Er zijn meer vegetariers (in ieder geval Lupa). De meeste restaurants bieden volgens mij sowieso wel vegetarische schotels.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, maar ik kan me voorstellen dat dat voor studenten nogal aan de prijzige kant is, niet?
Het is btw mss wel zinvol even op te merken dat zowel Geerts als ik vegetariër zijn, dan kan daar een beetje rekening mee gehouden worden.
Ik ook, maar ik reken dat er automatisch bij omdat m'n moeder (als vegetarier) wel gewoon vis eetquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:57 schreef Monidique het volgende:
Vis serveren als vegetarisch voedsel, dat vind ik toch wel zo raar.
Nee, maar wortel schieten zie ik een vis ook niet doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:00 schreef Doffy het volgende:
Vissen staan niet in de wei, moet je maar denken
Zoals ik al zei, ik reken vis er altijd automatisch bij omdat m'n vegetarische moeder wel vis eet. (Moet voor gezondheid overigens, ze zou het liever niet doen)quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef ReCreative het volgende:
Vis is niet vegetarisch nee.
Maar ik had al gezien dat ze daar wel vegtarische mogelijkheden hebben hoor. Maar mss wordt er straks nog wel een ander restaurant voorgesteld.
Ik eet tenminste tweemaal per week in een restaurant, en er blijven restaurants bij die dus geen mogelijkheden in die richting hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:04 schreef Alicey het volgende:
Het zou kunnen. Ik denk echter niet dat je bang hoeft te zijn dat er geen rekening wordt gehouden met vegetariers.
Dat heeft uiteraard mijn voorkeurquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:05 schreef livEliveD het volgende:
We kunnen ook lekker flexibel zijn en alleen de verzameltijd vastleggen
Ze eet dan dus niet vegetarisch, maar geen vlees.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik reken vis er altijd automatisch bij omdat m'n vegetarische moeder wel vis eet. (Moet voor gezondheid overigens, ze zou het liever niet doen)
Helemaal niet? Of bedoel je nu dat het erg slecht eten is? (Waar ik me dan wel weer iets bij kan voorstellen).quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik eet tenminste tweemaal per week in een restaurant, en er blijven restaurants bij die dus geen mogelijkheden in die richting hebben.
Kennelijk was het niet zo vast gelegd, want er wordt nogal anders over gedacht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vegetarisch is geen must voor mij, biologisch vlees wel als er geen vegetarisch is. Maar ik dacht dat we al besloten hadden in deel 1 dat we naar Gentilhomme zouden gaan? Daar hebben ze zowel vega als biologisch.
Ze is wel vegetarisch, maar omdat ze MS heeft moet ze verplicht vis eten, anders mist ze veels te veel voedingsstoffen..als het aan haar lag at ze echt totaal niets dierlijksquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze eet dan dus niet vegetarisch, maar geen vlees.Ikzelf zou met vegetarisch hooguit een probleem hebben omdat de maatschappij er niet op is ingericht. Er is maar heel weinig vegetarisch eten te krijgen in eetgelegenheden, en vaak zijn dat niet eens van die bijzondere gerechten. Als ik zelf kook heb ik geen enkel probleem om een smakelijke vegetarische maaltijd te bereiden.
Volgens mij uiteindelijk niemand. Het werd als een proefballetje opgegooid.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:09 schreef ReCreative het volgende:
Hè? Zie ik een optie overnachten in de OP? Nou ikke niet hoor. Ik ga gewoon terug naar mijn kasteel 's avonds
.
'We' is zonder mensen die later hebben aangegeven dat ze mee willen, dus het lijkt me zinvol een beetje te overleggen eerst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ik dacht dat we al besloten hadden in deel 1 dat we naar Gentilhomme zouden gaan? Daar hebben ze zowel vega als biologisch.
Oh, op die manier.. Dan vatte ik het even verkeerd.. Het gaat zeker om vitamine D?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze is wel vegetarisch, maar omdat ze MS heeft moet ze verplicht vis eten, anders mist ze veels te veel voedingsstoffen..als het aan haar lag at ze echt totaal niets dierlijks
Het scheelt denk ik wel dat je bekend bent in Den Haag, dus graag!quote:Het is niet makkelijk om een restaurant te vinden met vegetarische mogelijkheden, dus ik zou wel gewoon een paar opties opschrijven, zodat we niet de hele dag aan het zoeken zijn naar een goed restaurant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |