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb geen medelijden
trouwens, egypte... toevallig ziek? iedereen die daar is geweest (die ik ken) zijn daarna allemaal ruim 3 weken ziek geweest....
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik studeer voor clownnee, doe entertainment management.
Haha..jij en niet bier drinken..da gaat foutquote:Op maandag 9 mei 2005 10:25 schreef tha_dus het volgende:
doe maar niet ook..heb afgesproken om 10dagen geen bier te drinken na dit 3daages elke avond dronken weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |