Lamey is er ook niet. Ik vraag me af waarom.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:36 schreef Djekko het volgende:
[..]
Was hij er niet?Ik dacht dat alleen Lee en Farfán ontbraken..
Erg stoer om met zoiets rond te lopen op de kampioensdag. Het jammerlijke is dat jullie lampen zoiets niet durven als je maar met een paar man bent.quote:
was t ook zo als altijdquote:Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef appelsientje het volgende:
Hey Eend welkom terug
zag er gezellig uit daar!!
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
SRV Männer - K-k-kampioenen
Hehe heel het stadion ontplofte weer zeg bij dat nummer
je moet alleen wel een PSV shirt aanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een feessie was met veel bier, dan ben ik er zo hoor
en de stad heel houden na de huldigingquote:Op zondag 8 mei 2005 23:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet alleen wel een PSV shirt aan![]()
Nathan Coe.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:24 schreef dndiek het volgende:
Wie begon er te zingen van: Who the F*ck is Milan??
wanneer heeft Coe dat gezongen? In het publiek was t al een tijd te horen iigquote:Op zondag 8 mei 2005 23:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nathan Coe.
Wat was dat canal + filmpje geweldig zeg! Was net op het einde bij Studio Voetbal.
toen ze op het balkon stonden, Van Bommel had het woord en zei nog wat over Milan, toen hij klaar was pakte Coe de microfoon af en riep het richting publiekquote:Op zondag 8 mei 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer heeft Coe dat gezongen? In het publiek was t al een tijd te horen iig
Ja super he!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nathan Coe.
Wat was dat canal + filmpje geweldig zeg! Was net op het einde bij Studio Voetbal.
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toen ze op het balkon stonden, Van Bommel had het woord en zei nog wat over Milan, toen hij klaar was pakte Coe de microfoon af en riep het richting publiek
superboeren hebben diequote:Op maandag 9 mei 2005 00:01 schreef Shreyas het volgende:
Waar slaat dat 'Boeruhh....' eigenlijk op, dat was toch de naam van De Graafschap ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |