Oh gelukkig, dan ga ik wel aan de strohrum.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
Hetgeen jou niet verplicht tot het drinken van whisky.
Ik voel hier toch enige aantrekkingskracht van mij naar jou uitgaan, is het nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
FuifDuif, niet zeuren, je lijkt wel een wijf. Niemand gaat je uitlachen. Punt uit. En je komt gewoon. Ook punt uit.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het overigens wel een vrij kortzichtige mening, waar op de meet maar eens nader over gediscussieerd moet worden.
Dat mocht je willen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:04 schreef FuifDuif het volgende:
Ik voel hier toch enige aantrekkingskracht van mij naar jou uitgaan, is het niet?
Ook daar kunnen we over debatteren. Uiteindelijk is smaak ook een waarneming, die dus ook objectief meetbaar is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.Óók niet in WFL.
Doe jij dat maar, jij koestert wel meer illusies.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:07 schreef FuifDuif het volgende:
Nou ja, ik zal die illusie koesteren in ieder geval.
Ow jawel, juist in WFL. Immers, het is helemaal niet zeker dat jij vies vindt wat jij zegt dat je vies vindt. Lees Descartes maar!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over smaak valt niet te twisten.Óók niet in WFL.
Misschien zijn mensen die illusies koesteren wel veel gelukkiger en evenwichtiger.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe jij dat maar, jij koestert wel meer illusies.![]()
The Philosophers' Songquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef Doffy het volgende:
Ow jawel, juist in WFL. Immers, het is helemaal niet zeker dat jij vies vindt wat jij zegt dat je vies vindt. Lees Descartes maar!
Rene Descartes was a drunken fart,
I drink therefore I am
To beer or not to beer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow jawel, juist in WFL. Immers, het is helemaal niet zeker dat jij vies vindt wat jij zegt dat je vies vindt. Lees Descartes maar!
Rene Descartes was a drunken fart,
I drink therefore I am
Jaaaaah een scheurkalender-achtig ietsquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De spanning wordt nu opgebouwd.Zullen we een nog-zoveel-nachtjes-slapen-lijstje bijhouden?
Nou gewoon, jij komt erachter dat ik een contactgestoorde autist ben, ik kom erachter dat jij je bijbeltje zelfs meesleurt naar het terras, mooi toch?quote:
* GotC meldtquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Misschien mogen we trouwens ook nog wat whisky-liefhebbers begroeten.
Er zijn wat wijzigingen over de dresscode. Maar je mag natuurlijk altijd een T-shirt met je avatar aandoen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:23 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC meldt
Misschien dan. Zou het wel leuk vinden, maar moet nog even kijken of ik die dag kan.
Overigens kom ik dan in pak denk ik..al zou het wel weer leuk zijn om een shirt te hebben met m'n avatar..
Ik slaap er nog een nachtje over
Ik zet je alvast op het lijstje als een misschien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:23 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC meldt
Misschien dan. Zou het wel leuk vinden, maar moet nog even kijken of ik die dag kan.
Overigens kom ik dan in pak denk ik..al zou het wel weer leuk zijn om een shirt te hebben met m'n avatar..
Ik slaap er nog een nachtje over
Vertel? Ik heb eigenlijk alleen de 1e pagina gelezenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Er zijn wat wijzigingen over de dresscode. Maar je mag natuurlijk altijd een T-shirt met je avatar aandoen.
Er is geen dresscode.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Vertel? Ik heb eigenlijk alleen de 1e pagina gelezen
Laat ik nou net een kast vol sexy kleding hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je mag gewoon lekker aantrekken wat je zelluf wil!![]()
![]()
Liefst wel zo sexy mogelijk!
Daar hoopte ik al op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Haushofer het volgende:
Laat ik nou net een kast vol sexy kleding hebben.![]()
Wat zou ik nog meer om moeten doen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar hoopte ik al op.Maar hee, hippe kettinkjes zijn ook best sexy hoor. Als je het bij alleen zo'n kettinkje houdt dan.
Kijk dat scheeltquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:40 schreef Haushofer het volgende:
Overigens is die foto uit mn fotoboek hopeloos gedateert, dus daar moet je niet teveel conclusies aan verbinden![]()
Neuh, ik ben sinds een 2 maand bezig met gezond eten en hardlopen. Mag jij bedenken wat er met die bierbuik is gebeurtquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een oerlelijke veertiger met een bierbuik?
Dat zal aan een nadere inspectie moeten worden onderworpen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef Haushofer het volgende:
Neuh, ik ben sinds een 2 maand bezig met gezond eten en hardlopen. Mag jij bedenken wat er met die bierbuik is gebeurt
Ja ej, ik moest met jou naar bed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal aan een nadere inspectie moeten worden onderworpen.
Oh ja, ik was het al bijna weer vergeten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef Haushofer het volgende:
Ja ej, ik moest met jou naar bed.
Die staan bij mij in de koelkastquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, ik was het al bijna weer vergeten.Heb je al een sixpack?
![]()
Ja, ik was even gepreoccupeerd door het feit dat FuifDuif met mij op de meet vieze spelletjes in het toilet wilde doen. Ik krijg het nog druk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Haushofer het volgende:
Die staan bij mij in de koelkastValt me trouwens van je tegen, dat je dat zo snel vergeet.
![]()
Dan moet ik maar wat harder mn best doen ejquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik was even gepreoccupeerd door het feit dat FuifDuif met mij op de meet vieze spelletjes in het toilet wilde doen. Ik krijg het nog druk.
Zeg wat is dit eigenlijk voor meet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik was even gepreoccupeerd door het feit dat FuifDuif met mij op de meet vieze spelletjes in het toilet wilde doen. Ik krijg het nog druk.
Jahaaaaa, nu wil je wel heel graag komen ej.quote:
Natuuuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jahaaaaa, nu wil je wel heel graag komen ej.![]()
Diequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Trust me, you don't even WANT to know.![]()
Nee, ondanks herhaaldelijke mooie beloftes dat ik bestraft wordt voor mijn posts op het forum.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Die..twijfelachtig
Een verkapte SM meet oid?
![]()
Misschien kun je Akje overhalenquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ondanks herhaaldelijke mooie beloftes dat ik bestraft wordt voor mijn posts op het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |