Nog net.quote:
Foto is al zo lang geleden gepost en kom jij nu nog even daarover posten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom staat Rausdouwer eigenlijk bovenaan.![]()
![]()
Ja, had het gelezen. Ga dan ook niet achter vrachtwagens plakkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog net.Had al een paar keren gekeken ov er nog iemand kwam hoor.
![]()
Maar ja dan is er altijd nog Motor-Forum.Net in een topic gereageerd waar jij ook in staat.
![]()
Dat lijstje moet door de leden zelf onderhouden worden, dus nieuwe pic geven + volledige motornaam en bouwjaar. Ga dat niet zelf uitzoeken hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik nog steeds een ZXR volgens de openingspost
*afdruipt met staart tussen de benen..*quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Foto is al zo lang geleden gepost en kom jij nu nog even daarover posten?Raus bovenaan omdat ze een vrouw is haar motornaam alfabetisch-technisch gezien bovenaan hoort
Sta je nog niet met je blote niksie klaar voor een knal avondmaal?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik nog steeds een ZXR volgens de openingspost
9,95 @ Louis.dequote:MD magneettanktas CITY
CA. 8 LITER
Aerodynamische tanktas voor een echte weggeefprijs. Ideaal voor korte tourritten of een boodschapje in
de stad. 3 sterke magneten houden de tas op elke stalen tank vast, maar er worden ook riemen meegeleverd
zodat de tanktas ook op een kunststof- of aluminiumtank te bevestigen is. Ook kun je de tanktas als
buddytas gebruiken dankzij deze riemen! Voor de extra veiligheid is de tas voorzien van een balhoofdriem die
tevens een erg handige draagband vormt als je de tas te voet meeneemt.
Verder biedt de City tanktas:
anti-slip bodem
kaartleesmap
handige draaggreep
regenhoes
kleur: zwart/grijs
inhoud: ca. 8 liter
materiaal: 90% Polyamide
Maar je kan er niet aan voelen, ruiken en aaien.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:43 schreef hicham het volgende:
Dit lijkt me wel een leuke tanktas eigenlijk:
[..]
9,95 @ Louis.de
Gewoon lekker simpel & klein, of is 8 liter net iets te weinig (wel 4 pakken melk
Ah nou begrijp ik het, Youssef realiseert zich dat mijn Viper meer lawaai maakt dan z'n Aldi / Lidl demperquote:
Dta uitleggegn kost meer dan 2 regls? ::WWquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt een schattig avatarwat mag het betekenen.
![]()
In godsnaam waarom.
Onze god dan wel.
mArr hi js wel er0tisj dien4mowww ^O6 :yy) !!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:46 schreef Youssef het volgende:
llo :") een taktnas van 8lijwterdas net 2by 2 bij 2 |;(
Are you making fun of me?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar je kan er niet aan voelen, ruiken en aaien.![]()
![]()
![]()
![]()
Watquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sta je nog niet met je blote niksie klaar voor een knal avondmaal?![]()
Mooi is dat ik gewoon Terugvindpost lees, heb ooit wel eens ergens in een onderzoek gelezen dat alleen de eerte en de laatste letters van een woord grotendeels bepalen wat we lezen. Beter zou ik ook eens nuttige dingen onthoudenquote:
ook bouwjaar '94 ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:55 schreef Makster het volgende:
Als iemand nou ff van die ZXR400 '94 is ff KLX650R SM maakt ben ik blij, ik heb de foto al aangepast
Je moet er af en toe een verrassingsaspect in houden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:51 schreef Makster het volgende:
[..]
WatEigenlijk was ik van plan om zo weer verder te gaan met leren
quote:
Staat in de nieuwe OP.txquote:
Goed voor jou, had m'n schoenen en jas al aangrokkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet er af en toe een verrassingsaspect in houden.![]()
[..]
Not exactly.
![]()
20 euro @ Louis.dequote:magneet zwart
Lichte en compacte eendelige tanktas met magneetbevestiging en, voor absolute zekerheid, een balhoofdriem. Uitgerust met kaartenvak met zijopening, buitenvak, draaggreep en zijdelingse reflectiestrepen. De 4 magneten kun je variabel in de tas bevestigen, zodat je de tas op bij elke stalen tank kun gebruiken.
Kleur: zwart
Inhoud: ca. 15 liter
Afmetingen (L x B x H voor/achter): 36 x 25 x 16/14 cm.
Materiaal: 85% polyester
En nu ZX9R nog aanpassen.quote:
Bezoek is altijd goedquote:Goed voor jou, had m'n schoenen en jas al aangrokken
Omdat een tanktas handig is en ik mijn broertje wil overtreffen???quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Youssef het volgende:
Ik snap ook niet waarom hicham met zo veel bombarie tanktassen post. Beetje pompeus van hemAniweg, tanktas is best handig, vooral als vervangen van een rugteelbalzak
Bij wie ga je achterop richting de megemeet pep?
Donequote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nu ZX9R nog aanpassen.
Damn, sommigen moet je ook echt alles voorzeggen he.
Dag koppelingquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:20 schreef Youssef het volgende:
Pompeus of niet, ik ga denk ik leren wheelieën. Nix aan die burn outs![]()
Youssef maakt z'n burnouts liever in pomperdeus zand of pomperdoes water. En nog klagen dat z'n motor vies is ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:23 schreef Makster het volgende:
Mijn idee, vind het alleen zo jammer dat ik dan mijn voorwiel niet gebruik. Wordt mijn achterband zo pompidomperdues van, snaak bedoel...
Aardig pomperduaal van hem hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Youssef maakt z'n burnouts liever in pomperdeus zand of pomperdoes water. En nog klagen dat z'n motor vies is ook![]()
En dat vind je raarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
Goed voor je ketting ook.![]()
Leuke woordgrappen.![]()
Op school werd ik al uitgelachen als ik trottoir gebruikte inplaats van stoep.
quote:
Stel je voor: veldje ergens achteraf, keiharde regen en veel wind.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef hicham het volgende:![]()
Hier was het in de ochtend ook slecht weer maar daarna vooral droog en nog even later ook zonnigWe zien wel, jammer als het slechtweer wordt
Heeft ergens wel wat weg van een Bandit.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:58 schreef hicham het volgende:
Misschien leest ie dat SMSje wel op z'n verjaardag tijdens het douchen, weet jij veel![]()
Die VX vinnik beswel mooiWaarschijnlijk omdat ie zo glimt
Pens? Altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rare vraag misschien maar eten jullie weleens pens?Zodra ik bij onze leveranciers kon krijg ik ongewild allerlei bereidingstips om die zooi om te toveren in een lekker maal.
Weet niet of het marokkanen zijn maar ze lijken er wel verdacht veel op.
Jij komt aanlopen en begint zomaar foto's te maken of... ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Er was net een kwartier geleden een hoop herrie in de straat, en ik wist dat de buurman aan een minibike aan het sleutelen was van iemand. Dus snel even de cam gepakt en naar buiten gelopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij schrok wel dat ik foto's ging maken, en hij was ook zo verdwenen.![]()
Die dingen gaan wel vooruit.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:20 schreef Youssef het volgende:
Pompeus of niet, ik ga denk ik leren wheelieën. Nix aan die burn outs![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Pens? Altijd
Moest ff het woord opzoeken op vandale.nl, had wel een vermoeden maar wist het niet zeker
Je moet er maar van houden, ik vind het geen delicatesse ofzo, en het ziet er ook niet echt smakelijk uit.
Ik ben niet kieskeurig met eten maar dat gaat dus echt mijn mond niet in.quote:Maar het is best te eten hoor
Ik noem het gewoon zoals het genoemd hoort te worden, maagquote:
Mijn mond ook niet, maar je hebt geen keuze als je met je ouders aan tafel zitquote:[..]
Ik ben niet kieskeurig met eten maar dat gaat dus echt mijn mond niet in.![]()
Gewoon bij de Marokkaanse slager of met het slachtfeest / offerfeest bij een boer met koeien en dan door een Marokkaan laten slachten ofzoquote:Nou ik toch een vragenrondje doe, halen jullie ook vlees direct bij de slachter?Ik ben er eens op gaan letten sinds we dit doen en ik zie bijna nooit een marokkaan bij het koelvak in de super maar als ik bij die slachter kom snap ik ineens waarom.
Was al blij dat ik gewoon nederlands kon spreken daar.
![]()
we hadden die van mij om half 12 al bijna buiten staan toen de 1e bui van vandaag pas kwam,quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:05 schreef Youssef het volgende:
Wordt morgen waarschijnlijk dus lekker uitslapen gewoon![]()
Dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon zoals het genoemd hoort te worden, maag
Toch?!![]()
En ik altijd maar denken dat kindermishandeling niet voorkwam onder marokkanen.quote:Mijn mond ook niet, maar je hebt geen keuze als je met je ouders aan tafel zit
Maar dan kom je er iig wel achter dat het met de smaak meevalt
Dus mag het nu wel m'n mond in
quote:Gewoon bij de Marokkaanse slager of met het slachtfeest / offerfeest bij een boer met koeien en dan door een Marokkaan laten slachten ofzoMorgen een nieuwe vragenronde als het niet regent
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:[/b]
[..]
we hadden die van mij om half 12 al bijna buiten staan toen de 1e bui van vandaag pas kwam,
weer binnen gezet en half uurtje gewacht, het leek toen weer zonnig te worden dus wij beiden motoren buiten gezet net helm op en klaar om te starten 2e buiregenpakken maar aangetrokken omdat de motoren toch al buiten stonden wilden we toch maar op motor gaan
zoveel regen en hagel is gewoon kut![]()
![]()
![]()
Even een dom vraagje, hoe staan jullie er tegenover?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:05 schreef Youssef het volgende:
Wordt morgen waarschijnlijk dus lekker uitslapen gewoon![]()
Jij krijgt dus wel gewoon "normaal" vlees te eten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:21 schreef Youssef het volgende:
Ehhrr ik meng me even niet in de pens uitwisseling![]()
Na vandaag ben ik er wat anders over gaan denken.quote:Mjah, mij maakt het niets uit. Als we maar zekerheid hebben... wel of niet gaan. Wel rete jammer dat kutweer![]()
Wij hadden het er ook al over. Ik zie het niet zitten om te rijden als het alleen maar regent. Vandaag ook een stukje gereden, maar we zijn omgekeerd omdat het gewoon te koud wordt en je ook meer dan de helft van de tijd niets ziet. Een buitje is niet erg, maar het moet niet blijven gieten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even een dom vraagje, hoe staan jullie er tegenover?Heb even gekeken en de weersvoorspelling voor morgen: Vianen: regenkans 50% zonkans 60% Veenendaal: regenkans 60% zonkans 50%
Nou niet echt het ideale weer voor een leuke meet............ Heb weinig zin om met snelheden van rond de 100km/h druppels te gaan vangen.![]()
Wat versta jij nu dan precies onder pens?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders.(de maagwand heet fang/vang
, gemengd en vermalen met nog wat andere zooi noemen ze dat gehakt.
)
Eten wat de pot schaft, zo hoort hetquote:[..]
En ik altijd maar denken dat kindermishandeling niet voorkwam onder marokkanen.![]()
Wat maken je ouders er eigenlijk mee? Het is zo taai als de pest, ruikt nou niet echt neutraal maar het is wel lekker goedkoop. (heel goedkoop waar wij het halen, kilootje is goedkoper dan wat voor vlees dan ook)
Ik neem aan dat jullie dan schapenpens eten?Is wat minder geurig dan runderpens.
![]()
quote:[..]
Wij hebben ook een islamitische leverancier er tussen zitten en die zei de eerste keer dat we kwamen: "zo jullie hebben honger!!! Of heb je een grote familie die komt eten?"
Toen we uitlegden dat het voor de honden was zei hij: "dat is zonde, kan je hem niet beter geven wat je overhoudt?"
Niet echt alles, wel een groot gedeelte maar van veel dingen weet ik niet eens wat ik eet. Ik weet dat het van een schaap of koe komt. Meer nietquote:Jullie eten dus ook gewoon de rest van ons assortiment? Tong, kopvlees, long, nier, lever etc. etc.?Wel economisch trouwens.
Alleen de botten blijven dan over en die gaan weer terug om beendermeel van te maken als voer voor............ vee.
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
als het morgen ook dit weer gaat worden dan heb ik er niet echt veel zin in om te gaan kleumen op de motor
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even een dom vraagje, hoe staan jullie er tegenover?Heb even gekeken en de weersvoorspelling voor morgen: Vianen: regenkans 50% zonkans 60% Veenendaal: regenkans 60% zonkans 50%
Nou niet echt het ideale weer voor een leuke meet............ Heb weinig zin om met snelheden van rond de 100km/h druppels te gaan vangen.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:21 schreef Youssef het volgende:
Ehhrr ik meng me even niet in de pens uitwisseling![]()
Mjah, mij maakt het niets uit. Als we maar zekerheid hebben... wel of niet gaan. Wel rete jammer dat kutweer![]()
Dat wordt dus morgenochtend allemaal even in de Fok!MC posten zodat we kunnen bepalen ofhet niet doorgaat. Natuurlijk is in de zon rijden veel leukerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wij hadden het er ook al over. Ik zie het niet zitten om te rijden als het alleen maar regent. Vandaag ook een stukje gereden, maar we zijn omgekeerd omdat het gewoon te koud wordt en je ook meer dan de helft van de tijd niets ziet. Een buitje is niet erg, maar het moet niet blijven gieten.![]()
Wel balen, want ik ben zo benieuwd en heb er heel veel zin in.
Gadverdammequote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:41 schreef Youssef het volgende:
Toevallig ook dat het kind de deur naar achteren waar ik sta dicht deed omdat ze daarachter zat te spelen ofzo, toen heeft die hollander/kamper zijn kans gewoon gegrepen.
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:41 schreef hicham het volgende:
Dat wordt dus morgenochtend allemaal even in de Fok!MC posten zodat we kunnen bepalen ofhet niet doorgaat. Natuurlijk is in de zon rijden veel leukerallee njammer dat het nu net de megameet is die min of meer letterlijk in eht water valt. Toch wel iets bijzonders. Maar goed, in de regen rijden is niet leuk en je kunt niet posen in de bocht
![]()
![]()
Dus gewoon morgenochtend bepalen wat we gaan doen. Niet -> pech, volgende keer dan maar
Voorkant optillen en draaien aan dat wiel, zie je snel genoeg of je schijf nog wel recht is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:32 schreef Youssef het volgende:
Hoe wildeje eigenlijk controleren wat er met die schijf was Lars
Voelde me vandaag ook net een ijslolly.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Wel balen, want ik ben zo benieuwd en heb er heel veel zin in.
Definitie van pens: grijs/zwart/groenachtige (preciese kleur is lastig te geven) lappen van tussen de 8 en 14kg (rund) en ongeveer een kilo bij schapen, typische pensgeur, taai, klein vetrandje aan de binnenzijde en "vouwen" aan de zijkanten. (lichtbruin) Achterkant is glad en wit/cremekleurig.quote:
Zie boven, maag vind ik persoonlijk iets anders. (hoewel het heel dicht bij elkaar in de buurt zit.quote:Eten wat de pot schaft, zo hoort hetIk weet niet meer of we het over hetzelfde hebben dus wat betreft het eten bereiden van eten moeten we nog even consensus over de pens bereiken
Tsja, we hadden niks gezegd over de telefoon maar ze vonden het al apart dat we zoveel wilden hebben en dachten dat we een grapje maakten en hadden dus niks klaar gezet.quote:![]()
We hebben nog schapenlever in de vriezer.quote:Niet echt alles, wel een groot gedeelte maar van veel dingen weet ik niet eens wat ik eet. Ik weet dat het van een schaap of koe komt. Meer nietBij het offer- / slachtvlees is altijd het eerste wat klaargemaakt wordt zodra het schaapje is geslacht, de lever. Dus die wordt meteen opgegeten en iedereen gaat dan proeven
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
Belangrijke mededeling: ik kom morgen niet hoor naar de megameet.![]()
Ik weet het allemaal niet meer hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Definitie van pens: grijs/zwart/groenachtige (preciese kleur is lastig te geven) lappen van tussen de 8 en 14kg (rund) en ongeveer een kilo bij schapen, typische pensgeur, taai, klein vetrandje aan de binnenzijde en "vouwen" aan de zijkanten. (lichtbruin) Achterkant is glad en wit/cremekleurig.
Ziebovenquote:[..]
Zie boven, maag vind ik persoonlijk iets anders. (hoewel het heel dicht bij elkaar in de buurt zit.) Ik noem dat fang/vang en daarmee bedoel ik de buitenste maagwand, dat is vlees wat bij rund een soort stapeling is van vet/vlees/spier/vlees/vet zeg maar. De honden vinden het prachtig aangezien ze best veel moeite moeten doen om dat rauw verscheurd te krijgen. (vanwege het vet) maar als je het zou bakken, stomen, frituren, whatever kan ik me goed voorstellen dat het vet verdwijnt (vrij licht vet) en je een sappig lapje op je bord overhoudt.
Had een jongen in mijn klas waarbij ze thuis het kraanwater kookten voordat ze er wat mee dedenquote:[..]
Tsja, we hadden niks gezegd over de telefoon maar ze vonden het al apart dat we zoveel wilden hebben en dachten dat we een grapje maakten en hadden dus niks klaar gezet.Toen we dus ook echt op kwamen dagen (nooit bij nagedacht dat hij twijfelde aan onze bestelling en of we wel serieus waren) ging hij vragen stellen.
Ach was best lachen, waren ook wat surinamers die ongeveer hetzelfde vroegen, voor we het wisten hadden we meer recepten bij elkaar dan er in een gemiddeld kookboek staan.
Wel geinig dat die suri's alles koken voor ze gaan bakken oid.
quote:[..]
We hebben nog schapenlever in de vriezer.1,50 per kg.
Wel handig om dat als eerste te eten aangezien het bloedrijk vlees is en dus snel gaat lekken...........
Hebben we met runderlever behoorlijk wat last mee gehad aangezien daar zomaar eens een litertje of 2, 3 bloed uitkomt en we dat dus niet wisten toen we het alleen gekoeld weg hadden gelegd.
(meteen invriezen die zooi of opeten natuurlijk want "gewoon" bewaren is geen optie.
)
Op het offerfeest bestel je een schaapje en krijg je een nummertje. Die halen we vervolgens op. Meestal is dat bij een bedrijf waar een vrachtwagen levende schapen worden afgeleverd en die worden dan geslacht en verkocht. Het is altijd verschillend, soms kan je erbij zijn en soms niet. Maar meestal niet volgens mij. Je ziet wel gewoon de volledige schapen hangen enzo, dus het is nog niet gesneden, alleen gevild. Je neemt de schaap dus in z'n geheel mee (kop krijg je er soms wel / soms niet bij. Meestal alleen op verzoek). Als we een keer op een ander moment in het jaar vlees kopen dan is het wel gewoon bij de Islamitische slager in de buurt. (kan ook wel zeggen Marokkaanse slager, maar hetgaat erom dat het een Islamitische isquote:Om toch nog even door te vragenschaffen jullie ouders zelf een schapie aan voor het offerfeest om te laten slachten of gaan ze voor de klant en klare optie bij een marokkaanse slachter?
![]()
Dit jaar nog was er een bruiloft in Marokko van familie van ons die op het platteland wonen. En bij een bruiloft hoor natuurlijk vleesquote:Weleens zelf bij geweest? Zit in de planning dat ik zelf ook een keertje mee ga slachten (klein spul om het te leren) maar ik weet echt niet wat ik nou kan verwachten?Ga trouwens zowel bij een islamitische slachter als een "gewone" nederlandse slachter meekijken.
Als je het doet moet je het goed doen toch?
Neeeeequote:Weet alleen hoe het werkt met kippen en konijntjes (ja die pluizige dingen worden ook gegeten en moeten dus ook geslacht worden) maar hoe het gaat met schapen, geiten, en kalveren?
Weet in ieder geval hoe een schietpen werkt.
(deze is dus niet aanwezig bij de islamiet, best lastig want ze maken volgens mij best wel veel herrie
)
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:08 schreef Youssef het volgende:
Je krijgt een 8 voor de inhoud en een 7 voor je Nederlands hicham
Zo hoog heb ik nog nooit gehaaldquote:Op zondag 8 mei 2005 00:08 schreef Youssef het volgende:
Je krijgt een 8 voor de inhoud en een 7 voor je Nederlands hicham
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Teveel (extra uitleg) tussen (tekstverneukende) haakjes.
![]()
Daar heb je (opzicht) eigenlijk (best) gelijk inquote:Op zondag 8 mei 2005 00:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Teveel (extra uitleg) tussen (tekstverneukende) haakjes.
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:14 schreef Youssef het volgende:
Daar heb je (opzicht) eigenlijk (best) gelijk in
Ik rond het cijfer voor Nederlands af op een 6, de inhoud blijf ik redelijk sterk vinden voor een zwakbegaafd iemand
Ja (viel) me eigenlijk (ook wel) op tijdens het herlezenquote:Op zondag 8 mei 2005 00:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar heb je (opzicht) eigenlijk (best) gelijk in
Ik rond het cijfer voor Nederlands af op een 6, de inhoud blijf ik redelijk sterk vinden voor een zwakbegaafd iemand
Je post hier niet vaak maar je hebt onderhand wel de meeste posts na 01:30 in de Fok!MC denk ikquote:
Zo leer je nog eens watquote:Op zondag 8 mei 2005 02:24 schreef bwt het volgende:
Man, wat een verhalen zeg.
Ik weet inieder geval hoe een schaapie geslag wor.
Voor degenen die gaat tuffen morgen - succes - hopelijk droog weer.
Heb jij toevallig Turken in je buurtquote:Op zondag 8 mei 2005 05:51 schreef tommytheman het volgende:
Rijden turken nu ook al motor! en zonder omtevallen enzo?
nee hoor, ik was op 8.00 uur wakker maar toen werd mijn nichtje (slaapt hier) ook wakker dus die heb ik maar even aangekleed ectquote:Op zondag 8 mei 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Volgens mij slapen opm en lars nog eventjes door![]()
wtfquote:Op zondag 8 mei 2005 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fuck het regent en hagelt hier als een gek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat lars wel wat dichterbij woontquote:Op zondag 8 mei 2005 07:05 schreef Youssef het volgende:
Lars woont net zo ver als ons van de megameet denk ik. Nou ja, een aantal km dichterbij maar niet gek veel.
Valt mee hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Hmm, schiet niet echt op zo he?
Volgens mij slapen opm en lars nog eventjes door![]()
11.15 zijn wij pas bij Shell Houtenquote:Op zondag 8 mei 2005 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, 11.00 uur dus in v'daalheb ik nog een klein uurtje de tijd
Succes daaro, hopen dat ie in het echt wat spraakzamer isquote:Op zondag 8 mei 2005 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
Damn wat vervelend dat weer voor jullieal hoop ik ook wel droog te blijven in Zeeland bij het kijken naar de KLX.
![]()
[afbeelding]
Ik wil er over een uur en een kwartier zijn, blijft er nog wat van de dag over daarna.
Misschien rij ik ook nog wel even door naar Den Helder voor die VX.![]()
![]()
![]()
Zit nu aan m'n ontbijtquote:Op zondag 8 mei 2005 09:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij zouden het net kunnen redden ze vertrekken pas om half 11 dus jullie zouden het ook moeten kunnen redden
is dat dan "MARTIE AAN" naar 2020 of "MARTIE HELP" naar 2020quote:Op zondag 8 mei 2005 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan nu rijden![]()
als er iets is dan stuur maar SMS
proefritje naar v'daalquote:Op zondag 8 mei 2005 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
Damn wat vervelend dat weer voor jullieal hoop ik ook wel droog te blijven in Zeeland bij het kijken naar de KLX.
![]()
[afbeelding]
Ik wil er over een uur en een kwartier zijn, blijft er nog wat van de dag over daarna.
Misschien rij ik ook nog wel even door naar Den Helder voor die VX.![]()
![]()
![]()
en dan gaat martie 70 km omrijden ofzoquote:Op zondag 8 mei 2005 10:02 schreef hicham het volgende:
We halen denk ik sowieso niet meer de Bosche stoet, dus we moeten nu met Martie afspreken op de MM of gewoon doen dat Martie naar Larsovic gaat en dat we vandaaruit vertrekken naar de MM?
Niks mis met omrijden hoor, we hebben vorige week nog een omrij-meet gehadquote:Op zondag 8 mei 2005 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan gaat martie 70 km omrijden ofzo
bewust omrijden is niks mis mee, neequote:Op zondag 8 mei 2005 10:04 schreef hicham het volgende:
Niks mis met omrijden hoor, we hebben vorige week nog een omrij-meet gehad
quote:Op zondag 8 mei 2005 09:48 schreef hicham het volgende:
is dat dan "MARTIE AAN" naar 2020 of "MARTIE HELP" naar 2020
Ok, doei![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:09 schreef hicham het volgende:
-edit
Haal regelmatig Lars en Martie door elkaar
Treffen zal wel lukken, regen mag heel eventjes (tegen de vliegjes op m'n pak)quote:Op zondag 8 mei 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie mekaar allemaal treffenen duim voor weinig regen.
Misschien komt de MM een weekje te vroeg voor mij.
quote:
Lummels.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
Ok eikelientje
Mzzl
Tijd om me om te kleden, youssef staat al in z'n motorpak te SMSen
Heel relaxedquote:
U heeft het zeeuwse meisje gekocht?quote:
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:15 schreef hollander172 het volgende:
Meet was wel geinig, altijd leuk zoveel motoren bij elkaarmaarre dat weer.......... Hagel, regen, koud.
Geen stunts ook daar, redelijk wat blauw op de been en een McDrive die vol stond met halfverregende mensen.
Yep, twee schoonmoeders he?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
Zo vroeg alweer terug..
Hier is het gewoon erg mooi weer al de hele dag..
De rest is nog aan het toeren momenteel?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:19 schreef hollander172 het volgende:
Yep, twee schoonmoeders he?
We hebben onderweg alles gehad behalve sneeuw, do I need to say more?
De rest is aan het toeren inderdaad, al ving ik nog wel iets op over maar voor de helft rijden etc.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De rest is nog aan het toeren momenteel?
Jammer dat weer, maar jullie zijn niet gesmolten zo te merken.![]()
In het beste geval is je vriendin morgen ziek en kunnen jullie lekker de hele dag kroelen in bed.![]()
Altijd maar de hond moeten nemen overdag is ook zo wat.
DISCLAIMER: tekst niet verkeerd intepreteren.
Hahaha super tof manquote:Op zondag 8 mei 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Zeer toffe verkoper die jongen.
![]()
Hij rijdt zelf een Mitsubishi Lancer evo nog wat van maar 3 weken oud.
Zijn vrouw heeft een Jeep Wrangleren ze hebben ook nog een Camaro en een Kever die tot hotrod omgebouwd wordt.
![]()
Verder was hij ook nog bezig met het bouwen van een Cafe racer op basis van een Honda CB-550.![]()
De KLX vond ik er redelijk netjes uitzien, had al een half jaar niet meer gelopen.![]()
Hij heeft er maar 3 keer mee gereden naar eigen zeggen, noemt zichzelf geen echte motorrijder, en het ding is gewoon te rap voor zijn doen .. zit ook nog een cross vertanding op.
Verder hij er zelf een mega mooie supertrapp uitlaat op gezet en nieuwe Kawa handvaten.
Alleen lekt er wat olie bij het versnellingspookje, maar dat kan ik zelf wel verhelpen denk ik.
Valt meer onder het kader van wat onderhandelingsruimte creeren.![]()
We waren het binnen 5 minuten al eens over de prijs, voor ¤ 1550,00 een koopje volgens mij.
Daarna nog even een proefrit gemaakt en dat liep allemaal, weinig lawaai van het blok, alleen bij de eerste bocht had ik een soort tankslapper idee, maar dat komt door de slappe vering, de 21'maat banden en grove noppen -op een landweggetje nog even lopen slingeren aan het geheel en dat wende allemaal snel.
Pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oogt zo allemaal een stuk kleiner en smaller dan het is, want hij is echt megaveel hoger dan de CR.
Oke.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De rest is aan het toeren inderdaad, al ving ik nog wel iets op over maar voor de helft rijden etc.
Zit wel een erg ielig schijfje op die KLX?Is het trouwens de aanduw/trapautoversie of heb je elektrische start?
Haaaaaha, en wat kost dat incl montage.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahaha super tof man![]()
Ziet er nog leuk uit toch, wel een beetje een kleurencircus maar hee dan heb ej weer wat te klussen
270 mm remschij en klauwkopen![]()
Rij amper 100 kilometer per maand.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:07 schreef Makster het volgende:
Zo een fiero is ook best relaxed !!
Leuk speelgoed heb je trouwens als ik er over nadenk
quote:Die schijf en remklauw mogen uiteraard voor een vriendenprij van de hand
Ik vond dat spatbordje echt uber hoor op de foto.quote:In het begin moest ik ook ff wennen met trappen, maar je moet hem net ff door de compressie halen en dan de kick erop laten komen en GAAAN. Peace of cake nu, was de 1ste keer wel anders
Ik ga waarschijnlijk het originele voorspatbord met een dremel bewerken, zelfde resultaat en scheelt je 40 euro
Maar anders kunnen we heus wel ergens SM voorspatbordjes voor weinig scoren
Spatbordje is idd niks mis mee, maar eerst maar is kijken wat ik er zelf van kan bakken. Anders ga ik ze idd wel bestellen. Maar volgens mij kunnen we er ook gewoon universele onderknallen, scheelt je goed in de pegelsquote:Op zondag 8 mei 2005 15:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rij amper 100 kilometer per maand.
Hij moet deze week eigenlijk naar de APK.
Maandag maar'es afspraak maken.
Wilde er ook van alles aan gaan verbouwen, maar voor dit jaar zijn nieuwe remblokken en olie wel even genoeg.
[..]
[..]
Ik vond dat spatbordje echt uber hoor op de foto.
Maar als je die remschijf eraf haalt, kan je hem beter gelijk op die van mij zetten.
Is amper meer werk.![]()
![]()
![]()
Aan alleen de achterrem heb je wel genoeg joh.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:36 schreef Makster het volgende:
Spatbordje is idd niks mis mee, maar eerst maar is kijken wat ik er zelf van kan bakken. Anders ga ik ze idd wel bestellen. Maar volgens mij kunnen we er ook gewoon universele onderknallen, scheelt je goed in de pegels
Probleem waar ik een beetje mee zit is welke kleur ik de KLX ga spuiten, zat eerst te twijfelen over matzwart met groen. Toen had ik besloten dat het groen ging worden met wat zwart en wit, en nu zie i kdie zwarte kappen op die van jou en ben ik weer gaan twijfelen![]()
Als ik trouwens die schijf er bij afknutsel kan die er bij die van jouw wel gelijk opgezet worden ja, moet alleen wel zeker weten dat ik dan ook al de adapter klaar heb voor de nieuwe klauw, anders wordt het zo lastig remmen
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Zeer toffe verkoper die jongen.
![]()
Hij rijdt zelf een Mitsubishi Lancer evo nog wat van maar 3 weken oud.
Zijn vrouw heeft een Jeep Wrangleren ze hebben ook nog een Camaro en een Kever die tot hotrod omgebouwd wordt.
![]()
Verder was hij ook nog bezig met het bouwen van een Cafe racer op basis van een Honda CB-550.![]()
De KLX vond ik er redelijk netjes uitzien, had al een half jaar niet meer gelopen.![]()
Hij heeft er maar 3 keer mee gereden naar eigen zeggen, noemt zichzelf geen echte motorrijder, en het ding is gewoon te rap voor zijn doen .. zit ook nog een cross vertanding op.
Verder hij er zelf een mega mooie supertrapp uitlaat op gezet en nieuwe Kawa handvaten.
Alleen lekt er wat olie bij het versnellingspookje, maar dat kan ik zelf wel verhelpen denk ik.
Valt meer onder het kader van wat onderhandelingsruimte creeren.![]()
We waren het binnen 5 minuten al eens over de prijs, voor ¤ 1550,00 een koopje volgens mij.
Daarna nog even een proefrit gemaakt en dat liep allemaal, weinig lawaai van het blok, alleen bij de eerste bocht had ik een soort tankslapper idee, maar dat komt door de slappe vering, de 21'maat banden en grove noppen -op een landweggetje nog even lopen slingeren aan het geheel en dat wende allemaal snel.
Pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oogt zo allemaal een stuk kleiner en smaller dan het is, want hij is echt megaveel hoger dan de CR.
Blame the weatherquote:Op zondag 8 mei 2005 10:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lummels.
Zit al klaar man................ Als 1 van jullie dit nog leest, ik verwacht wel twee motoren voor de deur.![]()
Heb net met mijn vriendin de 30quote:Op zondag 8 mei 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
Hier nog eentje van MF:
Als iedereen nou even meekijkt en hier degenen post die die op MF heeft gezien![]()
Pep, wat doe je nu. Nu toch weer een KLX.(see you at the next meet
)
Nog gefeliciteerd Ralf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dat kan een gemiddelde marokkaan toch niet zeggen he, de vlag hing uit voor jullie.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
Picssss!!Allemaal clickabol
Goh, wiens huis zou dit toch zijn... zie vlag, zet er een getal achter en je hebt de juiste nickname van een Fok!MC'er
(het lijkt wel alsof ik een buikje heb op de foto, maar het ligt aan de jas!!
![]()
)
Normaal rij ik nooit over stoepjes hoor.quote:
Wie is dit eigenlijk en wat is er gebeurd?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:41 schreef Youssef het volgende:
Lol @ diesmilie op OPM's kop
Die laatste 2 foto's in Hichams post zijn ook leuke actiepics.
[afbeelding]
Dat moet ik inderdaad beamen, ik weet zeker dat Lars stil stond en de stoep onder hem door liep!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou dat kan een gemiddelde marokkaan toch niet zeggen he, de vlag hing uit voor jullie.
[..]
Normaal rij ik nooit over stoepjes hoor.
Weer kon beter, maar we hebben iig wel leuke wegen gereden. Al moesten we voorzichtig doen, vooral het klaverblad aan het eind was leuk. Heerlijk asfaltquote:Op zondag 8 mei 2005 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
coole picshicham
thx voor de coole smiley
en kentekens
ondanks het weer af en toe toch een geslaagde meet
quote:
Als er gemeet is is het altijd gezellig, zodra er alleen geluld wordt gaat het meestal mis.quote:
Het is hier echt retegezellig sinds een paar weken.quote:
Kweenie, had het graag gezienquote:Op zondag 8 mei 2005 20:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk en wat is er gebeurd?Op MF lees ik er ook niks over..........
Tof!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:48 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het is hier echt retegezellig sinds een paar weken.![]()
(...)
het gaat hier toch veel beter de laatste tijd
Jou zien we nog wel een keer terug, hoe gaat het tot nu toe?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:50 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Tof!
Aanstaande vrijdag m'n achtste (geloof ik) motorrijles en ook dát is tof!
ik heb nog wat problemen met wheelies, maar knee down en stoppies gaan lekker.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jou zien we nog wel een keer terug, hoe gaat het tot nu toe?
En ik???? Ik bleef jullie ook bijquote:Op zondag 8 mei 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
petje af voor hicham @ klaverbladik ging zo 90-100 km/h als er ruimte was (
auto's
) en die rode vlek bleef voortdurend in mijn spiegels
Was het droog in A'doorn?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jullie wisselden elkaar af en toe af jij achter me zat bleef je toch wel iets achter terwijl hicham me echt op me hielen zat, niettemin ook erg goed geredenook op de route
Aperldoorn zeker de beste. Heb er 1 keer mogen "rijden" met continentals en dat was geen beste ervaring. Gorinchem is gelukkig dichter in de buurt en met de BT014's gaat dat aanzienlijk sneller. Nu ga ik het nog maar ff niet proberenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jullie wisselden elkaar af en toe af jij achter me zat bleef je toch wel iets achter (in de bochten, op het rechte stuk kwam je weer terug) terwijl hicham me echt op me hielen zat, niettemin ook erg goed geredenook op de route
maar, ik vind apeldoorn echt het mooiste KB dat ik heb gereden, goed en schoon asfalt zonder gaten ofzo
Ja, de eerste keer niet, toen ging ik ook nog heel langzaam een oprit van de snelweg op omdat het stortregendequote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was het droog in A'doorn?![]()
Ging op de terugweg bijna op mijn bek toen ik het laatste stukje van de afslag A12/A27 richting Breda pakte.(gaat nieuw wegdek over in heel oud wegdek en dat lag een beetje vol met regenwater.
)
Waar heb je 002.jpg vandaan?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef Youssef het volgende:
Hier zet ik wel een aantal willekeurige foto's van MF op. O.a. Martie, Raus en Lars staan erop. OPM nog niet gespot, maar volgens mij is hij degene op de laatste foto in de parkeergarage van de Mac.
Van iemand die naar een website linkte naar "Deel I" en "Deel II"quote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar heb je 002.jpg vandaan?Die wil ik wel in groot formaat.
Oh die had ik niet eens bekeken, gaat zo langzaam op die manier.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Van iemand die naar een website linkte naar "Deel I" en "Deel II"Ik zal zo even kijken.
In zijn sig, deel II: http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php/15325quote:Op zondag 8 mei 2005 21:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh die had ik niet eens bekeken, gaat zo langzaam op die manier.
Zal zo even kijken wie dat was en dan even mailen, zit er nog meer tussen dat iemand op groot formaat wil hebben?
Dat probeerde ik ook een beetje aan te houden tijdens de lulmomenten in de meetquote:Op zondag 8 mei 2005 20:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als er gemeet is is het altijd gezellig, zodra er alleen geluld wordt gaat het meestal mis.
Doe jij maar je petje af voor jezelfquote:Op zondag 8 mei 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
petje af voor hicham @ klaverbladik ging zo 90-100 km/h als er ruimte was (
auto's
) en die rode vlek bleef voortdurend in mijn spiegels
Staat bij mij op het filmpje. Althans, dat ze wegrijden. Gebeurd net buiten beeld. Je hoort het nog welquote:Op zondag 8 mei 2005 21:18 schreef hollander172 het volgende:
Oh die gozer van die ZX7R is dezelfde die Martie en ik een wheelie zagen trekken bij een overvolle McDonalds.Lekker veilig ook een wheelie trekken van 2 meter om dan meteen in de remmen te moeten omdat er veel volk in de weg loopt.
Eigen schuld dus, eikel.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:18 schreef hollander172 het volgende:
Oh die gozer van die ZX7R is dezelfde die Martie en ik een wheelie zagen trekken bij een overvolle McDonalds.Lekker veilig ook een wheelie trekken van 2 meter om dan meteen in de remmen te moeten omdat er veel volk in de weg loopt.
Hehe, we hebben het op film.. het achterwiel voor 0,2 seconden dan he.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigen schuld dus, eikel.![]()
Hoiii, jullie hebben allemaal een lekker gevoel he
nou ik ook.
![]()
![]()
Ik ben er niet bij geweest toen hij viel maar die eerdere wheelie kon ie gewoon niet maken wat mij betreft.quote:
quote:
Hoiii, jullie hebben allemaal een lekker gevoel he
nou ik ook.
![]()
![]()
dit was niet mijn 1e keer, hequote:Op zondag 8 mei 2005 21:37 schreef hicham het volgende:
oe jij maar je petje af voor jezelf![]()
Wat mij opviel is dat jij die bochten gewoon retestrak maaktGewoon in 1 haal strak erdoorheen, ik wil nogal eens naar binnen vallen of naar buiten schieten omdat ik net iets te hard ga of net iets te zacht en dan niet genoeg gas geef ofzo
Bij jou is het gewoon 1 strakke lijn
Ziet er mooi uit als 'buitenstaander' (niet op de motor zittende)
Ik weet nog wel iemandquote:Op zondag 8 mei 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar doen we zeker nog een keermaar dan met betere omstandigheden
en evt wat actiepics/vids als we iemand zich geroepen voelt om in de berm te gaan staan ofzo
![]()
Verwijder jij dan even bij jezelf die rare kleurige stickers. Dan ben ik ook tevreden over jou.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
Nou die schijf nog vervangen + klauw, andere bandjes, kapjes spuiten etc. etc.Nee geintje, als jij er blij mee bent ik ook blij voor je.
We gaan zeker nog een keer daarheen, maar eerst een stuntelmeet waar Makster en Pepijn bij zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit was niet mijn 1e keer, he1e keer ging ik niet harder dan 80 want toen keek ik de bocht niet ver genoeg door - waardoor ik precies wat jij nu omschrijft - naar binnen viel of weer te veel gas gaf...truc is een trekkende motor houden
dan maak je 1 mooie lijn
maar doen we zeker nog een keermaar dan met betere omstandigheden
en evt wat actiepics/vids als we iemand zich geroepen voelt om in de berm te gaan staan ofzo
![]()
Het leek daar sowieso niet echt veilig dus als je ergens ging klungelen dan mocht je dat daar doenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Het was ondanks het vrij slechte weer (hoewel ik veel erger had verwacht), toch erg leuk geweest vandaag!Ik vond het een leuk clubje, heel gezellig en lekker tempo gereden. Sorry voor het geklungel bij de Posbank.
een band die op is en dan op die gladde weggetjes met bladeren en modder op de Posbank rijden is geen goed ideequote:Op zondag 8 mei 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Wij zijn ook al weer thuis hoor. Onderweg hebben we nog wat gegeten, dus volgens mij waren we rond 20.30 binnen. Martie is op dit moment met de foto's bezig. Volgens mij zijn ze zo klaar, dus jullie zullen ze nog wel zien.
Het was ondanks het vrij slechte weer (hoewel ik veel erger had verwacht), toch erg leuk geweest vandaag!Ik vond het een leuk clubje, heel gezellig en lekker tempo gereden. Sorry voor het geklungel bij de Posbank. Martie had het later ook gemerkt: mijn voorband is op. Ik had zelfs moeite met de kleinste rotondes om de motor de bochten door te krijgen. Bij de Posbank was met name één bocht die spekglad was
. Ik was daarna echt bang voor de rest, want ik dacht dat ik dwars de bocht door zou gaan. De band zorgde er steeds voor dat ik de bochten met moeite kon nemen. Later heb ik nog op de VFR gereden en toen was het weer klasse.
Het vertrouwen kwam weer terug en toen heb ik best lekker gereden.
Het KB was ongetwijfeld leuk, maar vandaag niet echt aan mij besteed. Volgende keer beter!
Ik ga eerst een proefmeet doen, en dan zien we wel verder. Durf het in principe wel aan.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn: feli!! Ziet er heel mooi uit. Maar dat wordt nog steeds geen deelname aan verre meets of wel?
Lol, daar ging het dus over.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij dat restaurantje waar we met z'n allen waren, had ik op het laatst nog met een man gesproken. Hij had twee kleine meiden bij zich die mij graag wilden vragen hoe het was om bij een motorclubje te zijn.Ze vonden het heel stoer. De kleinste (geen idee hoe oud, maar ze zal misschien 3 of 4 jaar zijn) die had ook al op een motor gezeten bij de plaatselijke supermarkt
![]()
Ja, ik wou Martie voorblijven omdat hij me misschien zou inhalen op het rechte stukquote:Op zondag 8 mei 2005 22:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Lol, daar ging het dus over.Hicham zag ik ook nog lekker slippen met zijn achterband voor de volgende bocht van het klaverblad
, wat minder had je achterrem gebruiken H. En nu zijn we ook allen benieuwd wat die pompbediende nou tegen je zei.
Ik ben ineens weer minder blij voor je.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verwijder jij dan even bij jezelf die rare kleurige stickers. Dan ben ik ook tevreden over jou.![]()
![]()
Had hem vanmiddag al gezien ja, das een flinke klapper. En was ik er bij en had ik eht overleeft dan had ik die koekblikker ook zeker een paar keer op zijn bek gestompt!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:24 schreef Youssef het volgende:
http://x200.putfile.com/videos/c4-12508595735.mpg
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:24 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben ineens weer minder blij voor je.
Wat moet je nou met twee verbouwde crossers?![]()
![]()
![]()
Loop idd nog steeds met de gedachte te spelen om die CR te kopenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
En Mark had hetzelfde idee, een KLX650R en een CR500.
Dus ja zo gek is dat blijkbaar niet voor de mensen die het kunnen weten.![]()
Zeg doe jij eens even een normale motorfiets kopen pepsel !quote:Op zondag 8 mei 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
En Mark had hetzelfde idee, een KLX650R en een CR500.
Dus ja zo gek is dat blijkbaar niet voor de mensen die het kunnen weten.![]()
Uhhmmmmquote:Op zondag 8 mei 2005 22:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg doe jij eens even een normale motorfiets kopen pepsel !
Ander kan ik je nooit meer live plagen.![]()
![]()
Ik krijg nog radiatorkappen van de KLX650C erbij, maar zelfs die passen al niet had hij geprobeert ..met de bon erbij mocht ik nog eens proberen om de 50 euro die de dingen nieuw kosten terug te bietsen bij de motorzaak.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
Hoe lastig kan het zijn om het plastic van een KX250F uit pak hem beet 2003 ofzo passend te maken op de KLX?
Eeuwig zonde dat er nergens relaxde stickersets zijn te vinden voor de KLX. Naja matzwart met wit en wat groen is ook wel ok gok ik zo
Ik ga toch igg toeren met dit ding hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:45 schreef ondeugend het volgende:
Zeg doe jij eens even een normale motorfiets kopen pepsel !
Heb ook ergens universele gezien, makkelijker kwa bestellen en scheelt in de prijsquote:Op zondag 8 mei 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik krijg nog radiatorkappen van de KLX650C erbij, maar zelfs die passen al niet had hij geprobeert ..met de bon erbij mocht ik nog eens proberen om de 50 euro die de dingen nieuw kosten terug te bietsen bij de motorzaak.![]()
Ik wil dat speciale korte voorspatbord Mark
en snel!
![]()
![]()
[..]
Ik ga toch igg toeren met dit ding hoor.Wordt wel een proefritmeet, maar doorbijten zal ik.
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk
Vooral die lompe en totaal-niet-subtiele blokjes die jij gebruikt
F5quote:Op zondag 8 mei 2005 23:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik zoek even een rood kruisje in de Legenda.... momentje hoor
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:05 schreef Youssef het volgende:
Veel plezier met zoeken in die ondergekalkte legenda van jou trouwens![]()
En anders kun je ook ALT F4 gebruiken![]()
Dit waren echt de geilste.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:59 schreef Makster het volgende:
Heb ook ergens universele gezien, makkelijker kwa bestellen en scheelt in de prijs
Mag het ietsje minder voor de eerste keer?quote:
neem gewoon een abbo bij ANWBquote:Op zondag 8 mei 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit waren echt de geilste.![]()
[..]
Mag het ietsje minder voor de eerste keer?![]()
Of leggen jullie geld bij voor een masseuse of een optie op een hotelovernachting bij een rustpunt?![]()
De anderen misschien welquote:Op zondag 8 mei 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit waren echt de geilste.![]()
[..]
Mag het ietsje minder voor de eerste keer?![]()
Of leggen jullie geld bij voor een masseuse of een optie op een hotelovernachting bij een rustpunt?![]()
Geloof niet dat er iemand achterop kan.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:14 schreef ondeugend het volgende:
De anderen misschien wel
Ook ik zal dat nodig hebben als ik achterop moet en boven de 300 lm kom.
W'rom.. t'is een Kawasjaak.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
neem gewoon een abbo bij ANWB![]()
Feli met je nieuwe aanwinst![]()
![]()
Nee op dat ding zag ik me ook niet zitten.quote:
Nee, ze bedoelt dat jullie allebei ver moeten in een relatief slecht comfortquote:Op zondag 8 mei 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geloof niet dat er iemand achterop kan.
Edit: check past niemand achterop.
KLX650R is ook wederom een pur sang cross machine, en wel eens iemand achterop gezien in het terrein?
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelt dat jullie allebei ver moeten in een relatief slecht comfortZij achterop bij Ralf en jij op je nieuwe KLZXR1
![]()
1 van jullie twee moet bikkelen
Knutsel eens met de URL, niet schrikken van mijn broertjequote:Op zondag 8 mei 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
W'rom.. t'is een Kawasjaak.![]()
Iedereen bedankt voor de foto's trouwens van de MMheb ze ook opgeslagen.
Ik vraag mij alleen nog af welke foto bij dat witte kruisje hoort Martie.![]()
Nou aan hem liever nietquote:Op zondag 8 mei 2005 23:27 schreef Youssef het volgende:Je hád de keuze, nu moet je er mee zien te leven aansteller
Pepijn, ik weet dat het moeilijk is, maar neem eens een voorbeeld aan iemand anders.
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen bedankt voor de foto's trouwens van de MMheb ze ook opgeslagen.
Ik vraag mij alleen nog af welke foto bij dat witte kruisje hoort Martie.![]()
Goed voor het dataverkeer al die foto's.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:29 schreef hicham het volgende:
VFR + CBR van Martie en Raus op de achtergrond
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/2895687
Tûûûûûûûûûûûûrlijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
Of allebei in dat hotel halverwege,wel aparte kamers natuurlijk !
Saved.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Deze waarom hij het niet op vorige pagina deed snap ik niet![]()
kweeniequote:Op zondag 8 mei 2005 23:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dt wijf zat toch zo overdreven te lachen?
Waar staat die ploinnggg voor in je ondertitel?quote:
Owww dat kan ik niet vertellen zonder je daarna meteen om te moeten brengen.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waar staat die ploinnggg voor in je ondertitel?
400km vandaag. Dus bij de volgende meet in Apeldoorn/Assen ga je mee?
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww dat kan ik niet vertellen zonder je daarna meteen om te moeten brengen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 07:59 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Oh ja.
Mijn pa heeft een proefritje in mijn "nieuwe" Focus gemaakt.
Ik denk dat we niet meer dan 300 meter gereden hebben in totaal totdat een bestuurder van een grijze Astra besloot om van links ineens de voorrangsweg over te steken
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 mei 2005 07:59 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Oh ja.
Mijn pa heeft een proefritje in mijn "nieuwe" Focus gemaakt.
Ik denk dat we niet meer dan 300 meter gereden hebben in totaal totdat een bestuurder van een grijze Astra besloot om van links ineens de voorrangsweg over te steken
[afbeelding]
Wat?quote:Op maandag 9 mei 2005 08:30 schreef hollander172 het volgende:
Kut! Hond ziek.
Volgende cursus dus niet meer een uur in de regen gaan staan...![]()
Verbetering?quote:Op maandag 9 mei 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
Free pfoto enhance service.![]()
![]()
Chef kijkt al een stuk of 5 keer wat ik aan het doen ben tussen nu en 8:00.
Weer last van zijn ochtendhumeur en op zoek naar rûhring.
Contrast -en scherpteverbetering, 570 pixels breed = Fok! afmeting.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:09 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Verbetering?
Hij is juist kleiner geworden
Daar snap ik dus he-le-maal niks van.......quote:Op maandag 9 mei 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Contrast -en scherpteverbetering, 570 pixels breed = Fok! afmeting.![]()
Zonder kwaliteitsverlies is hij op full size niet onder de 300 kb op te slaan door de beeldruis van de telefoon.![]()
Jpeg op Jpeg is overigens ook niet bevordelijk voor de kwaliteit.
Full size.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:15 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Daar snap ik dus he-le-maal niks van.......
beeldruis? Jpeg op Jpeg?
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:30 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Geef me maar eens een keer les in het fotobewerken
Ik wil namelijk wel een keer echt foto's maken met een echte digicam. (dimage Z serie)
Daar heb ik toch geen geld voorquote:Op maandag 9 mei 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar pas serieus wordt het met de Dynax serie.![]()
De Dimage Z serie is teveel een Japans gadget doosje /videocamera achtig om echt fotogereedschap te zijn.![]()
De Z5 heef een aardige lichtsterkte, niet ultrahoog, F2.8 tot F4.5.quote:Op maandag 9 mei 2005 09:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Daar heb ik toch geen geld voor![]()
Maar zo'n Dimage Z is wel erg leuk in te stellen, grote lens (=veel licht) en een mooie optische zoomfunctie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |