Kloptquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet écht niet hoe ik mij op die meet moet vertonen. Iedereen denkt nu dat ik een onverbeterlijke flirt ben.
Bedoel je niet een Motel (voor een uurtje)?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, een jeugdherberg is trouwens niet eens zo'n slecht idee!
Dat doe je zelf.. Ik weet ook niet hoe of wat ik moet doen, van mij heeft volgens mij iedereen het idee dat ik de meest bizarre dingen doe om mezelf te pijnigen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij samen een hotelletje namen?
Ik weet écht niet hoe ik mij op die meet moet vertonen. Iedereen denkt nu dat ik een onverbeterlijke flirt ben.
Hee dat is idd geen slecht idee! Nachtjeweg punt nl is ook wel een goeie site om beetje daarvoor te kijken..al zijn dat meer hotels.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, een jeugdherberg is trouwens niet eens zo'n slecht idee!
Daar rij ik elke dag langs in de busquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.stayokay.com/info/nl/jeugdherberg-den-haag.html
Bij Stayokay kost een bed op een slaapzaal je ¤ 25,00. Even kijken of ik nog iets goedkopers kan vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:25 schreef GotC het volgende:
Hee dat is idd geen slecht idee! Nachtjeweg punt nl is ook wel een goeie site om beetje daarvoor te kijken..al zijn dat meer hotels.
Daar heb ik geen hotelletje voor nodigquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij samen een hotelletje namen?
Dan moet je om half 10 in de trein zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen hotelletje voor nodig![]()
Maar dat overnachten is niet eens een gek idee, want als ik terug moet kachelen naar Groningen wordt het geen latertje.
De prijs?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:36 schreef livEliveD het volgende:
Wat is er mis met het Steigenberger Kurhaus Hotel?
In een jeugdhotel ¤ 25-35.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:33 schreef Alicey het volgende:
Hoewel, aan de andere kant.. Wat kost overnachten? Ik heb ook een "last mile" die ik met de taxi moet afleggen als ik terug met de nachttrein ga, dus misschien dat ik toch ook wel interesse heb..
Duurder dan een taxi dus. Aan de andere kant hoef ik niet eerst nog terug voordat ik in slaap kan vallen. Hmm... Ik denk er nog over.quote:
Ik denk er ook nog effe over na..quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Duurder dan een taxi dus. Aan de andere kant hoef ik niet eerst nog terug voordat ik in slaap kan vallen. Hmm... Ik denk er nog over.
Een strandorgie!quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:42 schreef FuifDuif het volgende:
Kan er met mooi weer niet gewoon op het strand geslapen worden?
We gaan uit eten en daarna zien we wel. Het zal wel in de kroeg eindigen neem ik aan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef GotC het volgende:
Ik denk er ook nog effe over na..
De aftermeet trouwens, wat gaat er gebeuren? Idee, iemand?
Je maakt me bangquote:
In ieder geval eten. Het kan zijn dat we daarna blijven hangen, het kan ook bijv. zijn dat we een strandwandeling maken als het mooi strand-weer is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk er ook nog effe over na..
De aftermeet trouwens, wat gaat er gebeuren? Idee, iemand?
Dat wordt dan dus 3 liter water en een halve fles whisky in mijn geval.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en bij mooi weer zouden we een strandwandeling doen. Misschien moeten we zelf wat drank meenemen!
Het is lekker inderdaad. Ik blijf echter toch altijd die last mile houden.. Hoewel ik natuurlijk ook voor de gein weer eens zou kunnen lopen, en turfen hoeveel Franse auto's ik tegen kom, hoeveel drugsdealers mij cocaine proberen te verkopen, hoeveel junks cocaine van mij proberen te kopen en hoeveel mannen een bod doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef Doffy het volgende:
Oh wat een zaligheid om in een goed bereikbare stad te wonen!
Klinkt enerverendquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Het is lekker inderdaad. Ik blijf echter toch altijd die last mile houden.. Hoewel ik natuurlijk ook voor de gein weer eens zou kunnen lopen, en turfen hoeveel Franse auto's ik tegen kom, hoeveel drugsdealers mij cocaine proberen te verkopen, hoeveel junks cocaine van mij proberen te kopen en hoeveel mannen een bod doen.
Ik woon ook in een van de betere wijken, maar het is ongeveer 10 kilometer van het centrum af, en ik loop dan dus door wijken waar 's nachts levendig in drugs gehandeld wordt en waar vrouwen zich aanbieden voor een nacht. Ondanks mijn kuise kleding (Dat had je niet van mij verwacht he?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Klinkt enerverend![]()
Ik woon in een burgerlijke, saaie yuppenwijk. Geen dealers, geen drugstoeristen, geen hoerenlopers... zalig
volgens mij woon ik in een bejaardenwijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Klinkt enerverend![]()
Ik woon in een burgerlijke, saaie yuppenwijk. Geen dealers, geen drugstoeristen, geen hoerenlopers... zalig
Ik totaal niet..zoek maar eens bij de FP naar 'Naaldwijk', meer dan genoeg moorden enzo. Zelfs in een huis tegenover mijn huis, keel doorgesneden en hele wietplantage..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij woon ik in een bejaardenwijk
Ik weet niet of ik wel mijn ogen durf dicht te doen als jij naast me ligt hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan ik niet bij jou logeren, Doffy?
Denk ik ook wel dat het gaat lukken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik totaal niet..zoek maar eens bij de FP naar 'Naaldwijk', meer dan genoeg moorden enzo. Zelfs in een huis tegenover mijn huis, keel doorgesneden en hele wietplantage..
Mwah, wel gezellig hoor![]()
Maar ik blijf dan denk ik voor het uit eten, en dan misschien naar huis..ach ik zie wel, komt goed
Ik wil juist bij jou logeren omdat je homo bent. Dan kan ik me misschien inhouden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef Doffy het volgende:
Ik weet niet of ik wel mijn ogen durf dicht te doen als jij naast me ligt hoor![]()
Waar moet je ergens zijn in R'dam?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil juist bij jou logeren omdat je homo bent. Dan kan ik me misschien inhouden.
Maar even serieus, zou dat eventueel kunnen? Ik kan wrs. ook wel in R'dam logeren, maar ik zie het niet zo zitten om alleen te reizen midden in de nacht.
Dat je nu zegt dat je ook komt naar de meet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef Monidique het volgende:
Wat is de bedoeling nou?
Ja, wat was de planning nou ook alweer? Ik heb wel even gekeken, vanaf Den Haag CS moet ik de trein van 22:39 of 23:39 hebben om thuis te komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je nu zegt dat je ook komt naar de meet.
Precies ook de reden waarom ik of niet te laat weg wil gaan, of in Den Haag wil blijven slapen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar even serieus, zou dat eventueel kunnen? Ik kan wrs. ook wel in R'dam logeren, maar ik zie het niet zo zitten om alleen te reizen midden in de nacht.
Nou, ik weet nog helemaal niet of dat kan hoor. Maar als ik daar kan slapen, dan moet ik in de buurt van de Witte de Withstraat zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
Waar moet je ergens zijn in R'dam?
Planning is Forces of Nature in het omniversum. De rest is nog niet ingevuld, maar ga er vanuit dat het eten, misschien een strandwandeling, en drinken wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, wat was de planning nou ook alweer? Ik heb wel even gekeken, vanaf Den Haag CS moet ik de trein van 22:39 of 23:39 hebben om thuis te komen.
aan overvallen geen gebrek in mijn wijk. verschillende banken en de videotheek, maar dat zijn geen bewoners uit de wijk denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik totaal niet..zoek maar eens bij de FP naar 'Naaldwijk', meer dan genoeg moorden enzo. Zelfs in een huis tegenover mijn huis, keel doorgesneden en hele wietplantage..
zover ik wist wel ja, maar staat in eerste topic denk ik, misschien even in de OP plaatsen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het eten hadden we toch ook al ingevuld?
Ik kan me voorstellen dat je dat stuk vanaf het station niet alleen wilt lopen. Ik kan eventueel met je meelopen tot daar aan toe als het Rotterdam wordt, is ook niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik weet nog helemaal niet of dat kan hoor. Maar als ik daar kan slapen, dan moet ik in de buurt van de Witte de Withstraat zijn.
Niet waar en hoe, maar ik hoop wel dat eten is ingevuld.. Anders ga ik dood van de honger ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het eten hadden we toch ook al ingevuld?
Is ook weer niet de bedoelingquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet waar en hoe, maar ik hoop wel dat eten is ingevuld.. Anders ga ik dood van de honger ofzo.
Inderdaad, en eten is belangrijk, anders word ik erg lastig.quote:
uit deeltje 1:quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet waar en hoe, maar ik hoop wel dat eten is ingevuld.. Anders ga ik dood van de honger ofzo.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil juist bij jou logeren omdat je homo bent. Dan kan ik me misschien inhouden.
Van mij mag je, hoor. Maar zo groot woon ik niet (ahem), dus niet allemaal tegelijk graagquote:Maar even serieus, zou dat eventueel kunnen? Ik kan wrs. ook wel in R'dam logeren, maar ik zie het niet zo zitten om alleen te reizen midden in de nacht.
Je hebt ook het ONZ restaurant in Den Haagquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
uit deeltje 1:
http://www.gentilhomme.nl/nl/index.html
daar komen we uit principe niet !quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt ook het ONZ restaurant in Den Haag
Klinkt inderdaad erg fout.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt ook het ONZ restaurant in Den Haag
Het maakt mij niet uit, maar ik kan me voorstellen dat dat voor studenten nogal aan de prijzige kant is, niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.gentilhomme.nl/nl/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |