quote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Bos Zapper Appelsientje Cultheld Pascalheister Djekko en alle andere PSV-ers in VBL bedankt voor dit geweldige seizoen! Echt een verrijking voor de PSV-supporter op Fok!Houdoe bedankt Ole Ole
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Bos Zapper Appelsientje Cultheld Pascalheister Djekko en alle andere PSV-ers in VBL bedankt voor dit geweldige seizoen! Echt een verrijking voor de PSV-supporter op Fok!Houdoe bedankt Ole Ole
Ik had het meer over sommige supporters...quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ja, ze flikkeren geluid door geluidDie reporter stelt kutvragen
![]()
Mooi gesproken Spideyquote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Daar zijn zij al aan gewend.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had het meer over sommige supporters...
Ow, op OB..quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had het meer over sommige supporters...
Die gast bij die gehandicaptenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ja, ze flikkeren geluid door geluidDie reporter stelt kutvragen
![]()
Jij ook hequote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Jij ook!!!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
En Rubbereend.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
En Pyth natuurlijk
En Rubbereendquote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
En Pyth natuurlijk
Ben jij tegenwoordig ook een PSV-er ??quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef VoreG het volgende:
en ik dan?
En Diego!!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef cultheld het volgende:
En Rubbereend.
Nee ik vind gefeliciteerd worden leukquote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig ook een PSV-er ??
![]()
Ook al heeft ie een ban momenteel, we mogen hem niet vergetenquote:
Ironiequote:
In ieder hartje schuilt een PSV hartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |