Iedereen is zatquote:
idd...... geef die jongen een biertjequote:
quote:
Ja, ze flikkeren geluid door geluidquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Bos Zapper Appelsientje Cultheld Pascalheister Djekko en alle andere PSV-ers in VBL bedankt voor dit geweldige seizoen! Echt een verrijking voor de PSV-supporter op Fok!Houdoe bedankt Ole Ole
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Bos Zapper Appelsientje Cultheld Pascalheister Djekko en alle andere PSV-ers in VBL bedankt voor dit geweldige seizoen! Echt een verrijking voor de PSV-supporter op Fok!Houdoe bedankt Ole Ole
Ik had het meer over sommige supporters...quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ja, ze flikkeren geluid door geluidDie reporter stelt kutvragen
![]()
Mooi gesproken Spideyquote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Daar zijn zij al aan gewend.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had het meer over sommige supporters...
Ow, op OB..quote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had het meer over sommige supporters...
Die gast bij die gehandicaptenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ja, ze flikkeren geluid door geluidDie reporter stelt kutvragen
![]()
Jij ook hequote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
Jij ook!!!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:05 schreef Spideyman het volgende:
En Rubbereend.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
En Pyth natuurlijk
En Rubbereendquote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
En Pyth natuurlijk
Ben jij tegenwoordig ook een PSV-er ??quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef VoreG het volgende:
en ik dan?
En Diego!!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef cultheld het volgende:
En Rubbereend.
Nee ik vind gefeliciteerd worden leukquote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig ook een PSV-er ??
![]()
Ook al heeft ie een ban momenteel, we mogen hem niet vergetenquote:
Ironiequote:
In ieder hartje schuilt een PSV hartquote:
Tsja, dat weet onderhand heel Nederland alquote:Op zondag 8 mei 2005 20:17 schreef cultheld het volgende:
Van Bommel gaat trouwens sowieso naar Barcelona; Willy van de Kerkhof zei aan het begin van de uitzending ook al dat Van Bommel naar Barca gaat.
Die idd....quote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ow, op OB..Ja, ik zou me bijna schamen voor die gast met zijn 'Boeren zijn de baas in Amsterdam'
Die zei Rotterdam hoor, i.v.m. de op handen zijnde Amstelcup finale in Rotterdam.quote:
Djekko,ga effe je oren nakijken dan,zal het ook zo doen...quote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zei Rotterdam hoor, i.v.m. de op handen zijnde Amstelcup finale in Rotterdam.
Nee, die zei Amsterdamquote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zei Rotterdam hoor, i.v.m. de op handen zijnde Amstelcup finale in Rotterdam.
Je kunt beter je ogen nakijken, Cultheld zei hetquote:Op zondag 8 mei 2005 20:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Djekko,ga effe je oren nakijken dan,zal het ook zo doen...
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kunt beter je ogen nakijken, Cultheld zei het![]()
gek he met een kampioensfeestquote:Op zondag 8 mei 2005 20:20 schreef twi het volgende:
Die Van Bommel was trouwens stevig beschonken, volgens mij, bij z'n interviewtje
Die oude kerel toch?quote:
Dáár kan ik niet tegen opquote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kunt beter je ogen nakijken, Cultheld zei het![]()
Jaquote:
Volgens mij zei hij Rotterdamquote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
JaVolgens mij zei die toch echt Amsterdam
quote:
quote:
Yes, ik wist hetquote:
Ik ook: PSV pakt de dubbel.quote:
Kom op, wat is Willem II nou weerquote:Op zondag 8 mei 2005 20:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat denk ik ook maar het is nog niet zo ver
Pas op: Dit riekt naar Ajax-neigingenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:29 schreef Djekko het volgende:
[..]
Kom op, wat is Willem II nou weer
PSV pakt de dubbel met gemak
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef Spideyman het volgende:
Volgende week PSV - Feyenoord trouwens
Oh ja, die wedstrijd komt ook nog ff tussendoor..quote:Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef Spideyman het volgende:
Volgende week PSV - Feyenoord trouwens
"Komt er zo'n snaijper omhoog..."quote:
Goed geschreven inderdaadquote:
Zekerquote:
Echte humor hebben ze in Amsterdam:quote:
Da's idd een mooi staaltje zelfspot van die gastquote:Op zondag 8 mei 2005 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Echte humor hebben ze in Amsterdam:
Vorig jaar eind mei, een willekeurige Ajax-supporter in een camera van Studio Sport: Wai van OAJAX sijn kampioen en worde folgent jah kampioen fan Naidelant en de koamande tien jah oak en folgend jah winnen wai de Tjempjens Liek, want wai Sain AOJAX.
Sjezusquote:Op zondag 8 mei 2005 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Echte humor hebben ze in Amsterdam:
Vorig jaar eind mei, een willekeurige Ajax-supporter in een camera van Studio Sport: Wai van OAJAX sijn kampioen en worde folgent jah kampioen fan Naidelant en de koamande tien jah oak en folgend jah winnen wai de Tjempjens Liek, want wai Sain AOJAX.
Was hij er niet?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is Lamey niet bij de huldiging?
Nee, hij werd ook niet op het veld geroepen.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:36 schreef Djekko het volgende:
[..]
Was hij er niet?Ik dacht dat alleen Lee en Farfán ontbraken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |