Het feit dat PSV de beste ploeg van Nederland is, zegt volgens jou zeker ook meer over het niveau van Ajax dan dat van PSV.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:20 schreef Sloggi het volgende:
Het feit dat Lee de beste linksback van Nederland is zegt meer over het niveau van Nederland dan dat van Lee.
Nee hoor. Ik ben Diego nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het feit dat PSV de beste ploeg van Nederland is, zegt volgens jou zeker ook meer over het niveau van Ajax dan dat van PSV.
Vergeet Rósicky niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik pak het rijtje voorspelde versterkingen van cultheld er nog even bij:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Ik blijf erbij, uiteindelijk komen er een stel spelers waar we nog nooit van gehoord hebben.
Waarom staat er al een streep door Zenden en Robinho? Er is nog niks definitiefsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Ik blijf erbij, uiteindelijk komen er een stel spelers waar we nog nooit van gehoord hebben.
Die strepen kun je weghalen want het is niet zeker dan die spelers niet komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
-Zenden
-VDV
-Barretto
-Granqvist
-Robihno
Daar kwam cult pas later mee, dit is een eerder lijstje...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:20 schreef Sloggi het volgende:
Het feit dat Lee de beste linksback van Nederland is zegt meer over het niveau van Nederland de Champions League dan dat van Lee.
Zodra ze toch komen zal ik die strepen onmiddelijk weghalen en ten overstaan van heel VBL mijn ongelijk luidkeels verkondigen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:40 schreef Djekko het volgende:
[..]
Waarom staat er al een streep door Zenden en Robinho? Er is nog niks definitiefs
hou ik je aanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra ze toch komen zal ik die strepen onmiddelijk weghalen en ten overstaan van heel VBL mijn ongelijk luidkeels verkondigen...
Is die al weer stilletjes afgevoerd?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar kwam cult pas later mee, dit is een eerder lijstje...
Nou klopt 'ie niet meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef WooZ het volgende:
[Het feit dat Lee de beste linksback van Nederland is zegt meer over het niveau van Nederland de Champions League dan dat van Lee.]
Rosicky zal wel niet doorgaan, omdat Dortmund nu Europees voetbal gaat halen. Maar op Barreto, Granqvist en Robinho hoop ik nog steeds.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is die al weer stilletjes afgevoerd?
Nog maar 9 postsquote:
van mij mag jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:36 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nog maar 9 postsNieuwe titel met een quote uit het filmpje?
Van mij mag je (hem openen)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:36 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nog maar 9 postsNieuwe titel met een quote uit het filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |