Laat ik nou net een kast vol sexy kleding hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je mag gewoon lekker aantrekken wat je zelluf wil!![]()
![]()
Liefst wel zo sexy mogelijk!
Daar hoopte ik al op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Haushofer het volgende:
Laat ik nou net een kast vol sexy kleding hebben.![]()
Wat zou ik nog meer om moeten doen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar hoopte ik al op.Maar hee, hippe kettinkjes zijn ook best sexy hoor. Als je het bij alleen zo'n kettinkje houdt dan.
Kijk dat scheeltquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:40 schreef Haushofer het volgende:
Overigens is die foto uit mn fotoboek hopeloos gedateert, dus daar moet je niet teveel conclusies aan verbinden![]()
Neuh, ik ben sinds een 2 maand bezig met gezond eten en hardlopen. Mag jij bedenken wat er met die bierbuik is gebeurtquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een oerlelijke veertiger met een bierbuik?
Dat zal aan een nadere inspectie moeten worden onderworpen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef Haushofer het volgende:
Neuh, ik ben sinds een 2 maand bezig met gezond eten en hardlopen. Mag jij bedenken wat er met die bierbuik is gebeurt
Ja ej, ik moest met jou naar bed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal aan een nadere inspectie moeten worden onderworpen.
Oh ja, ik was het al bijna weer vergeten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Haushofer het volgende:
Ja ej, ik moest met jou naar bed.
Die staan bij mij in de koelkastquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, ik was het al bijna weer vergeten.Heb je al een sixpack?
![]()
Ja, ik was even gepreoccupeerd door het feit dat FuifDuif met mij op de meet vieze spelletjes in het toilet wilde doen. Ik krijg het nog druk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Haushofer het volgende:
Die staan bij mij in de koelkastValt me trouwens van je tegen, dat je dat zo snel vergeet.
![]()
Dan moet ik maar wat harder mn best doen ejquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik was even gepreoccupeerd door het feit dat FuifDuif met mij op de meet vieze spelletjes in het toilet wilde doen. Ik krijg het nog druk.
Zeg wat is dit eigenlijk voor meet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik was even gepreoccupeerd door het feit dat FuifDuif met mij op de meet vieze spelletjes in het toilet wilde doen. Ik krijg het nog druk.
Jahaaaaa, nu wil je wel heel graag komen ej.quote:
Natuuuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jahaaaaa, nu wil je wel heel graag komen ej.![]()
Diequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Trust me, you don't even WANT to know.![]()
Nee, ondanks herhaaldelijke mooie beloftes dat ik bestraft wordt voor mijn posts op het forum.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Die..twijfelachtig
Een verkapte SM meet oid?
![]()
Misschien kun je Akje overhalenquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ondanks herhaaldelijke mooie beloftes dat ik bestraft wordt voor mijn posts op het forum.
Misschien verandert dat wel als hij hoort dat hij joiu mag straffenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Akje heeft zich tot nu toe nogal negatief opgesteld t.o.v. meets..
Weet jij precies wie het zijn? Dan pas ik het aan.. Ja, als bekend is wie er komen kunnen we denk wel reserveren..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, Alicey, volgens mij moet de OP weer even aangepast. Sly komt niet en van een aantal anderen is het nu wel ongeveer zeker dat ze komen, of niet?
Zal ik ergens volgende week reserveren voor het Omniversum?
Ik zou er een mailtje aan kunnen wagen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien verandert dat wel als hij hoort dat hij joiu mag straffen
Haus lijkt me inmiddels wel zeker (quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:10 schreef Alicey het volgende:
Weet jij precies wie het zijn? Dan pas ik het aan.. Ja, als bekend is wie er komen kunnen we denk wel reserveren..
Ik geloof dat de algemene voorkeur uitging naar Forces of Nature ofg Mystery of the Nile. Die zijn qua tijd ook het handigst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:13 schreef Reya het volgende:
Eh, naar welke film gaan we eigenlijk?
LOL dus alleen Haus aanpassen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haus lijkt me inmiddels wel zeker (), van de anderen weet ik het niet zo goed.
En Sly dus. En Maethor komt toch ook wel? Sidekick en Dionysuz, geen idee, maar als het goed is, laten die het morgen weten, want die hebben een mailtje gehad.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
Ok, mocht er niets onoverkomelijks gebeuren dan ben ik er ook.
Forces of Nature gaat mijn persoonlijke voorkeur naar uit in ieder gevalquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof dat de algemene voorkeur uitging naar Forces of Nature ofg Mystery of the Nile. Die zijn qua tijd ook het handigst.
Mja, ga er maar vanuit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hee, Maethor, weet jij al zeker of je op de meet komt? We waren even aan het inventariseren.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef Maethor het volgende:
Mja, ga er maar vanuit.Ik weet nog steeds de data van mn tentamens niet, maar mocht het echt niet lukken, dan hoor je het wel.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
Ok, mocht er niets onoverkomelijks gebeuren dan ben ik er ook.
Ziet er wel interessant uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Reya het volgende:
Forces of Nature gaat mijn persoonlijke voorkeur naar uit in ieder geval
Nouja, anders was het vanaf HS wel mogelijk, was het alleen misschien iets verder lopen geweest. Het is alleen zo lullig als je op een station een trein probeert te pakken terwijl je op een ander station moet zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi zo, voldoende mogelijkheden dus om weer thuis te komen.
Er valt niet ergens een slaapadresje te regelen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef GotC het volgende:
Ik kan het niet te laat maken, aangezien mijn bus echt..verrot is qua tijden.
Haushofer heeft vast plaats voor twee damesquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er valt niet ergens een slaapadresje te regelen?
Je woont ver weg?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef GotC het volgende:
CS is duidelijk dichterbij, en dan is het gewoon een kwestie van bus 24 richting Kijkduin nemen..
Die stopt gewoon bij het Museon, dus naaast het Omniversum.
Ik kan het niet te laat maken, aangezien mijn bus echt..verrot is qua tijden.
Haushofer woont alleen in Friesland/Groningen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Haushofer heeft vast plaats voor twee dames
Ik woon 20 min met de auto van Den Haag af, maar met de bus is het vrijwel onmogelijk om thuis te komen na 19.00quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er valt niet ergens een slaapadresje te regelen?
Een van de dorpen om DH heen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik woon 20 min met de auto van Den Haag af, maar met de bus is het vrijwel onmogelijk om thuis te komen na 19.00
Dat is volgens mij inderdaad erg lastig met OV bereikbaar.. Hoewel je toch tot tegen een uur of 12 pas weg zou hoeven..quote:
Ben ook erg benieuwd tot hoe laat er treinen naar groningen gaan....zal zo es ff kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad erg lastig met OV bereikbaar.. Hoewel je toch tot tegen een uur of 12 pas weg zou hoeven..
Ik zal doen wat ik kanquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad erg lastig met OV bereikbaar.. Hoewel je toch tot tegen een uur of 12 pas weg zou hoeven..
Rechtstreeks naar Groningen Noord vertrekt op zn laatst om 21:38quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd tot hoe laat er treinen naar groningen gaan....zal zo es ff kijken
Ik dacht dat wij samen een hotelletje namen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Haushofer het volgende:
Ben ook erg benieuwd tot hoe laat er treinen naar groningen gaan....zal zo es ff kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |