Iedereen is zatquote:
idd...... geef die jongen een biertjequote:
quote:
Ja, ze flikkeren geluid door geluidquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Bos Zapper Appelsientje Cultheld Pascalheister Djekko en alle andere PSV-ers in VBL bedankt voor dit geweldige seizoen! Echt een verrijking voor de PSV-supporter op Fok!Houdoe bedankt Ole Ole
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Bos Zapper Appelsientje Cultheld Pascalheister Djekko en alle andere PSV-ers in VBL bedankt voor dit geweldige seizoen! Echt een verrijking voor de PSV-supporter op Fok!Houdoe bedankt Ole Ole
Ik had het meer over sommige supporters...quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ja, ze flikkeren geluid door geluidDie reporter stelt kutvragen
![]()
Mooi gesproken Spideyquote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Daar zijn zij al aan gewend.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had het meer over sommige supporters...
Ow, op OB..quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had het meer over sommige supporters...
Die gast bij die gehandicaptenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ja, ze flikkeren geluid door geluidDie reporter stelt kutvragen
![]()
Jij ook hequote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Jij ook!!!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
En Rubbereend.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
En Pyth natuurlijk
En Rubbereendquote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
En Pyth natuurlijk
Ben jij tegenwoordig ook een PSV-er ??quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef VoreG het volgende:
en ik dan?
En Diego!!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef cultheld het volgende:
En Rubbereend.
Nee ik vind gefeliciteerd worden leukquote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig ook een PSV-er ??
![]()
Ook al heeft ie een ban momenteel, we mogen hem niet vergetenquote:
Ironiequote:
In ieder hartje schuilt een PSV hartquote:
Tsja, dat weet onderhand heel Nederland alquote:Op zondag 8 mei 2005 20:17 schreef cultheld het volgende:
Van Bommel gaat trouwens sowieso naar Barcelona; Willy van de Kerkhof zei aan het begin van de uitzending ook al dat Van Bommel naar Barca gaat.
Die idd....quote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ow, op OB..Ja, ik zou me bijna schamen voor die gast met zijn 'Boeren zijn de baas in Amsterdam'
Die zei Rotterdam hoor, i.v.m. de op handen zijnde Amstelcup finale in Rotterdam.quote:
Djekko,ga effe je oren nakijken dan,zal het ook zo doen...quote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zei Rotterdam hoor, i.v.m. de op handen zijnde Amstelcup finale in Rotterdam.
Nee, die zei Amsterdamquote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zei Rotterdam hoor, i.v.m. de op handen zijnde Amstelcup finale in Rotterdam.
Je kunt beter je ogen nakijken, Cultheld zei hetquote:Op zondag 8 mei 2005 20:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Djekko,ga effe je oren nakijken dan,zal het ook zo doen...
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kunt beter je ogen nakijken, Cultheld zei het![]()
gek he met een kampioensfeestquote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef twi het volgende:
Die Van Bommel was trouwens stevig beschonken, volgens mij, bij z'n interviewtje
Die oude kerel toch?quote:
Dáár kan ik niet tegen opquote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kunt beter je ogen nakijken, Cultheld zei het![]()
Jaquote:
Volgens mij zei hij Rotterdamquote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
JaVolgens mij zei die toch echt Amsterdam
quote:
quote:
Yes, ik wist hetquote:
Ik ook: PSV pakt de dubbel.quote:
Kom op, wat is Willem II nou weerquote:Op zondag 8 mei 2005 20:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat denk ik ook maar het is nog niet zo ver
Pas op: Dit riekt naar Ajax-neigingenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:29 schreef Djekko het volgende:
[..]
Kom op, wat is Willem II nou weer
PSV pakt de dubbel met gemak
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef Spideyman het volgende:
Volgende week PSV - Feyenoord trouwens
Oh ja, die wedstrijd komt ook nog ff tussendoor..quote:Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef Spideyman het volgende:
Volgende week PSV - Feyenoord trouwens
"Komt er zo'n snaijper omhoog..."quote:
Goed geschreven inderdaadquote:
Zekerquote:
Echte humor hebben ze in Amsterdam:quote:
Da's idd een mooi staaltje zelfspot van die gastquote:Op zondag 8 mei 2005 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Echte humor hebben ze in Amsterdam:
Vorig jaar eind mei, een willekeurige Ajax-supporter in een camera van Studio Sport: Wai van OAJAX sijn kampioen en worde folgent jah kampioen fan Naidelant en de koamande tien jah oak en folgend jah winnen wai de Tjempjens Liek, want wai Sain AOJAX.
Sjezusquote:Op zondag 8 mei 2005 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Echte humor hebben ze in Amsterdam:
Vorig jaar eind mei, een willekeurige Ajax-supporter in een camera van Studio Sport: Wai van OAJAX sijn kampioen en worde folgent jah kampioen fan Naidelant en de koamande tien jah oak en folgend jah winnen wai de Tjempjens Liek, want wai Sain AOJAX.
Was hij er niet?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is Lamey niet bij de huldiging?
Nee, hij werd ook niet op het veld geroepen.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:36 schreef Djekko het volgende:
[..]
Was hij er niet?Ik dacht dat alleen Lee en Farfán ontbraken..
Lamey is er ook niet. Ik vraag me af waarom.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:36 schreef Djekko het volgende:
[..]
Was hij er niet?Ik dacht dat alleen Lee en Farfán ontbraken..
Erg stoer om met zoiets rond te lopen op de kampioensdag. Het jammerlijke is dat jullie lampen zoiets niet durven als je maar met een paar man bent.quote:
was t ook zo als altijdquote:Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef appelsientje het volgende:
Hey Eend welkom terug
zag er gezellig uit daar!!
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
SRV Männer - K-k-kampioenen
Hehe heel het stadion ontplofte weer zeg bij dat nummer
je moet alleen wel een PSV shirt aanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een feessie was met veel bier, dan ben ik er zo hoor
en de stad heel houden na de huldigingquote:Op zondag 8 mei 2005 23:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet alleen wel een PSV shirt aan![]()
Nathan Coe.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:24 schreef dndiek het volgende:
Wie begon er te zingen van: Who the F*ck is Milan??
wanneer heeft Coe dat gezongen? In het publiek was t al een tijd te horen iigquote:Op zondag 8 mei 2005 23:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nathan Coe.
Wat was dat canal + filmpje geweldig zeg! Was net op het einde bij Studio Voetbal.
toen ze op het balkon stonden, Van Bommel had het woord en zei nog wat over Milan, toen hij klaar was pakte Coe de microfoon af en riep het richting publiekquote:Op zondag 8 mei 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer heeft Coe dat gezongen? In het publiek was t al een tijd te horen iig
Ja super he!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nathan Coe.
Wat was dat canal + filmpje geweldig zeg! Was net op het einde bij Studio Voetbal.
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toen ze op het balkon stonden, Van Bommel had het woord en zei nog wat over Milan, toen hij klaar was pakte Coe de microfoon af en riep het richting publiek
superboeren hebben diequote:Op maandag 9 mei 2005 00:01 schreef Shreyas het volgende:
Waar slaat dat 'Boeruhh....' eigenlijk op, dat was toch de naam van De Graafschap ?
Wij zingen onze club liever in het stadion naar de overwinning. Je puberale frustraties botvieren rondom het voetbal is zooo 1980's, dudequote:Op zondag 8 mei 2005 22:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Erg stoer om met zoiets rond te lopen op de kampioensdag. Het jammerlijke is dat jullie lampen zoiets niet durven als je maar met een paar man bent.
Zit er een woning bovenop de Hoyng ja??? (wauw wat een plek)quote:Op maandag 9 mei 2005 00:09 schreef Girl-in-Love het volgende:
Haha zeg dat welhet was echt té enorm druk! heb op tv de live beelden gezien van het feest. je zou maar iemand kwijt raken ..;)
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:05 schreef Girl-in-Love het volgende:
De markt in Eindhoven 5minuten geleden..wat een zooi !!!
[afbeelding]
Mwah, viel toch wel mee met de drukte.. Het was gezellig druk en er hing een goed sfeertje.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:09 schreef Girl-in-Love het volgende:
Haha zeg dat welhet was echt té enorm druk! heb op tv de live beelden gezien van het feest. je zou maar iemand kwijt raken ..;)
er waren vandaag naar schatting 70.000 mensen bij de huldigingquote:Op maandag 9 mei 2005 00:26 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mwah, viel toch wel mee met de drukte.. Het was gezellig druk en er hing een goed sfeertje.Alleen werden er wel veel tassen in de lucht gegooid / overgegooid, zou niet zo blij zijn als dat mijn tas was.
Dat was bij het Stadhuisplein dan.. Want daar was het idd flink druk, de Markt viel op zich nog wel mee..quote:Op maandag 9 mei 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er waren vandaag naar schatting 70.000 mensen bij de huldiging
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:30 schreef Toewan het volgende:
[..]
Dat was bij het Stadhuisplein dan.. Want daar was het idd flink druk, de Markt viel op zich nog wel mee..
Webcam op Schroevers.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:15 schreef dadoc het volgende:
[..]
Zit er een woning bovenop de Hoyng ja??? (wauw wat een plek)![]()
En ondertussen is het daar opgeruimd!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Zul je altijd zien: zit je het kangst op Fok ongeveer, wordt je nog niet als supporter gezien
Mooie tekst voor de volgendequote:Op maandag 9 mei 2005 10:14 schreef DIJK het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk niet "de vriendskap!"
Internet supporterquote:Op maandag 9 mei 2005 09:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Zul je altijd zien: zit je het kangst op Fok ongeveer, wordt je nog niet als supporter gezien
Cewl ik zal hem ff bekijken als ik thuis ben... ben nu 'hard'quote:Op maandag 9 mei 2005 10:30 schreef Spideyman het volgende:
HET FILMPJE:
http://rapidshare.de/files/1653559/clip.asf.html
Een beetje laat, maar we hadden Bob Peeters kunnen hebbenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:41 schreef Sloggi het volgende:
Een beetje laat, maar jullie hadden Adriano kunnen hebben
Dat wordt dan wel zo neergezet in een televisieshow, maar in de praktijk zwermen er tientallen makelaars rond zo'n speler heen, wil de voorzitter meeprofiteren in de transfer, krijgen andere clubs er lucht van en gaan meedingen, (wordt familie van de speler ontvoerd voor losgeld) etc. etc. Zo makkelijk gaat dat dus niet, dat zie je nu ook met Robinho.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:41 schreef Sloggi het volgende:
Een beetje laat, maar jullie hadden Adriano kunnen hebben
Ja, maar die is niet zo goedquote:Op maandag 9 mei 2005 10:48 schreef DIJK het volgende:
[..]
Een beetje laat, maar we hadden Bob Peeters kunnen hebben
Robinho is wel even een ander verhaal dan Adriano. Robinho wordt nu al door iedereen gezien als de nieuwe Maradona, Adriano was destijds nog niet zo bekend. PSV had hem (volgens die scout) gemakkelijk binnen kunnnen halen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel zo neergezet in een televisieshow, maar in de praktijk zwermen er tientallen makelaars rond zo'n speler heen, wil de voorzitter meeprofiteren in de transfer, krijgen andere clubs er lucht van en gaan meedingen, (wordt familie van de speler ontvoerd voor losgeld) etc. etc. Zo makkelijk gaat dat dus niet, dat zie je nu ook met Robinho.
De Visser was overtuigd, maar Gerets wilde Adriano echt niet. Hij had liever Bob Peeters want Adriano kon er volgens Gerets echt niets van.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als Piet Visser iets overtuigender zou zijn geweest en Gerets iets zorgvuldiger hadden we misschien nu wel met hem gespeeld ipv VoH. Maar met VoH staan we nu dus in de halve finale CL en hebben we kans op de dubbel. Liever een teamspeler dan afhankelijk zijn van één spits.
Reden temeer om blij te zijn dat we van die baardmans af zijn...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Visser was overtuigd, maar Gerets wilde Adriano echt niet. Hij had liever Bob Peeters want Adriano kon er volgens Gerets echt niets van.
volgend jaar maar weer?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:43 schreef Helly het volgende:
Hallo, ik ben ook weer boven water, het was fantastisch.
Ik bedoel overtuigender tegen Gerets om hem te nemen. Maar nogmaals, liever met een teamspeler in de halve finale CL staan dan afhankelijk zijn van 1 superspits.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Visser was overtuigd, maar Gerets wilde Adriano echt niet. Hij had liever Bob Peeters want Adriano kon er volgens Gerets echt niets van.
Gerets is zelf een kijkje gaan nemen en vond dat Adriano er niets van kon. Hij was niet meer te overtuigen door Piet de Visser.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik bedoel overtuigender tegen Gerets om hem te nemen. Maar nogmaals, liever met een teamspeler in de halve finale CL staan dan afhankelijk zijn van 1 superspits.
Als we de CL dan wonnen welquote:Op maandag 9 mei 2005 12:42 schreef Suijk het volgende:
Zouden jullie je kampioenschap inleveren om in de finale van de CL te staan?
Zapper... daar heb ik hem ook vanquote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Net terug uit eindhoven =) ut was echt geweldig!!
Alleen vond ik het een b-tje minder dat er helemaal geen woord over Bouma gerept werd boven op het stadhuis... volgens mij werd iedere basisspeler/net niet basisspeler genoemt, toegezongen e.d. behalve Bouma!
maar al met al weer een leuk feestje =)
--
nog een klein vraagje, weet niet of da mag, maar kan iemand me [pm]'en als iemand de kampioenscd op MP3 heeft?
alvast bedankt
--
aii al jaren hier op FOK! altijd gedacht dat dat er wel op zou zitten =) naja even zapper zoeken en mailen!!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
pm'en? Sinds wanneer kan dat hier?
Dat kan alleen als je een nieuwe user bent.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
pm'en? Sinds wanneer kan dat hier?
Volgens mij baseer jij je op een enkele televisie uitzending van Holland Sport. Piet Visser is nou eenmaal niet het type dat koste wat kost zijn zin/visie doordrijft. Heb wel vaker interviews van hem gelezen en hij ziet zijn vak als het inventariseren/beoordelen van spelers. Wat de club er dan mee doet vindt hij beroepshalve niet zijn taak. Als Visser dus wat overtuigender van karakter zou zijn geweest speelde Adriano nu misschien wel in Eindhoven, dat is een deel van het verhaal. De andere kant van het verhaal werd in die uitzending van Holland Sport belicht.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gerets is zelf een kijkje gaan nemen en vond dat Adriano er niets van kon. Hij was niet meer te overtuigen door Piet de Visser.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je een nieuwe user bent.
wat een dooddoener, nog liever met superspits ook in de finalequote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik bedoel overtuigender tegen Gerets om hem te nemen. Maar nogmaals, liever met een teamspeler in de halve finale CL staan dan afhankelijk zijn van 1 superspits.
er is wel voor Wilfred gezongen. Op het balkon werd skiete Willie ingezet en iig ons deel van t plein nam t over. Maar t klonk niet echt massaal.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Net terug uit eindhoven =) ut was echt geweldig!!
Alleen vond ik het een b-tje minder dat er helemaal geen woord over Bouma gerept werd boven op het stadhuis... volgens mij werd iedere basisspeler/net niet basisspeler genoemt, toegezongen e.d. behalve Bouma!
maar al met al weer een leuk feestje =)
--
nog een klein vraagje, weet niet of da mag, maar kan iemand me [pm]'en als iemand de kampioenscd op MP3 heeft?
alvast bedankt
--
dat heeft volgens mij goed gewerkt, k zie Diego niet meerquote:Op maandag 9 mei 2005 13:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]Weer een nieuwe functie! Hoe is het met het wegstemmen?
Nog anderhalve maand ofzoietsquote:Op maandag 9 mei 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heeft volgens mij goed gewerkt, k zie Diego niet meer
quote:Even een vraagje over het 2e elftal, iemand enig idee wie daar morgen vanavond in meespelen?
Het is namelijk zo dat die tegen Heracles spelen, ik ga even een kijkje nemen dan
Kan zijn dat Hiddink wat "inspecteurs" meeneemt om alvast op kunstgras te spelen...
Ik heb geeeeeeeeeeeeeeen idee! sorry..quote:
Wanneer stond PSV met een 'super'spits in de halve finale CL?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een dooddoener, nog liever met superspits ook in de finale
[..]
Jah gelijk heb je, je zag ook veel gasten die hadden zelf treedjes bier van huis meegenomen.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef Helly het volgende:
Als je een stukje de markt aflipe richting de Pathe had je Heineken voor 1 euro. Wij nog tegen die mensen van Bav gezegd dat het ons speet maar dat we voor zo'n groot prijsverschil toch maar Heineken gingen drinken.![]()
Gewoon drukken op Free, of free download ofzo. En dan in het volgende scherm onderaan telt hij af totdat je mag downloaden. Als hij bij 0 (dôh) is komt de link er te staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef ASSpirine het volgende:
trouwen,s hoe werkt dat rapidshare gedoe eigenlijk?
Snaper niks van
Ruimte zat hierquote:Op maandag 9 mei 2005 20:53 schreef knep het volgende:
Zo ben ook weer beetje boven water gekomen.
Leuk feestje gevierd gisteren, vanmorgen was ik nog zat.
Nog 85 foto's gemaakt eens kijken of ik nog een leuke kan posten.
Al zo goed als rond. Hij voelt zich meer Nederlander dan Marokkaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
Jullie Marokkaan gaat misschien voor NL ballen trouwens. Wellicht al langs gekomen.
Das Ibi neem ik aanquote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al zo goed als rond. Hij voelt zich meer Nederlander dan Marokkaan.
quote:
Qvist heb je het dan over..? Daar horen we idd nooit iets over.. Schijnt ook vaak met zijn fysieke gesteldheid te kampen..quote:Op maandag 9 mei 2005 22:18 schreef Zapper het volgende:
Het schijnt dat Sibon bijna van het balkon was afgevallen?
Vanavond bij Jong Heracles Almelo - Jong PSV geweest (2-1) ...
Hoe komt het dat "het grootste talent van Denemarken" daar op de bank zit, en mocht blijven??
Heeft problemen idd. Gaat er wel komen als hij die problemen overwint.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Djekko het volgende:
[..]
Qvist heb je het dan over..? Daar horen we idd nooit iets over.. Schijnt ook vaak met zijn fysieke gesteldheid te kampen..
Volgens mij niet, vandaar dat hij nog twijfelt waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
hehe.. duidelijk
Is hij wel ooit uitgekomen voor Marokko?
heb geen vertrouwen in hoogstratequote:Op maandag 9 mei 2005 22:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft problemen idd. Gaat er wel komen als hij die problemen overwint.Hoogstrate is in potentie ook de beste middenvelder die we hebben; Maar de vraag is of hij ooit over zijn problemen heen zal kunnen stappen...
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:18 schreef Zapper het volgende:
Het schijnt dat Sibon bijna van het balkon was afgevallen?
Vanavond bij Jong Heracles Almelo - Jong PSV geweest (2-1) ...
Hoe komt het dat "het grootste talent van Denemarken" daar op de bank zit, en mocht blijven??
Die vraag wil ik wel even beantwoorden: nee. Die jongen heeft echt veel te serieuze problemen om ooit topvoetbal te kunnen spelen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:22 schreef cultheld het volgende:
Hoogstrate is in potentie ook de beste middenvelder die we hebben; Maar de vraag is of hij ooit over zijn problemen heen zal kunnen stappen...
Helaas wel, zoiets gun je niemand.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die vraag wil ik wel even beantwoorden: nee. Die jongen heeft echt veel te serieuze problemen om ooit topvoetbal te kunnen spelen.
enquote:9/5/2005 - Lerby sluit transfer Van der Vaart naar PSV niet uit
(Gepost door RvN)
Zaakwaarnemer Lerby heeft tegen De Telegraaf laten weten dat Rafael van der Vaart Ajax aan het einde van het seizoen definitief wil verlaten. Zondag had hij al een orienterend gesprek met HSV. Lerby wilde PSV niet uitsluiten als nieuwe werkgever, al zou de Eindhovense club formeel nog geen interesse hebben getoond. Wel heeft Lerby regelmatig contact met Hiddink. Van der vaart zal tussen de verschillende aanbiedingen gaan kiezen.
quote:9/5/2005 - Ten Rouwelaar wil bij Zwolle blijven
(Gepost door RvN)
In een reactie tegenover de regionale krant De Stentor laat Ten Rouwelaar weten dat hij het liefst bij Fc Zwolle wil blijven. "Als PSV zich hard opstelt, speel ik volgend seizoen bij Eindhoven. Maar dan heb ik niet het gevoel dat mijn carrière nog in de lift zit. Ik wil zo hoog mogelijk spelen en schat FC Zwolle hoger in dan Eindhoven. Ik geloof best dat PSV er wat goeds van maakt bij Eindhoven, maar daar gaat zeker een seizoen overheen. Ik ben geen twintig meer, voor mij komt zo’n team in opbouw net te laat."
quote:PSV gelooft in Van der Vaart
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF
EINDHOVEN – PSV is serieus van plan om Rafael van der Vaart naar Eindhoven te halen. De 22-jarige middenvelder maakte gisteren officieel bekend dat hij Ajax aan het eind van het seizoen wil verlaten. De Amsterdamse club wil meewerken aan een vertrek, maar kan wel een afkoopsom bedingen. Die bedraagt zo’n drie miljoen euro.
Technisch directeur Guus Hiddink van PSV wil de interesse in Van der Vaart niet formeel bevestigen. Spelersmakelaar Sören Lerby, die de zaken van Van der Vaart behartigt, ontkent de belangstelling niet langer. “Officieel heeft PSV zich niet gemeld, maar ik spreek Guus Hiddink natuurlijk nog wel eens”, zei de Deen die eind jaren tachtig door Hiddink als speler naar PSV werd gehaald. Hiddink ziet in Van der Vaart –wiens contract bij Ajax nog een jaar doorloopt- een versterking van het middenveld, waar Van Bommel en Vogel komend seizoen wegvallen. Hiddink vindt het van belang dat de ruggegraat van zijn team van Nederlandse komaf is. Groot voordeel van Van der Vaart is dat hij op jonge leeftijd over een aantal jaren nog een restwaarde vertegenwoordigt. Van der Vaart staat ook in de belangstelling van Hamburger SV. Afgelopen weekeinde bracht hij een bezoek aan de Duitse club. Algemeen directeur Arie van Eijden van Ajax bevestigde gisteravond daarvan op de hoogte te zijn. “We weten dat hij niet wil bijtekenen en via zijn zaakwaarnemer heeft hij laten weten dat hij wil vertrekken”, zei Van Eijden. “Maar er is nog geen enkele club geweest die zich officieel of officieus interesse heeft getoond.” Van der Vaart heeft twee moeizame jaren achter de rug bij Ajax. Zowel onder trainer Ronald Koeman als onder diens opvolger Danny Blind had hij geen basisplaats. De afgelopen maand was hij door een enkelblessure niet inzetbaar. Gisteren trainde Van der Vaart voor het eerst weer mee met de Ajax-selectie. Van der Vaart debuteerde in april 2000 op 17-jarige leeftijd in het eerste van Ajax. Hij maakte vervolgens een stormachtige ontwikkeling door. Tussen 2001 en 2003 maakte hij 32 competitietreffers voor de club. In die tijd zaten tal van topclubs achter hem aan. Daarna ging het bergwaarts met de international. Hij verloor zijn aanvoerdersband én zijn plaats in het Nederlands elftal. Dit seizoen kwam hij tot twintig wedstrijden voor Ajax en scoorde hij slechts vier keer. Met het oog op het WK van 2006 wil Van der Vaart weer een vaste plaats veroveren bij een topclub. Hiddink gelooft dat een vertrek naar PSV de loopbaan van Van der Vaart een nieuwe impuls kan geven.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:26 schreef gr8w8 het volgende:
He Guus, jij ook hier.
Yup.![]()
Biertjuh?
Yup.![]()
Het is wat he, vdVaart z'n enkel.
Yup.![]()
Maar straks issie weer beter en kannie misschien wel dat plekje op het middenveld bij PSV opvullen.
Yup.![]()
Zou een mooie opsteker zijn met het oog op een basisplaats en het WK.
Yup.![]()
(Guus zoekt een andere barkruk op)
...
He Raffie! Hiddink is geinterreseerd! Nu die pa van je nog effe omlullen.
Ik twijfel eigenlijk nog steeds of ik er wel of niet blij mee moet zijn....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:21 schreef DIJK het volgende:
Dat er eens een fatsoenlijke buitenlandse club aanklopt bij Ajax voor die dikke. Als er alleen maar van die clubs van het kaliber HSV komen gaat hij straks nog echt naar PSV. Daar zit ik niet echt op te wachten.
Als Guus em koopt ga ik er wel achter staan, want ik heb vertrouwen in Guus. Maar in principe heb ik hem liever niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef appelsientje het volgende:
Ik twijfel eigenlijk nog steeds of ik er wel of niet blij mee moet zijn....
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef DIJK het volgende:
[..]
Als Guus em koopt ga ik er wel achter staan, want ik heb vertrouwen in Guus. Maar in principe heb ik hem liever niet.
Raffie gaat niet naar PSV, als er geen fatsoenlijke club voor hem komt gaat hij gewoon zakken vullen bij een of andere Engelse subtopper ofzo...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:21 schreef DIJK het volgende:
Dat er eens een fatsoenlijke buitenlandse club aanklopt bij Ajax voor die dikke. Als er alleen maar van die clubs van het kaliber HSV komen gaat hij straks nog echt naar PSV. Daar zit ik niet echt op te wachten.
jammer die had k zeker wel in een PSV shirt willen zienquote:9/5/2005 - Trabelsi: kans heel klein op transfer naar PSV
(Gepost door RvN)
In het Parool laat Hatem Trabelsi weten dat hij nog niet weet of hij bij Ajax zal blijven. "Ajax heeft me een voorstel gedaan, maar ik droom van een grote competitie. Daarom is de kans heel klein dat ik naar PSV ga. Die club heeft me ook een aanbieding gedaan. Maar als ik wegga bij Ajax, wil ik naar Engeland, Italië of Spanje."
Ik niet, laat hem maar lekker naar Hamburger SV gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Zitten jullie echt op VdV te wachten?
Guus heeft er wel kijk op! En het is sowieso een verbetering tov Vogel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
nou tis de verlosser maar t was een goede speler waarvan k denk dat de hand van Hiddink hem weer naar zn oude niveau kan brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Onder Hiddink komt het wel goed met hemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
idd k denk dat er wat meer rust rond hem komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In de voorbereiding keihard trainen. Voor het eerst weer een afgetrainde van der Vaart. Hij lijkt me ook wel een gevoelsmens. Dan moet er bij PSV toch meer uitkomen dan dit seizoen bij Ajax.
Hiddink heeft nou eenmaal zn maniertjes met spelers. En bij Ajax heeft VdV nu eenmaal overhoop gelegen met de trainers. Er is daar niet naar hem geluisterd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Hiddink zichzelf dan wel een klein beetje overschat hoor. Waarom zou hij VdV wel kunnen laten voetballen?
Omdat Guus een van de beste trainers ter wereld is, vooral op het mentale vlak wat volgens mij voor VdV heel erg belangrijk is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou hij VdV wel kunnen laten voetballen?
VDV had toch zoveel respect voor trainer Hiddink? En bij PSV is de sfeer echt beter in de groep. Er hangt niet die zakelijke sfeer zoals bij Ajax. Lijkt me dat je je dan beter op je gemak voelt en dus beter kan voetballen..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Hiddink zichzelf dan wel een klein beetje overschat hoor. Waarom zou hij VdV wel kunnen laten voetballen?
Park ok, maar Lee en Vogel zitten echt aan de top van hun kunnen. Hoewel ik moet toegeven dat 'ie z'n eerste goede voorzet ooit met links wel meteen op een goed moment gaf, tegen Milan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Als VDV naar PSV komt, wordt hij een wereldspeler. Waarom? Als Hiddink van Park, Lee en Vogel Europese topvoetballers weet te maken, dan kan hij van VDV een wereldspeler maken.
Vogel was onder Gerets al een prima speler en Hiddink schatte hem zelfs eerst niet op waarde, hij mocht afgelopen zomer nog vertrekkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Als VDV naar PSV komt, wordt hij een wereldspeler. Waarom? Als Hiddink van Park, Lee en Vogel Europese topvoetballers weet te maken, dan kan hij van VDV een wereldspeler maken.
eerste goede voorzetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Park ok, maar Lee en Vogel zitten echt aan de top van hun kunnen. Hoewel ik moet toegeven dat 'ie z'n eerste goede voorzet ooit met links wel meteen op een goed moment gaf, tegen Milan.
Vogel heeft nog nooit zo'n goed seizoen gedraaid als dit seizoen. Vorig jaar gaf ie nog van alles breed; Nu speelt ie soms zelfs vooruit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vogel was onder Gerets al een prima speler en Hiddink schatte hem zelfs eerst niet op waarde, hij mocht afgelopen zomer nog vertrekken
Met links staat er. Lezen is ook een kunstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerste goede voorzet![]()
Lee staat jaarlijks hoog in de lijst qua assists
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met links staat er. Lezen is ook een kunst
Hij is linksbackquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verrek ja, mijn excuses. Hij is dan ook rechtsbenig, dus logisch dat ie met links niet zoveel goed voorkrijgt
Nooit geschoten is altijd mis en de middenvelders van Neerlandse komaf liggen niet voor het oprapen als je op de centen moet kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Damn die gast was echt he-le-maal weg tijdens de huldigingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:01 schreef dndiek het volgende:
Cees-Rein vd Hoogenband zat tijdens de huldiging even bij Omroep Brabant en die zei over Gomes:
Dat keepers gekken zijn dat weet iedereen, Waterreus was er ook zo een, maar die Gomes die is echt helemaal gek![]()
Ja bedoelde inderdaad Qvist, vind het best vreemd dat we niets van die jongen hebben gezien dit jaar, en had toch wel verwacht dat ik 'm gisteren in actie zou zien...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Djekko het volgende:
Qvist heb je het dan over..? Daar horen we idd nooit iets over.. Schijnt ook vaak met zijn fysieke gesteldheid te kampen..
Ik ga waarschijnlijk naar een jeugdtoernooi in Terborg en daar zal hij zeer waarschijnlijk wel aan speeltijd toekomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja bedoelde inderdaad Qvist, vind het best vreemd dat we niets van die jongen hebben gezien dit jaar, en had toch wel verwacht dat ik 'm gisteren in actie zou zien...
daar speelt toch de A1? En Qvist zit bij Jong PSVquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar een jeugdtoernooi in Terborg en daar zal hij zeer waarschijnlijk wel aan speeltijd toekomen.
Qvist zit bij die selectie hoor, net als Robin Faber en Dirk Marcellis; Om maar eens een paar talentjes uit die selectie te noemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar speelt toch de A1? En Qvist zit bij Jong PSV
Wat is het toch saai om altijd gelijk te hebbenquote:
Als linksback hoor je wat met je linker te kunnen, zeker als back/buiten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
idd, maar rechtsbenig
noem me eens een betere linksback in Nederland op dit moment?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als linksback hoor je wat met je linker te kunnen, zeker als back/buiten.
Maxwell is zelfs met afgescheurde kruisbanden beterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noem me eens een betere linksback in Nederland op dit moment?
Dacht ff dat je Basto of Bosschaart ging noemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maxwell is zelfs met afgescheurde kruisbanden beter
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maxwell is zelfs met afgescheurde kruisbanden beter
Het feit dat PSV de beste ploeg van Nederland is, zegt volgens jou zeker ook meer over het niveau van Ajax dan dat van PSV.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:20 schreef Sloggi het volgende:
Het feit dat Lee de beste linksback van Nederland is zegt meer over het niveau van Nederland dan dat van Lee.
Nee hoor. Ik ben Diego nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het feit dat PSV de beste ploeg van Nederland is, zegt volgens jou zeker ook meer over het niveau van Ajax dan dat van PSV.
Vergeet Rósicky niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik pak het rijtje voorspelde versterkingen van cultheld er nog even bij:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Ik blijf erbij, uiteindelijk komen er een stel spelers waar we nog nooit van gehoord hebben.
Waarom staat er al een streep door Zenden en Robinho? Er is nog niks definitiefsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Ik blijf erbij, uiteindelijk komen er een stel spelers waar we nog nooit van gehoord hebben.
Die strepen kun je weghalen want het is niet zeker dan die spelers niet komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Daar kwam cult pas later mee, dit is een eerder lijstje...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:20 schreef Sloggi het volgende:
Het feit dat Lee de beste linksback van Nederland is zegt meer over het niveau van Nederland de Champions League dan dat van Lee.
Zodra ze toch komen zal ik die strepen onmiddelijk weghalen en ten overstaan van heel VBL mijn ongelijk luidkeels verkondigen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:40 schreef Djekko het volgende:
[..]
Waarom staat er al een streep door Zenden en Robinho? Er is nog niks definitiefs
hou ik je aanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra ze toch komen zal ik die strepen onmiddelijk weghalen en ten overstaan van heel VBL mijn ongelijk luidkeels verkondigen...
Is die al weer stilletjes afgevoerd?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar kwam cult pas later mee, dit is een eerder lijstje...
Nou klopt 'ie niet meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef WooZ het volgende:
[Het feit dat Lee de beste linksback van Nederland is zegt meer over het niveau van Nederland de Champions League dan dat van Lee.]
Rosicky zal wel niet doorgaan, omdat Dortmund nu Europees voetbal gaat halen. Maar op Barreto, Granqvist en Robinho hoop ik nog steeds.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is die al weer stilletjes afgevoerd?
Nog maar 9 postsquote:
van mij mag jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:36 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nog maar 9 postsNieuwe titel met een quote uit het filmpje?
Van mij mag je (hem openen)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:36 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nog maar 9 postsNieuwe titel met een quote uit het filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |