Ik niet, laat hem maar lekker naar Hamburger SV gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Zitten jullie echt op VdV te wachten?
Guus heeft er wel kijk op! En het is sowieso een verbetering tov Vogel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
nou tis de verlosser maar t was een goede speler waarvan k denk dat de hand van Hiddink hem weer naar zn oude niveau kan brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Onder Hiddink komt het wel goed met hemquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
idd k denk dat er wat meer rust rond hem komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In de voorbereiding keihard trainen. Voor het eerst weer een afgetrainde van der Vaart. Hij lijkt me ook wel een gevoelsmens. Dan moet er bij PSV toch meer uitkomen dan dit seizoen bij Ajax.
Hiddink heeft nou eenmaal zn maniertjes met spelers. En bij Ajax heeft VdV nu eenmaal overhoop gelegen met de trainers. Er is daar niet naar hem geluisterd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Hiddink zichzelf dan wel een klein beetje overschat hoor. Waarom zou hij VdV wel kunnen laten voetballen?
Omdat Guus een van de beste trainers ter wereld is, vooral op het mentale vlak wat volgens mij voor VdV heel erg belangrijk is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou hij VdV wel kunnen laten voetballen?
VDV had toch zoveel respect voor trainer Hiddink? En bij PSV is de sfeer echt beter in de groep. Er hangt niet die zakelijke sfeer zoals bij Ajax. Lijkt me dat je je dan beter op je gemak voelt en dus beter kan voetballen..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Hiddink zichzelf dan wel een klein beetje overschat hoor. Waarom zou hij VdV wel kunnen laten voetballen?
Park ok, maar Lee en Vogel zitten echt aan de top van hun kunnen. Hoewel ik moet toegeven dat 'ie z'n eerste goede voorzet ooit met links wel meteen op een goed moment gaf, tegen Milan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Als VDV naar PSV komt, wordt hij een wereldspeler. Waarom? Als Hiddink van Park, Lee en Vogel Europese topvoetballers weet te maken, dan kan hij van VDV een wereldspeler maken.
Vogel was onder Gerets al een prima speler en Hiddink schatte hem zelfs eerst niet op waarde, hij mocht afgelopen zomer nog vertrekkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Als VDV naar PSV komt, wordt hij een wereldspeler. Waarom? Als Hiddink van Park, Lee en Vogel Europese topvoetballers weet te maken, dan kan hij van VDV een wereldspeler maken.
eerste goede voorzetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Park ok, maar Lee en Vogel zitten echt aan de top van hun kunnen. Hoewel ik moet toegeven dat 'ie z'n eerste goede voorzet ooit met links wel meteen op een goed moment gaf, tegen Milan.
Vogel heeft nog nooit zo'n goed seizoen gedraaid als dit seizoen. Vorig jaar gaf ie nog van alles breed; Nu speelt ie soms zelfs vooruit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vogel was onder Gerets al een prima speler en Hiddink schatte hem zelfs eerst niet op waarde, hij mocht afgelopen zomer nog vertrekken
Met links staat er. Lezen is ook een kunstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerste goede voorzet![]()
Lee staat jaarlijks hoog in de lijst qua assists
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met links staat er. Lezen is ook een kunst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |