Ik ga wel in pakquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Vorige deeltje : [WFL-meet] Omniversum Den Haag
Let op, er is een dresscode : Een T-shirt met je avatar er op. Wanneer je je avatar (Het liefst een erg grote/gedetailleerde versie) naar Lupa_Solitaria stuurt, zorgt zij voor een T-shirt tegen kostprijs.
Ehm, dat gedeelte kan nu uit de OP.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:59 schreef Alicey het volgende:
Ik dacht aan week 21, 22 of 23. Dus 28/29 mei, 4/5 juni, 11/12 juni. Roept u maar!
Ik heb ook geen pak.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal met Lupa overleggen of we dat als alternatief aanvaarden.
Leve de democratie!quote:
Dan een pak.quote:Op zondag 8 mei 2005 00:21 schreef livEliveD het volgende:
Teveel vraagtekens
"T-shirt met avatar is praktisch verplicht. Degenen die dat niet doen zullen uiteraard enkele martelingen ondergaan. "
Me kleding is me handelsmerk.Sorry maar geen avatar T-shirt voor mij en me vriendin
Daar wil ik over nadenkenquote:
Ja maar, dat gaat dus niet he. Spirituelen lopen altijd in een soepjurk, hebben 12 dikke lange kettingen om hun nek, dragen slippers of sandalen en ze hebben hun haar altijd op een dergelijke manier zitten dat het lijkt alsof ze net uit het winderige hooggebergte van Tibet komen aanslenteren. Ik kan dan toch niet opeens komen aanlopen met een avatar T-shirt? Dan ben ik gelijk geen echte spiritueel meer!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:47 schreef Alicey het volgende:
Het wordt dus tijd voor een cursus spiritueel zijn met dresscode.
Je moet dan ook een soepjurk met je avatar er op dragen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja maar, dat gaat dus niet he. Spirituelen lopen altijd in een soepjurk, hebben 12 dikke lange kettingen om hun nek, dragen slippers of sandalen en ze hebben hun haar altijd op een dergelijke manier zitten dat het lijkt alsof ze net uit het winderige hooggebergte van Tibet komen aanslenteren. Ik kan dan toch niet opeens komen aanlopen met een avatar T-shirt? Dan ben ik gelijk geen echte spiritueel meer!
Nee, want ik wil jou met een shirt met een roze beertje zien.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik ook in pak als ik geen t-shirt met avatar wil dragen?
Goh, waarom is dat dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, want ik wil jou met een shirt met een roze beertje zien.
Anders neem je een pak en een t-shirt met een beertje mee, en gaan wij er over stemmen.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goh, waarom is dat dan?
Misschien zie ik er in pak wel veel mooier uit
Dat klinkt als een halve modeshowquote:Op zondag 8 mei 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Anders neem je een pak en een t-shirt met een beertje mee, en gaan wij er over stemmen.
Waar zit ie precies?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hier in Leeuwarden zit een hele coole winkel waar je voor ¤ 100,- prachtige galajurken kunt kopen. Geļmporteerd uit het Midden-Oosten (o.i.d.). Ik loop telkens kwijlend die winkel voorbij.
Ja, gewoon je eigen kloffie aan dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
Hmmm... 100 euro is op zich voor een goede jurk niet veel, maar het komt me even niet zo gelegen eigenlijk.. Denk dat ik het gewoon bij het oude plan houd.
Op de Voorstreek. Wilde je ook in galajurk gaan?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef Haushofer het volgende:
Waar zit ie precies?
miss sly wilde al in pak komen, wordt het een cross-dress-code?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op de Voorstreek. Wilde je ook in galajurk gaan?![]()
Nou ja, als ik niet zonder T-Shirt met avatar mag komen.....quote:
In vond een galajurk wel een goed idee van jequote:Op maandag 9 mei 2005 22:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou ja, als ik niet zonder T-Shirt met avatar mag komen.....![]()
Kijk, dąąr kan ik wat mee.quote:
* Doffy vraagt zich plotseling af of-ie toch geen bonen moet pikken op 11 juniquote:Op maandag 9 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaa, we maken er een travestiefeest van!![]()
<foute opmerking> Hoezo, je kleedt je als neger-slaaf?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy vraagt zich plotseling af of-ie toch geen bonen moet pikken op 11 juni
Zeg, gaan we discrimineren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy is een beetje blond voor een negerslaaf.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik hoef alleen zwarte negerslaven eigenlijk...
Voorlopig maar iets aangepast.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:40 schreef Maethor het volgende:
Misschien is het goed om in de tweede post van dit topic te vermelden dat men het over die dresscode niet eens is. Ik ben bang dat het verplichte karakter ("Let op, er is een dresscode") mensen afschrikt.
Ah je hebt een veel beter idee! Laat horenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef nikk het volgende:
Omniversum? Damn, gooi dan liever meteen je geld weg.
Doe dan liever een leuke cafe of strandtent-meet ofzo. Er is niets leukers dan filosoferen met een borreltje/drankje in de hand.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah je hebt een veel beter idee! Laat horen
Ah okee. Hoe dan ook, omniversum zuigt. Al jaaaaaren.quote:
Maar niet met slingers van 20 meter lang.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef Doffy het volgende:
En: we mogen met z'n allen Alicey spanken, na afloop!![]()
Oh.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar niet met slingers van 20 meter lang.
Waarom zuigt het omniversum?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Ah okee. Hoe dan ook, omniversum zuigt. Al jaaaaaren.
Seriously, gooi echt liever meteen je geld weg.
Die constatering is dan waarschijnlijk persoonsgebonden, want ik ben meerder keren bij het Omniversum geweest, maar ik heb nooit het gevoel gehad geen waar voor mijn geld te hebben gekregen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Ah okee. Hoe dan ook, omniversum zuigt. Al jaaaaaren.
Seriously, gooi echt liever meteen je geld weg.
Het lijkt mij ook wel leuk. Iets vergelijkbaars heb je in Dwingeloo (Planetron) en dat vond niet onaardig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oniversum zuigt helemaal niet, ik vind het erg leuk juist!
Ik ook niet, die lui een belletje geven kan echter geen kwaad denk ik..quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wordt het zo langzamerhand ook eens tijd om dat Omniversum te reserveren? Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zit met drukte daar...
Voor zover ze op het forum er niet zijn is het denk ik wel verstandig..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien moeten we alle users met een ? even een mailtje sturen en vragen of ze voor eind volgende week een besluit willen nemen en dat hier melden...?
Oki ik houd het even in de gaten dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou jij dat voor je rekening willen nemen, gezien het feit dat ik momenteel niet zoveel online ben? Heb in de mail gevraagd of men voor 20 mei wil laten weten of men komt.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:13 schreef Alicey het volgende:
* Alicey wacht op een woedende menigte die Lupa gaat lynchen.
Ben ik ook bang van ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dan word jij vast meegelyncht.
Mijn roze-rode shirt! Wat doe je?!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat vinden jullie ervan als het avatar-t-shirt idee van de baan is?
Daar moet ik even een nachtje over nadenken.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan hoor ik het morgen wel van je, lieverd.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef Haushofer het volgende:
Daar moet ik even een nachtje over nadenken.
quote:Maar het idee was wel leuk hoor. Echt waar.![]()
Die liefde is mij veel belangrijker dan het shirt, Lupjequote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het mąg natuurlijk wel. Ik maak er met liefde eentje voor je, hoor.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:26 schreef Doffy het volgende:
Die liefde is mij veel belangrijker dan het shirt, Lupje
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die komt nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had een lynchpartij verwacht omdat het idee uberhaupt was ontstaan eik.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat er niemand bezwaar tegen heeft als we géén t-shirts doen...
Na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten dat ik geen bezwaar heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat er niemand bezwaar tegen heeft als we géén t-shirts doen...
Ja. Je moet dan met me naar bed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:01 schreef Haushofer het volgende:
Maar misschien kan ik het wel goed maken![]()
Daar doe ik natuurlijk niet moeilijk overquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Je moet dan met me naar bed.
Ik wel. Mijn topic hier loopt ook denderendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef Doffy het volgende:
Nog steeds bezig met je inflatie-onderzoek, Lupje?
Nee, ik probeer gewoon mijn reputatie in stand te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef Doffy het volgende:
Nog steeds bezig met je inflatie-onderzoek, Lupje?
Inderdaad!quote:
Och, als je daarop kickt kunnen we jou ook net zo goed 'doen'. Ik zal even een natuurkundig verantwoorde methode uitdenken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Op welke manier gaat dat gebeuren Maethor, en val ik ook nog in de prijzen?
Toch geen slinger van 20m?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:26 schreef Maethor het volgende:
[..]
Och, als je daarop kickt kunnen we jou ook net zo goed 'doen'. Ik zal even een natuurkundig verantwoorde methode uitdenken.
Zoiets zat ik wel aan te denken.quote:
Natuurlijk durf je wel. Ik wil best je handje vasthouden als je het eng vindt hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:12 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, Alicey, ik durf niet. Mijn identiteit zou ontmaskerd worden.
Maar zou je het leuk vinden, als ik zou komen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk durf je wel. Ik wil best je handje vasthouden als je het eng vindt hoor!
Ik welquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar zou je het leuk vinden, als ik zou komen?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef FuifDuif het volgende:
Maar zou je het leuk vinden, als ik zou komen?
Jammer...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb even gekeken wanneer de examens zijn waarvoor ik me heb opgegeven, en dat blijkt 13/14/15 juni te zijn, of in ieder geval 2 van deze dagen. Ik vrees dus dat ik me voor de zekerheid maar terug ga trekken van de meet, aangezien ik nogal van het uitstellen ben en waarschijnlijk dat weekend op het laatste moment nog veel wil/moet gaan leren.
Ik vind het ook wel jammer, had er best wel zin inquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Jammer...
Maar ik heb ook een meet afgezegd vanwege mijn examens, dus het valt goed te begrijpen
Jammerquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb even gekeken wanneer de examens zijn waarvoor ik me heb opgegeven, en dat blijkt 13/14/15 juni te zijn, of in ieder geval 2 van deze dagen. Ik vrees dus dat ik me voor de zekerheid maar terug ga trekken van de meet, aangezien ik nogal van het uitstellen ben en waarschijnlijk dat weekend op het laatste moment nog veel wil/moet gaan leren.
Ik vind het echt leuk als je komt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk er zelf nog even over na. Dit meen ik serieus.
Dat zal niet zo snel gebeuren. Ik ben ook niet belachelijk gemaakt om mijn topics (Ik heb ook een rijke voorgeschiedenis.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, maar stel nu he, dat ik kom en ik word uitgelachen en belachelijk gemaakt vanwege mijn topics, want dat is mijn angst.
Ik denk eigenlijk dat dat wel meevalt.. De meeste meetgangers bij een WFL-meet zijn redelijk open-minded en zullen niet snel eventuele vooroordelen overhand geven. Bovendien denk ik dat niemand echt "puur" is en precies zoals diegene post..quote:Ik zal daar komen als normaal mens en niet zoals ik hier ben. Dat wil niet zeggen dat ik hier een trol ben en niet meer dan dat, maar in het echt ben ik een meer vriendelijk mens. Ik ben bang dat mijn imago hier nare consequenties zal hebben voor mij als fysiek persoon daar.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, maar stel nu he, dat ik kom en ik word uitgelachen en belachelijk gemaakt vanwege mijn topics, want dat is mijn angst. Ik zal daar komen als normaal mens en niet zoals ik hier ben. Dat wil niet zeggen dat ik hier een trol ben en niet meer dan dat, maar in het echt ben ik een meer vriendelijk mens. Ik ben bang dat mijn imago hier nare consequenties zal hebben voor mij als fysiek persoon daar.
Ik in eerste instantie meestal ook.. Ik geloof zelfs dat op de vorige WFL-meet een paar WFL'ers nog een keer bezorgd hebben gevraagd of alles wel goed was.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben in het echt heel stil, verlegen en lief...
Ik heb het tot nu toe niet anders meegemaakt op WFL-meets.quote:Bovendien heb ik zelfs wel eens een extreem-rechts persoon gemeet, en dat ging ook gewoon goed. Wederzijds respect enzo
Bij jou zal dat niet anders zijn, en ik denk dat anderen daar net zo over denken.
Hmmm, bij mij hebben mensen volgensmij wel door dat ik zo benquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie meestal ook.. Ik geloof zelfs dat op de vorige WFL-meet een paar WFL'ers nog een keer bezorgd hebben gevraagd of alles wel goed was.Ook dat verandert echter gedurende de dag.
[..]
(..)
jaquote:
Bij mij schijnt het iets anders te zijn dan verwacht wordt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij hebben mensen volgensmij wel door dat ik zo ben
Kun je niet jezelf discipline opleggen om er eerder mee te beginnen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja
Als het nou een week later was geweest, waren mijn examens voorbij.
Ik had jullie graag eens in het echt gezien, inclusief duifje
Ik ga as. zaterdag op vakantie en als ik terugkom is het nog maar twee weken. Misschien dat ik wel op tijd klaar ben en op zondag niet meer hoef te leren, maar dat is te laat om nog mee te gaan. Ik kan het niet van tevoren zo inplannen, want leren gaat voor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je niet jezelf discipline opleggen om er eerder mee te beginnen?
Ok, jammer in dat geval.. De meet in Groningen die later komt misschien een optie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga as. zaterdag op vakantie en als ik terugkom is het nog maar twee weken. Misschien dat ik wel op tijd klaar ben en op zondag niet meer hoef te leren, maar dat is te laat om nog mee te gaan. Ik kan het niet van tevoren zo inplannen, want leren gaat voor.
Ik voor mezelf heb gemerkt dat het posten in WFL leuker is geworden sinds de vorige meet. Vooral in de LFC, dat moet ik er wel bij zeggen. Maar je leert de mensen achter de avatar wel beter kennen, en dat komt de discussie en het wederzijds begrip ten goede. Daarom was het ook zo jammer dat Boomstam de vorige keer niet kon komen, maar was het wel leuk dat rudeonline er wel was; ook al heeft geen zinnig WFL-mens een boodschap aan zijn "visie". Als mens maakt hem dat niet minder leuk en/of interessant.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Oh gelukkig, dan ga ik wel aan de strohrum.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
Hetgeen jou niet verplicht tot het drinken van whisky.
Ik voel hier toch enige aantrekkingskracht van mij naar jou uitgaan, is het nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
FuifDuif, niet zeuren, je lijkt wel een wijf. Niemand gaat je uitlachen. Punt uit. En je komt gewoon. Ook punt uit.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het overigens wel een vrij kortzichtige mening, waar op de meet maar eens nader over gediscussieerd moet worden.
Dat mocht je willen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:04 schreef FuifDuif het volgende:
Ik voel hier toch enige aantrekkingskracht van mij naar jou uitgaan, is het niet?
Ook daar kunnen we over debatteren. Uiteindelijk is smaak ook een waarneming, die dus ook objectief meetbaar is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.Óók niet in WFL.
Doe jij dat maar, jij koestert wel meer illusies.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:07 schreef FuifDuif het volgende:
Nou ja, ik zal die illusie koesteren in ieder geval.
Ow jawel, juist in WFL. Immers, het is helemaal niet zeker dat jij vies vindt wat jij zegt dat je vies vindt. Lees Descartes maar!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over smaak valt niet te twisten.Óók niet in WFL.
Misschien zijn mensen die illusies koesteren wel veel gelukkiger en evenwichtiger.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe jij dat maar, jij koestert wel meer illusies.![]()
The Philosophers' Songquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef Doffy het volgende:
Ow jawel, juist in WFL. Immers, het is helemaal niet zeker dat jij vies vindt wat jij zegt dat je vies vindt. Lees Descartes maar!
Rene Descartes was a drunken fart,
I drink therefore I am
To beer or not to beer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow jawel, juist in WFL. Immers, het is helemaal niet zeker dat jij vies vindt wat jij zegt dat je vies vindt. Lees Descartes maar!
Rene Descartes was a drunken fart,
I drink therefore I am
Jaaaaah een scheurkalender-achtig ietsquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De spanning wordt nu opgebouwd.Zullen we een nog-zoveel-nachtjes-slapen-lijstje bijhouden?
Nou gewoon, jij komt erachter dat ik een contactgestoorde autist ben, ik kom erachter dat jij je bijbeltje zelfs meesleurt naar het terras, mooi toch?quote:
* GotC meldtquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Misschien mogen we trouwens ook nog wat whisky-liefhebbers begroeten.
Er zijn wat wijzigingen over de dresscode. Maar je mag natuurlijk altijd een T-shirt met je avatar aandoen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:23 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC meldt
Misschien dan. Zou het wel leuk vinden, maar moet nog even kijken of ik die dag kan.
Overigens kom ik dan in pak denk ik..al zou het wel weer leuk zijn om een shirt te hebben met m'n avatar..
Ik slaap er nog een nachtje over
Ik zet je alvast op het lijstje als een misschien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:23 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC meldt
Misschien dan. Zou het wel leuk vinden, maar moet nog even kijken of ik die dag kan.
Overigens kom ik dan in pak denk ik..al zou het wel weer leuk zijn om een shirt te hebben met m'n avatar..
Ik slaap er nog een nachtje over
Vertel? Ik heb eigenlijk alleen de 1e pagina gelezenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Er zijn wat wijzigingen over de dresscode. Maar je mag natuurlijk altijd een T-shirt met je avatar aandoen.
Er is geen dresscode.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Vertel? Ik heb eigenlijk alleen de 1e pagina gelezen
Laat ik nou net een kast vol sexy kleding hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je mag gewoon lekker aantrekken wat je zelluf wil!![]()
![]()
Liefst wel zo sexy mogelijk!
Daar hoopte ik al op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Haushofer het volgende:
Laat ik nou net een kast vol sexy kleding hebben.![]()
Wat zou ik nog meer om moeten doen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar hoopte ik al op.Maar hee, hippe kettinkjes zijn ook best sexy hoor. Als je het bij alleen zo'n kettinkje houdt dan.
Kijk dat scheeltquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:40 schreef Haushofer het volgende:
Overigens is die foto uit mn fotoboek hopeloos gedateert, dus daar moet je niet teveel conclusies aan verbinden![]()
Neuh, ik ben sinds een 2 maand bezig met gezond eten en hardlopen. Mag jij bedenken wat er met die bierbuik is gebeurtquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een oerlelijke veertiger met een bierbuik?
Dat zal aan een nadere inspectie moeten worden onderworpen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef Haushofer het volgende:
Neuh, ik ben sinds een 2 maand bezig met gezond eten en hardlopen. Mag jij bedenken wat er met die bierbuik is gebeurt
Ja ej, ik moest met jou naar bed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal aan een nadere inspectie moeten worden onderworpen.
Oh ja, ik was het al bijna weer vergeten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Haushofer het volgende:
Ja ej, ik moest met jou naar bed.
Die staan bij mij in de koelkastquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, ik was het al bijna weer vergeten.Heb je al een sixpack?
![]()
Ja, ik was even gepreoccupeerd door het feit dat FuifDuif met mij op de meet vieze spelletjes in het toilet wilde doen. Ik krijg het nog druk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Haushofer het volgende:
Die staan bij mij in de koelkastValt me trouwens van je tegen, dat je dat zo snel vergeet.
![]()
Dan moet ik maar wat harder mn best doen ejquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik was even gepreoccupeerd door het feit dat FuifDuif met mij op de meet vieze spelletjes in het toilet wilde doen. Ik krijg het nog druk.
Zeg wat is dit eigenlijk voor meet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik was even gepreoccupeerd door het feit dat FuifDuif met mij op de meet vieze spelletjes in het toilet wilde doen. Ik krijg het nog druk.
Jahaaaaa, nu wil je wel heel graag komen ej.quote:
Natuuuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jahaaaaa, nu wil je wel heel graag komen ej.![]()
Diequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Trust me, you don't even WANT to know.![]()
Nee, ondanks herhaaldelijke mooie beloftes dat ik bestraft wordt voor mijn posts op het forum.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Die..twijfelachtig
Een verkapte SM meet oid?
![]()
Misschien kun je Akje overhalenquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ondanks herhaaldelijke mooie beloftes dat ik bestraft wordt voor mijn posts op het forum.
Misschien verandert dat wel als hij hoort dat hij joiu mag straffenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Akje heeft zich tot nu toe nogal negatief opgesteld t.o.v. meets..
Weet jij precies wie het zijn? Dan pas ik het aan.. Ja, als bekend is wie er komen kunnen we denk wel reserveren..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, Alicey, volgens mij moet de OP weer even aangepast. Sly komt niet en van een aantal anderen is het nu wel ongeveer zeker dat ze komen, of niet?
Zal ik ergens volgende week reserveren voor het Omniversum?
Ik zou er een mailtje aan kunnen wagen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien verandert dat wel als hij hoort dat hij joiu mag straffen
Haus lijkt me inmiddels wel zeker (quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:10 schreef Alicey het volgende:
Weet jij precies wie het zijn? Dan pas ik het aan.. Ja, als bekend is wie er komen kunnen we denk wel reserveren..
Ik geloof dat de algemene voorkeur uitging naar Forces of Nature ofg Mystery of the Nile. Die zijn qua tijd ook het handigst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:13 schreef Reya het volgende:
Eh, naar welke film gaan we eigenlijk?
LOL dus alleen Haus aanpassen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haus lijkt me inmiddels wel zeker (), van de anderen weet ik het niet zo goed.
En Sly dus. En Maethor komt toch ook wel? Sidekick en Dionysuz, geen idee, maar als het goed is, laten die het morgen weten, want die hebben een mailtje gehad.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
Ok, mocht er niets onoverkomelijks gebeuren dan ben ik er ook.
Forces of Nature gaat mijn persoonlijke voorkeur naar uit in ieder gevalquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof dat de algemene voorkeur uitging naar Forces of Nature ofg Mystery of the Nile. Die zijn qua tijd ook het handigst.
Mja, ga er maar vanuit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hee, Maethor, weet jij al zeker of je op de meet komt? We waren even aan het inventariseren.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef Maethor het volgende:
Mja, ga er maar vanuit.Ik weet nog steeds de data van mn tentamens niet, maar mocht het echt niet lukken, dan hoor je het wel.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
Ok, mocht er niets onoverkomelijks gebeuren dan ben ik er ook.
Ziet er wel interessant uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Reya het volgende:
Forces of Nature gaat mijn persoonlijke voorkeur naar uit in ieder geval
Nouja, anders was het vanaf HS wel mogelijk, was het alleen misschien iets verder lopen geweest. Het is alleen zo lullig als je op een station een trein probeert te pakken terwijl je op een ander station moet zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi zo, voldoende mogelijkheden dus om weer thuis te komen.
Er valt niet ergens een slaapadresje te regelen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef GotC het volgende:
Ik kan het niet te laat maken, aangezien mijn bus echt..verrot is qua tijden.
Haushofer heeft vast plaats voor twee damesquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er valt niet ergens een slaapadresje te regelen?
Je woont ver weg?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef GotC het volgende:
CS is duidelijk dichterbij, en dan is het gewoon een kwestie van bus 24 richting Kijkduin nemen..
Die stopt gewoon bij het Museon, dus naaast het Omniversum.
Ik kan het niet te laat maken, aangezien mijn bus echt..verrot is qua tijden.
Haushofer woont alleen in Friesland/Groningen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Haushofer heeft vast plaats voor twee dames
Ik woon 20 min met de auto van Den Haag af, maar met de bus is het vrijwel onmogelijk om thuis te komen na 19.00quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er valt niet ergens een slaapadresje te regelen?
Een van de dorpen om DH heen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik woon 20 min met de auto van Den Haag af, maar met de bus is het vrijwel onmogelijk om thuis te komen na 19.00
Dat is volgens mij inderdaad erg lastig met OV bereikbaar.. Hoewel je toch tot tegen een uur of 12 pas weg zou hoeven..quote:
Ben ook erg benieuwd tot hoe laat er treinen naar groningen gaan....zal zo es ff kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad erg lastig met OV bereikbaar.. Hoewel je toch tot tegen een uur of 12 pas weg zou hoeven..
Ik zal doen wat ik kanquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad erg lastig met OV bereikbaar.. Hoewel je toch tot tegen een uur of 12 pas weg zou hoeven..
Rechtstreeks naar Groningen Noord vertrekt op zn laatst om 21:38quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd tot hoe laat er treinen naar groningen gaan....zal zo es ff kijken
Ik dacht dat wij samen een hotelletje namen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Haushofer het volgende:
Ben ook erg benieuwd tot hoe laat er treinen naar groningen gaan....zal zo es ff kijken
Kloptquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet écht niet hoe ik mij op die meet moet vertonen. Iedereen denkt nu dat ik een onverbeterlijke flirt ben.
Bedoel je niet een Motel (voor een uurtje)?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, een jeugdherberg is trouwens niet eens zo'n slecht idee!
Dat doe je zelf.. Ik weet ook niet hoe of wat ik moet doen, van mij heeft volgens mij iedereen het idee dat ik de meest bizarre dingen doe om mezelf te pijnigen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij samen een hotelletje namen?
Ik weet écht niet hoe ik mij op die meet moet vertonen. Iedereen denkt nu dat ik een onverbeterlijke flirt ben.
Hee dat is idd geen slecht idee! Nachtjeweg punt nl is ook wel een goeie site om beetje daarvoor te kijken..al zijn dat meer hotels.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, een jeugdherberg is trouwens niet eens zo'n slecht idee!
Daar rij ik elke dag langs in de busquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.stayokay.com/info/nl/jeugdherberg-den-haag.html
Bij Stayokay kost een bed op een slaapzaal je ¤ 25,00. Even kijken of ik nog iets goedkopers kan vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:25 schreef GotC het volgende:
Hee dat is idd geen slecht idee! Nachtjeweg punt nl is ook wel een goeie site om beetje daarvoor te kijken..al zijn dat meer hotels.
Daar heb ik geen hotelletje voor nodigquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij samen een hotelletje namen?
Dan moet je om half 10 in de trein zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen hotelletje voor nodig![]()
Maar dat overnachten is niet eens een gek idee, want als ik terug moet kachelen naar Groningen wordt het geen latertje.
De prijs?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:36 schreef livEliveD het volgende:
Wat is er mis met het Steigenberger Kurhaus Hotel?
In een jeugdhotel ¤ 25-35.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:33 schreef Alicey het volgende:
Hoewel, aan de andere kant.. Wat kost overnachten? Ik heb ook een "last mile" die ik met de taxi moet afleggen als ik terug met de nachttrein ga, dus misschien dat ik toch ook wel interesse heb..
Duurder dan een taxi dus. Aan de andere kant hoef ik niet eerst nog terug voordat ik in slaap kan vallen. Hmm... Ik denk er nog over.quote:
Ik denk er ook nog effe over na..quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Duurder dan een taxi dus. Aan de andere kant hoef ik niet eerst nog terug voordat ik in slaap kan vallen. Hmm... Ik denk er nog over.
Een strandorgie!quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:42 schreef FuifDuif het volgende:
Kan er met mooi weer niet gewoon op het strand geslapen worden?
We gaan uit eten en daarna zien we wel. Het zal wel in de kroeg eindigen neem ik aan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef GotC het volgende:
Ik denk er ook nog effe over na..
De aftermeet trouwens, wat gaat er gebeuren? Idee, iemand?
Je maakt me bangquote:
In ieder geval eten. Het kan zijn dat we daarna blijven hangen, het kan ook bijv. zijn dat we een strandwandeling maken als het mooi strand-weer is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk er ook nog effe over na..
De aftermeet trouwens, wat gaat er gebeuren? Idee, iemand?
Dat wordt dan dus 3 liter water en een halve fles whisky in mijn geval.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en bij mooi weer zouden we een strandwandeling doen. Misschien moeten we zelf wat drank meenemen!
Het is lekker inderdaad. Ik blijf echter toch altijd die last mile houden.. Hoewel ik natuurlijk ook voor de gein weer eens zou kunnen lopen, en turfen hoeveel Franse auto's ik tegen kom, hoeveel drugsdealers mij cocaine proberen te verkopen, hoeveel junks cocaine van mij proberen te kopen en hoeveel mannen een bod doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef Doffy het volgende:
Oh wat een zaligheid om in een goed bereikbare stad te wonen!
Klinkt enerverendquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Het is lekker inderdaad. Ik blijf echter toch altijd die last mile houden.. Hoewel ik natuurlijk ook voor de gein weer eens zou kunnen lopen, en turfen hoeveel Franse auto's ik tegen kom, hoeveel drugsdealers mij cocaine proberen te verkopen, hoeveel junks cocaine van mij proberen te kopen en hoeveel mannen een bod doen.
Ik woon ook in een van de betere wijken, maar het is ongeveer 10 kilometer van het centrum af, en ik loop dan dus door wijken waar 's nachts levendig in drugs gehandeld wordt en waar vrouwen zich aanbieden voor een nacht. Ondanks mijn kuise kleding (Dat had je niet van mij verwacht he?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Klinkt enerverend![]()
Ik woon in een burgerlijke, saaie yuppenwijk. Geen dealers, geen drugstoeristen, geen hoerenlopers... zalig
volgens mij woon ik in een bejaardenwijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Klinkt enerverend![]()
Ik woon in een burgerlijke, saaie yuppenwijk. Geen dealers, geen drugstoeristen, geen hoerenlopers... zalig
Ik totaal niet..zoek maar eens bij de FP naar 'Naaldwijk', meer dan genoeg moorden enzo. Zelfs in een huis tegenover mijn huis, keel doorgesneden en hele wietplantage..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij woon ik in een bejaardenwijk
Ik weet niet of ik wel mijn ogen durf dicht te doen als jij naast me ligt hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan ik niet bij jou logeren, Doffy?
Denk ik ook wel dat het gaat lukken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik totaal niet..zoek maar eens bij de FP naar 'Naaldwijk', meer dan genoeg moorden enzo. Zelfs in een huis tegenover mijn huis, keel doorgesneden en hele wietplantage..
Mwah, wel gezellig hoor![]()
Maar ik blijf dan denk ik voor het uit eten, en dan misschien naar huis..ach ik zie wel, komt goed
Ik wil juist bij jou logeren omdat je homo bent. Dan kan ik me misschien inhouden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef Doffy het volgende:
Ik weet niet of ik wel mijn ogen durf dicht te doen als jij naast me ligt hoor![]()
Waar moet je ergens zijn in R'dam?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil juist bij jou logeren omdat je homo bent. Dan kan ik me misschien inhouden.
Maar even serieus, zou dat eventueel kunnen? Ik kan wrs. ook wel in R'dam logeren, maar ik zie het niet zo zitten om alleen te reizen midden in de nacht.
Dat je nu zegt dat je ook komt naar de meet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef Monidique het volgende:
Wat is de bedoeling nou?
Ja, wat was de planning nou ook alweer? Ik heb wel even gekeken, vanaf Den Haag CS moet ik de trein van 22:39 of 23:39 hebben om thuis te komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je nu zegt dat je ook komt naar de meet.
Precies ook de reden waarom ik of niet te laat weg wil gaan, of in Den Haag wil blijven slapen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar even serieus, zou dat eventueel kunnen? Ik kan wrs. ook wel in R'dam logeren, maar ik zie het niet zo zitten om alleen te reizen midden in de nacht.
Nou, ik weet nog helemaal niet of dat kan hoor. Maar als ik daar kan slapen, dan moet ik in de buurt van de Witte de Withstraat zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
Waar moet je ergens zijn in R'dam?
Planning is Forces of Nature in het omniversum. De rest is nog niet ingevuld, maar ga er vanuit dat het eten, misschien een strandwandeling, en drinken wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, wat was de planning nou ook alweer? Ik heb wel even gekeken, vanaf Den Haag CS moet ik de trein van 22:39 of 23:39 hebben om thuis te komen.
aan overvallen geen gebrek in mijn wijk. verschillende banken en de videotheek, maar dat zijn geen bewoners uit de wijk denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik totaal niet..zoek maar eens bij de FP naar 'Naaldwijk', meer dan genoeg moorden enzo. Zelfs in een huis tegenover mijn huis, keel doorgesneden en hele wietplantage..
zover ik wist wel ja, maar staat in eerste topic denk ik, misschien even in de OP plaatsen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het eten hadden we toch ook al ingevuld?
Ik kan me voorstellen dat je dat stuk vanaf het station niet alleen wilt lopen. Ik kan eventueel met je meelopen tot daar aan toe als het Rotterdam wordt, is ook niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik weet nog helemaal niet of dat kan hoor. Maar als ik daar kan slapen, dan moet ik in de buurt van de Witte de Withstraat zijn.
Niet waar en hoe, maar ik hoop wel dat eten is ingevuld.. Anders ga ik dood van de honger ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het eten hadden we toch ook al ingevuld?
Is ook weer niet de bedoelingquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet waar en hoe, maar ik hoop wel dat eten is ingevuld.. Anders ga ik dood van de honger ofzo.
Inderdaad, en eten is belangrijk, anders word ik erg lastig.quote:
uit deeltje 1:quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet waar en hoe, maar ik hoop wel dat eten is ingevuld.. Anders ga ik dood van de honger ofzo.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil juist bij jou logeren omdat je homo bent. Dan kan ik me misschien inhouden.
Van mij mag je, hoor. Maar zo groot woon ik niet (ahem), dus niet allemaal tegelijk graagquote:Maar even serieus, zou dat eventueel kunnen? Ik kan wrs. ook wel in R'dam logeren, maar ik zie het niet zo zitten om alleen te reizen midden in de nacht.
Je hebt ook het ONZ restaurant in Den Haagquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
uit deeltje 1:
http://www.gentilhomme.nl/nl/index.html
daar komen we uit principe niet !quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt ook het ONZ restaurant in Den Haag
Klinkt inderdaad erg fout.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt ook het ONZ restaurant in Den Haag
Het maakt mij niet uit, maar ik kan me voorstellen dat dat voor studenten nogal aan de prijzige kant is, niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.gentilhomme.nl/nl/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |