Misschien verandert dat wel als hij hoort dat hij joiu mag straffenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Akje heeft zich tot nu toe nogal negatief opgesteld t.o.v. meets..
Weet jij precies wie het zijn? Dan pas ik het aan.. Ja, als bekend is wie er komen kunnen we denk wel reserveren..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, Alicey, volgens mij moet de OP weer even aangepast. Sly komt niet en van een aantal anderen is het nu wel ongeveer zeker dat ze komen, of niet?
Zal ik ergens volgende week reserveren voor het Omniversum?
Ik zou er een mailtje aan kunnen wagen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien verandert dat wel als hij hoort dat hij joiu mag straffen
Haus lijkt me inmiddels wel zeker (quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:10 schreef Alicey het volgende:
Weet jij precies wie het zijn? Dan pas ik het aan.. Ja, als bekend is wie er komen kunnen we denk wel reserveren..
Ik geloof dat de algemene voorkeur uitging naar Forces of Nature ofg Mystery of the Nile. Die zijn qua tijd ook het handigst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:13 schreef Reya het volgende:
Eh, naar welke film gaan we eigenlijk?
LOL dus alleen Haus aanpassen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haus lijkt me inmiddels wel zeker (), van de anderen weet ik het niet zo goed.
En Sly dus. En Maethor komt toch ook wel? Sidekick en Dionysuz, geen idee, maar als het goed is, laten die het morgen weten, want die hebben een mailtje gehad.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
Ok, mocht er niets onoverkomelijks gebeuren dan ben ik er ook.
Forces of Nature gaat mijn persoonlijke voorkeur naar uit in ieder gevalquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof dat de algemene voorkeur uitging naar Forces of Nature ofg Mystery of the Nile. Die zijn qua tijd ook het handigst.
Mja, ga er maar vanuit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hee, Maethor, weet jij al zeker of je op de meet komt? We waren even aan het inventariseren.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef Maethor het volgende:
Mja, ga er maar vanuit.Ik weet nog steeds de data van mn tentamens niet, maar mocht het echt niet lukken, dan hoor je het wel.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
Ok, mocht er niets onoverkomelijks gebeuren dan ben ik er ook.
Ziet er wel interessant uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Reya het volgende:
Forces of Nature gaat mijn persoonlijke voorkeur naar uit in ieder geval
Nouja, anders was het vanaf HS wel mogelijk, was het alleen misschien iets verder lopen geweest. Het is alleen zo lullig als je op een station een trein probeert te pakken terwijl je op een ander station moet zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi zo, voldoende mogelijkheden dus om weer thuis te komen.
Er valt niet ergens een slaapadresje te regelen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef GotC het volgende:
Ik kan het niet te laat maken, aangezien mijn bus echt..verrot is qua tijden.
Haushofer heeft vast plaats voor twee damesquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er valt niet ergens een slaapadresje te regelen?
Je woont ver weg?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef GotC het volgende:
CS is duidelijk dichterbij, en dan is het gewoon een kwestie van bus 24 richting Kijkduin nemen..
Die stopt gewoon bij het Museon, dus naaast het Omniversum.
Ik kan het niet te laat maken, aangezien mijn bus echt..verrot is qua tijden.
Haushofer woont alleen in Friesland/Groningen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Haushofer heeft vast plaats voor twee dames
Ik woon 20 min met de auto van Den Haag af, maar met de bus is het vrijwel onmogelijk om thuis te komen na 19.00quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er valt niet ergens een slaapadresje te regelen?
Een van de dorpen om DH heen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik woon 20 min met de auto van Den Haag af, maar met de bus is het vrijwel onmogelijk om thuis te komen na 19.00
Dat is volgens mij inderdaad erg lastig met OV bereikbaar.. Hoewel je toch tot tegen een uur of 12 pas weg zou hoeven..quote:
Ben ook erg benieuwd tot hoe laat er treinen naar groningen gaan....zal zo es ff kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad erg lastig met OV bereikbaar.. Hoewel je toch tot tegen een uur of 12 pas weg zou hoeven..
Ik zal doen wat ik kanquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad erg lastig met OV bereikbaar.. Hoewel je toch tot tegen een uur of 12 pas weg zou hoeven..
Rechtstreeks naar Groningen Noord vertrekt op zn laatst om 21:38quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd tot hoe laat er treinen naar groningen gaan....zal zo es ff kijken
Ik dacht dat wij samen een hotelletje namen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Haushofer het volgende:
Ben ook erg benieuwd tot hoe laat er treinen naar groningen gaan....zal zo es ff kijken
Kloptquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet écht niet hoe ik mij op die meet moet vertonen. Iedereen denkt nu dat ik een onverbeterlijke flirt ben.
Bedoel je niet een Motel (voor een uurtje)?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, een jeugdherberg is trouwens niet eens zo'n slecht idee!
Dat doe je zelf.. Ik weet ook niet hoe of wat ik moet doen, van mij heeft volgens mij iedereen het idee dat ik de meest bizarre dingen doe om mezelf te pijnigen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij samen een hotelletje namen?
Ik weet écht niet hoe ik mij op die meet moet vertonen. Iedereen denkt nu dat ik een onverbeterlijke flirt ben.
Hee dat is idd geen slecht idee! Nachtjeweg punt nl is ook wel een goeie site om beetje daarvoor te kijken..al zijn dat meer hotels.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, een jeugdherberg is trouwens niet eens zo'n slecht idee!
Daar rij ik elke dag langs in de busquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.stayokay.com/info/nl/jeugdherberg-den-haag.html
Bij Stayokay kost een bed op een slaapzaal je ¤ 25,00. Even kijken of ik nog iets goedkopers kan vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:25 schreef GotC het volgende:
Hee dat is idd geen slecht idee! Nachtjeweg punt nl is ook wel een goeie site om beetje daarvoor te kijken..al zijn dat meer hotels.
Daar heb ik geen hotelletje voor nodigquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij samen een hotelletje namen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |