Nog net.quote:
Foto is al zo lang geleden gepost en kom jij nu nog even daarover posten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom staat Rausdouwer eigenlijk bovenaan.![]()
![]()
Ja, had het gelezen. Ga dan ook niet achter vrachtwagens plakkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog net.Had al een paar keren gekeken ov er nog iemand kwam hoor.
![]()
Maar ja dan is er altijd nog Motor-Forum.Net in een topic gereageerd waar jij ook in staat.
![]()
Dat lijstje moet door de leden zelf onderhouden worden, dus nieuwe pic geven + volledige motornaam en bouwjaar. Ga dat niet zelf uitzoeken hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik nog steeds een ZXR volgens de openingspost
*afdruipt met staart tussen de benen..*quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Foto is al zo lang geleden gepost en kom jij nu nog even daarover posten?Raus bovenaan omdat ze een vrouw is haar motornaam alfabetisch-technisch gezien bovenaan hoort
Sta je nog niet met je blote niksie klaar voor een knal avondmaal?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik nog steeds een ZXR volgens de openingspost
9,95 @ Louis.dequote:MD magneettanktas CITY
CA. 8 LITER
Aerodynamische tanktas voor een echte weggeefprijs. Ideaal voor korte tourritten of een boodschapje in
de stad. 3 sterke magneten houden de tas op elke stalen tank vast, maar er worden ook riemen meegeleverd
zodat de tanktas ook op een kunststof- of aluminiumtank te bevestigen is. Ook kun je de tanktas als
buddytas gebruiken dankzij deze riemen! Voor de extra veiligheid is de tas voorzien van een balhoofdriem die
tevens een erg handige draagband vormt als je de tas te voet meeneemt.
Verder biedt de City tanktas:
anti-slip bodem
kaartleesmap
handige draaggreep
regenhoes
kleur: zwart/grijs
inhoud: ca. 8 liter
materiaal: 90% Polyamide
Maar je kan er niet aan voelen, ruiken en aaien.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:43 schreef hicham het volgende:
Dit lijkt me wel een leuke tanktas eigenlijk:
[..]
9,95 @ Louis.de
Gewoon lekker simpel & klein, of is 8 liter net iets te weinig (wel 4 pakken melk
Ah nou begrijp ik het, Youssef realiseert zich dat mijn Viper meer lawaai maakt dan z'n Aldi / Lidl demperquote:
Dta uitleggegn kost meer dan 2 regls? ::WWquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt een schattig avatarwat mag het betekenen.
![]()
In godsnaam waarom.
Onze god dan wel.
mArr hi js wel er0tisj dien4mowww ^O6 :yy) !!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:46 schreef Youssef het volgende:
llo :") een taktnas van 8lijwterdas net 2by 2 bij 2 |;(
Are you making fun of me?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar je kan er niet aan voelen, ruiken en aaien.![]()
![]()
![]()
![]()
Watquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sta je nog niet met je blote niksie klaar voor een knal avondmaal?![]()
Mooi is dat ik gewoon Terugvindpost lees, heb ooit wel eens ergens in een onderzoek gelezen dat alleen de eerte en de laatste letters van een woord grotendeels bepalen wat we lezen. Beter zou ik ook eens nuttige dingen onthoudenquote:
ook bouwjaar '94 ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:55 schreef Makster het volgende:
Als iemand nou ff van die ZXR400 '94 is ff KLX650R SM maakt ben ik blij, ik heb de foto al aangepast
Je moet er af en toe een verrassingsaspect in houden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:51 schreef Makster het volgende:
[..]
WatEigenlijk was ik van plan om zo weer verder te gaan met leren
quote:
Staat in de nieuwe OP.txquote:
Goed voor jou, had m'n schoenen en jas al aangrokkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet er af en toe een verrassingsaspect in houden.![]()
[..]
Not exactly.
![]()
20 euro @ Louis.dequote:magneet zwart
Lichte en compacte eendelige tanktas met magneetbevestiging en, voor absolute zekerheid, een balhoofdriem. Uitgerust met kaartenvak met zijopening, buitenvak, draaggreep en zijdelingse reflectiestrepen. De 4 magneten kun je variabel in de tas bevestigen, zodat je de tas op bij elke stalen tank kun gebruiken.
Kleur: zwart
Inhoud: ca. 15 liter
Afmetingen (L x B x H voor/achter): 36 x 25 x 16/14 cm.
Materiaal: 85% polyester
En nu ZX9R nog aanpassen.quote:
Bezoek is altijd goedquote:Goed voor jou, had m'n schoenen en jas al aangrokken
Omdat een tanktas handig is en ik mijn broertje wil overtreffen???quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Youssef het volgende:
Ik snap ook niet waarom hicham met zo veel bombarie tanktassen post. Beetje pompeus van hemAniweg, tanktas is best handig, vooral als vervangen van een rugteelbalzak
Bij wie ga je achterop richting de megemeet pep?
Donequote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nu ZX9R nog aanpassen.
Damn, sommigen moet je ook echt alles voorzeggen he.
Dag koppelingquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:20 schreef Youssef het volgende:
Pompeus of niet, ik ga denk ik leren wheelieën. Nix aan die burn outs![]()
Youssef maakt z'n burnouts liever in pomperdeus zand of pomperdoes water. En nog klagen dat z'n motor vies is ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:23 schreef Makster het volgende:
Mijn idee, vind het alleen zo jammer dat ik dan mijn voorwiel niet gebruik. Wordt mijn achterband zo pompidomperdues van, snaak bedoel...
Aardig pomperduaal van hem hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Youssef maakt z'n burnouts liever in pomperdeus zand of pomperdoes water. En nog klagen dat z'n motor vies is ook![]()
En dat vind je raarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
Goed voor je ketting ook.![]()
Leuke woordgrappen.![]()
Op school werd ik al uitgelachen als ik trottoir gebruikte inplaats van stoep.
quote:
Stel je voor: veldje ergens achteraf, keiharde regen en veel wind.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef hicham het volgende:![]()
Hier was het in de ochtend ook slecht weer maar daarna vooral droog en nog even later ook zonnigWe zien wel, jammer als het slechtweer wordt
Heeft ergens wel wat weg van een Bandit.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:58 schreef hicham het volgende:
Misschien leest ie dat SMSje wel op z'n verjaardag tijdens het douchen, weet jij veel![]()
Die VX vinnik beswel mooiWaarschijnlijk omdat ie zo glimt
Pens? Altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rare vraag misschien maar eten jullie weleens pens?Zodra ik bij onze leveranciers kon krijg ik ongewild allerlei bereidingstips om die zooi om te toveren in een lekker maal.
Weet niet of het marokkanen zijn maar ze lijken er wel verdacht veel op.
Jij komt aanlopen en begint zomaar foto's te maken of... ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Er was net een kwartier geleden een hoop herrie in de straat, en ik wist dat de buurman aan een minibike aan het sleutelen was van iemand. Dus snel even de cam gepakt en naar buiten gelopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij schrok wel dat ik foto's ging maken, en hij was ook zo verdwenen.![]()
Die dingen gaan wel vooruit.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |